Krosové kolo pro 202 cm a 125 kg

37 nepřečtených
  • OMEN23

    Ahoj, rád bych pořídil krosové kolo, ale koukám, že poptávka v této době obecně převyšuje nabídku..V kolách se absolutně nevyznám a rád bych samozřejmě takové, které bude na moje tělesné parametry ideální. Co se týče nákupní ceny, to zatím nehraje roli. Děkuju za pomoc

    0 0
    • petyn  

      Kup si horske, tam je predpoklad vetsiho zatizeni a das si tam jezdivejsi plaste. A myslim ze budes mit i vetsi vyber.

      0 0
      • plysovykozisek  

        V dnešní době moc velký výběr nebude, skoro všechno je vyprodané.

        0 0
        • DonE  

          Tak v MTB 29" ještě něco asi sežene … ty růžné RockRidery, MMR, Silverbacky ještě skladem jsou. V krosech je mizerný výběr i za normálních okolností. Úplně nechápu, co vede lidi ke kupování krosu. Vždyť to obvykle váží stejně jak MTB a je to hůř osazené.

          0 0
          • Tomcat  

            Protože kdysi hodně díky překladu a co se sem vozilo a vozí za šrot mnoho lidi myslí , že horské kolo je to těžké pomalé kolo jej do hor, co špatně jede. Pak si koupí 17kilovyho crosse, který jezdí podhustený… …o elektro kovadlinách nemluvě.

            0 0
            • OMEN23  

              Ano, přesně tohle sem si o horských kolech do teď myslel…těžké, široké gumy, pomalé na asfaltu, kde budu trávit 80–90% času a ve zbytku nějaká ta lesní cesta s pár kaminkama.. Mám rád rychlost a samozřejmě trochu „vzrušení“ že projedu nějakou tu lesní cestu lehce rychleji s jistotou, že se mému kolu nic nestane ( a nestane se nic mě :)) )

              0 0
              • Janes  

                Podívej se ke mně do profilu na tu Cobii…Na MTB kola 29" múžeš dát i jakýkoliv trekový plášť.

                Momentálně provozuju dvě 29ky , jednu na horských a jednu na trekových pláštích.

                0 0
              • DonE  

                Jak bylo řečeno, gumy si tam můžeš dát jaké chceš. Klidně třeba 40mm s hladkým běhounem. Každopádně u 125kg bych řešil dost podstatně maximální zatížení garantované výrobcem, a to jak u rámu, tak i zápletů. Přeci jen váha soupravy bude atakovat 140kg, což není zrovna málo. O krosu bych fakt ani neuvažoval. Samotný výběr 29" MTB bude mix dostupnosti a peněz, co jsi ochotný investovat.

                0 0
                • OMEN23  

                  Člověk by nevěřil, že dnešní kola za „20ku“ nebudou pro hromotluka, jako jsem já..Kdyby ses vžil do mé role, o čem bys uvažoval v kategorii levné do 20ky/do 40/ do 60.000,–? Díky

                  0 0
                  • orm  

                    Ja mam 190cm a 130kg. Komponenty na svych drazsich kolech neresim. Jako zimaka jsem si postavil super odolne (a levne) kolo ze stareho trekoveho kola. Koupis stare ocelove trekove kolo. Ty sezenes i ve sve velikosti 23". Stoji to par korun, do 3000kc se vejdes. Nechas ram s vidlici, max jeste predstavec, riditka, sedlovku, ostatni veci vyhodis. Zapletes si odolna kola na 36 spicich s dvojte kaliskovanyma rafkama, napr. remerx dragon. Osadis podle libosti, napr. nejakou jednoplackou. Pri trose snahy se vejdes do 10 tisic Kc a to kolo te prezije. Nevyhoda je, ze bude na rafkove brzdy. Jinak jdi do mtb RB. Hodne vysokych lidi to tu vozi.

                    0 0
    • Pán z Dubu  

      Najdi si tu vlákna na toto téma. Dočteš se tam, že existují váhové limity komponent a že trekking má poddimenzovanou vidli a chabý náboje a brzdy… na Tvou hmotnost.

      Pořiď MTB

      K vnitřní délce dolní končetiny si dopočti odhad nezbytné délky sedlové trubky. Předpokládám alespoň 584 mm – tedy celých 23“. Těch je v nabídce dost málo – např.: Merida https://www.merida-bikes.com/…bignine-7000

      Jak je to skladem nesleduju, chceš-li něco hned, podívej se na bazar https://www.cyklobazar.cz/horska-kola?…

      0 0
      • OMEN23  

        Moc děkuji za rady, koukám se tedy na různé stránky prodávající kola a délku sedlové truby kolikrát ani neuváději :(

        BigNine moc pěkné kolo ale 100 tis je opravdu moc. Dle toho co píšeš může být třeba tohle? Akorát tady už je to otázka jiná, zda-li jsou ty peníze za to adekvátní..a neohlédnout se po nějakém kole novém? Děkuji

        0 0
        • Pán z Dubu  

          Geometrie je na roviny. Do výjezdu by to chtělo v téhle velikosti delší zadní stavbu, aby se nezvedalo přední kolo. Obdobně vpředu je strmý hlavový úhel, že z kopce to stabilitě nepřidá.

          Ráfky WTB KOM i23 jsou pro 125 kg dost vylehčený.

          Při výletním šolichání v trekkingovém módu by Tě to snad mělo domů dovézt.

          0 0
          • OMEN23  

            Díky, když teda píšeš o ideální geometrii, mohl by jsi prosím uvést příklad toho „ideálu“? Ráfky teda nejsou ideál vůči mé váze jestli tomu dobře rozumím. Ptám se, jsem v tom fakticky neznalý člověk.. Díky

            0 0
            • Velomiwookie  

              trek dela plnohodnotne 23" s vysokym limitem a dozivotni zarukou kdyby neco, jen si lehce priplatis za znacku

              pripadne pak canyon ma velky kola s nej cena vykon pomerem, ale dostupnost bude horsi.. zalezi jak na to spechas

              0 0
            • Pán z Dubu  

              Zpevněné cesty nemívají takový sklon, aby Tě kolo vyklopilo dozadu nebo dopředu. Každý materiál a pilot mají svoje limity. Kdyby Tě dopravní ruch vyhnal ze silnic a cyklostezek do terénu, už na strmosti, pro které tento stroj není, natrefíš snáze. To kolo vozilo i dítě v sedačce, tak se to zadní kolo hned nerozpadne. Kdyby časem odešlo – zaplete se festovnější ráfek. Zajeď si do LBC kolo vyzkoušet.

              Co se týče geometrie kola, takhle vypadal 23“ SUP délka sedlové trubky 584 mm s delší Chainstay 450 mm https://www.bike-forum.cz/…-sup-29-team

              Hlavový úhel k vidli 120mm zdvihu mi přijde příhodnější kolem 68°.

              Lidi nad 2m už by měli mít „morální povinnost“ uvažovat o 36eru https://dirtysixer.com

              0 0
    • OMEN23  

      UPDATE, včera koupeno :KTM ULTRA 1964 COMP 2021 22,5.: Chtěl jsem něco rychle a čistě náhodou měli ten největší kousek hned vedle Nagano parku, kde pracuju u nákladového nádraží žižkov – prodejna KTM. Seřídili nastavili..hned jsem to šel „zajet“, trochu nezvyk na přední jednotác, ale zpřevodovaný na hardtail je to asi dobře. Čeho jsem si všiml že při rychlosti nad 25 km na nejvyším převodu, dokud šlapu vše v pohodě. Jakmile přestanu šlapat tak to jednou „zavibruje“ /„lupne“ v řetězu.Čím vyšší rychlost tím intenzivnější. No jdu to dát do servisu, jsem zvědav co řeknou. Ale kolo skoro za 40tis a tohle..to jsem nečekal.

      0 0
      • Pán z Dubu  

        Jestli užíváš převážně nejmenší pastorky – mají málo mělkých zubů – brzo je ojedeš a tím i celou kazetu. Zvaž doplnit přesmyk a dvoupřevodník. Pro nerasantní skorosilniční ježdění, kde nehrozí setřepání řetězu, rozložíš zátěž na kazetě. Přes velký převodník je také nižší tahové zatížení řetězu.

        Dej sem fotku z profilu – jak jsi na tom poskládaný.

        0 0
        • tsunami  

          Rám na převodník nemusí být vůbec přizpůsoben. Pokud nejezdí nějaké šílené krpály, tak by mohlo stačit dát třeba větší placku dopředu a tím posunout řazení vzadu na větší kolečka…

          0 0
        • OMEN23  

          Na dvoupřevodník jsem se vyloženě ptal a prý to nejde vyměnit.. je to možné?? Fotku nějakou v průběhu určitě dodám :)

          0 0
          • Pán z Dubu  

            Díval jsem se na kola s nižším osazením: geo rámu je shodná – modely mají díru pro vedení bowdenu k přesmyku, nebo převody 2×_. Třeba se rámy liší a tento osadit nejde – tedy jsem se mýlil.

            0 0
            • tsunami  

              Nebo to prostě prodejce nechtěl řešit, jako spousta jiných… jsou to jen samé komplikace, servis, záruka apod. Takhle má prachy bez rizika :-)

              0 0
      • knihomol  

        To lupnutí – není to krátké prověšení řetězu? To se u jednopřevodníků stává. Ta obří kazeta vzadu má jistou setrvačnost a když přestaneš šlapat, tak to takhle nakrátko prověsí řetěz.

        0 0
        • OMEN23  

          Ahoj, já si taky myslím, že to bude krátké prověšení řetězu, trochu nezvyk, byl jsem z toho trochu vyděšen, tak jsem jim to dneska vrátil k prověření. No pocit „lupnutí“ není úplně příjemný, budu si na to muset zvykat.

          0 0
      • tsunami  

        Na tvojí váhu je dost pitomá ta vidlice. Je to v podstatě základní model s úzkýma nožkama, která se při zabrždění bude mít snahu kroutit – když se na to podíváš za jízdy tak to vypadá dost děsivě.

        0 0
        • Pikaču  

          Ja čekal kdo mu to první ohodnoti. Vidle, brzdy, ty shimano kola netuším, vaha nic moc. No takovy holbyt.

          A pevně doufám ze mas zadní pevnou osu, z fotky to nepoznám.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
      • Edwin  

        To je karbon, nebo proč je to tak drahý? Vidli a brzdy by to chtělo časem vylepšit. Ty 29" vidle 100mm se občas někde objeví za hodně slušnej peníz.

        0 0
        • OMEN23  

          řekl bych že se tady platí hlavně za značku? Nevím, nejsem znalec…jak někdo psal, asi to bude takovej úplnej základ pro obačasný jezdce jako jsem já. Tak snad když s tím zkusím nějaký začátečnický trial a třeba i poskočím tak to něco vydrží?? Kluci, vy mě tady děsíte fakt že jo :))

          0 0
          • tsunami  

            S tou vidlí bych při tvé váze raději moc neskákal ;-)

            0 0
          • Kysky  

            trial s 29 bude celkově funny :-)

            0 0
          • Edwin  

            Drahou značku si představuju jinak, ale třeba se tak vnímají :) Každopádně na HT s takovou vidlí a brzdama mi to přijde strašnej randál. Někde tu byly postovaný 23" rámy amulet za pár korun. Na tom by se to dalo postavit za ty prachy hodně solidně (pokud se dají ještě/už dají sehnat díly). No ale už to kolo máš, takže bych jen číhal na vidli a brzdy. Tak sportu zdar!

            0 0
          • vaclaw  

            Moc bych se toho nebál, teda s tím skákáním bych radši začínal opatrně, to jo. Ale komponenty bych zatim moc neřešil. Pokud nějaký komponent nebude stíhat, tak bych to vyměnil, ale nejdřív bych na tom pojezdil. A co se jednotácu týče tak jakbysmet. Předělat to na dvojtác bude něco stát a je otázka, jestli ti to bude vyhovovat víc. Jestli točíš jenom malý pastorky tak spíš jestli nepůjde dát větší převodník, ale myslím, že pro většinu obyč jezdců 34 v předu a 10–51 vzadu je bohatě ok, ale to je jen můj názor.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.