Ahoj, mohli byste poradit jestli pořídit 50 nebo 70? Mě se víc zamlouvají převody 2×11, ale zase 70 je novější a prostě nevím jestli je mezi těmi koly i nějaký jiný větší rozdíl kromě těch převodů a ceny. Díky
Ahoj, mohli byste poradit jestli pořídit 50 nebo 70? Mě se víc zamlouvají převody 2×11, ale zase 70 je novější a prostě nevím jestli je mezi těmi koly i nějaký jiný větší rozdíl kromě těch převodů a ceny. Díky
Soot 50 je 2*10 a ráfky má od kellysu, soot 70 je 1*11 a ráfky nějaké dtswiss.. (což je trochu lepší) Jinak je to totožné kolo, takže rozdíl je hlavně v převodech jestli chceš jednoplacku nebo dvoj..
70 s jednoprevodnikem a teleskopkou je spis do terenu. 50 s dvouplackou zase idealnejsi na silnici. Takze podle toho kde chces jezdit.. Jestli hodne i silnici a ne zadnej extra teren, tak 50. Jen ty jejich zapletena kola jsou fakt tezitka. Takze casem by to chtelo poridit nejaka lepsi. Jinak osobne bych bral ten soot z bazaru. Byvaji tam dost casto. Docela zbytecne kupovat nove za plnou cenu. Usetrene penize bys mohl dat do tech lepsich kol..
Když píšeš že ta kola jsou těžítka, nevíš kolik cca můžou vážit?
Ja toho Soota 50 mám a záplety bych chtěl vyměnit, jen nevím po jakých kolech, nebo spíš s jakou hmotností mám koukat, abych si pomohl. Klidně bych bral nějaké bazarovky do 6000.
Je mi jasné, že by bylo nepřesnější kola sundat a svléknout pláště, ale bylo docela peklo tam ty Tufa nahodit…
Mužů se zeptat jak si s tím kolem spokojený? Měl bych to na cesty do práce 20 km cca a víkendové vyjížďky max do 100 km. Převody 2×10 ti stačí?
Nevím jestli pro tebe budu dostatečně reprezentační vzorek, protože jsem relativně nenáročný uživatel.
Gravela jsem pořizoval jako náhradu za krosové kolo Apache Kolla z roku 2010, na kterém jsem jezdil hlavně na jaře, když bylo v lese bahno. Dále na jízdu do práce a na celodenní výlety.
S kolem jsem hodně spokojený. Oblíbil jsem si ho tak, že na něm najedu 3/4 ročního nájezdu a aktuálně mám od loňska najeto asi 5000km. Jezdím 90% silnice, 10% připadá na polňačky a jiné zkratky při mých toulkách. Žádný prasárny na něm nejezdim, na to mam MTB.
Geometrie je taková pohodová, spíš bych řekl turistická. Loni byla nejdelší vyjížďka 218km a nepřišel jsem si nijak vyklepaný a o to mi přesně šlo.
Jezdím převážně Podkrkonoší a převody mi sedí dostatečně. Kdybych musel převody měnit, tak bych možná bral ještě o malinko těžší převod. Měl jsem půjčeného Superiora s jednou plackou a to mi vůbec nevyhovovalo.
Vyměnil jsem na něm pláště, sedlo a dal kratší představec.
Za mínus považuji to, že ráfky nejsou připravené na bezduše, ale nejsem si jistý, jestli to nebude v této cenové hladině běžný stav. Ale s tim už bylo počítáno při koupi, že záplety budu měnit. Jen jsem se stále nerozhoupal jaké.
Kdyby mi ho nesehnal kámoš za 32tis. tak byl jako druhý favorit Cube Nuroad, ale ten v té době vůbec nebyl.
Asi bych se ani nebál pořídit ho z bazaru. Ten loňský model s tyrkysovou vidlicí se dá pořídit docela slušně a když ti nebude vyhovovat, tak ho pošleš dál.
Ty kola měla snad přes 2200g. Fakt těžká a úzká i na gravel. Celkově je ten soot víc do silnice, než do terénu.
Díky. Takže všechno pod 1800g je v pohodě? A jaká šířka ráfku je na 40mm bezduše optimální, když kolo využívám převážně na silnici?
Vždyť to na silnici vůbec nejede:-D
Hele oproti MTB si přijdu jako raketa :-D
Myslel jsem spíš geometricky. Nízká hlavovka atd
Ani jedno:-)
A co bys teda doporučil? Chtel bych dvouplacku gravel vice na silnic do 40k. Nejvic se me libil Cube nuroad race, ale ten je těžko k sehnání.
Topstone…
duvod? Napis na ramu?
Že by osobní zkušenosti?:-D
Na čem jezdíš Ty? Případně chceš jen rejt?
Proč bych měl chtít rejt. Píšeš že topstone lepší než soot tak se ptám proč. Co je na tom?
Na čem jezdíš Ty?
Hele že jsem tak smělý… jak prosimtě tazateli pomůže s výběrem kola, když bude vědět, na čem jezdí Cyklista? A jak to vlastně Cyklistovi odpoví na jeho dotaz?
Tazateli odpovídám do SZ. Prudic si žádné kolo koupit nechce, takže proč bych ho taky trosku nevyprudí????
Tak mě by třeba taky zajímalo, co je na tom Sootu tak špatný atd. Ne že bych teď něco plánoval koupit, ale do budoucna dobře vědět ;)
Kola a obutí nic moc. To když vymenis, tak pochybuji, že by tady Mistr byl schopný zmerit nějaký rozdil oproti hliníkové silnicce stejne cenové kategorie.
Když už Soot, tak tento:
Pripadne sa pozri na Kross Esker 2024, bud 5 alebo 6. Sice su tam hrube plaste, ale inak velmi pekne spracovany ram, nic nehrka a uz v tej 5 verzii mas aspon dt swiss rafiky a grx naboje.
Tak nakonec jsem si vybral Giant revolt 1 nebo si trochu připlatím a vezmu Revolta 0. Diky všem za rady
Dostal rozum:-)