Koupím mechanické kotoučové brzdy

98 nepřečtených
  • michalrysina

    Ahoj, koupím mech. kot. brzdy použité i nové. Nejlépe Avid BB5/7. Děkuji za nabídky.

    0 0
    • thesecond96  

      A co takhle bazar? ;)

      0 0
    • Jurda  

      Mám BB5, jestli chceš…

      0 0
    • Caldic  

      mechanický nebrat to už sou lepší špalky !

      0 0
      • maajkee  

        ale hovno…

        0 0
        • michalrysina  

          No nevim no …uz mam kotouče tak co s nima

          0 0
          • maajkee  

            BB7 brzděj naprosto v pohodě, skoro líp než dost levný hydry, ale pozor BB5 jsou trochu horší, maj blbější nastavování, to ještě jde, ale maj i horší desky.

            0 0
            • michalrysina  

              Lepsí něž tektro ne?

              0 0
              • maajkee  

                BB5 jsou určitě lepší jak tektro, ale vyplatí se sehnat alespoň ty BB7, to jsou prostě mezi mechanikama král.

                0 0
                • michalrysina  

                  Jasný ale bb7 mi nikdo nenavídl a plnou cenu se mi za to nechce dávat…je to pro holku a myslím že by bb5 mohli stačit

                  0 0
                  • maajkee  

                    Jinak třeba na kupkole ti je klidně prodaj bez kotoučů, s tím že odečtou –200,– Kč za jeden kotouč, takže i nový BB5 by tě vyšly něco málo víc než za litra.

                    Pokud holka nejezdí jak blázen a nemá metrák, tak by i ty BB5 měly stačit.

                    0 0
                    • michalrysina  

                      no právě… takže radši chci nějaký použitý než nový abych dyžtaqk nelitoval

                      0 0
                      • maajkee  

                        No já jsem to právě myslel tak, že za toho litra to je zadarmo a byly by nový :)

                        0 0
        • Caldic  

          To si děláš srandu …

          mechanicky dražší než špalky a horší, bylo to prokazano v několika nezávislých testech, myslím že i Velo dělal test…

          0 0
          • thesecond96  

            A zkoušel jsi někdy bb5/7?

            0 0
            • Caldic  

              jasně pokud, tam nedáš větší kotouč jak 160 tak to nemá ani cenu zkoušet, a ta váha… , ale myslím že už se to tu několikrát řešilo… a vždy se najde někdo kdo bude oponovat, což mu neberu, ale cena, váha, funkčnost vše pro véčka…

              0 0
              • maajkee  

                Ty jsi vtipálek :D

                0 0
              • thesecond96  

                Tak to se musím bébéček zastat. Dokonce bych se odvážil je srovnat i s deorkama, brzdí výborně.

                0 0
              • nox159  

                Vcka jsou zlo, zkus si na nich jezdit z kopce…

                mechaniky jsem nejel a ani nechci…

                0 0
                • maajkee  

                  Přesně tak, při delších sjezdech jsou véčka za trest.

                  0 0
                  • nox159  

                    ja doufam ze tedka neprobrzdim behem 40km rafky uz jsou dost na hrane a ceka me zavod v bahne a nic jineho tam tedka nedam :D to bude jeste sranda :D

                    prechod z Vcek na kotouce byl takovy relativne ne moc znatelny ale tedka prechod zpatky to byl des :D

                    ale ma to jednu vyhodu na Vckach neprořezavam plaste bo to hovno brzdi :D

                    0 0
              • Pedro404  

                Pán je humorista, žádný hydry co sem vyzkoušel nebrzděj tak silně jako mý BB7.

                0 0
          • maajkee  

            Ty jsi blázen, desky na BB5 nebo BB7 jsou okolo dvou stovek, myslim, že se dají koupit i 150,–Kč to je skoro jako cena špalků a hlavně brzděj i ve sračkách a nefrézujou ve sračkách ráfek a hlavně při delším brždění nevadnou jako véčka, já mám narozdíl od tebe zkušenosti z praxe a né z blbýho vela ;)

            0 0
            • jipík  

              :-) za 150,– kupuji i na me hydraliky a hlavne me origo vydrzeli 15kil km rafky jsem musel kazdy rok prepletat v com vidim duvod ze bych uz na spalky nikdy nepresel

              0 0
            • Caldic  

              véčka XT : přední i zadní

              1000,–

              BB7 : „jen přední nebo jen zadní“: http://www.cykloworld.eu/…dni-graphit/

              1300,–

              0 0
              • Caldic  

                xt 304g

                bb7 700g

                0 0
                • maajkee  

                  No a co? To přece vůbec nic nevypovídá o tom jak ty brzdy brzděj! :)

                  Když bys chtěl ušetřit gramy, tak bys tam nemusel dávat vůbec žádný brzdy ;)

                  0 0
              • maajkee  

                XT véčka jsem jezdil, měl jsem tam původní i trojbarevný CS, pak jsem měl bb7 a oproti véčkům to bylo blaho. Třeba v Alpách byly ty XT véčka uplně k prdu, umačkal jsem si ruce aby to vůbec brzdilo a ještě jsem si ofrézoval snad polovinu ráfku :) nebrat!

                0 0
              • Hejdik  

                Prosím tě,nejdřív ty BB7 vyzkoušej a pak mudruj :-)

                ..A to jsem předtím jezdil na S XT véčkama + červený špalky Koolstop,takže vím o čem mluvím…

                0 0
              • pepino  

                A cantilevery seženeš ještě levnějc. Nebo torpédo.

                0 0
          • thesecond96  

            Velo udělá test ve prospěch toho, kdo zacvaká.

            0 0
          • Vilém  

            jj, velo psalo a televize rikala, tak je to proste pravda:)

            0 0
      • Kubiczech  

        Z 95% souhlasím. (:

        0 0
        • DaSnail  

          keby mi véčka brzdili jak mechaniky, tetelil bych sa blahem… ;o)

          0 0
          • michalrysina  

            I kdybych chtel vecka tak na ne neni ram ani rafky

            0 0
          • maajkee  

            přesně tak :)

            0 0
          • Kubiczech  

            Tak nějak tuším, že s BB7 spadáš do těch 5 procent. Zkus třeba mechaniku z produkce Hayesu.

            0 0
            • michalrysina  

              Nenašel jsem nic v cenový relaci co bych chtěl…kupoval jsem 2 cely novy kola a jsem financne vycucanej

              0 0
            • maajkee  

              Mechanický kotoučovky = BB5 nebo BB7, ostatní je na okrasu, tak sem nepleť hayesy :)

              0 0
              • michalrysina  

                no a hayes jsem si myslel ze by mohli taky být dobrý…až se za ty tektra stydim :-d

                0 0
            • DaSnail  

              mal som shimano, predstavu mám 8o)

              0 0
          • Vilém  

            ja ne, protoze preplitat kola je daleko vetsi vopruz, jak vymenit desky a semtam kotouc.

            0 0
    • martin_bakov  

      muzu ti za par stovek prodat my BB5

      0 0
    • Lišák  

      Když už je tady ten bazar, tak se taky přiživím:

      Neválí se někomu doma zadní Avid J5, komplet černá?

      Nebo přední ORO K18 černý třmen a expanska, stříbrná páka?

      0 0
    • Joseph de Sax  

      zkus raději hydraulické V…

      0 0
      • roud  

        těm by se měl spíš obloukem vyhnout :O) jinak pokud ti někdo nabídne BB5/BB7 moc bych neváhal oboje jsou to výborný brzdy…

        0 0
      • nox159  

        se to blbe odvzdušnuje… (magury)

        a co jsem se dival tak pri zmacknuti dost uhyba zadni stavba…

        0 0
        • Lišák  

          Nevím, jestli Magura dělala véčkové hydry, ale Wendler ano.

          0 0
          • Vilém  

            Ty brdo, to jsou funglovky. Jeste ze nesbiram retro dily, sel bych do nich, kdyz uz nic, tak jen do vitrinky.

            0 0
        • Vilém  

          V odvzdusnovani rafkovych magur nevidim zadny problem. Mnohem min pracne, nez treba odvzdusnovat Avidy. Zadni stavbu ti roztahuji klasicka vecka uplne stejne. Jediny co je opruz, je prvotni montaz, to je drbacka a zabere nejaky cas.

          0 0
          • nox159  

            mi se teda lip delaji avidy…

            ale shimano je bezkonkurencni no :)

            0 0
            • Vilém  

              A v cem u tech rafkovych magur vidis problem? Jedna strikacka, dva pruchozi odvzdusnovaky M6, kousek hadicky. Pak jen od prasete tlacis olej tak dlouho, az u paky nejdou zadne bublinky. Odpojis odvzdusnovak z paky, zasroubujes sroubek, odpojis dole, zasroubujes sroubek. Hotovo.

              0 0
              • nox159  

                presne jak rikas…

                nevim teda jestli je jen jeden typ tech magur ( sem to nikde nehledal ) ale proste sem mel problem dostat vzduch z paky…

                0 0
                • Vilém  

                  Idealni je to odvzdusnovat sundane z kola. Pri odvzdusnovani je dobre poklepavat prasatka, hadicku i paku aby se uvolnily schovane bublinky. Paku si natocit tak, aby se v ni nemely kde bubliny schovat.

                  Jinak typu je v historii hodne. Dnes se delaji jen HS11 a HS33. U HS33 je treba mit zcela povoleny nastaveni delky kroku. A to jak u starsich verzi s koleckem na vrchu paky, tak u verze s radialnim pistkem.

                  Ty vyse zminovane postupy s poklepavanim me v praxi potkaly snad jen jednou, jinak to vetsinou jde napoprve. Mam na koelch i HS33 i HS11, driv jsem mel stare HS22.

                  0 0
                  • nox159  

                    Idealni je to odvzdusnovat sundane z kola. Pri odvzdusnovani je dobre poklepavat prasatka, hadicku i paku aby se uvolnily schovane bublinky. – tohle je bez problemu

                    Paku si natocit tak, aby se v ni nemely kde bubliny schovat. – s timhle jsem mel desny problem… prislo mi ze šroub neni navrchu/na konci ( proste tam kde je nejvyssi misto nadrzky) šroub byl mezi pistkem a hadici takze sem laboroval s tim jak to natocit…

                    ale povedlo se a vsechno je ok… ale trvalo to dele… ( mozna taky tim ze to bylo poprve… :)

                    0 0
        • martin_bakov  

          a kolikrat potrebujes odvzdusnovat ? mam je od minuleho leta na kole a zatim fajn… sou nejaky doporuceny servisni intervaly ?

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.