• Mara.147

    Zdravím. Nevíte někdo, jaký je rozdíl mezi normálním brzdovým kotoučem a keramickým kotoučem? Kromě ceny… Předem děkuji…

    0 0
    • kubad  

      víme :-)

      ale nejedná se o keramické kotouče, ale o kotouče s nánosem keramické vrstvy.

      • brzdí to hůř
      • vydrží to míň
      • stojí to několika násobně víc
      • je to výrazně lehčí, jediný přínos
      0 0
    • Nikiller  

      ty kotouče mají mnohem větší životnost, kterou ale vzhledem k životnosti normálních kvalitních kotoučů je asi zbytečné zohlednit. brzdy by taky téměř neměly vadnout, což je taky otázka jak velký to přínos, podle mě leda při nějakm delšim sjezdu. + téměř nulová tepelná roztažnost keramiky, jak se to chová společně s použitou slitinou, nevim… otázka bude asi toho nástupu, to nedokážu posoudit, ale asi bude malinko horší. chce to hlavně sladit s destičkama. každopádně jesli přemejšlíš o jejich pořízení, tak si myslím že jsou to maximálně vyhozené peníze.

      0 0
      • Mara.147  

        Hele, mám supa Team racing CRB a na něm už není moc věcí, co upravit do cca 3.000,–

        0 0
        • kubad  

          mrskni tam plovoucí barevný Hope Alu floating

          :-)

          0 0
          • Mara.147  

            jo a ty keramiky můžu mít za 1.600,– :-)

            0 0
            • kubad  

              už pochop že ty keramiky – nejsou keramiky ale Alu s nánosem keramické vrstvy, a jestli sy myslíš že si pomůžeš tak hrrr do nich.

              nevím jestli jsou to Ceradure, nebo NoTubes, co ti kdo nabízí, ale za mě sou to vyhozené peníze.

              a vím o čem mluvím jezdil sem jak na ceradure, tak na NoTubes i na Scrub kotoučích.

              nic z toho nebrzdí ani náhodou jak klasické kotouče

              0 0
              • Vilém  

                Pravdepodobne Ceradure, ktere byly myslim na cyklobazaru nebo na aukru.

                0 0
                • Mara.147  

                  jj ceradure… hmm tak asi půjdu do těch hope floating…

                  0 0
                  • pepek  

                    A destičky neřešíš? Destičky jsou totiž to, oč tu běží.

                    0 0
                    • Mara.147  

                      asi bych měl, ale mám tam Hayes stroker carbon a moc obchodů tyto destičky nenabízí… máš nějaký typ?

                      0 0
                      •  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        0 0
      • kubad  

        o čem prosím píšeš?

        tys viděl nějaký keramický kotouč na kolo?

        0 0
    • roud  

      Vem plovoucí HOPE kotouče do ničeho jinýho nemá cenu vrážet peníze a na supa už vůbec ne…

      0 0
    • TJK  

      kdybyste si alespon precetli neco o keramickym kompozitu pouzivanym na brzdy v automobilovym prumyslu (specificky pouzity jen v zavodnich podminkach prave kvuli ucinnosti az pri vysokych teplotach okolo 600–800C dane nadmernym zatizenim na okruhu)pak byste tady neplacali kravoviny, a nepletli hlavu lidem co tomu nerozumej!

      0 0
      • pepek  

        Děkujem za osvětu :-) btw: keramický kotouče jsem teď viděl na jednom autě v bazaru, takže výhradně na závody to asi nebude, že?

        0 0
        • TJK  

          primarne je to urceny pro zavodni pouziti a u supersportu za priplatek si to koupej lidi co obcas zajedou i na okruh si zajezdit… pro normalni jezdeni je to nahovno, protoze to za studena moc nebrydi a dela bordel (ted uz teda na vsechny keramiky), to ze si to videl v bazaru nic neznamena… az vezmeas normalni auto na okruh a po 2 ostrejch okruzich zjistis ze to prestalo uplne brzdi pak zjistis k cemu ta keramika je… nehlede na to ze v takovymhle zatizeni jsi schopny zbrousit nove desky na nula behem 10ti kol…

          0 0
          • pepek  

            Ty seš tady za nějakou učitelku, nebo co? Je plno aut, který to mají v základu. Asi není ta keramika vždycky stejná.

            0 0
            • kubad  

              které auta to mají v základu? pokud se nebavíme o supersportech te­da

              0 0
              • pepek  

                No a? To jsou přece auta běžně prodávaná a s SPZkou. Většina z nich si odjezdí celý život někde v Beverly Hills a okruh neuvidí ani náhodou.

                0 0
                • TJK  

                  boha jeho… si najdi na guuuglu neco o ty technoligii a o jejich vlastnostech nez se zacnes dohadovat. ocividne nevis o cem mluvis…

                  0 0
                • kubad  

                  ok ok, i když bych se o tom základu hodně hádal :-) většinou jsou za tučný příplatek.

                  0 0
              • BigKarel2  

                Co by ne? Zas tak drahý to není :D :D http://shop.foxtoys.cz/…d-41501.html

                0 0
                • kubad  

                  :-)

                  0 0
                • TJK  

                  tohle mam na klicich od auta akorat v cervenym :-) jinak je to spis imitace vrtaneho odvetravaneho oceloveho kotouce s alu plovoucim stredem a pevnym 6ti pistkovym trmenem :-DDD

                  0 0
            • TJK  

              jeziiis… plno aut v zakladu… ano mozna porsche, audi RS6 nevim, ferrari ok, lamba, vsechno bezny rodiny auta typu O2 ftedeicku… vsechno sou to auta ktery jsou postaveny na sportovni jizdu… nema cenu to rozpitvavat, keramika naneni a nebude!!! na normalni jezdeni btw srovnavaly se tu hrusky s jabkama, protoze keamickej povlak na brzdovym kotouci na bika, supluje jen adhezivni vrstvu, kterou samotnej alu unasec nema, tudiz nemuze nejt pouzitej jako ocelovej kotouc, ale musi mit tuhle vrstvu…

              0 0
              • kubad  

                u alu nejde ani tak o tu adhezivní vrstvu, ale o to že bys ty kotouče deskama semlel hooodně rychle :-) proto ten tvrdý keramický povlak

                0 0
                • TJK  

                  hlinik imho je mekky a pri prouseni se pali a zanasi brusny segment, cili podle me neni uz z hlediska mechanickych vlastnosti vhodny jako brzdovy material a jine nez keramicke brzdove povlaky se myslim nedelaji…

                  0 0
          • Joza  

            Sorry, ale nedalo mi to když už jsou dole ty kettlecycles. „Karbonové“ kotouče s keramickou vrstvou se dávaj na supersporty a rychlý osobáky z toho důvodu, že nevadnou a hlavně, že se nezkroutí. Když totiž brzdíš z rychlosti kolem 200 km/h, tak se ty potvory hodně hřejou (to asi nemá cenu ani psát), no a čistě ocelový kotouče by mohly udělat housenku. Taková je aspoň teorie, můžete pogooglit víc. Tady je karbon jako nosník tý keramický vrstvy, která tvoří třecí plochu.

            No a když už sme u toho závodního použití, tak tam se nepoužívá keramika. Koukněte na formule, a podobný srandy – kotouče sou po většinu času do ruda a jinejch teplejch barev. Tam se používaj „karbonový“ kotouče, který fungujou dobře zase jenom za vysokých teplot. Jejich cena je pro běžnýho smrtelníka nepředstavitelná. Taky je dostat na provozní teplotu je pro nějakou ochcávku nemožný.

            Holt neni „karbon“ jako „karbon“.

            0 0
            • kubad  

              27.10.2010 18:17:32 !!!

              0 0
              • Joza  

                Já vim, ale dole jsou nový příspěvky kolem kettlecycles. Proto neni na škodu to sem napsat.

                0 0
        • TJK  

          jinak keramika je asi top co jde na brzdach mit, ale je mnoho jinych kombinaci mezi ocelovymi kotouci a deskami, ktere se dokazi vykonem keramice priblizit… hlavne je to za uplne jinou cenu brydoveho setu.

          0 0
        • yoolaus  

          a nebola to nahodou Fabia 1.4 MPI ???

          0 0
      • Vilém  

        Musi toho cteni byt hodne, ze ti tak dlouho trvalo, nez jsi nam tu udelal osvetu:)

        0 0
        • TJK  

          o to ani nejde :-) me spis vadi kdyz k tematu padaji prispevky ocividne uplne nesmyslne a pak lidi co tomu nerozumi tyhle zmylene poznatky prebiraji a nemaji ani tuseni co je to za hlouposti… snad kdyz se k necemu vyjadruji tak bych o tom mel neco vedet a ne placat co jednapanipovidala…

          0 0
          • jIrI___  

            Snad je u většiny lidí automatické, že když přebírám nějakou novou „vědomost“, tak si ji ověřím z více zdrojů ať pak dál nešířím polopravdy :). Takže já bych z toho takovou kovbojku nedělal.

            0 0
          • Vilém  

            Co konkretniho mas na mysli? Hned na zacatku tu padly minusy i plusy od cloveka co je jezdil a to myslim mohlo stacit.

            0 0
    • honzour  

      Ať nezakládám nový vlákno, něco málo pro gramaře … http://www.buykettlecycles.com/…tDetails.asp?… …

      0 0
      • lukysheck  

        Ono ty kotouče a jejich směsi a složení na bike je vůbec celý v prd… Obecně beru že např kotouč XTR bude složenej z jinýho materiálu než třeba SLX a tím pádem bude i líp brzdit a odvádět teplo. Pak ale nějaký chytrý píšou že směs je stejná a jde jen o váhu… Proč jako? U keramických kotoučů na bike bych byl přesvědčenej že jsou to keramický kotouče jakou u aut tudíž je potřeba je zahřát ale pak brzděj krutě a prakticky nevadnou a jako u aut mají extra životnost! Ale jak čtu je to zase úplně jinak, pak se v tom prase vyznej!

        0 0
        • JakeF  

          Tak ono kotouče ti třeba nezvadnou při zahřátí, ale když upečeš desky a uvaříš kapalinu, tak je ti to stejně k ničemu :D.

          0 0
          • kubad  

            to zase tak jednoduche neni :-)

            vetsi soucinitel treni, lepsi odvod tepla, znamena mensi prehrivani systemu.

            jinak mam chut ty potvory zkusit, akorat sou vcelku hnusne :-)

            0 0
            • raf007  

              Souhlas. Hnusný jsou dost. Snad budou alespoň brzdit.

              0 0
              • jIrI___  

                Jsou na ně nějaké speciální desky?

                0 0
              • honzour  

                Je to jak na řezání železa do úhlovky.

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
              • Tina  

                Ach! máš ich už doma? ja som ich tiež plánovala, ale čo som nedávno čítala nejaké reálne skúsenosti užívateľov, tak vraj brzdia jemne povedané nafigu, resp. vôbec nebrzdia. Vraj sa s nimi človek dobre naučí jazdiť bez „zbytočného“ brzdenia ;) Som zvedavá na tvoj report. Keď tak potom prosím napíš s akými platničkami si ich jazdil (organické/metal). Som fakt zvedavá.

                0 0
                • raf007  

                  Ano doma jsou. Na kole ještě ne. Pořád ještě čekám na pár dalších blbin na nové kolo, pak dám vědět jak to nebrzdí :-)

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.