Jaky byste doporucili kompresor do cykloservisu? Cena do 10.000, je-li to realny cislo.
Jaky byste doporucili kompresor do cykloservisu? Cena do 10.000, je-li to realny cislo.
Pokud nevadí hlučnost (do paneláku to třeba není), tak stačí i výrazně levnější, např. tenhle:
http://www.nejnaradi.cz/…1–23-oilless
Je bezolejový, dostatečně výkoný s dostatečně velkým vzdušníkem. Tedy jediná nevýhoda je ten hluk, který je v rámci těch hlasitých v téhle cenové relaci ještě pořád velmi slušný (tedy jiné jsou ještě znatelně hlučnější).
Pokud by měl být tichoučký, tak do 10tis. nebude.
Pokud by měl umět nafoukat i galusku, tak nestačí max tlak.
Max. tlak 8 barů je běžných u 99% kompresorů, standardně se nic jiného nedělá, takže ani nic jiného vzít nemůže.
Foukání galusek přes 8atm ale téměř jistě nebude to, kvůli čemu kompresor potřebuje (to v ojedinělém případě vždy může vzít ruční pumpou).
Vzdyt si muze koupit motor z chladaku, pripojit k tomu nadobku na odchyt oleje, expanzku s tlakovym spinacem a budikem a vec je vyresena. Kraval to nedela a je to spolehlivy. Doma bych mozna jeste ve sklepe nasel tuhle sestavu, kdysi jsem s tim pohanel strikaci pistoli.
Už se to tu řešilo v sousedním threadu. Vyrobit si vlastnoručně funční řešení může, ale zase tak jednoduché to není a je otázkou, zda bude stačit motor z chlaďáku výkonem pro servis. Já myslím, že ne. Mám doma teď hotové řešení tichého kompresoru se stejným typem motoru ale daleko výkonějším a i tak to 24l vzdušník fouká už pár minut. Když toho bude dělat v servisu více, tak to stačit nebude.
malo ktery kompresor da vic nez 8atm
takový podobný se občas vyskytnou v Baumaxu,OBI,Bauhausu a stojí necelých 2 tis. km, sice je to rachot když se tlakujou, maj však celkem velkej vzdušník jak psal Mlok,tak ten vzuch tam chvilku vydrží
Otázkou je zda do servisu bude stačit. Já bych do servisu připlatil za nějaký trošku lepší (zvlášť když počítal s rozpočtem do 10tis. a něco málo přes 5tis. bude stačit).
Viděl jsi pod 2tis. Kč se vzdušníkem 20l+? Takové já viděl jen skoro za 3tis. v podobných krámech (ale je možné, že je někdy mají, moc do těchto krámů nechodím). Pod 2tis. jsem viděl jen s 6l vzdušníkem, což nestačí.
Bude pár problémů, které mohou vadit když je to pro servis, zvlášť pokud bude větší (ten servis) a kompresor používaný hodně:
Tichoucky neni potreba, hlucnost nejak zasadne neresim, pokud to pri sepnuti nevysype okenice. Problem je spis s mistem, potreboval byc co nejmesi pudorys.
2× jsem ho zapnul i v paneláku, takže sypání oken opravdu nebylo, ale o pár pater níže to slyšet bylo ještě slušně.
S půdorysem to bude horší, ten o moc menší asi neseženeš u tohoto typu kompresorů a menší vzdušník (pak by byl menší celý) bych nebral kvůli funčknosti.
ha tvuj muj bobik :-)
Ani při schánění a hledání toho nového tichého, co mám teď jsem nic lepšího než tenhle nenašel (myslím pro tuhle kategorii ne zcela tichých na kterou se ptá).
Problém je v tom, že většina těchto běžně prodávaných kompresorů má nízké max. výstupní tlaky na kolo. Aby bylo možné našťouchnout galusku, potřebuje v servisu výstupní tlak kolem 12–15 Barů a to vůbec není běžné provedení
proto používám kompresor z chlaďáku, jednak je tichej a jednak udělá 35Atm
Jj, to je dobrá volba. Taky jsme ho doma měli.
Jenže potřebuješ na hlavní použití kompresoru (bezdušáky) větší vzdušník, jinak i když nedáš dostatečné množství vzduchu najednou a často pak plášť nenafoukneš.
A pak bys měl mít u kompresoru z ledničky dodělaný olejový filtr. Bez filtru jsem z praxe viděl už více případů, kdy to časem poškodilo duši a ani pro bezdušáky (plášť by to nejspíš přežil) nebude ideální, aby se do tmelu promíchaly zbytky oleje.
ne. v servisu rozhodne nebude hlavni pouziti kompresoru bezdusak ;-).
To je preci jedno.
Dobře, budou to používat i na běžné foukání duší, aby to šlo rychleji. Já to bral z pohledu, kde je to nutné použít.
Tím spíše ale bude potřeba i větší výkon motoru, když se bude foukat větší množství duší na biku.
a kdyz ho bvudes potrebovat nafouknout, nebo jeste lip obyc plaste na tmel?
Urcite ti da 35Atm? to sa mi nezda..
jj změřeno, kompresor je to Grunfos nebo Danfos teď přesně nevím ale když jsem ho testoval tak jsem to při 35 Atm vypnul šel by i víc ale to už by mě nemusely vydržet trubky :-) jinak dřív jsem měl i tohoto SCHNEIDERa http://www.schneider-bohemia.cz/…tDetails.ASP?… ale prodal jsem ho do baráku to není nadělá moc kraválu a předtím dva bezolejáky ala OBI ty se ale dost brzo zadřeli.
Danfoss ma u nas pobocku, v priestorch byvaleho Calexu :-) ked mas teda dobry manometer, tak joo. 35 je uz dost slusny tlak na chladnickovy kompresor, vacsinou koncia tak pri 10–15atm.
tohle ale není z chladničky ale z mrazáku dokonce to mělo nucení chlazení vrtulí na výměníku a výparníku byly dokonce dva mezaxiály, tak že to bude kompresor o nějakou třídu víš než z Calexek co dělají z bídou +5°C tohle dělo –18°C i při otevřeným pultu
Bol by si asi prekvapeny ake pulty a mraziace skrine sa robili v starej Calexke :-) tym padom aj adekvatne kompresory. Ked si to teraz popisal, uz viem o co go. Myslel som ze ide o obyc chladnickovy kompik.
Danfoss kopiroval niektore kompresory z Calexu, samozrejme vyrobene z vacsou presnostou :-)
Tak nech ti funguje :-) podla toho co pises ma dobry vykon.
Je fakt že staré Calexky byly nesmrtelné, naši doma měli tu stou šlapkou dole na otvírání, byla tam co si pamatuji, snad už od toho „65“ co jsem se vyskytnul a vím že i v r. 2001 kdy jsem byl na chalupě našich naposledy, tak tam ještě vrčela.
JJ, to bola 100ka alebo 110na tie boli skutocne nesmrtelne :-) tie novsie uz boli dost odflaknute. Ja co mam kompresor, tak je snad starsi ako ja :-D otec tam robil vo vyvoji a poskladal chladnicku s nejakych zahranicnych a kompresor je americky, ziadna znacka na nom nie je, ale funguje stale. Urobil som si to kvoli striekaniu modelov, a teraz vyuizijem aj na fukanie plastov :-)
Este jedna technicka, do coho si tlacil tych 35atm? Bezne tlakove nadoby take tlaky nepouzivaju, je to dost riziko, aj ked su predimenzovane.
bez nádoby, na přímo, dokonce teď jsem s tím sousedovy pumpoval zimáky na octávku a myslel si že to bude dlouho trvat a než stačil kolo vynést na dvorek do auta tak druhý bylo natlakovaný a pak třetí i čtvrtý tak že vůbec nečekal což i mne překvapilo že to dává dost velký množství vzduchu, asi ne 500 l/min, ale i na autopneu dostatečné
Da. Kdyz vezmes motor z prumyslovych chladaku, tak je to jistota.
A kolik galusek se v servisu ročně nafouká? Pokud to není specializovaný krám na silniční kola, tak jich moc nebude a to můžeš vzít vždy i ruční pumpou, u galusky to ani není tak pracné, objem galusky je malý.
Předpokládám, že kompresor potřebuje především kvůli bezdušákům.
Nepoužitlné pro bezdušáky kvůli pidivzdušníku 2l. Schneider nebrat, sice dělá slušné kompresory, ale takový co bude vyhovovat i na bezdušáky (nutný vzdušník aspoň tak 10–15l, ale lépe těch 24l nebo více) vyjde u Schneideru strašně draho.
Tenhle je za ty prachy velmi málo muziky. Ten v mojem odkazu je výkonější, tižší a s velkým vzdušníkem a stojí přitom stejně.
Tenhle má jedinou výhodu, že je menší, ale to je daném tím nedostatečním vzdušníkem.
Jo,Schneidera mám v práci,žere 15kw,2 tis.litrů/min.10 barů,vzdušník 1000l ale ten kravál co dělá ale zato super topí,v létě mám na dílně 35°C a to větrám co to dá,jen ta cena :-(,víc jak 200000kč ale kola to fouká super.
Doporucil bych neco s vetsim zasobnikem, cca 50l a vic, pokud mas kompresor tam, kde ho je slyset a neni to zadouci. Pak ho totiz staci zapnout rano a max 1× pres den, kdy na kramu nikdo neni a nikoho tak nerusi.
Doporucil bych neco s vetsim zasobnikem, cca 50l a vic, pokud mas kompresor tam, kde ho je slyset a neni to zadouci. Pak ho totiz staci zapnout rano a max 1× pres den, kdy na kramu nikdo neni a nikoho tak nerusi.
Do servisu bude tohle určitě rozumné. Jen je otázka ceny x místo.
Tím myslím, zda se cena nepřiblíží řešení tichoučkého s 24l vzdušníkem, který zabere méně místa a můžeš ho zapínat kdykoliv a vůbec neruší.
Na ceny s tak velkým vzdušníkem jsem moc nekoukal, tak je možné, že to řešení s 50–100l vzdušníkem + hlasitý motor bude pořád k sehnání levněji.
Jen jsem letmo kouknul třeba zase na ty Atmos a tam už vzdušník od 50l výše vychází mnohem dráž a to od cca 17tis. To už je nepatrně více než ten zcela tichoučký (40dB) s 24l vzdušníkem, co mám doma.
kupovali sme nejakej obyc kompresor s prislusenstvim nekde snad v bauhausu narychlo, to nejvetsi co tam meli. Je to nejakej obycejnej urvanej ale s velkym vzdusnikem asi za 7k. Jak rikam, zapiname ho max 2× pres den…
Tak to je dobrá cena na tak velký vzdušník, pak tohle řešení určitě smysl má.
Zdar, tak ja bych to tady zneuzil. Kompresor uz mam ale shanim nejakou rozumnou hadici s manometrem a redukcí na galuskovej a auto ventilek. Nemate nejakej tip kde to sehnat?
Používám hadici sundanou z velké cyklopumpy, tedy koncovku nemusím řešit a jen na konec hadice mám příslušný díl dle průměru hadice a pak přes rychlospojku a kulový uzávěr připojené na kompresor.
Manometr, který mi nastavuje výstupní tlak mám už součastí kompresoru.
V servisu jsme pouzivali takovouto hlavici k tomu spiralovou hadici.
ozivim toto tema, myslite si, že tento kompresor by stacil na nafoukání notubes systemu? http://kompresory.hledejceny.cz/woodster-cp-16/
bar 8 a průtok 160l se mi zdá dostatečný…
Bez vzdusniku bych tomu neveril, navic s bezolejovym nemam moc dobre zkusenosti.
+1
Ani nahodou, pusou ufoukas to samy :-). tyhle maly mrchy jsou na bezduse k nicemu a je jedno, jestli maji TN, nebo nemaji.
Jak psali jiní, tak tohle moc ne. Radši skoč na benzinku ke kompresoru, nebo pokud by se ti chtělo něco bastlit, tak do těch peněz v pohodě složíš takový peklostroj.
A nebo koupit jiný ;-)
Jak už bylo napsáno, tak základ je vzdušník a bez něj to nemá vůbec smysl.
U vzdušníku je pak ještě lepší aby měl 20l+. Dá se nějak i s menším, ale už to není ono.
Pokud foukáš s vyšroubovanou vložkou ventilku, tak i 23l vzdušník (co používám) je poměrně rychle prázdný. Menší pak poskytne kratší čas, což je pak pro nahazování horší (při delším čase když se to nechce chytit, tak můžeš tu malou chvilku než vzdušník dojde zkoušet přitlačit plášť v místě kde to utíká nejvíce a to často stačí a vyhneš se tak dalšímu laborování s pomocnou metodou).
Výkon pak už není vůbec podstatný pro domácí použití. Když je výkon malý, tak si jen počkáš o něco déle na nafoukání vzdušníku.
Pokud nemáš podmínky kdy je přijatelný i extra hlasitý kompresor, tak je potřeba řešit tichost.
Do paneláku jedině tichý olejový (ne každý olejový je tichý, bezolejový opravdu tichý není vůbec v relaci do dejme tomu 20tis. Kč).
U olejového je pak lepší, aby měl výstupní olejový filtr, ať se zbytky oleje nedostávají do pláště.
Hlasitý se vzdušníkem se dá poměrně levně (i od cca 2tis. Kč). Tyhle levné jsou ale opravdu děsný rachot.
Opravdu tichý (tzn. olejový) s větším vzdušníkem levně pořídit nelze, tam to začíná někde od cca 10tis. Kč.
Já jsem po více letech rád, že jsem vrazil více peněz do drahého tichoučkohé olejového. V paneláku s ním pohoda a používám ho hodně (6 pár bezdušových kol doma).
Hlucnost kompresoru vubec nesouvisi se zpusobem mazani, ale s otackama, popripade s kontrukcim resenim. Bezolejovy tichy kompresor je treba tenhle
Pak jsou o neco drazsi, ale jeste tissi membranove kompresory.
ze u stroju do nejakych 20k bude velmi nizka vykonnost je jasne.
Nizzsi hlucnost drazsih pistovych kompresoru neni dana tim, ze jsou olejem mazane, ale tim, ze kompresor jede typicky kolem 1400 otacek, misto 2800 ktere maji ty male mrchy. S tim samozrejme souvisi i povolene doby nepretziteho chodu a celkova zivotnost zarizeni vubec.
Opravdu tiche (prumyslove) kompresory mohou byt bezmazne (typicky treba spiralove kompresory pro male vykony)
Ta prtava TN, obvykle 24 litru je casto uplne k nicemu, co se tyka bezdusaku, protoze aby ti to nahodilo ten plast, potrebujes velky razovy prutok, ta nadoba je hned prazdna a kompresor ma samozrejme prilis malou vykonnost, na to aby to utlacil.
Máš přehled v kompresorech daleko větší než já. Já jsem ale kdysi žádný bezolejový tichý se vzdušníkem aspoň 15l za rozumnou cenu nenašel.
Hledal jsem při kupování kompresoru před pár lety opravdu dlouho a dle udávaného hluku jsem vybral nejtižší co jsem našel do cca 6tis. Kč s větším vzdušníkem (měl jsem ATMOS BOBBY 1,1/23 OILLESS).
Oproti těm hlasitým to bylo skoro o 30dB méně (myslím, že měl něco koem 80dB už nevím přesně a ty hlasité kolem 100–110dB), v praxi to byl stejně v paneláku takový rachot, že to vůbec nešlo použít.
Současný olejový mám 40dB (MGF SIL-EOL 24/50) a až ten je opravdu tichý. A v téhle úrovni hlasitosti jsem do 20tis. Kč s větším vzdušníkem nic bezolejovéh nikde nenašel (třeba ale existuje) ani s menšími otáčkami (to že to závisí na otáčkách je jasné).
V tom odkazu jsem dohledal, že má 65dB, to je sice znatelně méně než jsem zkusil ten předchozí bezolejový, ale ještě větší rozdíl od 40dB a nepovažuju stále ještě za tichý kompresor.
Vyrábí se tedy nějaké opravdu tiché (kolem těch 40dB) bezolejové do 20tis. Kč?
Ono ta udavana hlucnost je casto hra s jednotkami, ostatne stejne jako udavana vykonnost.
Ten tvuj je extremne tichy, ale ma taky extremne nizkou vykonnost, s tim uz v podstate jen nafouknes pneumatiky, nebo (coz predpokladam bude primarni urceni toho stroje)pohanis nejake pneumaticke prvky, pripadne strikas fixirkou (samozrejme po patricne uprave vzduchu)
Ten co jsem daval jako priklad muzes klidne provozovat v panelaku, protoze od urciteho akustickeho tlaku uz je to celkem fuk a proste to nerve. Takovych je ovsem velmi malo, protoze vsichni vyrobci kaslou na to, co to vydrzi a jak to rve a zenou se za vykonem, takze tam cpou silene otacky.
Mozna do 20k sezenes nejaky maly medicaly pro zubare, ale budou to opet silene predrazene variace na ten kompresor, co jsem daval za priklad.
takze, pokud chces opravdu tichy kompresor do nejakych 20k, musis se spokojit s tim ORFI, nebo jit do nejakyho membranaku (coz bude ovsem olejem mazany), ten bude taky extremne tichej (lednicka)
Co se tyka pouziti na bezdusaky – me se to nepodarilo, zkousel jsem to asi dvakrat s temahle malyma mrchama (to co jsem nedal pupmpou) a po nekolika pokusech jsem to vzdal a radsi foukl v praci z rozvodu nekde na dilne. Mozna to bude tim, ze jsem to zkousel az na ty kombinace, co neda pumpa.
Ostatne, jako spravny kompresorar jsem vzdycky vsem kamosum bikerum a predevsim silnicarum (ne tem co se zabyvaji servisem kol profesionalne) radil, ze neni nad kvalitni nozni pumpu :-D
Ano, ten můj je opravdu málo výkonný. To je ale úplně fuk co se týká nahazování plášťů. Tam by nestačil ani daleko výkonnější a vždy se jede pouze z natlakovaného vzdušníku. A jde jen o to jak dlouho to tlakuje vzdušník (u mě několik minut, což ničemu nevadí).
A měl by to být právě membráňák, proto je tak tichý.
Na ty medicaly pro zubaře jsem se koukal když jsem vybíral tichý. Ale do 20tis. jsem nic nenašel (spíš všechno kolem 30tis.) a ještě to většinou mělo moc malý vzdušník. A ten můj stál pořád ještě významně pod 20 (myslím, že 15tis. Kč už nevím přesně, v současnosti je dražší než jsem ho kupoval) a je ještě tižší.
Nejdřív jsem totiž chtěl raději bezolejový, abych se vyhnul údržbě typu doplňování oleje, výměna filtrů. Ale to bylo zbytečné, protože při tom kolik hodin ročně ho pouštím, tak stejně žádná údržba není (mám v návodu interval myslím 500 hodin a já ročně ho pustím tak 3–5 hodin…; olej ve filtrovací nádobce ještě nemám ani znatelný po pár letech a ukazatel dostatku oleje se také zatím ani nehnul).
Co se týká kompresorů, tak tam toho výš mnohem více než já.
Co se týká nahazování, tak tady zase mám já nesrovantelné zkušenosti (nahozeno možná 100+ plášťů a spoustu problematických kombinací).
A jak už jsem psal, tak 24l vzdušních stačí bohatě a větší řeší jedinou věc a to, že vydrží na více plášťů než se musí dotlakovat. A když vezmu jak dlouho mi vydrží foukat než ztratí znatelně tlak (dejme tomu na 6–7 baru), tak z toho mi vychází, že i s 10l vzdušníkem to musí jít (jen už bude potřebovat častěji dotlakovávat, někdy i po každém nahozeném plášti).
Samozřejmě vždy se jede z natlakovaného vzdušníku na maximální tlak (tzn. většinou 8 baru).
Vzduchu za čas to dodá pořád stejně, to je dané výstupním tlakem ze vzdušníku (což je pořád těch 8 bar) a nejužším místem mezi vzdušníkem a pláštěm, což je většinou ventilek (i když se vyšroubuje vložka), přpadně by to mohla být hadička, kdyby někdo použil nějakou s hodně malým vnitřním průměrem.
A kombinace co nedá pumpa. To se tu už hodně řešilo. Až na ojedinělé vyjímky to jde i pumpou, celé to jen závisí na šikovnosti toho kdo to dělá a jaké použije pomocné metody (při větší snaze se podaří i bez kompresoru nahodit opravdu lecos, jen je to daleko více práce).
Použití kompresoru pak jen ušetří použití některých pomocných metod a jde to daleko rychleji.
A 24l stačí bohatě. I při vyndaném ventilku (jak je velký ráz je limitovaný průtokem vzduchu na cestě kompresor → plášť, hlavně ventilkem) vydrží 24l vzdušník v řádu znatelně přes 10s (přesně jsem to nikdy neměřil) než klesne tlak pod 6atm.
Pokud není moc problematický kousek pláště, tak na jeden 24l vzdušník nahodím 5–6 kousků.
A pokud je extra problematický kousek a nechytne se než je vzdušník prázdný (za tu poměrně dlouhou dobu co můžeš zkoušet přitlačovat problematická místa), tak už se stejně nechytne vůbec a je potřeba tomu nějak pomoct.
Použitelný vzdušník je podle mě tak od 10l, i když už to nebude takový komfort jako větší.
Je jasné, že jakmile se přijde o tlak ve vzdušníku, tak se musí pak čekat (ten můj olejový moc výkonu nemá a 24l vzdušník fouká na 8 bar cca 3 minuty, zase nevím přesně).
Jen par postrehu. Mene hlucne jsou dvouvalce s pisty do V a daji se sehnat i v hobby provedeni s jednofazovym motorem. Jen uz maji 50l vzdusnik a tedy i vetsi vahu.
Bez-olejový pokud nejde o hlučnost, nebo ho nepotřebuješ do potravinářství, tak nebrat. Cena/výkon na tom bude oleják vždy líp. I co se týče životnosti.
: špatně zařazeno :)
diky vilem, jecnak, borda, specik…
Dovolím si otevřít starší téma :)
Co říkáte na tohle: http://www.garland.cz/…y/hc53dc.php
Po zkušenostech s kompresorem z baumaxu za tři tisíce potřebuju něco, co vydrží dýl než rok.
Rozměry mi nevadí, parametry podle mě vypadají dobře.. Navíc 4 roky záruka je taky slušná. Co místní borci na to?
Díky!
optám se zde…
mám doma kopresor viz. foto.je to takovej kocourek,se kterým max nafučím kola u auta a něco malého stříknu do barvy.
rád bych ale něco silnějšího,abych s ním šlo i pískovat.což u stávajícího mnelze,neb bych ho hned zadřel.
jedinou značku co znám je Orlík,proto se ptám,jestli je to stále naše česká kvalita ,nebo se mám dívat i jinam.
např. totok by mi stačilo.
Celkem spokojene pouzivam uz vic jak rok http://www.einhell.com/…-400–50.html jen jsem opravoval tesneni zpetne klapky – nechavam kompresor stale natlakovany, tak se vymackal takovy plast v klapce. Myslim, ze 50l nadoba a dvouvalec by ti mel na domaci pouziti stacit.
Orlík je stále zárukou kvality, která je slušně zpoplatněna. Ale zase nebude žádný problém s reklamacemi a servisem. Já jsem do toho nechtěla dávat tolik a také mi vadí velká hlučnost, tak jsem pořídila samodomo liaz 50l a třífáz. Na to foukání do barvy to stačí. I bílení zvládl obstojně, ikdyž trochu více topil, no jel celý den nepřetržitě.
když někde zaslechnu něco o kompresorech,vybaví se mi právě orlík:-D
pobočku měli kousek od nás,jestli tam ještě je,netuším,ale hodilo by se.
rozpočet byl do dvacky ,ale klidně o bůra méně;-)
Tenhle kompresor vydrží celkem dost. I to pískování zvládne do určité míry. Záleží, jak dlouho by v kuse měl jet. Tedy jestli potřebuješ pískovat velké plechy a nebo sem tam nějakou drobnost.
pískoval jsem blok motoru a už přidíral,tak jsem toho nechal,abych nemusel bika foukat ruční:-D
mám ho asi rok,měl jsem přitlačit a hned vzít výkonější.
zatím na domácí kutění stačí ten kocourek,ale v létě asi zainvestuju do toho orlíka s 50L nádobou.
Jo tak na blok motoru by to už něco výkonějšího chtělo. To souhlasím :)
Zdravím,
něco málo jsem se tady dočetl, ale už je to starší vlákno a vývoj jde asi dopredu tak to zde ozivim.
Planuju kupovat kompresor, foukat bude v prumeru cca 10–20kol tydne + obcas nahazovat nejaký bezdusák.
Hluk neni priorita co bych resil ale urvat usi by mi to nemuselo, vybirám olejový se vzdusnikem tech cca 24l jak se to delá ( myslim že by to mohlo na bezdusáky stacit ).
Cenove bych to videl na cca 4–5k pokud se dá poridit neco rozumneho za ty kačky. Chci k tomu pak jeste nejakou „pistoli“ at se s tim dela rozumne rychle ale to už se asi pak dořeší nejak.
Potěšily by mě přimo tipy co a jak se vám osvedcilo s cím máme dobrou zkušenost… Diky moc :)
…
Vezmi neco olejoveho s vetsim vzdusnikem – 50l. Je to jak psal Hnoj vyse. Proste rano nafucis a vydrzi do vecera. Zakladni prislusenstvi klidne kup v sade za par stovek – foukaci, ofukovaci a strikaci pistole. Do dilny by se ti mohl jeste hodit razovy utahovak a do cyklo pneu racna. Jeste si porid jednu koncovku na hadici – samce. Zkrat pak hadici co koupis nebo dostanes v sade a na ten kousek naraz koncovku a druhy konec nech volny – takhle pak krasne nafucis pres vysroubovany ventil jakekoli bezdusaky.
No řeším tak trochu i tu velikost, možná z toho mám zbytečně strach, ale mám doma stary delany kompresor snad 100ka nebo co to je, taková velká svine jeste na 360V co vzdycky musim táhnout pres cely sklep abych nahodil bezdusák… :D
měl by jsi přimo typ na rozumneho vyrobce… vubec se v tech značkách nevyznám.
K tomu co padlo dál, pres tu hadici s vysroubovaným ventilkem uz to nahazuju, nejake hadice doma jsou ( hlavne ale se sroubenim) ale to uz je drobnost…
Delaji se dneska i male jednofazove s 50l vzdusnikem a kompaktnim motorem. Se vzdusnikem na vysku a motorem nahore je to pudorysne male. Klidne nejaky levny Einhell nebo jiny hobby stroj.
diky, jak se tak ale divám tak ty se vzdusnikem na vyšku bývaji převážne bezolejove… tak jsem zase v pasti :D
Treba tento https://www.obi.cz/…57/p/4780581
takže bys proste neresil znacku a vzal jakýkoliv obi/bauumax…
asi to tak dopadne protože toho stejne vic nevykoumám asi…
Tri roky mi doma slouzi bez problemu dvouvalcovy Einhell s 50l vzdusnikem. Pouzivam to i pri prezouvani s razovym utahovakem atd.
oki neco takoveho me zajimalo…
kamoš do me valí at koupim drazši že ty obyč jsou na nic… tak jsem nejak nevedel já od toho nečekám zazrak tak proste neco vezmu a uvidim…
Dik