Zajímaly by mě zkušenosti s nimi, protože bych je rád zkusil. Jaké jsou ty s platformou? Dá se na platformě jezdit alternativně i v normálních botách? Co dělá „šlehač“ při silnějším došlapu nebo ze sedla, nerozevírá se to?
Zajímaly by mě zkušenosti s nimi, protože bych je rád zkusil. Jaké jsou ty s platformou? Dá se na platformě jezdit alternativně i v normálních botách? Co dělá „šlehač“ při silnějším došlapu nebo ze sedla, nerozevírá se to?
velka stranova vule, rychle chytaj vakl, mala zivotnost kufru
vsechno mam z doslechu, sam je nejezdim
jeste jsem si vzpomnel, ze pry se obcas samovolne vycvakavaj ve sjezdech, opet jen z doslechu :)
Protože se nedá nastavit síla vycvaknutí.
2 blaf: asi bude lepší, když necháš reakce na někom, kdo je opravdu jezdí.
2 thesecond96: taky nesmysl, ve sjezdu rozhodně nepotřebuji, aby noha nějak pevně držela na pedálu, naopak potřebuji, aby mi pedál umožnil s kolem za jízdy různě cvičit
největší nevýhodou CB jsou kufry, které vydrží z bídou rok
jezdím Acid, ale příště koupím Mallet, ta ohrádka na Acidech je spíš na ozdobu, maximálně na usnadnění nacvakávání.
a důvod? to co píšu mám od lidí, kteří je jezdí, tak jakej bude rozdíl, když to tady napíšou oni místo mě?
Já myslím, že je lepší, když něco napíše blaf. Kdyby psali uživatelé, tak by tu bylo moc sprostých slov.
Nemyslím si.
cranky v levnějších verzích jsou sračky :O(
No když to tvrdíš, tak to musí být pravda. Připadaly mi ale menší sračky než Quartzy.
to nemůžu soudit nevozil jsem a ani je kolem mě nikdo prakticky nevozí…
Přesně. Zvlášť pokud je vozí těžší jezdec. Osobně jsem rozšlapal dvoje Acidy, kolem minimálně dvoje Candy zařvaly stejným stylem. Možná ty dražší mají smysl, ale to si po zkušenostech radši vezmu XTRka.
To po tobě nikdo nechce. (:
:D Jo tak nepotřebuješ? Vysvětli mýmu operovanýmu ramenu po tom, co mi vylítla noha z pedálu ve sjezdu. Z velký části proto, že jsem měl SPDčka dost povolený, jak jsem si navyknul na CB, co maj tu sílu utažení nechutně malou. CB nikdy více, zvlášť, když k tomu připočtu mizerný zpracování, zatěsnění a blbý nastupování.
Blbý nastupování do CB,tos musel mít obě nohy levý.Je to stejně snadný jak se ráno trefit do papučí u postele.
Ono se tady najde dost lidí, co si stěžuje na nastupování do CB. Mně naopak přišlo perfektní, zvykl jsem si hlavně na to, že nejdřív můžu zaháknout zadek a nacvaknout špičku. To nastupování je o kus snažší než do Looků, tam jsem se za pár tisíc km snad nikdy netrefil napoprvé…
Souhlas s JakeF. Do SPD jsem se naučil nastupovat okamžitě, do CB Candy ani po těch asi 3 měsících, co jsem je zkoušel. Hlavně ani pořádně nepoznáš, kdy máš nacvaknuto a kdy už ne, je to celý takový měkký… A se samovolným vycvakáváním ve sjezdu u CB taky souhlas. Já bych je už nikdy nechtěl, ale samozřejmě někomu můžou vyhovovat.
Vycvaknout můžou jen když spodkem pedálu něco trefíš. Už se mi to stalo, ale stejně bych je za jiné nevyměnil. Mám Acid 1.
Zeby tu nebolo o nich nikdy pisane???
Ahoj.
Jezdím je několik let a v poho.
Výhody : nevadí jim bláto…jdou našlápnout oběma směry..dá se jezdit i s vyháknutou botou
nevýhody: dle mne žádné.
Ale jde o to na co je každý zvyklý.
Souhlas. Mám ty nejzákladnejší už spousty let a na třetím kole stále ty samé a funkčně perfektní, bez vůle, bez údržby, i kufry stále fungují na třetích botách. V životě se mi svévolně nevycvakly, naopak v technických výjezdech se dá s jednou nezacvaklou botou pro prevenci pádu, normálně jet.
Pán je archeolog?
Na dvou kolech mam candy. Kufry vydrzi min ñez shimano, stranovou vuli ocenuji, absence nastaveni prepeti mi vubec nevadi, zadny samovolny vyklapavani se nekona.
Mám zkušenosti s Acidama a Maletama záleží co jezdíš, i ty Acidy jsou docela rozdíl oproti 520 co se týče opory a komfortu našlápnutí. Nicméně díky výše zmíněným nevýhodám vozím opět Shimana 520 a 540 a na sjezďáku Welga s ohrádkou…
jestli jsi rekreacni cyklista, jak uvadis v profilu, neres CB, bohate ti postaci 520tky. Jezdim SL bez ohradky, maji vetsi postranni vuli, jednou mi v mirnem sjezdu po narazu do parezu vycvakli – pekne jsem si nabil kule. Vyhodou je nizka vaha a dobre nacvakavani v blativych terenech (proto jsem od 520tky presel k CB). Po delsi dobe pouzivani mi minimalni vakl udelaly jak 52Otky tak SLka. Je jen na tobe, co zvolis – nejlepsi je osobne vyzkouset (jestli jsi pobliz Uh.Brodu, muzu ti je pujcit).
S malym rocnim najezdem jezdim CB SL uz nekolik let a zadny problem jsem zatim nezaznamenal (tretry Specialized sport mtb). Nutnosti je mit tretry s pevnou podrazkou – takove ty poloturisticke moc vhodne nejsou. Naslapy zatim nikdy nepustily, vuli nemaji a kufry jsem zatim nemenil.
(+) tretra prijemne „plave“, hmotnost, vzdy zacvaknes – blato, zadna udrzba, zadne nastavovani – prepeti a 2 uhly vyhaknuti plne dostacujici
(-) cena …a cena, nutnost pevnych treter, odolnost proti narazu predevsim u zakladnich verzi
Jezdím od r. 2002, začínal jsem na základním modelu s gumovou krytkou, teď jsem skoončil u 4Ti. Na retrobajka si dám jejich první model Ti a syn má loňskej model Sl. Jedinou nevýhodu jsem kdysi spatřoval v tom, že konstrukce pedálu (pera) vymačkávala na botě kolem kufru drážku, která časem poničila botu. S novejma botama jsem vždy pak dával ocelový podložky (co se kdysi dávaly k SPD) pod kufr. Asi i u CB přišli na to, že pedál kurví boty, tak začali vyrábět sami tu podložku. S jejím použitím je vše OK. Nedám na ně dopustit, a to jsem jezdil Shimano, Ritchey a Exustar. Síla pružiny u mého (4Ti) pedálu mi přijde akorát, vypíná bez problémů, vůle mi vyhovuje, jednoduchý mazání, osu jsem si nechal potáhnout teflonem (pedály jsem koupil starší) a zatím se točej pořád pěkně a bez vaklu. V normálních botách se dá jezdit za použití plastový ohrádky na zacvaknutí, ale vyzkoušený to nemám.
Nejezdím, nevím…ale míním vymjenit exustary za looky, tak vuidím ;o)
už jsem to tu psal mockrát.
aktuálně mám dvoje SLka (jedny asi 5. rokem, druhé druhým) a jedny … ty levné za 1000 Kč, jméno se mi nechce hledat.
ty nejstarší jsem dal na zimáka.
jednou za dva roky nechám zkontrolovat ložiska, případně vyměnit. kufry jsem měl od začátku stále tytéž, ale umřely mi boty a nepodařilo se mi je odšroubovat, tak jsem nasadil nové.
podložku pod kufr jsem měl u obou SL.
po letošním Drásalu přibudou další vlastníci Eggbeaterů.
Jezdim malety a zatim naprosta spokojenost. Uhel vycvaknuti se da nastavit prohozenim kufru na botach (15 nebo 20°). Ze vsech dostupnych kombinaci naslap/platforma urcite nejlepsi pro jezdeni v normalnich botach. Jinak souhlas ze kufry nevydrzej a nahradni sou drahy.
Egg beater 2 a po 2 mesících výměna za spd. Po 1500km original kufry slušnej vakl, pak jsem koupil za 500 kufry novy, jel s nimi na závodě 1000mil 800km(kratsi trasa) a zrale na generálku, nehlede ke spatnemu zacvakavani. Vakl na vsechny strany a kufry pred koncem zivotnosti, od te doby jsem presel zpatky a cranky me lezi v krabici. Doporucil bych je snad nekomu kdo najede rocne par set km, jinak vyjde provoz sakra draho
Ročně kolem 5 tis.a měnil jsem asi po dvou a půl roce.