• sivi006

    Čus borci, pustil jsem se do výběru kola především pro KPŽ a furt se nemůžu rozhodnout mezi:

    Ghost HTX

    http://www.mojekolo.cz/…bs-2-lc-2016

    Merida Big.Nine

    http://www.sterba-kola.cz/…m-issue-2016

    Superior XP29

    http://www.sterba-kola.cz/…-ltd-al-2016

    Specialized Stumpjumper

    http://www.velo-centrum.cz/…el-m-d-14709

    Rád bych vás poprosil o nějaké vyjádření nebo o doporučení nějakého jiného.

    0 0
    • Kysky  

      Jako ono se vybírá kolo na KPŽ jinak než na jiný maratony? :-O (HT)

      0 0
    • myscho  

      Na KPZ crossa s pevnou vidlou :D

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • jonti  

      Superior nebo Ghost.

      U Ghosta se mi libi karbonovy ram a 2×11, Superior zas ma uz od vyrobce dobre bezdusovatelna kola a dobrou geometrii na maratony. Kazdopadne ale vyzkouset, at vis co ti v realu sedi vic.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • figur  

      Má ten Ghost vzadu pevnou osu? Sice je v popisu „náboje QR“ , ale na fotce vidím spíš koncovku 5/135.

      0 0
      • bradek  

        QR – quick release – rychloupínák, takže nemá

        0 0
      • Mysee  

        Však sis sám odpověděl. 5/135 není pevná osa ale QR

        0 0
        • figur  

          To je jasný, ale QR se taky označuje pevná osa s páčkou (kousek vejš),ať už přední 15/100 nebo zadní 12/142. A protože u toho Ghosta píšou náboje QR a u rámu taktně mlčej, tak není jasný jestli je to vzadu na 5/135 nebo 12/142 s páčkou. Jinak nebudeme slovíčkařit, mně šlo o to, jestli ten Ghost nemá v rámu pevnou osu, tak to je v této cenový relaci mínus.

          0 0
          •  

            když si tu fotku z odkazu na ten Ghost zvětším tak je vidět že pevnou zadní osu nemá

            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Lachtis  

      A co Kubánce:

      http://www.cyklofaltynek.cz/…ine-2016.htm

      Ikdyž carbon je na toto použití lepší, tady mají ještě Superfly ve velikosti 17,5, což by ti mohlo sedět. Dobrý karbonový rám, funkční vidle, sice řazení, smyk a brzdy deore, ale to můžeš postupně upgradovat…

      http://www.cyklofaltynek.cz/…-96-2016.htm

      0 0
    • MARIN  

      nějáké cyklokrosové – to bude na KPŽ to pravé

      0 0
      • couffy  

        Kvůli cyklokrosovému kolu už byla diskvalifikace.

        0 0
        • okam_z_brna  

          a na čem jiným jezdit KPŽ s průměrem špičky přes 30? To už s MTB nemá moc dočinění

          0 0
          • couffy  

            Podívej se třeba na výsledky Znovínu,průměr taky hodně přes 30,ale tam je to tratí,a ta diskval.byla taky ve Znojmě na KPŽ,vyhrál Roman Benc na CX a 2.byl Průdek,někdo se ozval Benc byl DQ.

            0 0
            • okam_z_brna  

              Na tyhle masový maratony me uz nikdo nedostane. Spicka to zaletí průmerem pres 30, zbytek namachrovaných radoby elitaku, co se hnedka od startu loktuji jak na svetaku a pak jedes 50 kilaku po sirokych sotolinach… a za to platit skoro 500? To ne, to diky ale nemam zajem.

              Kazdopadne nechapu, proc to nejde jedit na CX, kdyz je ta trat tak postavena

              0 0
              • orm  

                Na CX muzes, ale musis dat rovna riditka, respektive pouzit neklasicke zahnute silnicni riditka :-).

                Při závodech Kola pro život není povoleno startovat s klasickými zahnutými silničními řídítky, tzv. berany. Stejně tak není povoleno řídítka osadit triatlonovými nebo časovkářskými nástavci.

                0 0
              • 2. Bóďa  

                Možná tak to Znojmo, jiná trať na CX bez šance na vítězství.

                0 0
                • tomxxx  

                  Asi tak. Vetsina lidi co rika, ze je to netechnicke by i tak mela problem.

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
              • McBlacky  

                Jasně, že to celý není po singlech, ale najdou se úseky, kde -zvlášť za mokra- je to hodně přísný (na xc kolo), zvlášť když to jedeš nadoraz.

                Na CX bys ses prošel s kolem v ruce i za sucha na víc jak půlce tratí, teda za předpokladu, že jsi čaroděj a neměl bys defekt. V úsecích v terénu kdokoli na CX hoří jak papír, pár šutrů a kořenů a konec. Už jsem zažil na závodech dost borců co to zkoušeli. Skupinku si pak sám už nedojedeš.

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.