• dejvv.

    Zdravim všechny, stavim si MTB na XT 2008 a nejprve jsem chtěl koupit zapletená kola Mavic CrossRide Disc, potom jsem zjistil ze nová XT kola jsou za relativně přijatelnou cenu (XT kola o generaci starší byla tuším dvakrát tak drahá) a moc se mi líbí a mají i velmi slušnou hmotnost www.kupkolo.cz/…75_3035.html.. Proto by mě zajímalo, zda s nimi má někdo zkušenost případně by doporučil jiná za podobný peníz či nižší. Trochu mě také zarazilo, že jsem nenašel jediné kolo na které by nějaký výrobce tyto kola montoval. Děkuji.

    0 0
    • Blabas  

      Zkušenost nemám, ale jsou vidět na Meridách AM 2008 a myslim na Treku.

      0 0
    • Vilém  

      Zkusenost take zadna. Pokud bych mel mluvit za sebe, tak bych vzhledem k tomu, jake je mistni zastoupeni Shimana, radsi koupil neco jineho.Pochybuju, ze se situace zmenila a budou mit nahradni dily a navic rozumne ceny.

      0 0
    • maxtor  

      Vůbec se jich neboj – je to levjnější varianta XTR. Ta cena je hodně slušná.

      Co se týče náhradních dílů, tak situace je taková, že to chce vědět, kde na ně, ale časy se skutečně mění a i Shimano pochopilo, že náhradní díly prostě poskytovat musí, takže to zase takový problém mení.

      0 0
    • dejvv.  

      To jsem rád, že je někdo chválí asi do nich půjdu, fakt se mi libí. Koukal jsem i po jiných např. DT Swiss a moc mě nezaujaly (alespoň ne v této cenové kategorii, 20k na ně bohužel nemám). Pořád jenom nechápu, že jsem nenašel nikoho kdo je montuje. Koukal jsem na ty Meridy a našel pouze podobné u modelu ONE-FIVE-O 3000-D (WH-M776 All Mountain s 20mm osou), ale asi jen neumím hledat.

      0 0
      • maxtor  

        Co se divíš? Tyhle kola jsou v prodeji možná půl roku. Na SportLifu vidět byly, ale jinak je asi moc zatím neuvidíš. Pokud se nepletu, tak na BF je má jeden člověk.

        0 0
        • dejvv.  

          Divím se proto, že ostatní komponenty O8 jsou viděl a na kola 08 se montujou. Měl jsem dojem, že všechny komponenty XT 08 vyšli ve stejnou dobu, ale je samozřejmě možný, že XT kola vyšly pozdějs než ostatní komponenty, pak by to asi dávalo smysl, ale je mi to divný.

          0 0
          • maxtor  

            Tak ono vůbec zapletená kola se zase tak často nemontují – to neplatí jen pro nové XT. A když, tak na dražších kolech. Dnes má i kolo pod dvacet často skoro kompletní XT, ale zapletená kola má z výroby minimum kol.

            0 0
            • dejvv.  

              O tom žádného sporu to je mi jasné. XTR kola jsou také vidět málo, ale XT jsem nenašel jedny jediný.

              0 0
              • maxtor  

                Prostě to neřeš a kup si je:-) Jako spokojený uživatel Shimano zapletených kol ti je můžu jen doporučit. Ta cena je fakt slušná a nevím, jestli někde koupíš levnější bezdušáky srovnatelné kvality…

                0 0
        • Blabas  

          Když se podíváš do fotek, najdeš tam před nedávnem zařazené kolo Trek. SUPER povedené. Sakra já ho ještě pořád nerozdejchal. Ten ty kolesa myslim má. Ale najeto na nich zatim asi nic, tak nevim, jestli poradí. Nick je Garyk

          0 0
          • dejvv.  

            Dik za info už jsem na něj koukal. Kolo podle mého gusta. Snad napíše nějaký zkušenosti.

            0 0
            • Garyk  

              Tak první dojmy po necelých 100 km:

              • boční tuhost je ve srovnání s Crossridy, které mají taky 24 drátů, naprosto v pohodě. Zatím jsem nepostřehl, že by mi bajk zaplaval, a to ani v rychlém rozbitém sjezdu (ale mám 75 kg :-).
              • akcelerace je taky jinde, ono přece jen –300 g na kolech a –250 g na pláštích oproti druhému bajku je hodně znát.
              • ořech by měl mít technologii loňského XTR, čili rychlejší reakce na záběr( nejspíš víc praporků), zato je na shimano dost hlučný.
              • ráfky jsou moc hezky zpracované, připadá mi, že povrch je elox a ten bílý vzor je potisk a ne samolepky.

              Asi nejsem ten nejvhodnější testovací jezdec, protože celkově převládá euforie z nového bajku a nejsem úplně schopnej rozlišit, jak moc tomu pomáhají právě ta kola.

              A jenom pro info, na nové modely v cenách od cca 70 do 100 tisíc je montuje Lapierre. www.trinnity.cz/DetailPage.asp?…

              0 0
    • silnicar  

      Pokud nepotřebuješ nutně bezdušová kola, tak bych do toho nešel…je to dost peněz:-)

      0 0
      • roud  

        Já si myslim přesnej opak za ty peníze to budou dost kvalitní kola :O)

        0 0
        • Blabas  

          Taky mám ten dojem a láká to víc než Mavic crosstrail. Jsou tam normálnější dráty

          0 0
        • coffield  

          No ale zajímavější by bylo vědět, jak je to s kvalitou nábojů )utěsnění atd.), tuhostí výpletu ap. Ono přecejen kolo, na které se nemusí několik let ani sáhnout, je přívětivější i za cenu maličko vyšší váhy než kolo, kde se musí každou sezónu něco štelovat. Jsem nebetyčně nešikovný a v servisech taky často leccos zkazí (a ještě pošlou zákazníka doprdele, když si opakovaně stěžuje – viz. bike centrum Radotín :-) I ta tuhost je docela znát. Nemluvím o nějakém prověšování v zatáčce, cítit jsou i drobnější věci, i když u určitých bajků je to jedno vzhleden k tuhosti zadní stavby :-) Takže XT=kvalitní je u pár měsíců starých kol odvážné tvrzení…

          0 0
          • Blabas  

            jo,jo taky jsem radši když kola slouží mě a ne já jim. Protože jsem sám sobě mechanikem, tak dvojnásob. O XT i starších modelech nevim nic, tak je zatim ani nezvažuju. A tuhost je věc, kterou bych rád u těch pochválenejch tuhejch kol nejdříve vyzkoušel. Mám vzadu A2Z náboj typ DHFR a vypleteno 36 dráty 2,0 DT. Rafek Rigida. Přezto, když jsem se letos na silnici trochu opřel do pedálů, za mnou kámoš volal, že jsem to kolo totálně rozvlnil. Z koupí těchhle koleček bych počkal až bude opravdu 08 a nahromadí se nějaké zkušenosti. Ale i tak myslim, že naštvanej nebudeš.

            0 0
            • scret  

              CTraily budou tuzsi podle me… aspon CMaxy ST tuzsi jsou:)

              0 0
    • Bebe  

      Nepřemýšlel jsi třeba o „ručně zaplatených“? Osobně se mi zamlouvá tohle:

      www.netbike.cz/select_det.php?…

      za stejné peníze ušetříš 200g na váze a kvalita tam bude přinejmenším srovnatelná + prumyslová ložiska v nábojích.

      0 0
      • Evilcleaner  

        no právě že AC bych se docela bál, všechny jejich zaplétaná kola jsou extrémě lehká a dost na závodní určení, pochybuji že budou mít nějakou dlouhou trvanlivost. já bych šel do XT, nově je tu ted má někdo na bílém lappiere.

        0 0
        • Blabas  

          Taky bych se obával, že příliš lehká kola jsou pro závodníky a ti většinou neřeší životnost. Je to jenom můj názor, ale gramaření pro pohoda jezdce, který si pracně škudlí na pěknější díly, není dobrý nápad. Ty XT budou možná dobrou střední cestou.

          0 0
        • Bebe  

          není to kopmlet AC…, ale v mém okolí mají 2 kamoši náboje od AC a zatím jsem od nich neslyšel že by nebyli s něčím spokojení. Jeden z nich má na zadním náboji přes 5000km a určitě ho nešetří.

          0 0
        • Bebe  

          není to kopmlet AC…, ale v mém okolí mají 2 kamoši náboje od AC a zatím jsem od nich neslyšel že by nebyli s něčím spokojení. Jeden z nich má na zadním náboji přes 5000km a určitě ho nešetří.

          0 0
          • Evilcleaner  

            na SL byl stánek dky měli america classic přímo vystavené a vystavoatel přímo říkal že silmiční modely jsou v poho, ale že těch mtb by se bál že to nevydrží… nemám s nima žádnou zkušenost, ale toto tvrzení přímo od vystavoatele dost podkopalo moji důběru k tomuto výrobku

            0 0
            • petebike  

              ja je mam, zatim jediny problem – loziska v prednim naboji, vymena za SKS a v pohode…jinak vaha a jizdni vlastnosti jsou dost dobry !

              0 0
            • Vlado Jekyll  

              mám ich náboje, viď profil, zatiaľ 5000 km, neni problém. Super váha, cena a aj design sa mi páči.

              0 0
      • dejvv.  

        Ta váha je až neuvěřitelně nízká. Popravdě řečeno bych z nich měl taky trochu strach. Přecejenom i kdybych neměl žádné reference, tak XT je pro mě určitá záruka kvality. Jinak jenom pro zajímavot máte někdo zkušenost třeba ze staršími XT (WH-M765), nechápu že jsou o tolik dražší než ty nové. www.cykloexpert.cz/…e-xt-wh-m765 Píšou, že jsou vysoce tuhá, ale asi to zas tak slavné nebude, když od tohoto způsobu výpletu upustili (jak u XT, tak u XTR). Nedá se jim ale upřít, že jsou fakt krásný. Tento výplet s málo paprsky mě fakt dostává.

        0 0
        • maxtor  

          Ten výplet je co do počtu paprsků stejný jako u těch nových – tzn. 24 drátů. Jo, Shimano od tohoto řešení upustilo. To nové by mělo být pevnější.

          0 0
          • dejvv.  

            Máš pravdu, vůbec jsem si toho nevšiml. Opticky by to člověk neřekl. Škoda, že jsou mín pevný a drahý jinak jsou fakt krásný.

            0 0
        • maxtor  

          .. a hlavně ten starý systém byl při stejné výšce ráfků nepoužitelný pro ráfkové brzdy.

          0 0
        • MlokCZ  

          Ta váha těch kol je tam uvedena správně na tom odkazu? Jestli jo, tak to jsou za ty prachy ******** těžký.

          0 0
      • petebike  

        urcite lepsi varianta nez ty XT..shimano naboje sem uz na vsech 6 kolech co mam doma vymenil…jeste ze tak :-)

        0 0
        • petebike  

          vlasne mam je na zimaku ale to je stara dobra Dura takze spis nostaligie nez nutnost :-)

          0 0
    • dejvv.  

      Ještě jeden dotaz. Když se tady řešilo, že jsou bezdušové. Máte s tím někdo zkušenost? Jsem už celkem dost rozhodnutý, že do nich půjdu (jestli našetřím). Od začátku jsem si říkal, že bych do nich dal duše (třeba je to ale chyba). O bezdušovém systému vůbec nic nevím a ani neznám nikoho kdo to jezdí. Jenom jsem si říkal, že je asi problém, když člověk píchne, to se asi tak snadno nezalepí…? Musí být pro bezdušový systém speciální pláště? Je blbost do bezdušových ráfků duše dávat? Prosím poraďte.

      0 0
      • KAPLIS  

        Ty kola budou v sadě xt 2008 pro race bike Budou to komplet 08. Jinak jsem na výstavu chystal komplet xt a xtr a mezi kolama niní skoro žádný rozdíl. Aby jsi mohl jezdit bez duše potřebuješ speciální plášť. Když chceš duši, tak je to jedno.

        0 0
      • maxtor  

        Na ty ráfky můžeš v pohodě použít pláště s duší. Jinak musíš koupit spešl pláště označené jako „UST“ nebo „TUBELESS.“ Jsou poměrně drahé a těžké. Utěsňují se samy s ráfkem a pokud dobře sednou, tak únik vzduchu nehrozí. Pokud chytneš defekt (jsou obecně odolnější proti defektům než obyč pláště) únik vzduchu je daleko pomalejší, protože stěna pláště je dost silná. Jinak doporučuji vozit v plášti tmel, který v případě defetku díru ucpe bez větší ztráty tlaku. Výměna pláště v terénu (resp. v případě defektu instalace duše) je dost problematická. Ten tmel ale stačí. Jo je jen tak v globále. V historii najdeš spoustu hádek na toto téma:-)

        Já jezdím bezdušáky na kolech XTR k naprosté spokojenosti.

        0 0
      • MaPa  

        Jezdím ty starší XT s NoTubes a pohoda. A rozhodně je nešetřím . O těch nových nic nevím.

        0 0
        • maxtor  

          Na UST ráfcích NoTubes?? A co tam máš za pláště?

          0 0
          • raceman  

            proč ne?

            0 0
            • maxtor  

              Já se jen ptám…

              0 0
              • raceman  

                ok :), jen mi to prislo, jako by se ti to zdalo divne.. na ust vozit notubes ;)

                0 0
                • maxtor  

                  No trochu divné mi to přijde:-) Spíš jsem chtěl ale vědět, jaké má zkušenosti, protože podle té fotky tomu MaPa dává celkem pokouřit a kdyby to bylo slušné, tak bych do toho šel možná taky…

                  0 0
                  • petebike  

                    znam vic lidi i tu z bfka co vozi na UST no tubes – treba Bulda tusim i Jecnak, dokonce i par Xckaru to tak ma na XTR kolech – ty zas nemaj jinou volbu plastu, takze aby usetrily gramy tak maj notubes…

                    0 0
                  • MaPa  

                    Zkušenosti na NoTubes mám s RR 2,1 a Continental SpeedKing 2,1 vše kevlar. Drží v pohodě, naposledy nařízlý CSK (cca 2cm) udržel ten systém po dohuštění ještě 10km. Aplikace jen pomocí ruční pumpy. Vozím to od Malevilu včetně. Žádná páska, jen ventilek, jedna odměrka tmelu a plášť.

                    0 0
                  • kubad  

                    Zjednodušeně NoTubes ti umožnuje jezdit bez duše s klasickým pláštěm. Ale tady asi jde o špatné pochopení názvu NoTubes :-) nemusíš přece použít komplet celou sadu pro dosažení výsledku, na UST ráfky ti stačí jen tmel, ale stejně se tomu říká NoTubes

                    0 0
                  • Gorgov  

                    mě to přijde o dost lepčí než normal rafky s vlozkama.

                    0 0
        • Blade  

          Hele, někdo ti posral kolo :-)

          0 0
        • MaPa  

          Kdyby to třeba náhodou někoho zajímalo tak teď byly ty kola na servisu. Mám na nich přes 2tkm a kupoval jsem je jako skoro nový, takže předpokládám první servis. Jezdím rád technický věci včetně toho co vypadá že nejde, rychlý sjezdy a jezdím za každého počasí. Takže asi jim dávám zabrat víc než na co jsou určený. Na druhou stranu ten nájezd je spíš malej než střední :-). Přesto byly výplety úplně v poho, nába přední taky v poho, zadní měla jen načatou vazelínu. Kuličky, kónusy v pohodě. Ořech taky v poho. Takže za sebe můžu vřele doporučit.

          0 0
    • petebike  

      pokud nechces bezduse a usetrit – dost vahy tak American Clasic MTB 350 je jasna volba… O8 maj udajne lepsi loziska…navic jsou na prumyslech…/nevim jak SH/

      jediny minus oproti shimanu – nemaj centr lock a jsou jen na dise ci Notubes

      0 0
    • kubad  

      Nic proti XT určitě budou sloužit dobře. Pokud chceš UST mrkni na nové MTB Fulcrum – vozí je Maxcursor dnes sem je měl v ruce vypadají fakt dobře a kvality bych se nebál.

      0 0
      • kubad  

        ještě tam nemají ceny :-) ale jsou cenově zajímavé já už je vím

        0 0
    • filipes  

      Ozivuju diskusi na tema novych XT kol. Nejake zkusenosti, uz je nekdo ma? Jaka je realna nebo odhadovana tuhost oproti Mavic crossmaxum? Cena XTcek me laka, ozelel bych i konusy, ale rad bych si nejak overil tuhost.

      0 0
    • dejvv.  

      Tak jsem je nakonec nekoupil(kvůli penězům). Sehnal jsem levněji kola na nábách XT 775 CL, ráfky DT Swiss XR4.2D, výplet DT Swiss SuperComp a DT Swiss Alunipl, tak doufám, že nebudu litoval. Bohužel jsem je ještě nemohl vyzkoušet, čekám ještě na vidli. Dneska mi přišla s návarky na Včka, tak jsem ji steky bez sebe byl poslat zpátky.

      0 0
      • Zerocool  

        dvakrát měř a jednou řež

        0 0
      • mildaR  

        Na kolik tě vyšla ta kola? Vypadají dobře, váha? Na netbike uváději 1640g, 6800 Kč

        0 0
        • dejvv.  

          199 EUR + 25 EUR doprava + 200 Kč převod na účet. Celkem necelých 6k. Kupoval jsem je na ebay.de, ale ne v aukci, normalně kup hned, nebo jak se to jmenuje (třeba by na ně ještě člověk narazil). Jinak váhu uváděli 1636g, když jsem je doma převažoval, tak mi to ukázalo ještě mín, ale za přesnost váhy neručím. Jinak mě dost překvapilo jak rychle mi přišli. V pátek jsem je objednal v podnělí poslal peníze a za týden v pondělí jsem je měl doma a to mi jěště kámoš co dělá v bance říkal, že tam ty prachy jdou čtyři nebo pět dní, takže je asi poslali dřív než jim došli peníze, ale to je jenom spekulace.

          0 0
          • mildaR  

            dík koukal jsem na to … a nevíš jak je to se zárukou? Sháním něco podobného pro kamaráda, tak jestli se to vyplatí, kdyby s tím byly v budoucnu problémy …

            0 0
            • dejvv.  

              Bohužel netušim jak je to se zárukou, doufám že budou v pohodě, ale předpokládám, že když se s nimi něco stane, koupim prostě nahrádní díl a budu to řešit radší sám, než komunikovat s nekým v německu. Troufám si ale tvrdit, že by s reklamací problém nebyl jejich jednání mi přišlo dost solidní, ale možná se pletu, fakt nevim.

              0 0
    • homat  

      zkus tohle: www.paul-lange.cz/…/KolaMOC.pdf třeba budou mít k vyzkoušení i verzi pro kotoučovky.

      0 0
    • ememem  

      dovolim si to tu ozivit s dotazom – kupil som si v akcii brzdy xt08 a boli k tomu v podstate za cenu brzd (cele dokopy aj s pos­tovnym 300 Eur) este kolesa naboj xt08 + DT Revolution +  XM 317.

      Otazka je co mam r­obit s tymi kolesami. Mam 95 kg, j­azdim take drsnej­sie XC , obcas ma­ratonik, obcas ne­jake dolomity, z kopca sa stym moc netentujem.

      Mam to s nimi vo­bec skusat  alebo sa ich rov­no zbavit? Pre­ziju v pohode takyto druh jazdenia? Ide mi o tuhost kolies(predsaj len 1.8mm spice…) a odolnost hlavne toho rafiku (mam istu predpojatost k mavicu a toto je tusimze ten najnizsi pouzitelny class). Nechavat si ich len trebas na maratony s nejakou chrtackejsou gumou sa mi moc nechce lebo bych musel kupit este jednu kazetu, kotuce…

      dik za nazor.

      0 0
      • Zerocool  

        můj skromný názor je, že ti v pohodě vydrží…

        0 0
      • kubad  

        jaké máš pro srovnání svoje kola?

         
        0 0
        • ememem  

          alexrims FD 16 disc, dt Champion 2.0, Author na priemysloch.

          0 0
          • kubad  

            no myslím že ty nové kola vydrží možná i víc :-)

            0 0
        • ememem  

          tos chlapi nevydrzali, teda zadne nie resp. vydrzalo jednu testovaciu jazdu a dva maratony. vcera som sa do toho trocha viac oprel (v podstate na rovine – trocha blbsi taky sotolinovy teren) ruplo to, kukol som dole a osmicka jak svina, vyhnute do strany tak 2cm, guma takmer suchala o zadnu stavbu. som si myslel ze praskla spica ale vsetky su ok, potom ze asi suter ale rafik je v mieste vyhnutia uplne ok, na celom kolese nie je viditelne nic okrem toho vyhnutia do strany. mi to vychadza tak, ze sa to pod silovejsim zaberom proste ohlo !! to rupnutie bol asi iba zvukovy efekt spic pri vyhnuti rafika. je to na vyhodenie. ta moja nedefinovatelna predpojatost k mavicu sa naplnila, no co uz, o com sa komu sniva…

          pripadne nejake ine vysvetlenie co sa mohlo stat ?

          0 0
          • ememem  

            tak som bol u znameho v servise a podelim sa s pribehom „opravy“. po uvodnom usmeve „aaa, dalsi mavic“ tam dal volaky plast bez vzorku, nabomboval ho, tam kde to bolo vykrivene si urobil znacku a v opacnom smere jak to bolo vykrivene s tym jebol o zem (na plast samozrejme). ked som potom na to kukol tak som si skoro sadol na zadok, bolo to rovne, absolutne nepoznatelne volnym okom. trocha to docentroval a nic neni poznat ani vidiet. kebych chel tak tento poskodeny rafik bych kludne mohol ponukat ako bezchybny, prehliadkou neni sanca nieco zistit. normalne neviem ci sa mam smiat alebo co. to z coho ti zabozruti vyrabaju z tvrdeneho papiera? jasne ze je to len na dojazdenie kym nedam nejaky normalny rafik ale som z toho fakt prekvapeny, aj ked to moze byt nejaky zly kus (co pochybejm podla uvodnej poznamky) u mna plati – mavic never more.

            0 0
      • Vilém  

        DT revolution ma 2–1,5–2 mm.

        0 0
    • Hornet  

      Vyuzijem tuto temu, mam tieto kola, ale pouzivam aj duse, a pri defekte mam doost velky problem odtiahnut patku plasta od steny rafika.Na jednej strane to je asi dobre tomu kto ma UST abo NT, ale drzi to tam ako cert, nema niekto nejaky figel ako to jednoducho a lahko odtiahnut , aby sa dala vybrat dusa? Plaste mam Kenda Karma drot. Je mozne ze pri pouziti kevlarovych plastou to ide lahko? Kamos ich ma tiez, kupovali sme ich naraz, a mal ten isty plast a islo to tazko, kupoval teraz Maxxis kevvlar a islo mu to lahko… ma niekto nejaku radu? Diky :-)

      0 0
      • Hornet  

        Nema s tym nikto skusenost? skusil som dat na patku plasta aj suchy grafit, ale nepomohlo to…a skusil som trochu navlhcit dosadaciu plochu a snad to vtedy trosku povolilo…ale trapit sa s tym takto v terene je dost divocina:-(

        0 0
        • Hornet  

          Takze nikto s tym nema skusenost? alebo nejaky napad?

          0 0
          • filipes  

            vyhodit duse?

            0 0
          • Pedro RB  

            Měl jsem kola Bontrager Race s plastovou vložkou která z nich dělala Tubeless frendly. Ale jezdil jsem s dušema a dostat plášť z ráfku byl fakt porod. zlomil jsem několik plastových montpák. Tak jsem pájkou tu vložku u otvoru pro ventilek přetavil, vyhodil ji a díry pro dráty přelepil páskou. Pak šly pláště moc dobře a přitom se nezovaly samy. Navíc jsem měl docela pěknou váhovou úsporu na obvodu kola..

            0 0
      • kubad  

        zkus na patky pláště a ráfku použít mýdlo – mělo by to ten problém vyřešit 

        0 0
        • kubad  

          nějaká chybička se vloudila

          jen tohle tam patřilo:

          zkus na patky pláště a ráfku použít mýdlo – mělo by to ten problém vyřešit

           
          0 0
          • Hornet  

            joo, ked som nahadzoval plaste tak som pouzil mydlovu vodu, lebo sa nedal dobre vystredit plast a po nafukani krasne sadol sam, ale asi dvoch tyzdnoch som dostal defekt a neslo to dolu, nakoniec po odtiahnuti patky plasta od steny rafika uz isiel v pohode rukami bez montpacok.ale na druhy den zase defekt a zase to neslo dolu. vyrobca dokonca ani nedoporucuje pouzitie naradia pri nahadzovani plastov, sice neviem ako by mohli poskodit umele montpacky rafik, ale nahodit plast ide lahko v rukach. Moze to byt aj tym ze plaste su drotove, ako som pisal, kamarat ma kevlarove a idu zodit lahko. Asi musim natrenovat zhadzovanie:-D

            0 0
            • pos3k  

              zbav se dratovych plastu :)

              0 0
              • Hornet  

                Tak to bude asi najistejsie riesenie:-) len este by este mohli trochu vydrzat, aspon leto

                0 0
          • Hornetka  

            .....a ty nosis do terenu mydlo? :-D

            takto sa s tym hornet trapil,bol to fakt porod :-P …

             
            0 0
            • kubad  

              nevozil sem na UST rárcích pláště s drátěnou patkou – tam je problém :-)

                
              0 0
            • maxtor  

              V terénu mýdlo nepotřebuješ. Stačí jej jednou použít při nasazování pláště a pak už jen v terénu polít trochou vody z bidonu. Já ale vozím UST a ktomu pro sichr takovou tu malou lahvinku od léků (ani ne štamprle) zředěného tekutého mýdla. Nic to v brašně nezabere a sakra to pomůže.

              0 0
              • Hornet  

                To je celkom dobry napad;-) na nieco take som uz myslel, ked som to polial vodou( bidon je tam za mnou), tak to uz pomalicky povolilo. Problem je naozaj ten drat, neohne sa na malom kusku ako kevlarova patka a preto to tak drzi. Ale kola su to mooc dobre;-) Ved uz pojdu dolu tie plaste, maju skoro 4000km, predny este snad vydrzi, ale zadnemu uz dochadta dych:-D Diky Hornetke za pridanu fotku;-)

                0 0
              • MlokCZ  

                To jde ta tvoje kombinace ráfek/plášť tak blbě nasazovat? Mě u STčka + NN/RR UST to jde na sucho bez problémů i malou pumpičkou (tedy nezkoušel jsem ještě dlouhodobě jetý plášť, který může mít už lehce vytaženou patku a malou pumpičkou se nemusí chytit, ale nasadit duše v terénu při defektu by šla určitě, to půjde s vytaženou patkou naopak lépe ještě). A do patek to zaskočí už při tlaku pod 40psi, takže ani výrazně přefukovat nebylo třeba pro usazení.

                A na ráfek je dostanu taky na sucho, i když už musím použít montpáky, rukou je na sucho nenasadím.

                0 0
                • maxtor  

                  Mám dvě zkušenosti – pokaždé ráfek XTR

                  1. Plášť Rubena Charybdis – ten byl problém nasadit i s mýdlem, v terénu by výměna byla nemožná (naštěstí jsem nemusel nikdy v terénu sundávat). Nafouknout šel v pohodě za jakékoliv situace – zapadl okamžitě.
                  2. Plášť Ritchey Z-Max UST jde nasadit i bez mýdla, ale nejde pak nafoukat. S mýdlem to jde jak po másle a při troše trpělivosti jde nafoukat i pumpou. Tady bych to teda bez toho mýdla asi zvládl (kdybych do něj v terénu cpal duši), ale jistota je jistota… Jo a pak ještě kolík na prádlo, kdyby náhodou nechtěl povolit ventilek…

                  Určitě ale vozím mýdlo když jedu na silnici, protože na té bych se bez mýdla s plášti (Continental Force/Attack) fakt nedomluvil.

                  0 0
            • Hornet  

              diky za fotku ;-) ale jazda bola fajn, ze?

              0 0
    • Lister  

      Neví někdo, zda existuje nějaký adaptér na přední kolo XT M778 s 15mm osou, aby se dalo použít na rychloupínák?

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.