Potřeboval bych radu chci si koupit kompresor max do 5t.Na nahazování pláštů.Kdo a jaký používáte díky za pomoc a info..
Potřeboval bych radu chci si koupit kompresor max do 5t.Na nahazování pláštů.Kdo a jaký používáte díky za pomoc a info..
Tlak není důležitý, rozhodující je objem – okamžitý fuk. Takže bez vzdušníku si neškrtneš.
koukám, že jezdit bezdušovky je asi tak užitečné a praktické jako inverzní přehazky, MTB galusky, karbonová půlsedla, duály..; do báglu by se jednomu určitě vzdušník vměstnal…,
tak si kup staryho sobika s torpedem a muzes bejt spokojenej…
Klasicky UST jde bez problemu nafoukat malou pumpu. Neco si o tom nejdriv zjisti, nez zacnes blabolit.
non-TLR continentály jsem s trochu šikovnosti nahodil dílenskou pumpou, TLR continentály (ProTection) jsou naprosto blbuvzdorné :)
ráfky mám klasické, ne TLR.
Na inverzni prehazovacku + dualy mi nesahej :-)
Jakýkoliv se vzdušníkem ti tuhle službu udělá, seženeš ho i za půlku tvého limitu.
Počkej si, až ho budou mít v Lidlu :) Taky jsem o něm uvažoval, pak jsem se naučil nasazovat bezduše dílenskou pumpou a už ho tolik nepotřebuju. Nicméně kompresor se doma vždycky hodí.
Dílenskou pumpu mám..Ale chci kompresor..A ne vždy jde vše nahodit pumpou.
ale jde :-D
Zalezi kolik mas v dilne prostoru ale lepsi je mit samozrejme vetsi vzdusnik (50 litru). Na obyc praci staci i jednovalec. Dvouvalec je trochu tissi a rychleji nalaci vzduch. Pro foukani UST pouzivam fintu s uriznutou hadici, kdy necham samce rychlospojku, uriznu samici rychlospojku. Uriznutou hadici nasadim na ventilek s vysroubovanym vnitrkem (uplne vyndanym) a na druhe strane hadici zacvaknu primo do rychlospojky v kompresoru (do te bez redukcniho ventilu). Takhle se ti tam vali velke mnozstvi vzduchu a nahodis cokoli. Sundam hadici, prstem zacpu ventilek, nasroubuju ventilek, dofoukam na pozadovany tlak. Stejne to delaji v pneuservisech.
Osobně v dílně používám tohle Ten z Lidlu jak tu doporučovali nademnou je taky perfektní.
Samozřejmě čím větší vzdušník tím lepší. ALE! počítej s tím, že se taky dvakrát tak dlouho nafukuje, takže než začneš foukat taksi počkáš. S velkým vzdušníkem bych bral jedině něco, co má taky pořádně výkonej motor, abych nemusel čekat na nafoukání, ale to je cenou krapet jinde. A na nafoukání bezdušáků naprosto zbytečný.
A ten co používáš ty měl jsi s ním nějaké problémy?
Nemám s ním sebemenší problém, ale mám ho teprve asi 2 roky.
velkej vzdušník můžeš mít nafouknutej pořád, pokud ti teda někde neutíká… Já mám samostatnej 45L udělanej z LPG nádrže – nafoukám si ho v práci, nebo u pumpy a mám ho doma, a když jedu na dýl s bikem, tak hodím do auta. Měl jsem ho nafoukanej na 9bar a po nahození 5ti kol a dofoukání dalších cca 6ti (a většinou samý 2.4:) je v něm 6bar a už asi 14 dní…
pokud neufukuje rychlospojka tak je to super… na nahazovani plastu je to lahoda! a hlavne zadne srani… nasadis.. bum a je to v patkach!
mám na tom předělaný origo LPG ventil se zavíráním i zpětným ventilem na vstupu, takže únik 0 ;-) …navíc to vozím v autě, kde mám komresorek na 12V, který to dofouká do cca 7 barů (nevím zatím ale za jak dlouho:)
Mám to samý,ale bohužel mi padá tlak,někde to zdrhá,takže bez proudu jsem v ritce.
Obvykle byva vytlacena plastova klapka odlehcovaciho ventilu. Tim jak clovek nechava vzdusnik natlakovany, tak se klapka vytlacuje. Bud koupit novou a nebo zbrousit do roviny.
OK dík kouknu na to.
Nechám za odvoz kompresor 8 bar se vzdušníkem 24l. Utíká někde vzduch, je potřeba najít netěsnost a opravit to.
Kdyby ho pan zakladatel vlákna nechtěl, já bych se hlásil do řady, bastlení zdar.
Kdo dřív přijde, ten dřív mele… Funguje tady něco, jako soukromý vzkazy?
Jo pokud mas vyplneny mail v profilu :-)
Taktéž email.
Ščit, tak teď už snad
tak mě taky čeká nákup kompresoru… nějak mám nasráno v rukách a nahození bezduší dílenskou pumpou se mi nedaří…
doporučení nějakého rozumného kompresoru se vzdušníkem?
díky :)
Hlučnej (do baráku) nebo je potřeba tichej (panelák)?
panelák, takže tišší
Tak to je problém. Tedy není problém nějaký koupit, ale problém bude cena.
Do paneláku jedině typ, který má motor typu jako se používá v ledničkách.
A ty jsou násobně dražší než ty klasické hlučné.
Já mám nějaký předchozí model tohoto
http://www.betafinis.cz/…il-eol-24–50
Je opravdu tichý, lze tedy i v paneláku zapnout kdykoliv. Mám ho už 7 let a bez jediného problému (zatím jsem ani nemusel doplňovat olej ani není téměř žádný olej ve výstupním filtru).
Cena je ale hodně vysoká. Já tedy za ten předchozí model dával o hodně méně, kolem 16tis. Kč. I tak to ale bylo drahé.
Předtím jsem zkoušel co nejtižší z těch levnějších kolem 5–6tis. Kč. A měl udaných 80db/1m. Použít se to v paneláku opravdu nedalo a musel jsem ho zase prodat.
hm, ta cena mě vyděsila, tak to vezmu hlučný a budu ho nafukovat na balkoně…
Já mám řadu let z lednice a k tomu jsem teď koupil za pětikilčo od známého 25l vzdušník a pohoda. Mám to sice v dílně, takže by nevadil i hlučný, ale je tak tichý, že ho prakticky neslyším.
To je asi nejlepsi reseni. Jen bych koupil novy vzdusnik. Navodu a prikladu jak to cele vyrobit je na internetu spousta.
Vzdušník je starý asi 18 měsíců :-)
Tak to mlcim. Ja jen kdyz vidim tu rezatou sragoru, co obcas vypoustim odkalovacim ventilem, tak si rikam, jak dlouho tak muze vzdusnik vydrzet.
Pokud by to chtěl bastlit, tak to vyjde poměrně levně z kompresoru z ledničky a tiché to bude.
Kromě vzdušníku by se tam měl dodělat i olejový filtr na výstupu. Ty stopy oleje nedělají dobře tmelu.
Taky jsem o filtru přemýšlel, jen nevím z čeho. Nemáš tip? Mám z kompresoru tlakovou hadici do vzdušníku s rychlospojkami, takže by šel bez problémů vřadit.
Treba, plus nejaky tecko.
Jinak pro inspiraci lednickovy kompresor.
I tam to nemusí být ok. Při tom testu toho 80db/1m jsem ho zapnul v posledním patře (7. patro) a byl výrazně slyšit i v přízemí na chodbě (zavřené dveře do bytu).
Je to prostě hrozný rachot.
Na balkóně a někdy přes den to možná ještě půjde, ale už si tím hodně omezený.
Vzdušník si sice může natlakovat předem, ale to nemusí stačit. Pokud nahozuju něco bezproblémového, tak na jeden vzdušních nahodíš více plášťů.
Pokud se ale objeví problematický kousek a postupně zkouším (vždy nejdřív zkusím jestli se nechytí rovnou, abych si ušetřil práci třeba s vkládáním duše), tak klidně i 2 vzdušníky na jeden plášť.
A to když vezmu nějaký náhodný levný olejový kompresor, tak má většinou ještě mnohem větší hodnoty. Třeba tenhle 94db.
Do paneláku jedině typ, který má motor typu jako se používá v ledničkách
Evidentně máš na mysli kompresor, tedy membránový.
Elektromotor to má jako každej jinej kompresor (samozřejmě je rozdíl v kvalitě a otáčkách osazovaných elektromotorů, ale pořád je to elektromotor-kompresor)
Ty malé jsou hlučné proto, že výkon je na nich vyhnán právě vysokými otáčkami elektoromotoru, povětšinou dvojnásobnými a více, než je tomu u průmyslových aplikací.
No a taky proto, že jsou to písťáky, což už z podstaty věci tiché nebude.
Jeden z nejlevnějších, poměrně tichých kompresorů je tento
Klasickej levnej ital, ale právě není vyhnanej otáčkama. Z toho ovšem plyne, že má prd výkon a taky má malej vzdušník, takže taky spíš ne, nebo dokoupit vzdušník (což už je tak trochu lámání přes koleno)
Osobně bych na použití pouze nafukování kola doporučil jakejkoli malej ****** z OBI (a podobných), s alespoň 24 l vzdušníkem, 50 ideál. Bezmaz/mazanej je celkem fuk, stejně to přetěžovat nějak extra nebudeš a navíc v týhle kategorii je to jeden šrot.
Kdo si chce udělat radost pak takovej nějakej „poloprofi“ dvouválec, co zmiňuje ječnák, stojí to ale už o dost víc. Výhoda je, že se už osazují i 100 l vzdušníky. S tím už půjde nahodit asi úplně vše.
Jestli to má 100l vzdušník nebo 24l je už jedno. Větší vzedušník od určité hranice (tak 10–15l) v nahození pláště ničemu nepomůže.
I ten 24l vystačí foukat dost dlouho a když se to nechytí, tak je problém jinde.
Omezuje to stejně průtok vzduchu po cestě, konkrétně ventilek. Samozřejmě počítám s vyšroubovanou vložkou ventilku, ale i tak to bude pořád nejužší místo.
6l je ale málo. Minimum bych viděl někde kolem 15l a raději bych bral 20+.
Malý výkon (tedy nízké otáčky) ničemu nevadí. I ten co mám má výkon dost malý a nafoukat 24l vzdušník mu trvá 2–3 minuty (nevím přesně).
V lednickach membranovy kompresor neni, nebo urcite ne ve vsech. Je tam normalni pistek.
no do puce, to si teda riadne zainvestoval.
Nemám bezduše, nevím kolik je třeba vzduchu k nahození bezduše. Takže třeba je to blbý tip, za který se olouvám.
Nicméně k chlazení na pivo používám tuto hračku, co má vzdušník 3 litry a tlak zvládně nějakých 6 ATM (AS 189). Což je asi větší, než dílenská pumpa, ale s normálním dospělým kompresorem se to rovnat nedá. Což člověk pozná, když se tím pokoušíš foukat gumy u auta a čekáš, a čekás a… :) To jestli by to stačilo nebo ne fakt netuším a nemám to jak vyzkoušet.
tak nic, když vidím min. 6 litrů. Tak kdyby někdo chtěl k chlazení :)
To AS196 jsem vzali do prace a je to peknej shit. Proste cinsky sunt s nalepkou Orlik.
Tichy rozhodne neni.
Vysokoobjemová dílenská pumpa bude mít také ke 3l. Tím myslím Topeak JOE BLOW Mountain.
A ještě máš šanci to tam prát několika rychlými šťouchy.
Topeak JOE BLOW Mountain vůbec doporučuju, dá se s tím nahodit o hodně více než s klasickou dílenskou co dává i vyšší tlaky (ta Mountain je jen do 5 bar, takže není vhodná na silničku).
Asi jakykoli olejovy kompresurek se vzdusnikem 25l a vic. Dulezita je u tech levnych stroju platna zaruka. Jinak pri obcasnem pouzivani je to podle me dostacujici. Mam sice vetsi kousek – dvouvalec s 50l vzdusnikem, ale je to taky hobby a zatim jsem za 3 roky menil jen tesnenicko ve zpetnem ventilu za par korun.
Přesně tak. Nejmíň peněz, vymejšlení a fungují taky.
Jen pak člověka nesmí chytit rapl a začít s tím dělat vylomeniny.
sbastlený kompresor z ledničky je na nahazování úplně dostatečný, záleží k čemu dalšímu bys to chtěl, s tímhle se dá uživit i menší lakovací pistole (na menší díly, auto bych s tím asi nelakoval…). Na to že to je samo domo, tak cena taky není úplně nejnižší, díly na to jsou docela drahé…
stavěl jsem něco podobnýho , kompresor a hasičák byl zadarmo a i tak se cena vyšplhala na 2700,–
Za ty prachy mám komplet kompresor do garáže – sice hlasitej, ale se zárukou…:) Ale jinak chápu, že věc, kterou sis sám vyrobil, dělá větší radost…;)
mě to stálo podobně, věřím tomu ale víc, než nejlevnějšímu kompresoru na trhu. Fouká to sice o hodně méně, než hlučná klasika, ale ta tichost je parádní (teda až na moment, kdy to vypne a odfrkne si), hlučnou bestii bych asi nechtěl.
když si odfrkne tak se pokaždé leknu že to hasičák už nevydržel :)
asi koupím tlumič na pistole a přidělám ho tam :D pak se ale budu lekat, že po mě střílí nějaký tajný agent…
je mi jasný že za to v klidu koupíš něco v krámě, ale ta radost z vlastního fungujícího díla je k nezaplacení :)
Takhle zarve rocene celkem dost lidi http://www.youtube.com/watch…
Koupil jsem v Lidlu asi za pět stovek pidikompresůrek, zatím použil třikrát a vždy jsem uspěl. Nahazoval jsem RaR 2.25 29" a dílenskou pumpou nebyla žádná šance. Akorát mě štve, že to má zásuvku do auta na 12 V. S tím se asi nedá nic dělat, co ?
zo vzdusnikom? aky konkretne? sa pytam ne kvoli gumam a moc sa mi nechce nic drahe kupovat.
Protoze se v tom nevyznam, tak nevim, zda s nebo bez. Protoze je to malinke, tak tam asi nebede. Jedine, co vim jiste, ze to funguje. Jak dlouho, tot otazka.
co říkáte na kombinaci vzdušník http://www.kompresory-obchod.com/…ir-tanky.htm a kompresor http://www.kompresory-obchod.com/…air-boxy.htm
podle youtube je ten kompresor celkem tichý. https://www.youtube.com/watch?…
plán je nahazovat s tím bezduše a foukat kola u auta
A není jednodušší si koupit normální kompresor se vzdušníkem? tohle mi připadá tak nějak jako kočkopes, vzdušník jak dělo a kompresor takový nijaký.
14l vzdusnik je hrozne malo.
Na obrázku to vypadá větší, nečetl jsem to, ale 14 bych netypoval, mám na kompresoru 24 l a tohle mi připadalo stejné
ještě možná větší kočkopes – koupit jen vzdušník a prdět do něj kompresorem z lednice?
Bych to nafoukal pumpičkou, řekl bych, že max. do 15 min musí bejt plnej. Kola u auta jsem taky párkrát o 1 bar dofukoval pumpičkou a docela v pohodě – jen nevim co by na to říkaly sousedi na sídlišti. Ale stejně myslim, že většina hojně používanejch plášťů/ráfků jde nahodit velkou pumpou, případně používat hodně mýdlový vody nebo půlku pláště nahodit přes duši. Dost jsem s tim doma experimentoval, s pláštěm jsem si „z výzkumnejch důvodů“ hrál přes půl hodiny a nakonec pomohlo znova rozmýchat mýdlovou vodu – původně jsem dával jen malinko tekutýho na 0,5l vody – a najednou obě kola naskočily na pár šťouchů. Ale ten vzdušník je za tu cenu moc hezkej, to jo.
nj, nevím jestli mám nasráno v rukách nebo co, ale nahazování pumpou pomocí duše mi nejde – plášť sice zaskočí, ale zas sklouzne :(
tak použij pumpu a petku – jednoduché a levné – potřebuješ jen dva ventilky, výhoda je že petek je všude spousta a víčko s nainstalovanýma ventilkama můžeš vozit s sebou
taky nejde. nafuním na 3 bary, pustím do pláště a nenaskočí :)
Hodně asi záleží na tom jaký plášť na jaké ráfky, minulý týden jsem obouval Trailblazer na DT swiss a to byl hodně těžký porod , zato předevčírem jsem obouva Purgatory a Ground Control na Roval a to tam skočilo samo.
I při nahazování přes duši jsem patky namáčel mýdlovou vodou, když jsem použil větší koncentraci mýdla ve vodě, tak po fouknutí to kolem pláště trošku zabublinkovalo, patka pláště vyklouzla ze žlábku a zaskočila do patek v ráfku. Jen nemam otestováno, jestli nějaký mýdlo nezpůsobuje problémy (ježky) s mlíkem (mýdlová voda s rozumnym množství Dettolu se Stan's No Tubes mlíkem se zdá v pohodě).
no zadní naskočilo v pohodě dílenskou pumpou, stačilo máznout patky mýdlovou vodou s větší koncentrací mýdla. ale přední prostě ne a ne
ráfek je TLR ZTR Rapid, plášť Conti XK Protection, což by měl být taky TLR. vzadu RK Protection.
tak už mlčím, umyl jsem si ruce. zapomněl jsem totiž vyndat ventilek :D
ted to šlo přes petflašku :), po vypuštění drží…
Tak to je na prispevek do sousedniho vlakna :-D
I z kompresoru z lednice a hasičáku se dá postavit slušný stroj:
Já to mám z kompresoru z lednice s tím vzdušníkem, koupil jsem ho od kamaráda za 500 a k tomu olejový filtr a zatím jsem neměl problém nahodit všechny kombinace bezduší.
Nezkoušel někdo nahazovat zahradním tlakovým postřikovačem? K natlakování využít tu pumpu co je v nádobě a pak to hadičkou naprat rovnou do pláště. (Bez nutnosti tlakovat to dílenskou pumpou)
Chvilku jsem nad tím uvažoval ale bylo by potřeba zablokovat pojistný ventil ať to jde natlakovat na více než 3 bary. Nakonec se mi podařilo pláště nahodit díky triku s provazem dílenskou pumpou, takže jsem postřikovač zase složil do původního stavu a používám ho jenom na mytí kola. Detaily viz vase-nase-servisni-kiksy
zdravím. nemáte nekdo zkušenost s tímhle ? https://m.eva.cz/…-bezolejovy/
Zdravím,
potřeboval bych poradit. Objednal jsem domů dva aku kompresory – BOSCH Akumulátorová hustilka EasyPump a Xiaomi Portable Electric Air Compressor 2. S tím, že vyzkouším a jeden vrátím. Mám to na dofukování kol, když poklesne tlak po pár dnech. Ale mám dilema. Ten Bosch by se mi líbil víc, protože ukazuje aktuální tlak, má nastavení po setinách baru atd. Ale co mi vadí, že má šroubovací redukci na ten galuskový ventil, takže při sundávání z ventilku vždy trochu vzduchu unikne a je potřeba napumpovat o málo víc. Tohle má ta Xiaomi o dost lépe vychytané. Ta má redukci na galuskový ventilek, která jde nasadit a sundat bez úniku vzduchu a také snadněji než u Bosche. Nevíte jestli jde sehnat na ten Bosch nějaká redukce na galuskový ventilek, která by do něj pasovala, ale při nasazení a sundání neunikal vzduch? Nějaká rychloupínací? Pak bych s tím Boschem byl spokojený, ale takto mi to přijde na obsluhu méně přívětivé než ten Xiaomi.
Máš to jen na dofukování kol? Nešla by vyměnit celá ta koncovka?
Já mám tuto koncovku a je univerzální a dobře těsní: https://www.bike24.com/p213920.html?…
Ano, jen na dofukování kol, když to klesne o cca 0,2 – 0,5 bar. Do teď jsem to dělal manuálně, že jsem měřil tlakoměrem zvlášť a dofukoval pumpičkou zvlášť. Už mě to otravovalo každý druhý den tohle dělat, tak jsem si řekl, že na usnadnění koupím něco takového a bral jsem to podle recenzí. Ale právě, že pro mě byla důležitá i snadnost a rychlost toho dofukování, aby to mělo smysl a jen nevyměnil pumpičku za kompresor, s čím, se budu drbat. A ten Bosch právě, to je drbačka. Hůř se mi to tam montuje a když člověk není rychlý, tak při odšroubování upustí klidně 0,1bar. To je pak k ničemu. Ale četl jsem právě v recenzích na Alze, že to ta tam někdo zkouší řešit jinou redukcí, tou rychloupínací. Ale ještě neví, jestli mu to tam bude pasovat, že je to prý na cestě a už to tam pak nedopsal, jestli mu to šlo nebo ne. Koncovka je tam celá na pevno, to nevím. To by muselo být samo doma, to bych pak přišel o záruku atd. Nebo někde v servise a přijde mi to zase komplikovaný a prodraží se to a nevím, jestli to má cenu. Ještě to zkusím zjistit. Ten Xiaomi má právě pro mě výhodu, že se to fakt nasadí a sundá snadno a neuteče mi vzduch při sundávání. Ale zase nemá jiné funkce co má Bosch. Ale asi určitě bych upřednostnil tu snadnost použití. Plus už jsem si všiml, že Xiaomi bude mít určitě delší výdrž baterky.
A to plánuješ vozit s sebou nebo proč nepořídíš dílenskou pumpu s manometrem? Nasadíš hadici, mrkneš na manometr, 1–2× zmáčkneš a hotovo.
.
Protože mi tohle přijde jednoduší. Nastavím požadovanou hodnotu, zmáčknu a samo se to zastaví na nastavené hodnotě. Nemusím pumpovat a odečítat, případně ufukovat.
Jeste nejaka appka k tomu chybi.
Klidně i apka by se hodila. Nekupoval jsem si kolo kvůli ručnímu pumpování duší. Když někdo může jezdit na elektrokole, tak já si snad můžu dovolit zmáčknout čudlík při pumpování. :-)
To už můžu rovnou hodit to své kolo do křoví a jít si do muzea koupit to obrovské kolo s malým kolečkem vzadu, protože tak je to první a správný způsob ježdění.
Dal bych tam loukotě s železným opásáním.
To máš stejný tlak v předním i v zadním plášti? :-)
Ne, proč?
Protože na té elektro pumpičce musíš tím pádem navolit požadovaný tlak a pak teprve foukat. Nebo to má profily?
Já teda jednou týdně připojím Joe Blow Mountain pumpu a podle naměřeného tlaku jednou dvakrát fouknu a je to.
Možná by chtělo pořádně zalepit duši. Tehle únik není normální ani u bezduší…
Mně to taky přijde divný, ale dělaly mi to zatím všechny značky duší. Vyzkoušel jsem jednu normální a teď mám druhé odlehčené. Ty normální unikaly pomaleji, ty UL více. Tahle poslední značka, které teď mám, má únik za 24hod 0,1bar.
Mam ten Bosch take, musis tu redukci nejdrive nasroubovat na povoleny galuskovy ventilek (ne na koncovku toho Bosche), dofouknout a zase v opacnem poradi (nejdrive Bosch hadicku pryc a pak redukci z ventilku). Pak ti nic neutece ve srovnani s normalnim nastavcem co byva na dilenskych pumpach.
Jo, už jsem taky zjistil, že při různém způsobu nandávání se to dá zmírnit ten únik. To, co popisuješ, jsem zkoušel a to jsem slavil největší úspěchy s neúnikem vzduchu, ale taky to není stoprocentní způsob, alespoň v podání mých rukou a je to furt o chlup komplikovanější než u toho xiaomi.
A myslis, ze ten vzduch unika z kola?
Taky bych řekl, že to jen ufoukne přetlak z hadičky. Ventilek se při poklesu tlaku hned zavře. Nic na něj netlačí, otvírá se tlakem.
Uniká to z kola. Když to přeměřím po tom sundání tak, to má klidně o 0,1 – 0,15 méně. Někdy i 0,2 bar. V recenzích si na to taky stěžují a trochu jsem počítal, že to asi bude problém, když jsem si tu Bosch prohlížel před objednáním. Zkoušel jsem i co mi radil výše kolega ten postup, ale taky uteče vzduch. Asi to odpískám a nechám ten Xiaomi. Škoda, ten Bosch je mi sympatičtější.
Je pravda, že ventilek to při poklesu tlaku uzavře a odfoukne se jen natlakovaný vzduch z hadice.
Při opětovné kontrole tlaku to pochopitelně odfoukne z duše. Když to takto budeš kontrolovat opakovaně, tak to za chvíli budeš mít úplně prázdné :-)
Ten rozdíl 0,1 baru naměříš na dvou různých měřidlech? Tlakoměr na kompresoru a kontrolní tlakoměr na ventilek? I mezi těmi dvěma zařízeními může být drobná odchylka v měření… Navíc 0,1 baru je nic, to by jsi musel dofukovat i v průběhu vyjížďky aby jsi náhodou nedojel s nižším tlakem…
Tím jsem chtěl jen říct, že to moc řešíš a měl bys raději více jezdit.
Sorry, blbě jsem to napsal… 0,10 – 0,20baru mi to upustí, takže když si nafouknu na 2,70, tak mi to při sundávání klidně upustí na 2,55. To pak můžu rovnou tlakovat od oka.
Já vím, co myslíte tím vyfouknutím z hadice to natlakování. To poznám, to není ono. To je krátké zasyčení, které vystřelí a to bych neřešil. Tohle je dlouhé syčení, kdy to jde z ventilku. Jo, vím, že když tam nasadím měřák, že to některé upustí, ale ne ten můj. Když to odšroubovávám, tak to ventilek neuzavře hned, ale trvá to chvíli a mezitím se to upustí. Nebo mám špatné ventilky.
Už to řešit nebudu, nechám si Xiaomi.
Tak zkus ten ventilek nepovolovat tolik. Stačí jedna otočka, jen aby šel tlakem otevřít. Mám ten Bosch a nemám s tím tenhle problém, ale je fakt, že s tím nefoukám často a už vůbec to pak několikrát úchylně nepřeměřuju, na to moje prcání to stačí :-)
Tak mě nepřijde úchylný, když něco pořizuju si otestovat, jak to funguje a jak je to spolehlivý. Zkusil jsem teda jen mírně povolit ventilek, redukci nasadit na koncovku kompresoru a pak to teprve rovnou celé napojit na ventilek otáčením té koncovky a je to lepší, to už tam jsou úniky vzduchu minimální.
Jinak děkuji všem, kteří přispěli svoji trochou do mlýna a snažili se poradit.
A kdo je tedy vítěz? :-) Si nech oba. Já mám v každým autě :-)
Nechám si ten Xiaomi. Na to časté dofukování je to s ním přeci jen rychlejší a pohodlnější.
Z Lidlu to jejich nářadí a podobný výrobky už nekupuji a nechci ani zadarmo. Kupoval jsem tam asi tři věci a všechno levné krámy. Toustovač se rozbil za tři měsíce. Větrák klapal, vrzal a hučel jak vysavač a ten montážní stojan na kolo, to je hrozný křáp. Ale na ten můj samo doma servis a když potřebuju podržet kolo, to stačí, no ale i na to je to hrozný.
Ale i taky chci, abych ten kompresor případně mohl vzít s sebou na kole. Sice to nějak neplánuji, ale výjimečně to asi využiji tu možnost vzít jej s sebou.
To bude rukama a chybnou mantrou.
Toustovač máme min. 7 let a v průměru 1× týdně dělám 10 toustů, ale už je po těch letech opotřebovaný. Poměr vykon/cena luxus.
Montážní Stojan ještě z doby, kdy stál pětikilo, luxus to není, ale křáp taky ne.
Ale jó, lepší každý den lepit/dofukovat následky, než 1× řešit příčinu. :-)
Já si nemyslím, že je to rukama.
Spousta lidí kupuje věci, které jsou nekvalitní, ale „nám to stačí a hlavně, že je to levný“. Koneckonců i vy to potvrzujete svými slovy. Já nejsem boháč a proto si nemohu dovolit kupovat levné věci.
Jestli narážíte na ten únik vzduchu, tak mi poraďte, čím to může být. Já se rád nechám poučit, když to bude mít hlavu a patu. Já jsem došel k závěru, že je to vlastnost těch duší.
Nafoukni kolo min. na 2.5 baru a strč do vody, utíkají bublinky? Pokud ano, vyndám duši, nafouknu a strcim do vody. Tam, kde unikají bublinky, zkontroluji plášt, pokud nic nenajdu, vyměním plášť za odolnější, kvalitnější, přeci si nemůžeš dovolit kupovat levné věci. A dám novou duši. To by v tom byl čert, aby se tam ten tlak neudržel.
No a to si myslíte, že jsem toto nedělal? Ty duše jsem dával natlakované do vody a zkoušel, jestli neunikají. Neunikala ani bublinka. Pláště mám teď lehké, ale dělalo mi to i s odolnými plášti do terénu. Jak říkám, klasické duše a pláště mi stačilo dofouknout asi jednou za tři dny, už nevím přesně. U těchto odlehčených jsem naměřil opakovaně stálý pokles 0,10 baru za 24hodin. Přední i zadní kolo ztrácí tlak stejným tempem. Obě za 24hod / 0,10 bar. Tím jsem došel k závěru, že se jedná o vlastnost. Plus jsem se různě dočetl na internetu, kdy někteří taky zmiňují tu nutnost častěji dofukovat.
Jsem se na internetu dočetl, že musím alespoň jednou za dva dny na velkou.
A co máš za pláště?
„29“ Schwalbe Thunder Burt":https://www.kupkolo.cz/…eed_z110267/
Tyto konkrétní nebo verzi pro duše? Duši do vody a pořádně zkontrolovat plášť. Trn může vystrčit růžek třeba jen z ohybu…
Může být prošoupaná duše o bočnici pláště, takhle to bylo v mém případě. Teď je to předělané na bezduše. S nářadím z lidlu jsem postavil barák, a až na velkou flexu můžu lidl (a zvlášť černou řadu) doporučit. V kuchyni mám jen mlýnek na kafe a pákový kávovar a ty slouží, na kolo mám cyklohadry, nějaká světla, blikačky akuvapku a OK.
To už by zasloužilo čepici a chňapku od Ládi Hrušky :-D
Ale ne … nářadí z Lidlu je v pohodě, i když teda osobně volím jinou značku, ale na to domácí hobby kutění je to super volba. Hlavně, když se něco podělá, tak nemají problém vyměnit hned kus za kus a pokud nemají, tak vrací prachy, žádný štráchy s měsíční reklamací apod.
To je jediný, co na tom dokážu ocenit. Že nedělají oplétačky s reklamacemi a vrácením peněz.
Tím to není, protože ten stálý a pravidelný únik je hned od prvního nasazení. Měřil jsem :-)