Zdravím. Nevíte někdo, jaký je rozdíl mezi normálním brzdovým kotoučem a keramickým kotoučem? Kromě ceny… Předem děkuji…
Zdravím. Nevíte někdo, jaký je rozdíl mezi normálním brzdovým kotoučem a keramickým kotoučem? Kromě ceny… Předem děkuji…
víme :-)
ale nejedná se o keramické kotouče, ale o kotouče s nánosem keramické vrstvy.
prostě samá pozitiva :)
Brzdí to míň? Tak proč to dává Porche za brutální příplatek s tím, že to daleko líp brzdí?
ony prý brzdí hůř jen když jsou studené, ale jen tak nejdou uvařit… to jsem slyšel…:-D
protože sed jedná o trochu jinou keramiku, než to co je v nabídce na kolo.
máš tam ještě nějakou další blbou otázku?
mě napadla.
Proč to tam dává i Ferrari? :-)
Aby si mohli říct víc peněz :D Mělo by se to míň zahřívat…Ale nepochybně je to něco jinýho než tyhle na bajk :D
my se bavíme o keramických kotoučích které stojí cca 200–300 litrů?
ale až je někdo vyrobí použitelné na kolo tak to bude pecka :D
to určitě ;-), ale princip bude podobný – stejně jako keramické ložiska v nábojích a ve středu…
nedává to tam: http://store.ferrari.com/…bicycle.html
:D
dostal jsi mě :-)
za příplatek 200.000,– je určitě dostaneš ;-)
aha, tak to si raději seženu klasické kotouče, akorát nějaké lepší…díky
ty kotouče mají mnohem větší životnost, kterou ale vzhledem k životnosti normálních kvalitních kotoučů je asi zbytečné zohlednit. brzdy by taky téměř neměly vadnout, což je taky otázka jak velký to přínos, podle mě leda při nějakm delšim sjezdu. + téměř nulová tepelná roztažnost keramiky, jak se to chová společně s použitou slitinou, nevim… otázka bude asi toho nástupu, to nedokážu posoudit, ale asi bude malinko horší. chce to hlavně sladit s destičkama. každopádně jesli přemejšlíš o jejich pořízení, tak si myslím že jsou to maximálně vyhozené peníze.
Hele, mám supa Team racing CRB a na něm už není moc věcí, co upravit do cca 3.000,–
mrskni tam plovoucí barevný Hope Alu floating
:-)
jo a ty keramiky můžu mít za 1.600,– :-)
už pochop že ty keramiky – nejsou keramiky ale Alu s nánosem keramické vrstvy, a jestli sy myslíš že si pomůžeš tak hrrr do nich.
nevím jestli jsou to Ceradure, nebo NoTubes, co ti kdo nabízí, ale za mě sou to vyhozené peníze.
a vím o čem mluvím jezdil sem jak na ceradure, tak na NoTubes i na Scrub kotoučích.
nic z toho nebrzdí ani náhodou jak klasické kotouče
Pravdepodobne Ceradure, ktere byly myslim na cyklobazaru nebo na aukru.
jj ceradure… hmm tak asi půjdu do těch hope floating…
A destičky neřešíš? Destičky jsou totiž to, oč tu běží.
asi bych měl, ale mám tam Hayes stroker carbon a moc obchodů tyto destičky nenabízí… máš nějaký typ?
o čem prosím píšeš?
tys viděl nějaký keramický kotouč na kolo?
Vem plovoucí HOPE kotouče do ničeho jinýho nemá cenu vrážet peníze a na supa už vůbec ne…
kdybyste si alespon precetli neco o keramickym kompozitu pouzivanym na brzdy v automobilovym prumyslu (specificky pouzity jen v zavodnich podminkach prave kvuli ucinnosti az pri vysokych teplotach okolo 600–800C dane nadmernym zatizenim na okruhu)pak byste tady neplacali kravoviny, a nepletli hlavu lidem co tomu nerozumej!
Děkujem za osvětu :-) btw: keramický kotouče jsem teď viděl na jednom autě v bazaru, takže výhradně na závody to asi nebude, že?
primarne je to urceny pro zavodni pouziti a u supersportu za priplatek si to koupej lidi co obcas zajedou i na okruh si zajezdit… pro normalni jezdeni je to nahovno, protoze to za studena moc nebrydi a dela bordel (ted uz teda na vsechny keramiky), to ze si to videl v bazaru nic neznamena… az vezmeas normalni auto na okruh a po 2 ostrejch okruzich zjistis ze to prestalo uplne brzdi pak zjistis k cemu ta keramika je… nehlede na to ze v takovymhle zatizeni jsi schopny zbrousit nove desky na nula behem 10ti kol…
Ty seš tady za nějakou učitelku, nebo co? Je plno aut, který to mají v základu. Asi není ta keramika vždycky stejná.
které auta to mají v základu? pokud se nebavíme o supersportech teda
No a? To jsou přece auta běžně prodávaná a s SPZkou. Většina z nich si odjezdí celý život někde v Beverly Hills a okruh neuvidí ani náhodou.
boha jeho… si najdi na guuuglu neco o ty technoligii a o jejich vlastnostech nez se zacnes dohadovat. ocividne nevis o cem mluvis…
ok ok, i když bych se o tom základu hodně hádal :-) většinou jsou za tučný příplatek.
Co by ne? Zas tak drahý to není :D :D http://shop.foxtoys.cz/…d-41501.html
:-)
tohle mam na klicich od auta akorat v cervenym :-) jinak je to spis imitace vrtaneho odvetravaneho oceloveho kotouce s alu plovoucim stredem a pevnym 6ti pistkovym trmenem :-DDD
:-)
jeziiis… plno aut v zakladu… ano mozna porsche, audi RS6 nevim, ferrari ok, lamba, vsechno bezny rodiny auta typu O2 ftedeicku… vsechno sou to auta ktery jsou postaveny na sportovni jizdu… nema cenu to rozpitvavat, keramika naneni a nebude!!! na normalni jezdeni btw srovnavaly se tu hrusky s jabkama, protoze keamickej povlak na brzdovym kotouci na bika, supluje jen adhezivni vrstvu, kterou samotnej alu unasec nema, tudiz nemuze nejt pouzitej jako ocelovej kotouc, ale musi mit tuhle vrstvu…
u alu nejde ani tak o tu adhezivní vrstvu, ale o to že bys ty kotouče deskama semlel hooodně rychle :-) proto ten tvrdý keramický povlak
hlinik imho je mekky a pri prouseni se pali a zanasi brusny segment, cili podle me neni uz z hlediska mechanickych vlastnosti vhodny jako brzdovy material a jine nez keramicke brzdove povlaky se myslim nedelaji…
Sorry, ale nedalo mi to když už jsou dole ty kettlecycles. „Karbonové“ kotouče s keramickou vrstvou se dávaj na supersporty a rychlý osobáky z toho důvodu, že nevadnou a hlavně, že se nezkroutí. Když totiž brzdíš z rychlosti kolem 200 km/h, tak se ty potvory hodně hřejou (to asi nemá cenu ani psát), no a čistě ocelový kotouče by mohly udělat housenku. Taková je aspoň teorie, můžete pogooglit víc. Tady je karbon jako nosník tý keramický vrstvy, která tvoří třecí plochu.
No a když už sme u toho závodního použití, tak tam se nepoužívá keramika. Koukněte na formule, a podobný srandy – kotouče sou po většinu času do ruda a jinejch teplejch barev. Tam se používaj „karbonový“ kotouče, který fungujou dobře zase jenom za vysokých teplot. Jejich cena je pro běžnýho smrtelníka nepředstavitelná. Taky je dostat na provozní teplotu je pro nějakou ochcávku nemožný.
Holt neni „karbon“ jako „karbon“.
27.10.2010 18:17:32 !!!
Já vim, ale dole jsou nový příspěvky kolem kettlecycles. Proto neni na škodu to sem napsat.
jinak keramika je asi top co jde na brzdach mit, ale je mnoho jinych kombinaci mezi ocelovymi kotouci a deskami, ktere se dokazi vykonem keramice priblizit… hlavne je to za uplne jinou cenu brydoveho setu.
Ocel. kotouče máš tak akorát na bicyglu
ale né keramika na bajku :-)
a nebola to nahodou Fabia 1.4 MPI ???
Musi toho cteni byt hodne, ze ti tak dlouho trvalo, nez jsi nam tu udelal osvetu:)
o to ani nejde :-) me spis vadi kdyz k tematu padaji prispevky ocividne uplne nesmyslne a pak lidi co tomu nerozumi tyhle zmylene poznatky prebiraji a nemaji ani tuseni co je to za hlouposti… snad kdyz se k necemu vyjadruji tak bych o tom mel neco vedet a ne placat co jednapanipovidala…
Snad je u většiny lidí automatické, že když přebírám nějakou novou „vědomost“, tak si ji ověřím z více zdrojů ať pak dál nešířím polopravdy :). Takže já bych z toho takovou kovbojku nedělal.
Co konkretniho mas na mysli? Hned na zacatku tu padly minusy i plusy od cloveka co je jezdil a to myslim mohlo stacit.
Ať nezakládám nový vlákno, něco málo pro gramaře … http://www.buykettlecycles.com/…tDetails.asp?… …
Ono ty kotouče a jejich směsi a složení na bike je vůbec celý v prd… Obecně beru že např kotouč XTR bude složenej z jinýho materiálu než třeba SLX a tím pádem bude i líp brzdit a odvádět teplo. Pak ale nějaký chytrý píšou že směs je stejná a jde jen o váhu… Proč jako? U keramických kotoučů na bike bych byl přesvědčenej že jsou to keramický kotouče jakou u aut tudíž je potřeba je zahřát ale pak brzděj krutě a prakticky nevadnou a jako u aut mají extra životnost! Ale jak čtu je to zase úplně jinak, pak se v tom prase vyznej!
Tak ono kotouče ti třeba nezvadnou při zahřátí, ale když upečeš desky a uvaříš kapalinu, tak je ti to stejně k ničemu :D.
to zase tak jednoduche neni :-)
vetsi soucinitel treni, lepsi odvod tepla, znamena mensi prehrivani systemu.
jinak mam chut ty potvory zkusit, akorat sou vcelku hnusne :-)
Souhlas. Hnusný jsou dost. Snad budou alespoň brzdit.
Jsou na ně nějaké speciální desky?
Zatím ne. Kompatibilní jsou se všemi druhy směsí.
No tak hnusny jsou:-), to bych si teda na kolo nedal…!
Je to jak na řezání železa do úhlovky.
Ach! máš ich už doma? ja som ich tiež plánovala, ale čo som nedávno čítala nejaké reálne skúsenosti užívateľov, tak vraj brzdia jemne povedané nafigu, resp. vôbec nebrzdia. Vraj sa s nimi človek dobre naučí jazdiť bez „zbytočného“ brzdenia ;) Som zvedavá na tvoj report. Keď tak potom prosím napíš s akými platničkami si ich jazdil (organické/metal). Som fakt zvedavá.
Ano doma jsou. Na kole ještě ne. Pořád ještě čekám na pár dalších blbin na nové kolo, pak dám vědět jak to nebrzdí :-)