Ahoj,
mám třemy BR-M775, ale páky odešly do večných lovišť. Nevíte někdo zda lze zaměnit výše uvedené páky mezi sebou? Ty nové XT se mi totiž líbí více než starší typ.
Ahoj,
mám třemy BR-M775, ale páky odešly do večných lovišť. Nevíte někdo zda lze zaměnit výše uvedené páky mezi sebou? Ty nové XT se mi totiž líbí více než starší typ.
melo by to jit, pomer velikosti pistku i typ kapaliny se nelisi. Jen se to nejdriv chce domluvit v servisu a spocitat, jestli se to vubec vyplati, kdyz zapocitas cenu servisu, koncovek hadic, kapaliny a novych brzd vcetne novych trmenu.
Vyplati se mi to. Budu menit jenom paky, ktere stoji cca 1400 Kc. Hadicky necham stejne, jenom je trosku zkratim a vymenim koncovku. Olej mam doma. Do servisu to vubec nebudu davat. Slo mi jenom o to jestli to nema jiny pistek, at nemam bud moc kratky nebo dlouhy chod.
Vyplati se mi to. Budu menit jenom paky, ktere stoji cca 1400 Kc. Hadicky necham stejne, jenom je trosku zkratim a vymenim koncovku. Olej mam doma. Do servisu to vubec nebudu davat. Slo mi jenom o to jestli to nema jiny pistek, at nemam bud moc kratky nebo dlouhy chod.
Za kolik bys prodal samotné třmeny? :-)
Ty trmeny bych si chtel nechat a pouzit je s novymi pakami. O prodeji jsem zatim neuvazoval. Popremyslim o tom.
nové páky jsou výkonnější a se starýma třmenama můžeš mít časem problém s těsněním, osobně bych je prodal a vzal komplet nové brzdy SLX nebo XT
myslis to tak, ze nove trmeny vic brzdi a vic tlaci na trmeny, nebo proste stare trmeny vekem prestanou tesnit?
myslím to tak že nové páky sou výkonnější a to dost
Vyplati. Zajimave je, ze treba na kupkole vychazi brzdy smontovane se samostatnych dilu levneji nez komplet:)
Jak zničené jsou ty staré páky? Sháním tělo páky (klidně bez expanzky, jen ten kus duralu)