Ahoj,
Omlouvám se, že vytvářím další vlákno, ale posledni, ktere jsem nasel je letite.
Resim obuti pro 26 kolo na 90% asfalt a zbytek pevne cesty.
Poradite mi s vyberem plaste?
Diky
Ahoj,
Omlouvám se, že vytvářím další vlákno, ale posledni, ktere jsem nasel je letite.
Resim obuti pro 26 kolo na 90% asfalt a zbytek pevne cesty.
Poradite mi s vyberem plaste?
Diky
Tady je odkaz na vlákno z nedávné doby: http://www.bike-forum.cz/…ste-do-prace
Diky, prehledl jsem
Mám doma nějaké Conti Sport Contact šířky asi 1,3 nebo snad ještě míň, kdybys chtěl.
Kolik maji najeto a kolik by to kostovalo? :)
Tak 300 za oba dohromady… Kolik mají najeto nevím, vypadají dobře.
Odkud jsi? Jake duse do toho kupujes?
Z Prahy. Žádné duše do toho nekupuju, sundal jsem to z koupeného kola. Ty duše, co v tom byly, jsou k tomu.
Poslal bys mi na mail cislo? Zajel bych pro ne :)
Máš ho v soukr. zprávě tady na fóru.
Zatim mi pomer cena/vykon vychazi nejlip Kojaky a Conti Sport contact. Koukal jsem i na marathon supreme. Ale 1000 korun za plast davat nechci.
Co myslite?
Sport Contact II jede velmi slušně, ten patří k tomu nejrychlejšímu a přitom odolnost je také dobrá. Sočasné Supreme jsou už jen zanedbatelně rychlejší. Znatelně rychlejší jsou pouze Allmotion (a pak případně z jiné kategorie jako G-one speed).
Pokud nechceš dávat více peněz za plášť než co stojí Sport Contact II, tak je to asi nejlepší volba.
Kojak bych oproti Sport Contact II určitě nebral, ten je pomalejší.
Mne se na asfalt a do mesta libi schwalbe big apple.
Na druhou stranu na polnackach uz to klouze a na sotoline riziko defektu, pokud delas blbosti.
Je to sice siroke, ale hezky se to odvaluje a hlavme to krasne tlumi mestske nerovnosti.
Diky za tipy,
Dnes jsem nazul (po urputnem boji :)) conti sport contact a jelo to jak namydlenej blesk. Kdyz to srovnam s Crossmarkama (kevlar 120tpi), tak jsem pri stejne namaze mel o cca 2 prevody rychlejsi prevod a z kopce jsem nestihal slapat :))
Je to neskutecny rozdil. Sice jsem trochu vyklepanej a musim si koupit tu penu na ochranu ramu proti retezu, ale jinak maximalni spokojenost. Pravda, vypada to na me italske strele trochu legracne :)
On taky neco asi udela ten mensi prumer kola.
To je pravda, ale to udělá tak cca půl převodu.
Na druhou stranu bez změření výkonu wattmetrem to vůbec nemusí odpovídat realitě (to podmínka při stejné námaze). Tedy mohl jet o dva těžší převody, ale přitom nemůže tušit, jestli nejel i větší výkon. Ono to k tomu vždy vybízí, když se na kole něco změní díky čemu o trochu lépe jede. A další faktory jako jak přesně foukal vítr, atd.
1,5 převodu těžší je moc jen za tu uvedenou změnu plášťů je rozhodně moc. Pro rovinu odhaduju (dle toho kolik si myslím, že ušetří W za tu změnu pro udržení dejme tomu rychlosti 25km/h), že bude rád když zrychlí tak o 6%. Tedy to by mohlo dá také tak půl převodu a dohromady tedy točit i se zmenšením obvodu kola o jeden převod těžší.
Neřešil jsem tedy ještě změnu za aerodynamiku těch plášťů, ale to udělá hodně málo.
V prudkém kopci ve výjezdu to pak bude rozdíl ještě o něco menší.
Psal jsem jen prvni pocity :) zdalo se mi ze to jede lip nez na terenich plastich, samozrejme to nebylo presne.