Zdravim, nevi nekdo kdy Canyon predstavuje novou kolekci, nebo jak to tam vlastne maji?
Zdravim, nevi nekdo kdy Canyon predstavuje novou kolekci, nebo jak to tam vlastne maji?
Tipl bych si, že to bude teď na Eurobike v Německu.
Na Facebooku Canyonu jsou nějaký nový modely i s osazením – vypadá to hodně dobře. Jestli zachovají cenovou hladinu předchozích let – a nevím, proč by neměli – tak to bude super!
a pisou u nich ze k objednani asi od pulky rijna.
Některý vypadají moc pěkně, jestli všechno pude dobře, tak Nerve XC 8.0 bude můj hlavní oř na příští sezónu.
Te druhý je úžasný.
A ten poslední budí respekt, toho bych se nebál:)
strive je úžasný!!!
Možná bude i jinde, ale tady je katalog 2012
Nerve AM 9.0 X se zlatými CB vypadá úplně úžasně.
Ode dneška je možné objednat kola 2012 :) Zájem bude asi veliký, protože stránky od rána kolabují
Jo dívám se že se to sotva hejbe…
Využiju tohle vlákno, ať nemusím zakládat extra nový: dívám se na Nerve XC 7.0 a 8.0 – cenovej rozdíl €400, což je o čtvrtinu víc – 1599,– vs. 1999,–. Stojí to za to, když se dívám na osazení? Furt se kloním spíš k 8.0, ale nechám si poradit, s komponentama této kategorie biků nemám moc zkušenosti (vidlice, tlumiče, brzdy apod…)
Propracovat se na ty stránky, to fakt stálo za to – cca 5 minut :-(
Nelehká volba, už i 7 je dobře vybavené kolo, 8 samozřejmě lépe, nelze říct, že by něco vycházelo extravýhodněji – prostě za víc peněz víc muziky, ale ne extra víc muziky.
Mě ale zaráží tlumiče – buď zadní stavba potřebuje velkou komoru ( 8,0) nebo ji nepotřebuje (7.0) – takže bych se hlavně rozhodoval podle toho, jak s kterou komorou má chodit.
Taky jsem na to ziral… A velkou komorou ma ten tlumak zase BoostValve a s malou ho nema? Nac pak ten BoostValve je? :o)
Madcat: nedival ses nahodou pred nedavnem na Strive, a ted jdes dokonce do Nerve XC? :o)
Na Strive jsem se díval, protože jsem narazil na dobrou nabídku na novej rám na mtb-news.de. Akorátže než jsem se rozkejval, tak byl prodanej :). Tak jsem o něco později koupil tamtéž lehce jetý Torque FR a teď na to postupně přeskládávám věci z Kony… Nerve XC bych chtěl jako univerzála na všechno ostatní kromě prasení v parku. Přece jenom Schwinna je na ošudlávání po místních polňačkách trochu škoda, toho si chcu nechat ne nedělu když bude krásný počasí, někde se s ním vycenit u baru :))
Jo takhle… Takze uz mas nahradu za Konu :o) Torque je podle me lepsi volba ;-)
Jak reaguju na Listera tak to, že bez BV tam je standardní komora může být i záměr.
A rozhodnout co bude lepší bude těžké. Být to Canyon AM, tak určitě bych volil HV komoru s BV.
U XC modelu je to ale tak na hraně dle stylu jízdy a někomu to může sednout lépe s HV + BV a někomu se standardní komorou bez BV.
Pro jezdivější použití a méně prasení bych volil HV + BV.
Jo jasne, nad tim jsem taky uvazoval, ale prijde mi to krapet zvlastni… Spis bych bral, zeby treba nabizeli volitelny tlumic u vsech modelu… Protoze treba kdyz bych chtel XC8 a spis tlumic se stredni? komorou, tak je tu pekne dilema :o)
Tak zase na druhou stranu tu komoru můžeš nechat vždy vyměnit. Sice za novou dáš lehce přes 2tis., ale starou aspoň za něco prodáš, případně když máš štěstí tak najdeš někoho na výměnu.
Jinak ale taková stavebnice by byla nejlepší. Takhle přesně to má řešené Poison, to se mi líbí.
Má základní osazení také za velmi pěkné ceny (i když asi o malý chlup horší než Canyon) a pak si můžeš u většiny věcí naklikat výměnu a to za velmi rozumné rozdílové ceny.
S tou komorou to není až tak jednoduché. Pokud použijí trošku větší tlak BV + ještě k tomu trochu přitlumí kompresi, tak se to i s HV komorou trochu začne přibližovat tomu se standardní bez BV. Pořád bude ten se standardní více progresivní, ale už ne o tolik.
A třeba ve chvíli kdy to je s HV komorou + BV akorát, tak dát HV komoru bez BV není dobrý nápad a asi bude o něco vhodnější dát standardní i když to třeba bude lehce více progresivní než by bylo ideální (pořád ale lepší než opačně být neustále na dorazu nebo muset zcela přefoukat).
A aby toho nebylo málo, tak v tuhle chvíli už má Fox tři velikosti komor.
A dle popisu Canyonu je tam ještě něco jiného než na fotce :-)
XC8 má psáno XXV – to by měla být právě největší komora, která dříve neexistovala. A na první pohled si nejsem ani úplně jistý rozeznáním těch dvou větších komor. Dle fotky by to mohla být ta největší taky (větší rozdíl průměru vrchní části u páčky a komory).
HV (tedy co bývala dříve jediná větší, teď už střední) má téměř stejný průměr v té horní části a rozšířené části komory.
Ve spodní části se pak zmenšují obě větší komory, ta XXV více.
XC7 bez BV má psáno XV, což nejspíš bude momentálně střední velikost (tedy původně HV). Na fotce ale mají malou komoru, takže těžko říct. Malá komora je jasná, ta se oproti horní části nerozširuje vůbec, naopak ještě o chlup zužuje.
Rozdíl mezi tou větší a největší jsem ještě nezkoušel. Já tam kde mám větší komoru, tak jen tu HV (tedy v tuhle chvíli střední).
předem se omlouvám za nepříspívání k věci.
Prodávám Canyon Nerve XC 5 2011 jetý 500km od 1.9.