• bagr84

    Prohrabaval jsem historii ale najit tu ucelenou informaci je docela problem… Kterej plast by ste doporucili na zadni? Neco spis jezdivyho, rychlyho, primarne na sucho. Pouziti notubes.

    1. Race King 2.0 Supersonic – nekdo ale rika ze s NT nekompatibilni,

    spatne drzi vzduch, podle jinejch je to zas v pohode. Vyresil bych tenhle problem porizenim Protection verze?

    1. Crossmark 2.1 – jde s NT? Brnaci ji myslim vozi, takze asi jde. Co

    eXCeption verze, zkousel nekdo?

    1. Karma – NT kompatibilni?
    2. Bontrager XR Jones 2.2
    3. Nejaky schwalbe (RR?)? Uprimne v tyhle plaste ale moc duveru nemam.
    4. Neco jinyho…

    Anketa: Ktereje NT?

    RK
    5x
    36%
    4x
    29%
    2x
    14%
    0x
    0%
    3x
    21%
    0x
    0%
    0 0
    • RomanH  

      Crossmark eXception vozi vzadu Karos, klasicke Crossmarky mam ja, Manasek, Exik (ten ale vozi dusi), RR ma Polka. RR bych ale treba ja kvuli nachylnosti na proriznuti bral ve verzi DoubleDefense). Mam doma jeste jednoho Crossmarka a az jej sjedu, zkusim asi Rubeny (Scylla / Charybdis).

      0 0
    • scret  

      RK supersonicy na UST rafcich ma roud, prej to byl problem utesnik mlikem ale nakonec se mu to prej podarilo…

      co treba Ralpha ve snakeskin verzi?

      0 0
    • martinpav  

      RK 2.2 Black Chilli som mal/mam vzadu s NT. Utesnenie bolo este aj po dvoch dnoch nic moc. Pocas jazdy to moc nefucalo, ked to vsak par hodin postalo tak tlak znacne klesol. Problem je ze sa strasne lahko prereze, podarilo sa mi to uz po cca 30km v terene takze som nakoniec musel dat dusu.

      Crossmarka mam v predu (kevlar), utesnene bez problemov ale podla mna drzi len na tvrdsom podklade bez sypkych materialov. Asi pojde na druhy bajk na zadne.

      0 0
      • martinpav  

        Zabudol som, rafky NT Arch.

        0 0
      • přišlapávač  

        chlapi, co s tema plastema delat, ze je rezete? me se to jeste nikdy nepovedlo…

        0 0
        • martinpav  

          Vbehol som do rigolu za zakrutou bez moznosti nejako moc zareagovat a ked som z neho v tej rychlosti vyliezal tak mi to kamen na kraji rozrezal. Ten RK ma boky plasta sirsie ako dezen takze u neho mi to pride fakt velmi lahke. Inak som rozrezal prvy krat.

          0 0
          • přišlapávač  

            ja prave vozim RK 2,2 uz od uvedeni na trh a jsem maximalne spokojenej ve vsech smerech.

            0 0
            • roud  

              k tomu se přidám mám na racekingách skoro 10000km a nevidim jedinej důvod proč jít do jinýho pláště :O)

              0 0
            • bagr84  

              Ty to jezdis s notubes? Jaka verze? Tobe to tesni v pohode? :)

              0 0
            • martinpav  

              No ja som s nimi inak spokojny, toto je asi jedina vytka co na ne mam.

              0 0
            • Greyhound  

              RK 2,2 Supersonicy musím taky pochválit – nasadili jsme je (s duší) teď na Transalp, jely super a hlavně bez defektu byť jsem si teda dost často říkal, že to tak lehká šlupka nemůže vydržet.

              0 0
        • tonik666  

          Záleží kde jezdíš. V Česku jsem nikdy neměl při cross-country problém, teď jezdím místy z hodně velkými a a ostrými kameny a na bocích plášťů je to velmi znát.

          0 0
    • roud  

      Vem raceking 2,2 tubelles a máš po starostech taky se na ně chystám přejít z racekingů supersonick…

      0 0
      • přišlapávač  

        UST jsou o dost uzsi a o dost tezsi :-///

        0 0
        • roud  

          Ta šířka mě trošku krká (váhu přežiju) jinak věřím že jízdní vlastnosti budou i tak super jinak supersonick s mlíkem trvá hrozně dlouho než se opravdu pořádně zacelej ty boky…

          0 0
          • McBlacky  

            když se tomu věnuješ při montáži pořádně tak nemusí. Ale bavíme se třeba o 30 minutách na kolo

            0 0
            • roud  

              ale musí mužeš montovat jak chce vzhledem k tomu že to uchází stěnou pláště tak že to ani tmel nebere ;o]

              0 0
              • biker jura  

                no mě třeba neucházelo vůbec asi 5 kusu. proste napoprve asi 60ml mlika poradne protřebat položit na hodinku na kýbl pak otocit a je klid. takže pokud je opravdu příprava dobrá pak není později žadný problém.

                0 0
                • martinpav  

                  Nie vzdy je to take lahke. Robil som to podla video navodu na notubes a ani po dvoch hodinach to dobre netesnilo. Tmelu som dal cca 80–90ml.

                  0 0
                  • biker jura  

                    no tak jsi to asi delal jinak než píšu a co jsi mel za tmel. ja takhle nahodil jakkykoliv supersoniky, FF, RoR, RaR, NN,…

                    tmel mám no tubes nebo no flats

                    0 0
                    • martinpav  

                      Tmel No Tubes, postup presne podla navodu, rafky ZTR Arch, RK 2.2 supersonic. S inymi plastami som nemal problem a max do 5–10 min bolo hotovo.

                      To ze ty si nemal problem neznamena ze neexistuje ;).

                      0 0
                      • biker jura  

                        a to že jsi to dělal podle návodu neznamená že to je ten nejlepší zpusob. navic netvrdím že neexistuje problem, jsem si jisty že nekecáte…

                        0 0
                        • martinpav  

                          Ked mas lepsi sposob tak sa s nami podel, snad to nie je az take velke tajomstvo.

                          0 0
                          • bagr84  

                            Nasel jsem na jedne diskuzi toto:

                            „I read around the forums that some Conti RK's can be hard to seal because they are so thin and the tires come with a sprayed on silicon coating on the inside to keep the tube from vulcanizing to the tire over it's lifespan. I heard that lightly scrubbing the inside of the tire with a mild soap solution (Simple Green) makes the Stans solution stick better. The tire is completely sealed on my first attempt and it kept constant pressure over the night.

                            Jak tohle chapete?

                            0 0
                            • JakeF  

                              Že máš vzít mejdlo s vodou a pořádně vydrhnout vnitřek pláště, kterej je postříkanej nějakym silikonem, aby se duše nepřilepovala k plášti. Pak by to NoTubes tmel měl zacelovat líp.

                              0 0
                              • bagr84  

                                To jsem pochopil, ale v zavorce je nejakej Simple Green, coz zas jako normalni mejdlo nevypada (nejakej odmastovac podle googlu), tak jsem z toho volaky zmeteny… Mam strach co by taky kombinace No Tubes tmel + mydlo udelala.

                                0 0
                                • RomanH  

                                  Nekdo misto mydla ci jaru doporucoval napenit cyklostar

                                  0 0
                                  • bagr84  

                                    Tohle se ale cpe na plast zevnitr, ted nemluvime o usazovani patek do rafku.

                                    0 0
                                • martinpav  

                                  To by mohlo fungovat. Na pohľad ten Simple Green vyzerá ako bežné čističe do domácnosti (ajax a neviem čo ešte). Gume to neublíži, ked sa to po umyti utrie nemal by byt problem ani s tmelom. Ked prídem domov tak to môžem skúsiť s nejakou náhradou.

                                  0 0
                          • biker jura  

                            no vždyt jsem ti ho napsal o kousíček výše:-)

                            0 0
          • scret  

            vahu prezijes? ty takovej gramar:)

            ja prave vzal kvuli vaze 2,0 ktera ma cca 610g… 2,2ky maji skoro uz 700g:((

            0 0
            • roud  

              já negramařim na úkor funkčnosti narozdíl od některých…

              0 0
      • bagr84  

        Ty maji ale UST patku jestli se nepletu? Davat to na klasickej rafek se mi fakt nechce (z bezpecnostnich duvodu)…

        0 0
        • jIrI___  

          Mám UST plášť na klasickém ráfku a zatím nepozoruju žádný problém (ráfek Remerx FastDisc a plášť Michelin XCR Dry 2).

          0 0
      • martinpav  

        Mas ich ? Ako su na tom so sirkou/vyskou v porovnani s 2.2 Black Chilli ?

        0 0
        • roud  

          budu je kupovat příští měsíc vozím rk 2,2 supersonick s mlíkem momentálně (najeto na tomhle páru 4400km) a maximální spokojenost jen jak už jsem psal než se pláště utěsněj mlíkem tak to ******** dlouho trvá…

          0 0
        • přišlapávač  

          tubeless jsou opticky o dost uzsi- porovnavali jsme s kamaradem- ja mam 2,2 supersonic a on ma tubeless…

          0 0
        • greg  

          RK 2.2 UST na 17mm ráfku (C-maxy) maji šířku 53mm byly kupovany minulej rok a když jsem kupoval ten samej plášť letos tak už jenom 51mm

          0 0
    • mastihuba  

      ja jezdim MK supersonik na ráfku ZTR ARCH a těsní v pohodě. za měsíc jsem jej dofukoval jen jednou a to bylo možná po defektu než že by to někudy ušlo. RK mám koupenej a budu jej nasazovat tak za týden, takže pak se uvidí.

      0 0
      • roud  

        vem si sebou pumpičku na delší vyjížďky (myšleno jako dobrá rada pro RK než si to ze začátku sedne a pořádně zatěsní…)

        0 0
        • mastihuba  

          no chci jej zajet na drtiči, tam kdybych se stím měl ***** tak by mne asi jeblo. :D

          0 0
          • roud  

            nasadit je přímo před závodem fakt nedoporučuju nejdřív zajet…

            0 0
          • nox159  

            neco bych ti ke kombinaci RK a beskyd napsal, ale roud by se na me zase zlobil :(

            0 0
            • mastihuba  

              přeháněj :) vážně je takovej rozdíl mezi MK a RK 2,2 v síle boků? loni jsem na MK objel jak drtiče tak Sudety, takže by mne zajimaly postřehy z beskyd :)

              0 0
              • JSt  

                rozpares to i u brna ani nevis jak. beskyd netreba. :-))

                0 0
                • mastihuba  

                  jo ale to rozpářeš i 1,5kg nokiana takže tydle spekulace jsou imho málo relevantní :D

                  0 0
                  • nox159  

                    jedne po 30km a druhy po 450, treti jsem zadeji nezkousel :D

                    ale tedka na total HT o men zas uvazuju, budu jezdit vic v klidu tak by to mohlo chvili vydrzet :)

                    0 0
      • bagr84  

        MK supersonik mam vepredu, s dusi. Tam uz jsu na dobrodruzstvi pri prechodu na NT pripravenej, doufam ze se zadny konat nebude.

        Ted jen poresit to zadni… Asi risknu toho RK, prinejhorsim tam hodim temer sjetes Xmark nebo Bontrager…

        Nepamatujes si nahodou, Paja vozi RK 2.2 nebo 2.0?

        0 0
        • RomanH  

          2.2 v dratu

          0 0
          • bagr84  

            Hm, ten v dratu je uzsi nez kevlar, takze zas vim hovno, ale dik :)

            Pujdu do 2.0, vypadalo by divne mit vzadu vetsi balon nez vpredu.

            0 0
            • Jaroslávek  

              Co máte hoší s tou balónizací ?-)

              0 0
              • roud  

                širokej pláš´t kterej jede, drží a je lehkej a neni to takový bláto jako schwalbe…

                0 0
                • Jaroslávek  

                  Však jo, schwalbe jsem zatím neochutnal.

                  0 0
                • McBlacky  

                  já je snad vyzkouším, protože nový schwalbe mi přijdou super /RR, RoR, RR UST, NN UST, NN/. Starý RR – s jiným vzorkem – ty stály opravdu hodně za hovno.

                  0 0
              • RomanH  

                Ja to taky nechapu…

                0 0
            • RomanH  

              No ale u Paje to tak je. Na predku ma nejakyho MK, verzi fakt nevim, ale urcite je predek nizsi a uzsi…

              0 0
              • bagr84  

                Ten 2.2 kevlar je fakt jeste vetsi… Dival jsem se do nasich bajku a to uz pripomina monster truck… 2.0 musi byt akorat kdyz jsem zvyklej na Crossmark.

                0 0
                • bagr84  

                  Ted jsem hledal nejaky cisla…

                  RK 2.0 48 mm

                  Crossmark 2.1 47 mm

                  RK 2.2 58 mm (sileny :))

                  MK 2.2 51 mm

                  Vsechno kevlar.

                  0 0
                  • jIrI___  

                    S tou šířkou RK 2.2 to fakt přehnali :-(. Resp. se mi nelíbí velký skok mezi 2.0 a 2.2.

                    0 0
                    • přišlapávač  

                      ale kdepak nepřehnali, ta šírka je právě uplně geniální! :-)

                      0 0
                    • PKQ  

                      nepřehnali, akorát je to poctivá 2,2ka oproti ostatním kde to číslo je silně orientační :)

                      0 0
                  • mastihuba  

                    no já dyž budu uvažovat s kombinací NobyNic 2,25 + RK2,2 tak to bude vyrovnaný. ten NN měl tuším 55–56mm.

                    0 0
                  • smallbrother  

                    RK 2.2 Supersonic bych dozadu s NT nedával. Vepředu v pohodě (bacha jen na ostřejší klacky.), ale vzadu se při větší výšce vzorku maj špunty tendenci se trhat. Vepředu pod bržděním jsem to ale nepozoroval.

                    0 0
        • mastihuba  

          ja si myslim že paja ma stejnej jak ja, MK 2,2 kevlar a zadek ma RK 2,2 drát.

          0 0
    • Hynas  

      Jezdím WTB NR 2,1 na bontrager rhythm a v pohodě.

      0 0
    • bagr84  

      Se zarmutkem v srdci oznamuji ze jsem se shledal neschopnym nasadit plaste, velka pumpa, malej kompresor, moje ruce, nic nepomohlo.

      Holt NT je pro lepsi lidi, my trosky se budeme muset spokojit s dusema :(

      0 0
      • jIrI___  

        Tak hledej velký kompresor, ten už pomůže :)

        0 0
        • bagr84  

          chtel jsem se vyhnout saskovani na benzince, ale asi to jinak nepujde…

          0 0
          • scret  

            ted jsem nasazoval pritulce a domaci pumpou to neslo… vzal jsem kyblicek mydlovy vody, sednul do auta a jel na pumpu… vzal jsem si to stranou aby na me nikdo nevejral a pak jenom prisel ke kompresoru a lup, hotovo… nikdo si me nevsimal, takze tu pumpu bych nevidel jako takovej problem…:)

            0 0
      • Rychlej turista  

        Jaký plášť?

        0 0
        • bagr84  

          MK 2.2, RK 2.0

          0 0
          • Rychlej turista  

            To je u NoTubes takové překvapení, bez kompresoru nikdy dopředu nevíš, jak to dopadne. Já takhle s FF občas bojoval i několik hodin, než se mi to povedlo. To byl taky hlavní důvod, proč jsem pořídil kotoučovky. S UST mám teď klid :-)

            Nahoď to s kompresorem, určitě to za to stojí.

            0 0
            • bagr84  

              Nic jinyho mi nezbyde…

              Ze jsem se na ty noutjubsy rovnou nevys… :)

              0 0
              • skier  

                Pokud máš malý kompresor, tak vyšrubuj vnitřek ventilku-omezuje množství (dostaneš tam víc vzduchu),nafou­kni,podrž prstem a rychle našroubuj.Přilbu a jedeš :-)

                Pokud máš verzi Supersonic tak dej víc mlíka,delší dobu se to zatahuje.Kus od kusu tak 3 švihy než se to zatěsní.

                0 0
                • bagr84  

                  Jak se ten vnitrek vysroubovava? Tam je pravotocivej zavit, jen to chce vetsi silu? Nerad bych to znicil :)

                  0 0
                  • McBlacky  

                    u každý ventilku to nejde ale :)

                    0 0
                    • bagr84  

                      Ja nasazoval na ten ventilek redukci na autoslauch a kdyz jsem ho vytahoval, podarilo se mi vytahnout i ten vnitrek… Takze to jde, jen nevim jak, rvat to podruhe ven se mi nechce :)

                      0 0
                • mastihuba  

                  koukám že jsem asi jedinej co s contikama v tomhle nemá problém, naopak mi to udělal noby nic.

                  0 0
            • McBlacky  

              ono někdy ani s kompresorem, zvlášť u konverzních sad.

              Já teda pumpou nasadím jen UST. Klasiku na ZTR ráfky jsem zatím pumpou nedal. Mám Blackburn, není úplně blbá, ale asi nefouká tolik.

              0 0
              • johan.j  

                Ja som s pumpou nanafúkal ani UST pášť na UST ráfku, ešte že sused má kompresom. S pumpou to musí byť pôrod.

                0 0
                • johan.j  

                  Pre boha, tie hrúbky, to je tým teplom..

                  0 0
                • skier  

                  Pre boha :-),jak si můžeš dát na SLR-ka takové kladiva

                  0 0
                • kolda  

                  jde to, jen to chce nekdy trochu trpelivosti. zatim jsem nafouknul vse (vcetne nize zminenych ruben), ale je pravda, ze nekdy jsem u te pumpy slusne kmital :)kola Cmaxy

                  0 0
              • tom_777  

                já zatím (musím zaťukat) všechno na ZTR obyčejnou dílenskou plastovou pumpou

                (kromě pláště hutchinson python ten i když kopresorem šel tak to stejně bylo nestabilní a svlíkalo se to)

                trochu víc problémů bylo na CrossMaxech foukat tubelessready ru­beny

                0 0
          • mastihuba  

            zkus si pomoct jednu stranu patky nahodit duší. U RK 2,2 jsem to musel udělat i přes použití velkýho kompresoru co má kamoš v pneuservisu. Moh bych tě za ním poslat, už jsem jej to naučil, tak to bude mít jedna dvě. :D

            0 0
            • bagr84  

              Zkousel jsem to s nahozenou jednou patkou ale bez sance… Dokonce jsem se pokousel i o toto (nahozeni NT nasucho, na BF jsem o tom neslysel), ale pres tu montpaku mi tam patka nesedla ani za nic.

              S tim pneuservisem, taky jsem o tom premejslel a tam by snad meli bejt schopni to nasadit ne? Ja jen abych mel plan X az vsechny ostatni selzou :)

              0 0
              • JakeF  

                Taky jsem zkoušel nasadit patku u FF, ale nechtělo se jí tam… Každopádně jsem asi velkej klikař, když jsem nasadil RoR na přední kolo i bez tmelu :-). Neni to třeba tim, že v těcch ráfcích máš nějakou nízkou pásku? Já tam mám originál Bontrager a je vcelku vysoká a řek bych, že právě to tomu dost pomáhá…

                0 0
              • mastihuba  

                co máš za ráfky a s jakou páskou? pokud ti nešlo nakopnout patku jen kvuli malýmu přísunu vzduchu, tak se s tím stav v nějakým pneuservisu at ti to fouknou, jak klapnou patky tak mužeš jet domu je to na tři minuty práce.

                0 0
                • bagr84  

                  Jsou to prave Bontrager Race Lite rafky s orig. Bontrager tubeless paskou.

                  Tmel jsem koupil No Tubes, ale vubec jsem ho tam nelil, chtel jsem prvne zkusit jestli vubec nahodim plaste coz se nepodarilo. Mydlo samozrejme bylo.

                  Zkusim dnes vecer benzinku a zitra kdyztak pneuservis :)

                  0 0
                  • mastihuba  

                    Kolegovi to dělají v Hape tak se jich mužeš zeptat za kolik ti to nahodí.

                    0 0
                    • bagr84  

                      Jsem se zarekl ze tam uz nikdy nevtahnu… kvuli bezdusakum bych to mozna pro jednou porusil :)

                      Ale prd, nahodim to sam, nejsu lama!

                      0 0
                      • mastihuba  

                        pořádnej kompresor, nahodit jednu patku duší a MUSÍ!!! to jít :D

                        0 0
    • bagr84  

      Pratele, kamaradi. Nedalo mi to a vyzkousel jsem nasadit puvodni Bontrager Jonesy (Tubeless Ready) ktery na kole byly puvodne… Uz to ze jsem je tam montpakama rval pul hodiny zvestovalo vetsi tesnost systemu a ONO taky ***** JOOOOOO (damy prominou :)).

      Trikrat jsem pumpnul, lup lup a plast sedi.

      Ted uz jen dva problemy:

      1. Musim to znovu sundat a dat tam tmel :)
      2. Bontragery nejsou kontiky! :)
      0 0
      • JakeF  

        Řek bych, že argument č.2 je vcelku zásadní :-D. Zkoušel jsi to s pláštěma s tmelem, aby se tmel rovnou natáhnul mezi patku a ráfek dole a nahoru třeba trochou tmelu potřít patku? Já takhle s FF bojoval a po vyplancání tušim 60ml tmelu, z čehož tak 20 vyteklo na trávník, se konečně chytly. A neni vůbec od věci je nasazovat ve vodorovný pozici, takhle jsem nasadil položený na vaně i Bontragery XR1, stavem těsně před smrtí, který měly tak povolenou patku, že jsem nevěřil v úspěch.

        0 0
        • bagr84  

          U tech bontrageru je proste videt ze jsou na to delany, ta patka je mnohem tesneji nez u kontiku, ty plaste v tom rafku jsou proste strasne napevno a nafoukat to jde levou zadni, tesni to samo o sobe.

          na continentalech bych mohl udelat uzel a stejne by v tom rafku jen tak volne sedely (MK starej jetej, RK uplne novej, oba jsou stejne volny)… To bez kompresoru a 2 paru rukou pujde horkotezko.

          0 0
          • JakeF  

            Já mluvim o XR1, který TLR nejsou. Jinak mně to potření patek plášťů a ráfku dost pomohlo a problémy se zaskočenim patek se taky nekonaly, tlak cca na 3.5 atmosféry a zaskočily. Když jsem to položil na tu vanu, tak to vypadalo, že ta horní patka nemůže v životě zaskočit, jak byla spadlá daleko od ráfku… Ale pár fouknutí a vcelku překvapivě si to sedlo. Ta spodní patka už byla asi vcelku utěsněná, jak byla zalitá tmelem zevnitř.

            0 0
            • bagr84  

              Zitra to vyzkousim. Tu vodorovnou polohu jsem nezkousel, muze to mit neco do sebe. Pravda ale je ze ta patka je tak volna ze pada i pod dirku ventilku kdyz kolo polozim, takze tomu moc neverim…

              0 0
              • JakeF  

                Jop, to se mi taky stávalo… Tmel po půlce koupelny, po plášti zvenku i zevnitř, ale nakonec se to chytlo. Akorát teda ten ventilek má ten konec, co je uvnitř pásky docela velkej, ne? Tam se ti plášť musí udržet, když s nim moc necukneš. A teď už jenom teoretizuju, možná tomu pomohlo i to, že na tý vaně to sedělo jakoby na plášti, ne na ráfku, takže ten plášť se ohýbal jakoby nahoru a tlačil tu volnou patku k ráfku. Nakolik to pomohlo si netroufám odhadnout.

                0 0
      • Rychlej turista  

        Skrz ventil. Ale jestli jestli ti to jde nafoukat v pohodě, tak normálně je to pohodlnější.

        0 0
        • bagr84  

          Jak se ten vnitrek vytahuje? Proste silou tahnout, zadny sroubovani?

          0 0
          • JakeF  

            Mám origo Bontrager pásky a ventilky a je tam zašroubovanej. V závitu jsem proti sobě plošky na klíš nebo kleště, aspoň teda u toho, co mám já.

            0 0
      • mastihuba  

        neni to ***** ústupek jezdit jinej plášť než jsi původně chtěl? :D

        0 0
        • Rychlej turista  

          Stejně by je jednou sjel. Víš co já mám nechtěných plášťů? Až na mě dolehne krize, tak do důchodu mám co sjíždět. A spíše ještě déle, protože to jsou většinou ukrutné držáky. Třeba na plečce přední sjíždím už čtvrtý rok a furt jede, bez jediného defektu :-D

          0 0
        • bagr84  

          dost riskujes :)

          0 0
      • stanin  

        Mám podobnou zkušenost s kombinaci NN UST 2,25 + ZTR Crest. Nahodit plášť bez montpák prostě nejde, ale napumpovat to potom jde v pohodě i malou cestovní pumpou.

        0 0
    • bagr84  

      Tak jsem zasel na benzinku, jednu patku uz nahozenou pres dusi.

      Kola jsem polozil vodorovne (usazenou patkou dolu – to pomohlo dost!), namydlil, zmackl plast u ventilku, a nafouk! :)

      MK 2.2 Supersonic uz byl jezdenej s dusi, takze kolo uchazelo pres centimtrovej rezanec na bocnici o kterym jsem nevedel. K mymu prekvapeni to ale tmel na treti pokus zalepil a ted uz to drzi tlak 50 psi bez vetsich problemu. Snad to bude v pohode, je to predni a hodlam tam vozit tlak cca o 15 PSI nizsi.

      Race King 2.0 Supersonic taky nahozen, na par mistech tmel unikal primo pres plast ale tmel vypada ze to poresi… Uchazi to porad ale v mnohem mensim meritku. Dam tomu jeste chvili a zkusim to projet.

      Z toho racekingu mam trosku obavy ale hadam ze uz mam to nejhorsi za sebou :)

      0 0
      • RomanH  

        Prave ze nejlepsi je to projet hned.

        0 0
      • bagr84  

        ad RK – pres plast utikal samozrejme vzduch, ne tmel :)

        0 0
      • tom_777  

        napis pak po case jak seš na tom s odolnostěj těch plášťů

        mám na jedněch kolech UST racekingy a na druhý plánuju dát mountainkingy ať se to neplete.

        oboje bych chtěl ne-UST protože to je více/méně půlkilo navíc, ale zas s odlnostěj už jsem se spálil – takže uvažuju spíš o verzi Protection (kde už je zas ta váha skoro jako UST:)

        0 0
        • bagr84  

          u MK ti to muzu rict hned – jezdil jsem zatim dva kusy cca 5000 km, oba na prednim. Defekty temer zadny, opravdu jen vyjimecne.

          Jeden kus se mi poradilo riznout na boku – 1 cm rez (viz vyse), tot vse. Ten plast ve predu vydrzi temer vse, a ani se nesjizdi… verze Supersonic.

          0 0
    • kolda  

      ty jo, jak ctu, co je to za oser, tak zlaty UST!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.