Mám rám author solution, ale nemá úchyty na kotouče, pouze ty dvě díry vzadu na rámu.. Existuje nějaká redukce, díky který by tam šly dát kotouče ? díky.
Mám rám author solution, ale nemá úchyty na kotouče, pouze ty dvě díry vzadu na rámu.. Existuje nějaká redukce, díky který by tam šly dát kotouče ? díky.
Vyfoť to prosimtě. (ty dvě díry vzadu většinou bejvaj úchyt na kotouče)
to budou spíš díry na nosič… bastl by se asi nechal sehnat, ale lepší vyměnit rám.
Proto jsem psal většinou a aby to vyfotil !!!
Ty dvě díry na rámu jsou na uchycení třmenu, prvně se namontuje adaptér (http://www.kupkolo.cz/…80p-s_z2680/) a na to se přimontuje třmen (http://www.kupkolo.cz/…m596_z91887/), dále musíš mít náboj na uchycení kotouče (CenterLock nebo IS).
úchyty na kotúče na rámu nenájdeš. tie hľadaj na nábojoch.
+1 :-)
uvažuj .. kdyby byly ůchyty na rámu tak se kotouč nemuže točit a tím pádem by to nebrzdilo :DD
To by naopak možná brzdilo až moc…:)
no ale ani ty díry na třmen nevidím :) :D http://www.author.cz/…lution-2012/
na vidlici jsou a na rámu je přes tu kazetu ani nemůžeš vidět
na obrázku s geometrií je to vidět dobře
good job
otázka je čeho je to obrázek :D
nějakýho autora Authora?
omlouvám se, měl sem na mysli uchycení třmenu. Přikládam fotografii. díry jsou cca 2 cm od sebe
Tak do tohodle třmen jisto jistě neupneš. Redukce existují, ale připadá mi to jako takové polovičaté řešení.
tot na třmen není.. navíc bys musel kupovat nové náby s uchycením na kotouče
Do toho dáš tak maxiálně nosič. Na co prosimtě potřebuješ kotouče na kole, který je tak na ježdění do sámošky? :)
je to jen dočasné, nějaký typ na redukci ?
taká otázočka, načo sú ti kotúče na takú plečku? :) a hlavne, načo toľko brzdného účinku vzadu? Radšej šetri na nový bike
Neřeště prosím, jestli je to plečka nebo ne, solution je jen rám, jinak je všechno jiný… najde se hodná duše, která mi poradí, jakou redukci koupit ? =)
není na to redukce..
ale je :-) jen ma cenu vyssi nez ten ram :-)
:D
Jen jestli z tebe nemluví čistá závist. Ono přípravu pro třmen má dnes kdejaký Tesco kolo, ale přípravu pro blatníčky, to tam určitě nemáš ani ty. :-D
:D
nemám no :D
Hele, když to tak moc chceš tak můžeš zkusit tohle , ale nezaručuju ti, že to na ten rám půjde na 100%. Jinak souhlasim na 200% s klolegy, jen tím osazením tohodle adaptéru zdvojnásobíš cenu kola, což je nezkutečná blbost. Ale chápu tě taky jsem měl takovýhle telecí léta, ale nestojí to za to. Za ty prachy co do toho časem narveš, si můžeš koupit pěkný nový kolo.
Jo jinak ještě existuje redukce od pointu ta by měla pasovat určitě, ale nikdy jsem jí nezkoušel.
S touhle redukcí je někdy problém, že praská rám. Protože redukce se opírá o návařky na rám nebo o uchycení brzdové hadičky. Teď přesně nevím.
Jo opírá se do pivotu, kterej tam zbyl po ráfkový brzdě. Jak jsem psal zkušenost z montáže nemám. Při ceně tý redukce (cca 1200,–) by se dal už při troše štěstí najít na nějakým e-shopu novej rám v blízké cenové relaci (nedávno jsem viděl kolem 2200,–). Z tohodle pohledu je montáž těch redukcí totální volovina.
S tím naprosto souhlasím :) já mám zkušenosti s redukcí od A2Z. Která po měnší úpravě funguje parádně a není s ní žádný problém. Já ji sehnal zde na bike-foru použitou asi za 300,–. Takže v takovém případě to podle mě cenu má, pokud nechceš nový rám. Ale za 1000,– bych jí teda nebral a už koupil nový rám.
Hlavně při investici do celý přestavby (5–10 tisíc) se vyplatí si něco málo přišetřit a pořídit rovnou celý nový kolo.
Pokud teda už nemá všechny potřebný díly někde nasyslený a nedostal je někde za flašku a tak podobně.
Mrkni se moje kolo. Mám taky Solutiona. Redukci na usazení kotouče. Ovšem tu redukci jsem musel trošku upravit, protože Solution nemá úplně hladkou patku (aspoň ten můj starší model). Rozhodně se nedej odradit kecama, že to kolo je jen na jezdění do práce, atd…
Hlavně nechápu k čemu si pomůže tím, že tam namontuje kotoučovky. Investote jako prase, do redukce (a to ještě s pochybným výsledkem), nový záplety (minimálně přeplést na náboje s úchyty pro kotouč a podle fotky dráty taky za nic nestojej, takže taky nový jinak začnou pod kotoučovkou praskat), dále nákup kotoučovek. V případě koupě mechanik je brzdný účinek horší než u V-brake a u levnejch hydraulik to není o nic lepší.
Neviděl bych to tak drasticky. Pokud má funkční celý pohon a potřebuje jen investici do brzd, tak ho to výjde minimálně o 50% levněji než nové kolo. S tvrzením, že mechaniky jsou horší než véčkové brzdy taky nesouhlasím. Např. já mám BB7 a jsou rozhodně lepší než véčka a nejlevnější hydry co jsem zkoušel. Taky, ale záleží kde chce jezdit. Celou přestavbu tipuju tak na cca 10 000, a za tu cenu neseženeš slušné kolo se slušnýma brzdama. Musel by jsi jít tak na 15 000.
to mas pravdu, ale to zadni V cko ho nijak nelimituje takze ta investice je proste zbytecna.
Jo to se shodnem můj prvotní nástřel od boku byl taky tak 10 tis. celekm. Ale podle mě je lepší si ty peníze strčit do prasátka, navštívit brigádu (pokud jde o studenta) případně chvíli pošetřit a příští rok koupit pořádný kolo za 20. Investovat 10 do takový vykopávky je podle mě naprostý šílenství. Ve stavu v jakým to je se na tom dá jezdit maximálně provozní oprava za max. 1000,– a šetřit na nový.
…
Na začátku roku jsem se taky rozmějšlel jestli vrzit nějakejch 25 do zásadní opravy a modernizace svýho bajku (toho modrýho Sugara 3 v profilu) a nakonec jsem došel k názoru že to je totální pitomost. Radši jsem si peníze shoval, pošetřil půl roku, prodal jsem toho Sugara a měl jsem prachy na koupi novýho Rumblefishe. A rozhodně toho nelituju. Přitom před tím jsem si řikal, že 50 na nový kolo nikdy nedám dohormady :-) ale korunka ke korunce a za chvíli to je.
Když se podívám například na tyhle dvě kola tak na to se dá za chvíli našetřit a vlastně polovinu už má :-)
Z té fotky, co sem dal, si dovoluji odhadnout, že to kolo bude šrot, resp. úplnej low-end (rám, kazeta, dráty, zřejmě náboje dle upínáku tomu napovídají). Vrazit do toho až 10k kvůli přestavbě na kotouče je ekonomickej nesmysl, zvlášť za situace, kdy za cenu kolem 15k mu může být postavený kolo s fungující vidlicí, kvalitníma komponentama vč. kotoučovek. Takto by vrazil 10k do kola, kdy by po přestavbě měl pořád šrot, jen s kotoučema a novýma nábojema.
další odborník na brzdy? a predefčírem si chcel na díry v rámu uchytit kotóč… ;o)
To chce klid a nohy v teple :-)
ja som neklepal tri výkričníky aji s medzerou. ale zas to, že o nečom nemáš ani páru neznamená, že s ak tomu nemožeš razantne vyjadrovat, že? ;o)
Neboj už jsem dávno pochopil, že na tomhle fóru není skoro nikdo schopnej normálně poradit, ale že tu skoro všichni ze sebe dělaj největší odborníky na světě, tím, že si hrajou se slovíčky, rozebíraj gramatiku a větnou stavbu.
to že nezvládaš zhodu podnětu a přemetu je mi upr.
šlo o obsah.
A co takhle si přečíst celý vlákno a hodit sem něco k věci, místo samejch planejch keciček. Tak se nám ukaž jakej seš teda odborník a poraď zakladateli jak má řešit danej problém, když podle tebe jsem nicka co tomu nerozumí a tudíž mu radí samý blbosti.
Dej dopredu BB7 + vzadu nech Vcka a brzdit to bude lip, jnak je to zbytecne a drahe prestavovat, tak bych to videl. (pokud si teda chces nechat ten ram)
Že se tím ještě zabýváte.