Zdravim,chtel bych vedet vas nazor na vysi kompenzace u teto konkretni skody viz. foto?
Kolo poskodily az v cechach zajel do krabice vidlema na vys.zdv.vozikem. :-)
Kolo za cca 50000kc
Zdravim,chtel bych vedet vas nazor na vysi kompenzace u teto konkretni skody viz. foto?
Kolo poskodily az v cechach zajel do krabice vidlema na vys.zdv.vozikem. :-)
Kolo za cca 50000kc
Canyon?
Radon slide 130 8.0
Řekni, že se to musí přelakovat a než se to může lakovat, tak se to musí celé rozebrat atd. Cena lakovaného autodílu je cca 3tis. kč s dokladem, tak bych řekl, že oprava – vrácení kola do stavu tak, jak bylo z Německa odesláno, vyjde na 5tis. kč – myslím, že je to adekvátní kompenzace zkažené radosti z nového kola. Samozřejmě bych s tím nic nedělal, ale bral bych to jako slevu z ceny!:-) Dobře pořiď a nedej se!!!
Kdoví co té zadní stavbě může být, zkřivení apod. Chtěla bych její výměnu plus samozřejmě opravy dalších částí. Kolo bylo při přepravě určitě pojištěné, zkus kontaktovat i prodejce.
pěkně dojebané, když ti balík předávali tak bylo balení poškozené ? máš o tom sepsaný nějaký protokol s přepravcem?
Pokud ne tak se bude těžko dokazovat vina dopravce , obzvláště české poště – nebo to bylo DPD?
Tak tak, musí o tom být něco sepsané.
Pokud bych viděl díry od bejka, balík bych nepřebral. Ale docela to chápu – člověk se těší kolik týdnů a pak si těžko připustí, že by to nechal poslat zpátky.
Diky za podporu zjistil jsem to ihned všechno nafotil a řešil přímo s manažerem manažerem dpp mám už i protokol tak doufám ze se bike discount pochlapi šlo mi o částku o kterou si říct tech 200eur bych bral ;-) ale málem mě kleplo to vám řeknu
Pochlapit by se měl dopravce, nikoliv bike-discount, ne?
Bylo mi řečeno že mám zadat kompenzaci u prodejce a ten následně vše vyinkasuje od pojišťovny dopravce, prý mají smlouvu spolu.Tak doufám ze je to normální postup kolo nikam posílat nehodlám jen doprava mě vyšla na 50e
teď jsem u nich reklamoval prasklý rám a pokud jsi jim psal reklamaci přes jejich email tak ten snad ani nečtou. Doporučuji rovnou zavolat.
Jen nevím komu tvůj balík reklamovat – není děravý balík problém přepravy? – pochybuju že BD by to takto vůbec pustil do světa a že rozmrdaný balík s dírama by DPD vzalo k přepravě, byli by sami proti sobě, zřejmě se to stalo při překládce DPD
řešil bych kompenzaci od DPD a ne od Bike Discount
Logicky mas určitě pravdu teď jsem zjistil další poškození
myslím že by jsi mohl dostat nový bajk, mně osobně by finanční kompenzace nevadila, škrábance se případně opraví, záleží na tom kolik by ti nabídli
Hele mezi nami – jak tohle mohl udelat prepravce? To mi fakt hlava nebere.
kdo prepravu objednal? asi Bike Discount, tzn resit musi s nim…dle me.
Resit reklamaci s obema.
DPD – nahlasit.
Bikediscount.de – musi dodat materialy o tom, co bylo v baliku ;-).
Po domluvě s prodejcem reklamovat u přepravce.
1
také myslím
Skoro bych se vsadil, že přepravce byl prodejce. Nemyslels dopravce?
Osobně bych chtěl celé nové kolo (rám). Dát 50 tisíc a dostat něco takového si nenechej líbit. Hádám ale, že se ti asi nechce posílat zpět a čekat na nové.
Tiež si myslím, že by si mal dostať nový bike. Zadná stavba môže byť ohnutá a pri cene 50000 to nie sranda.
Zle zaradené. Patrilo zakladateľovi vlákna.
Vůbec neřeš kompenzaci. Dopravci mají pojistku která zaplatí odesílateli pořizovací cenu zboží plus novou přepravu. Odesílatel by ti měl poslat nové nepoškozené zboží.
Dobrý námět na pohádku… A podívej se na šťastný konec:
V průběhu přepravy realizované naší firmou jsme na zásilce nezaznamenali jakékoliv její poškození nebo okolnosti tomu nasvědčující. Uvedenou zásilku jsme do přepravy převzali dne 9.6.2014 a předali 11.6.2014. Po provedení vizuální kontroly zásilky, převzal příjemce zásilku v nepoškozeném stavu a tuto skutečnost písemně potvrdil řidiči do dokladu o doručení zásilky, který v příloze posíláme.
V případě, že by zásilka byla jakkoliv zjevně poškozena již v době doručení, měl příjemce o tomto zjištění nejpozději při převzetí zásilky informovat dopravce a zásilku přijmout pouze za podmínky písemného škodního záznamu a to formou Zápisu o škodě nebo přípisem do doručujícího listu dopravce. Bez tohoto zápisu nebo v případě, že dopravce odmítl tento zápis vyhotovit, není příjemce povinen zásilku převzít. Samostatný zápis o škodě nebo přípis o škodě do potvrzení o předání zásilky je podkladem pro následné uplatnění práv poškozené strany.
Vzhledem k uvedeným skutečnostem odmítáme odpovědnost naší firmy za reklamovanou škodu, protože není prokazatelný vznik škody při přepravě.
Vzhledem k tomu, že posílám skoro každý den a poškození se sem tam stane, tak ti mohu říct, že šance na reklamaci je malá. Maximálně na dobré vůli člověka, co tam sedí. Nicméně ten je placen za to, aby to neuznal. Že to takhle funguje poděkuj vychcánkům, který věci co nechtěli rozbili a reklamovali.
obávám se že bude mít úplně jiný konec, protože to řešil hned při předání zásilky, jak píše má o tom s dopravcem už zaprotolokovaný záznam
Já jsem to pochopil tak, že to zjistil doma ihned po rozbalení. Pak volal „manažerovi“ DPD a ten s ním sepsal reklamaci a ne škodní list.
Nastesti (doufam), vse vyrizeno primo ve skaldu dpd s manazerem pred prevzetim zasilky ,ale zasilka prevzata z pochopitelnych duvodu:-)
Jestli je to DPD, mas to na 2 dny, abys nahlasil reklamaci…
A to je co za firmu?
Dopravci obavam se nemivaji pojistku, kdy odesilatel dostane porizovaci cenu. Velmi casto je to spise kompenzace v radu desitek procent ceny zbozi, prip. uhrazeni uvedeni do „puvodniho stavu“. Plna cena je vetsinou v pripade „totalky“/nerentability atd.. (alespon v ramci sortimentu, kdy s pokozenim zasilky prichazim do styku).
V kazdem pripade je nutne vzdy na toto upozornit pri prevzeti/neprevzeti zasilky. Prevzit balik s dirou, prip. prelepeny izolepou s logy prepravce bez vyhrady je vetsinou cesta k tomu, jak se stat majitelem rozmlacene veci (na toto obzvlaste pozor, odesilatel nema k dispozici izolepu s logem prepravce). A asi neni od veci oznamit poskozeni zasilky jak prepravci tak odesilateli. Pokud se nepletu, tak reklamace resi prepravce vzdy s platcem prepravy, nikoliv pausalne s odesilatelem.
Podobny postup i kdyz je zasilka zvnejsku neposkozena ale uvnitr zbozi rozbite. Nic se nezkazi oznamenim jak odesilateli tak prepravci, zde je dulezita doba oznameni. Ceska posta ma stale myslim 24hodin, PPL 72hod. atd.. Rozhodne je lepsi krom uvedomeni odesilatele oznamit poskozeni i prepravci, protoze pak muze nastat to, ze odesilatel dolozi napr. kamerovy zaznam, ze zbozi bylo pri baleni v poradku, prip. zabaleni dostatecne a prepravce rekne pouze „fuck off, nahlaseno pozde/vubec“. Pak samozrejme muzou z Vasi strany nastat vyhruzky smerem k odesilateli „napisu na FB/forum/na mesic jaky jste zlodejsky kurvy“ ale odesilatel v tom je ponekud nevinne (moralne – je-li platcem prepravy, Vy jste vcas neoznamili a on Vam da nove zbozi/prachy, to poskozene pak muze bez nahrady vyhodit – cista ztrata).
X let dělám v logistice firmy, která distribuuje tisíce balíků denně. S dopravcem máme samozřejmě smlouvu o úhradě vzniklé škody. Pokud zásilku poškodí, nebo ztratí, platí nám cenu uvedenou ve faktuře. On je na to samozřejmě pojištěný. Buď to dává k úhradě zaměstnanci nebo řeší s pojišťovnou.
Samozřejmě ale člověk musí řešit poškození s kurýrem hned při přebírání zásilky. Na další reklamace nemusí (a to zcela logicky) být brán zřetel.
Reklamaci by pak měl řešit s prodejcem a ten si to pak interně pořeší s dopravcem.
Každá firma to má asi jinak, ale tohle považuji za logický a správný postup.
+1
Jediná stoprocentně účinná metoda je takové zboží nepřevzít – ať se dopravce staví třeba na hlavu, nedávat žádné prachy zabouchnout dveře a nazdar – výrobci poslat mail, že jsi zboží nepřevzal jelikož ho přepravní společnost poničila a ať si to vyřeší mezi sebou.
Pokud čekám nějaké zboží vyšší částky či něco co se může poničit nechávám si balík rozbalit – řidiči často remcaj – je to jednoduché – nesrat se s nima buď to rozbalíte a zkontrolujem to nebo si to nechte (sou placený za to kolik toho rozvezou, a za každé nepřevzaté zboží mají nějaké srážky – kámoš pro ně taky jezdil)
Nikdy bych nepřevzal takto poničený bike – i když něco vyhádáš těch pár tisícovek za to nestojí a máš zkaženou radost – chápu že to nasere, že ses těšil na nové kolo, ale není to nic životně důležité abys nemohl počkat znovu na jiné kolo.
Predpokladam, ze si myslis, ze mu to poslali z nemecka na dobirku :-) :-)
Jinak to, ze ti dovoli jakakoli prepravka cokoli rozbalit pred prevzetim ti neverim ani omylem.
Tak to záleží na tom – sou společnosti co ti to pošlou na dobírku, jestli platil předem je to věc druhá. Před půl rokem jsem z německa pořizoval výrobní stroj za cca 120 000 – zaslami mi to na fakturku se splatností a div se nebo ne zkontroloval jsem si to při převzetí.
první a třetí odstavec souhlas, druhý je totální nesmysl.
Viz výše.
Predpokladam, ze urcite vzdy vybalis zasilku, prekontrolujes a teprve potom poustis kuryra/balikare pryc. Jestli ano, jsou chudaci a dalsi prijemci cekaji na zpozdeni kvuli tobe :-D
ale vždyť to je totál nesmysl. Rozbalíš nebo kurýr rozbalí nepoškozenou zásilku před předáním? Sebevražda. Co potom bude dělat když mu zásilku z jakéhokoli důvodu nepřevezmeš? Vrátí ji na depo rozbalenou? Fajn ale tam mu hned napaří poškození zásilky a bude to platit.
Přidávám svoji podobnou zkušenost. Třeba to někomu pomůže.
Nechal jsem si kolo (už použité – stáří cca půl roku) poslat Toptransem z jednoho konce ČR na druhý. Zabaleno v bublinách a v krabici. Při převzetí byl obal zjevně poškozen, takže jsem zásilku nepřevzal a nechal převézt zpět na jejich pobočku u nás ve městě. Tam jsem následně přijel a společně s dispečerkou jsme balík rozbalili. Do kola pravděpodobně někdo najel vysokozdvižným vozíkem – výsledkem byla poškozená vidle, přední kolo, řídítka a na několika místech odřený lak.
Všechno jsme na místě nafotili a sepsali. Následně jsem kolo převezl do autorizovaného servisu a nechal vyčíslit sumu případné opravy a výměny poškozených dílů. Ta se nakonec vyšplhala na polovinu původní ceny kola. Toptransu jsem předal tuto kalkulaci s požadavkem na zaplacení, ale jim se do toho nechtělo a chtěli si raději nechat kolo a proplatit ho celé. Proti tomu jsem samozřejmě nic neměl, jen jsem s nimi ještě domluvil, že si nechám některé komponenty, které byly upgradovány a místo nich jsem nechal namontovat nejlevnější varianty. I s tím souhlasili, takže jsem přepsal reklamaci, doložil ji původním dokladem o koupi a do týdne jsem měl peníze na účtě.
Takže musím říct, že konkrétně s firmou Toptrans vlastně velmi dobrá zkušenost.
Velmi dobrá zkušenost by byla, kdyby zboží v pořádku přepravili z bodu A do bodu B ;)
:) Jasně no… :)
Myslel jsem to samozřejmě jako zkušenost s ochotou Toptransu komunikovat a vyřidit relativně rychle reklamaci přepravy.
Tak to jsi mě potěšil.
Proběhl první telefonát s prodejcem a zatím nic moc potěšujiciho prý to řeší poukazem na zboží to jsem odmítl ze chci peníze tak ze po prozkoumání mého případu dají vědět a ze je sezóna tak mam být trpělivý cca 4 až 6 týdnů.