Ahoj, koupím mech. kot. brzdy použité i nové. Nejlépe Avid BB5/7. Děkuji za nabídky.
Ahoj, koupím mech. kot. brzdy použité i nové. Nejlépe Avid BB5/7. Děkuji za nabídky.
A co takhle bazar? ;)
Ježiš ja sem debil ..tam je i tahle kategorie ..omlouvám se
Pro příště :)
už to tam visí…
ja blb jsem se podívam na inzeraty a je tam samy prodam tak jsem to necekam ze tam bude kategorie koupim
Tak už jsi to zjistil :D
zjistil ale pozdě :-d
Bych tak ostrý nebyl. Koupě se dá pochopit, tu rubriku v bazaru moc lidí nečte. Ovšem kdyby něco prodával a založil kvůli tomu vlákno, tak to je jiná :)
Sice bude pár chytrálů něco pičovat, ale co?…myslim že má větší šanci že si toho někdo všimne tady, než v bazaru a kór v sekci „koupím“…
Celkem se to tu rozjelo a brzdy už mám takže jsem spokojen
mas pravdu ve vsem co jsi napsal… ale at se to tu nerozjede ve velkem…
heled od toho je to DF a ma se tu diskutovat tak jedine dobre ze to tu takhle frci
jj pak by to mohlo byt DF no :D
myslim ze se tu resi vwtsi kraviny nez tohle
Jasný, ale vem si, že by každej kdo chce něco koupit zakládal vlákno, to je nesmysl přece.
Když jsou funkční brzdy tak by se to snad moc rozjíždět nemělo, ne?
Mám BB5, jestli chceš…
Použité? za kolik?
Navrhni si cenu. Jsou použité, desky myslím z 85% dobré…
tak já nevím 1000,–? nové stojí 1400 cca co ty nato? Nějaké foto by nebylo?
Špalky jsou tam teda nové, byl jsem se teď podívat… Páčky jsou tam Tekro. Neboj, nic jim není… Za 800,– jsou tvé.
Stačej mě jen čelisti (adaptér) lanka bowdeny a páky mám nějaké to foto by bylo?
Je to kompletní sundané ze starého kola. Fotku nemám, musel bych si dát tu práci a moc se mi nechce… Piš na petr.jur@seznam.cz
A ono to vlákno možná fakt k něčemu bude :)
No já si taky myslim …někdo se chytne
Ale nezakecáš to :D
Tak aspoň tu jsem za ****** no…taky dobrý…pro někoho ponaučení
mechanický nebrat to už sou lepší špalky !
ale hovno…
No nevim no …uz mam kotouče tak co s nima
BB7 brzděj naprosto v pohodě, skoro líp než dost levný hydry, ale pozor BB5 jsou trochu horší, maj blbější nastavování, to ještě jde, ale maj i horší desky.
Lepsí něž tektro ne?
BB5 jsou určitě lepší jak tektro, ale vyplatí se sehnat alespoň ty BB7, to jsou prostě mezi mechanikama král.
Jasný ale bb7 mi nikdo nenavídl a plnou cenu se mi za to nechce dávat…je to pro holku a myslím že by bb5 mohli stačit
Jinak třeba na kupkole ti je klidně prodaj bez kotoučů, s tím že odečtou –200,– Kč za jeden kotouč, takže i nový BB5 by tě vyšly něco málo víc než za litra.
Pokud holka nejezdí jak blázen a nemá metrák, tak by i ty BB5 měly stačit.
no právě… takže radši chci nějaký použitý než nový abych dyžtaqk nelitoval
No já jsem to právě myslel tak, že za toho litra to je zadarmo a byly by nový :)
no jak se to veme zadarmo…litr je ted moc ale možná bych to dal dohromady
To si děláš srandu …
mechanicky dražší než špalky a horší, bylo to prokazano v několika nezávislých testech, myslím že i Velo dělal test…
A zkoušel jsi někdy bb5/7?
jasně pokud, tam nedáš větší kotouč jak 160 tak to nemá ani cenu zkoušet, a ta váha… , ale myslím že už se to tu několikrát řešilo… a vždy se najde někdo kdo bude oponovat, což mu neberu, ale cena, váha, funkčnost vše pro véčka…
Ty jsi vtipálek :D
Tak to se musím bébéček zastat. Dokonce bych se odvážil je srovnat i s deorkama, brzdí výborně.
Vcka jsou zlo, zkus si na nich jezdit z kopce…
mechaniky jsem nejel a ani nechci…
Přesně tak, při delších sjezdech jsou véčka za trest.
ja doufam ze tedka neprobrzdim behem 40km rafky uz jsou dost na hrane a ceka me zavod v bahne a nic jineho tam tedka nedam :D to bude jeste sranda :D
prechod z Vcek na kotouce byl takovy relativne ne moc znatelny ale tedka prechod zpatky to byl des :D
ale ma to jednu vyhodu na Vckach neprořezavam plaste bo to hovno brzdi :D
OT: Kedy si sa stal zenou?
OT: Kedy si sa stal zenou?
OT: Kedy si sa stal zenou?
OT: Kedy si sa stal zenou?
Když nevěděl, jestli bobr, nebo čárka. :)
Az tak moc zvedavy nie som. :-) Chybicka se vloudila.
Pán je humorista, žádný hydry co sem vyzkoušel nebrzděj tak silně jako mý BB7.
Ty jsi blázen, desky na BB5 nebo BB7 jsou okolo dvou stovek, myslim, že se dají koupit i 150,–Kč to je skoro jako cena špalků a hlavně brzděj i ve sračkách a nefrézujou ve sračkách ráfek a hlavně při delším brždění nevadnou jako véčka, já mám narozdíl od tebe zkušenosti z praxe a né z blbýho vela ;)
:-) za 150,– kupuji i na me hydraliky a hlavne me origo vydrzeli 15kil km rafky jsem musel kazdy rok prepletat v com vidim duvod ze bych uz na spalky nikdy nepresel
véčka XT : přední i zadní
1000,–
BB7 : „jen přední nebo jen zadní“: http://www.cykloworld.eu/…dni-graphit/
1300,–
xt 304g
bb7 700g
No a co? To přece vůbec nic nevypovídá o tom jak ty brzdy brzděj! :)
Když bys chtěl ušetřit gramy, tak bys tam nemusel dávat vůbec žádný brzdy ;)
XT véčka jsem jezdil, měl jsem tam původní i trojbarevný CS, pak jsem měl bb7 a oproti véčkům to bylo blaho. Třeba v Alpách byly ty XT véčka uplně k prdu, umačkal jsem si ruce aby to vůbec brzdilo a ještě jsem si ofrézoval snad polovinu ráfku :) nebrat!
Prosím tě,nejdřív ty BB7 vyzkoušej a pak mudruj :-)
..A to jsem předtím jezdil na S XT véčkama + červený špalky Koolstop,takže vím o čem mluvím…
A cantilevery seženeš ještě levnějc. Nebo torpédo.
Velo udělá test ve prospěch toho, kdo zacvaká.
jj, velo psalo a televize rikala, tak je to proste pravda:)
Z 95% souhlasím. (:
keby mi véčka brzdili jak mechaniky, tetelil bych sa blahem… ;o)
I kdybych chtel vecka tak na ne neni ram ani rafky
přesně tak :)
Tak nějak tuším, že s BB7 spadáš do těch 5 procent. Zkus třeba mechaniku z produkce Hayesu.
Nenašel jsem nic v cenový relaci co bych chtěl…kupoval jsem 2 cely novy kola a jsem financne vycucanej
Mechanický kotoučovky = BB5 nebo BB7, ostatní je na okrasu, tak sem nepleť hayesy :)
no a hayes jsem si myslel ze by mohli taky být dobrý…až se za ty tektra stydim :-d
mal som shimano, predstavu mám 8o)
ja ne, protoze preplitat kola je daleko vetsi vopruz, jak vymenit desky a semtam kotouc.
muzu ti za par stovek prodat my BB5
Kolik znamena par stovek? dekuji za konkretni cenu
Pár stovek bývají dvě stovky. (:
:))))
za 400kc predni + zadni BB5 desticky opotrebovane + kotouc 6 der 160mm, kdyztak dej vedet na maila, vali se mi doma v garazi na stole tak se jich klidne zbavim
rikas tedy 400 za zadni+ predni + kotouc?
jo proste komplet brzdy s prednim kotoucem za 400kc, rok pouzivany na kole.
tak to bych bral pis na muj mail …to je super cena
Slusna nabidka, kor jestli je to vcetne pak.
si mi jeste neodpovedel na maila co sem vcera vecer posilal, asi to necham jinym zajemcum kdyz se neozves vcas ;)
Super, proč já jsem dal za komplet + 2 kotouče 900Kč?
Chceš mě ******? :)
Když už je tady ten bazar, tak se taky přiživím:
Neválí se někomu doma zadní Avid J5, komplet černá?
Nebo přední ORO K18 černý třmen a expanska, stříbrná páka?
zkus raději hydraulické V…
těm by se měl spíš obloukem vyhnout :O) jinak pokud ti někdo nabídne BB5/BB7 moc bych neváhal oboje jsou to výborný brzdy…
se to blbe odvzdušnuje… (magury)
a co jsem se dival tak pri zmacknuti dost uhyba zadni stavba…
Nevím, jestli Magura dělala véčkové hydry, ale Wendler ano.
Ty brdo, to jsou funglovky. Jeste ze nesbiram retro dily, sel bych do nich, kdyz uz nic, tak jen do vitrinky.
V odvzdusnovani rafkovych magur nevidim zadny problem. Mnohem min pracne, nez treba odvzdusnovat Avidy. Zadni stavbu ti roztahuji klasicka vecka uplne stejne. Jediny co je opruz, je prvotni montaz, to je drbacka a zabere nejaky cas.
mi se teda lip delaji avidy…
ale shimano je bezkonkurencni no :)
A v cem u tech rafkovych magur vidis problem? Jedna strikacka, dva pruchozi odvzdusnovaky M6, kousek hadicky. Pak jen od prasete tlacis olej tak dlouho, az u paky nejdou zadne bublinky. Odpojis odvzdusnovak z paky, zasroubujes sroubek, odpojis dole, zasroubujes sroubek. Hotovo.
presne jak rikas…
nevim teda jestli je jen jeden typ tech magur ( sem to nikde nehledal ) ale proste sem mel problem dostat vzduch z paky…
Idealni je to odvzdusnovat sundane z kola. Pri odvzdusnovani je dobre poklepavat prasatka, hadicku i paku aby se uvolnily schovane bublinky. Paku si natocit tak, aby se v ni nemely kde bubliny schovat.
Jinak typu je v historii hodne. Dnes se delaji jen HS11 a HS33. U HS33 je treba mit zcela povoleny nastaveni delky kroku. A to jak u starsich verzi s koleckem na vrchu paky, tak u verze s radialnim pistkem.
Ty vyse zminovane postupy s poklepavanim me v praxi potkaly snad jen jednou, jinak to vetsinou jde napoprve. Mam na koelch i HS33 i HS11, driv jsem mel stare HS22.
Idealni je to odvzdusnovat sundane z kola. Pri odvzdusnovani je dobre poklepavat prasatka, hadicku i paku aby se uvolnily schovane bublinky. – tohle je bez problemu
Paku si natocit tak, aby se v ni nemely kde bubliny schovat. – s timhle jsem mel desny problem… prislo mi ze šroub neni navrchu/na konci ( proste tam kde je nejvyssi misto nadrzky) šroub byl mezi pistkem a hadici takze sem laboroval s tim jak to natocit…
ale povedlo se a vsechno je ok… ale trvalo to dele… ( mozna taky tim ze to bylo poprve… :)
a kolikrat potrebujes odvzdusnovat ? mam je od minuleho leta na kole a zatim fajn… sou nejaky doporuceny servisni intervaly ?