Je tu druhý ročník této akce, pro někoho hlavně závodu, myslím si, že si zaslouží své vlastní vlákno.
L'ETAPE CZECH REPUBLIC BY TOUR DE FRANCE
11. 06. 2022
Odkaz na vlákno k prvnímu ročníku
Je tu druhý ročník této akce, pro někoho hlavně závodu, myslím si, že si zaslouží své vlastní vlákno.
L'ETAPE CZECH REPUBLIC BY TOUR DE FRANCE
11. 06. 2022
Odkaz na vlákno k prvnímu ročníku
Začalo to celkem zajímavou akcí ve spolupráci s Rouvy…
https://www.letapeczech.cz/…ape-virtual/
BOLEST, ALE ZÁBAVNÁ. VIRTUÁLNÍ ZÁVOD BY ROUVY NADCHL CYKLISTY DOMA I V HARFĚ
Druhý ročník L’Etape: nová trasa i elitní kategorie
TRASY ZÁVODU 2022
KOPCE L’ETAPE CZECH REPUBLIC BY TOUR DE FRANCE 2022
Dostal jsem startovné k narozkám, bude to můj první cyklistický závod. Sice jen dětská trasa, ale co už. Nakonec jsem vlastně asi rád, ten závěr bych na té delší trase určitě trpěl.
Nedávno jsem si projel část dlouhé trasy, cca 100 km z celkových 136 km, takový okruh z Unhoště do Unhoště.
A musím říct, že oproti loňsku je trasa mnohem náročnější, loňská byla k hobíkům jako já přívětivější :-)
Přibylo stoupání z Pustovět a kostkový výjezd poblíž hradu Křivoklát prověří nohy a plíce víc než loňská dlouhá.
K tomu připočíst tradiční úseky Zbečno-Sýkořice,
Nižbor-Bratronice + dalších několik brdků.
Měl jsem toho plný kecky, ale loni bylo díky srpnovýmu termínu víc km v nohách, tak mi to možná přišlo snazší.
Zavod se jede podle vln nebo jak se kdo postavi?
Zařazení do jiného koridoru na startu
Přeřazení do jiného koridoru je možné pomocí tzv. Divoké karty v pátek na Strahově. K přeřazení budeš potřebovat doložit výsledky z jiných závodů, tréninků nebo výkonů na Stravě, na základě kterých bude přeřazení posouzeno.
Účastníci závodu jsou na startu řazeni do několika bloků dle výkonu z loňského roku a údajům zadaných při registraci/check-in procesu. Závodníci na Dlouhé trase mají startovní číslo černé barvy s čísly od 1 do 1 200, závodníci na Krátké trase mají startovní číslo bílé barvy s čísly od 2 001 do 3 200.
Vstupy do startovních bloků jsou označeny rozpětím sartovních čísel a jsou následující:
1 až 50/2001 až 2050
51 až 199/2051 až 2199
200 až 399/2200 až 2399 (týmy)
400 až 599/2400 až 2599
600 až 799/2600 až 2799
přes 800/přes 2800
Tak se tam v sobotu uvidíme. Mám dvatisícešestset něco….
ja musim :)
paráda…tak gratulace!:)
Tak drzim palce, vzhledem k tomu, jak jsem za tebou nedavno visel na cyklostezce od ZOO k Rezi bych byl asi v posledni vlne :-)
Tak jak se jelo Radku? Nekde jsi mi cuknul nakonec a 3 min dojel predemnou.
Jinak skvěly závod. Příště druhá vlna podle vysledku a snad tam budou vic tahat.
Ty kopce daly ale zabrat.
heh..teď koukám, že já mám 0117.
se to okolo mě hned přežene všechno:D
Hned určitě ne, prvních 8 km je nezávodních. Ten start na Strahově je jakože slavnostní. A tak nějak sis ten 117. flek vysloužil, tak ty za tebou budou jen horší:-)
Nebo jedou poprvé.
Nebo vyzevlili checkin formulář.. :) ač loni dojeto v první 10, tak čislo 900+ bylo překvapení než sem zjistil, že sem měl vyplnit ještě checkin formulář, tak zkusím DK na místě.
Řazení dle schématu
Jak dlouho cca se to bude řadit?
Abych se do bloku 2 dostal…
Píšou v manuálu půl hodiny před startem otevření koridorů a řazení
Tak 6 vlna dopi*i. Divoka karta dnes jedine osobne. Takze pres plnou moc fuck off prý.
Není to jedno? Na bednu to asi nebude a zbytek jede člověk snad jen pro pocit ne?
No kdyby se mel clovek jen kochat, tak nemusi vyhazovat prachy za podobny akce. A kdyz chce aspon pseudozavodit, tak je mnohem zabavnejsi jet ve svoji vykonostni skupine a ne se k ni pul zavodu pracne dostavat nebo se do ni treba ani nedostat :)
Ahoj, kdo jede zítra?? Potřebuji ježek řízeni do sloupeku karbonového kola?? Zachrání mě. Díky
Neni ježek jako ježek. Řiká se tomu expander a hlavně existují různé verze na různé vnitřní průměry krků.
L’Etape vyhrál v bouřlivé atmosféře Kollert, ženám vládla Sáblíková
Kollert tam jedinej mel team co na nej jel. Ale i tak to musel uslapat ;)
Me seklo v Motole total, takze ze skupinky co prijela pod Motol a jela 34–60 flek jsem se doplazil 57. Ale i tak spoko. Cert vem trasu, nejlepsi byly fanynky. Jsem se minimalne desetkrat zamiloval
Ty jo tam bylo děvčat, žen a cizích manželek. Bylo na co koukat rozhodně.
Tak jaký to bylo? Prej nějaká smotka na 10. km, pro hodně lidí fatální. Přesně toho bych se na takový masový akci bál – kolo, nebo hůř zdraví v háji :-/
Fatální smotka byla hlavně na 39km.
Co se tam stalo?
Prý hoši zkoušeli pevnost rámů po tom, co je na sprinterský prémii vyhecoval komentáror :)
Jeden debil se nechat vyhecovat, sejmul při tom sedm lidí a ujel. Tři lidi out. Jedno kolo KO. Nějaký šití.
:-o
O které místo se soutěžilo?
To je uplne jedno:)
O premii. Takze je jedno kde jsi jel.
Pár fotek z Křivoklátu, sorry je to jen z mobilu a ještě oříznutý, takže kvalita na prd. Jsou z prvních skupin, tak snad si nebude stěžovat někdo na GDPR.
Zavod a atmosfera luxusni.
Uzil jsem si to maximalne, vlastne…to bylo poprvy, co jsem si kdy bez vyhrad uzil silnicku jako takovou.
Trat super, lidi kolem taky. Silnice cela k dispozici a ve sjezdech rohlik…
Takze za rok?
Shut up and take my money:)
No kor v tomhle pocasi to muselo bejt fajn. Nebejt letos lemra, tak jedu. A vsadim se, ze jestli se tam pristi rok dokopu, tak bude chcat jak nikdy :)
Ja se teda dnes malem usmazil.
Vedro na me v cernym dresu asi na hrane. Pry to i dost lidi nedalo…
Jj. Sběrný bus byl přeplněný a ke konci už ani nebral odpadlíky, protože nebylo místo. :-)
Poteší, keď máš toho dosť a hovoríš si, že za to štartovné by ťa odviesť mohli :D
Na druhou stranu…pry se i vraceli a jeli pro zbytek
Na treti stranu ten limit byl celkem priznivej, grand tour 15% plus cas viteze to meli jinej fofr ;)
Kolik to teda bylo?
Limit v cili byl prumer 25km/h.
Casove nevim. 5:30? 6?
Jo tak to je dost priznivy
Pres 6. Celo 3:31
Příští rok je ostřejší.
Rohlik i na tom sterku ve sjezdech? :-)
Asi jina liga…:-)
Ty lidi u tratě byli moc fajn. To se mi moc líbilo.
Jinak mě to popravdě moc nebavilo. Věděl jsem, že takový profil mi nevyhovuje. A přišlo mi, že všichni jedou nějak divně.
Zacatek (teda 60km do Pustovet) to v prvni skupine byl full fas nebo nic. Co brdecek nastup na 600+w, krasny no ;)
Rozumne se zacalo spolupracovat az od konce stoupani na Krivoklat (tak kde jsem jel ja).
To já byl hoodně v zadu :-D. Jj, ten začátek byl vostrej. Nechápu, že ty hobíci jeli takovou kudlu, když musí vědět, že budou po dvou hodinách prošitý!!!
Od 80 km jsem jel v podstatě sólo, nikdo nebyl schopný jet ani tak, abysme na pohodu dojeli.
Tak jsme si s Káťou udělali víkend v Praze a vzali C4 na výlet :-).Nechce mi jí vůbec půjčovat :-D.
Ta atmosféra lidi strhne, to je klasika že závodní nováčci nejdřív jedou hroznou kudlu a pak zařaděj zpátečku. Sběrný bus byl prej přecpanej. :-)
Já to jel taky prvně a závodník nejsem už vůbec :-). Já ani nepřijel závodit, chtěl jsem to objet a kochat se. Bohužel jsem z toho moc neměl a hlavně tohle pořád nahoru dolů nesnáším, takže jsem byl dost otrávenej spíš.
A proc sis nejdriv neprostudoval trasu? Usetril by sis otraveni :-)
Nejel jsem ani loni první ročník a neměl jsem v plánu jet ani druhý. Už jen to startovný 2000,– mi přijde, noo. Jenže někdy v březnu volal kamarád, že nemůže jet,, tak jestli to za přeci jen nepojedu. No, tak že tedy joo. Uděláme si s přítelkyní víkend v Praze a já se ještě budu moct svézt na kole.
Asi moje chyba, že jsem přijet s jinou představou o závodě hobíků.
Kdy by čekal že jsou na Křivoklátsku kopce, že?
Ono jen už když se člověk rozhlédne na Strahově, tak je jasný, že když pojedete po startu dolů bude se vracet nahoru.
Je to sice na vlastního polo-Plhu ale jelikož nepoužívám žádný dar přítele Zuckeberga, nenapadlo mě hodit neumělá nějak odkazatelná videjka s atmoškou jinam než na dar přítele Lukačoviče. https://pudupudu.rajce.idnes.cz/l_Etape_2022/ .Sorry speciálně za video na výšku, to je opravdu slepá ulička.
Díky všem borcům za supr zážitek a za důvod návštěvy kostek Křivoklátu! Za mě parádní atmosféra zejména po průjezdu úplného čela. Holkám to taky moc slušelo ;-)
Dotaz: když přijel Didi, byla na trati pro zvýšení autentičnosti také paní s cedulí ‚Allez Opi-Omi‘ (popř. s lokalizovanou verzí) ?
hehe dik :)
na krivoklatu byl dobrej randal :)
hezké fotky, i s tím sběrným busem! ten Didi mě šokoval. příjemně. jsem si s ním musel v cíli plácnout. chudák už ani nemohl cítit ruku :-)
Zase po roce pekna akce! Tentokrát jsem jel s kamosema v druhy polovine pole, ale i tak jsme dojeli do Vsetat s prumerkou 32. Za Zbecnem uz nas braly křeče takze to nebyl uplnej med.. Ale ten casovej limit jsem nakonec stihl jen o 10min.. Coz mi prislo celkem prisny teda.. Ze bych se uplne flakal se mi nezdalo a na bufetech jsem se taky zdrzoval tak max do 10min
Tak hlavně Křivoklát je (kombinace kostky a sklon) dost hnusnej kopec – pak si trochu dáchneš ve sjezdu do Zbečna a už to rveš na Sýkořice. Tam to nejde moc ošidit ani si odpočinout. Když dojede člověk už načnutej, tak to tam dorazí. Jezdil jsem tam přes čtyřicet let na chatu a znám to jako své boty…
jako jo nejsou to lehky kopce (navic po 80km jizdy), ale zase tech vyskovych metrun nebylo ani 2K.. tak me ty krece dost zaskocily.. vloni jsem zvladal 3k a nic me nebralo..
je fakt ze jsem nikoho nevidel s podobne prosolenym dresem co jsem mel ja
Velmi dobře zorganizované. Dost blbě (dlouhou dobu) jsem hledal nějakou skupinku, která by chtěla (uměla) spolupracovat. Chvilku jsem se svezl s manželským párem (on dres pojišťovny, ona růžový Ale). Velmi mě zklamala kvalita silnic (štěrk, příčné nerovnosti., výtluky..). Bohužel mě někde kolem 90. km rozbolela záda, takže jsem musel zastavovat a nemohl se ohnout do oblouků.
Ten pisek bohuzel byl po intenzivnich destich z minuleho tydne. Jinak tyto trasy jsou vicemene v pohode. Neni to ted jen kolem Prahy, muzu srovnat se Sumavou a je to ted taky plny pisku.
Hmmm, to nebyl. Projizdeli jste tu trat cca pred 14 dny a sterk tam byl i pred destema.
To nebyl jen písek, byl i bordel po opravách způsobem: nalejeme asfalt a zasypeme drobným štěrkem. Já se motám hlavně v Novohradských horách na České i Rakouské straně a takhle to tam nevypadá.
Zvykni si, jsi ve středních Čechách
Už nevím kde, ale někde jsem četl. že stř.Čechy mají nejvíce zanedbanou údržbu komunikací a nejhorší kvalitu povrchu silnic ze všech krajů.
JJ, taky jsem byl konsternovaný když jsem jako středočech/pražák zajel na západ (Tachovsko, Chebsko, …) a oni tam měli většinou silnice západní kvality, JČ paráda … že jsem v Rakousku poznám až když narazím na dálnici :-), MS kraj taky. Pardubický mě přijde kvalitou jen o něco lepší než SČ.
Tak se někdy zajeď podívat na Zdarsko
Vím o jedné jediné silnici druhé třídy někde na kolínsku, kde při přejezdu z KH kraje najedeš na pěkný nový asfalt.
Jinak stačí vyjet kamkoliv za hranice SČ kraje.
Na druhou stranu, abych úplně nekřivdil, občas něco nově položí. Ale je toho žalostně málo.
Tak zrovna tahle část st. Kraje ke zlatá :)
Taky jsem si tech rychlozaplat vsiml ktery tam o velikonocich myslim nebyly.. Ale jako v zatackach jsem na zadnej štěrk nenarazil takze za me jeste celkem ok
Z mě taky bezva zážitek, za rok určitě znova. Jeli jsme s kámošem jen krátkou, ale pro nás lemry to bylo tak akorát. Jeli jsme z posledního bloku, takže věci jako spolupráce se neřešily, protože tam s tím většina lidí včetně nás neměla zkušenosti a výkonnost byla hooodně různá. Spíš se průběžně tvořily a zase rozpadaly takový volnější skupinky a ke konci už to bylo pro všechny okolo jen o tom doplazit se do cíle, to už nebyly ani ty skupinky. :-)
Výsledek na začátku sedmé stovky s průměrem 27,4 ausgerechnet tady není na chlubení, ale za normálních okolností takovej průměr jedu na 40km kolečku po placce v polabí, takže spokojenost. Na bednu jsem si myslel v kategorii „nejvíc retro kolo“, ale tam mě teda předběhli chlapci na Favoritech se sytičema…
A nakonec poděkování výrobci Orange Seal – když hlásili řazení na start, tak jsem zjistil, že mám prázdný zadní kolo. Asi jsem chytil nějakej bordel cestou na Strahov, díra nebyla úplně malá. Rezervní galda sice v batohu byla, ale to bych nestihnul nasadit, tak jsem tam fouknul trochu tmelu a modlil se, aby vydržela. Měl jsem štěstí.
Taky jsem jel krátkou a jsem za to nakonec rád, posledních 20 mě braly záda. Jinak za mě paráda, lidi podél trati, počasí, závodníci. Moc jsem si to užil.
Taky jsem jel krátkou. Do padesátého kilometru jsem přeskakoval z balíku do balíku, po padesátém mi došlo a dojížděl jsem kopce na večerníčka. Stoupání kolem Motola a pak poslední na Strahov byla celkem komická – povícero jedinců v křeči (včetně mne, zápasícího na pomezí mezi křečí a zastavením kola), jednoho jsem viděl jít pěšky, druhý visel na autě technických služeb… :D
Přesně tohle mě docela překvapilo. Všichni jeli, jak kdyby se jelo jen 50km. Všichni prošitý, ve vláčku po 20 metrech.
Jj, ani ja jsem moc nenarazel na skupiny, ktery by umeli spolupracovat.
Po case jsem se propadl “ke svym” a slo to a jelo se pekne. Sice tahala jen polovina a ostatni se jen vezli, ale lepsi nez nic.
Na obcerstvovacce na 70. Se to uz rozdelilo a do konce jsem za svy.
Posledni dva kopce byly komicky:)
Přesně tak. Já jel od 70–80 do konce taky za svý.
Já byl za sebe prostě docela zklamaný.
To bych to spíše pojal jako takový švih hobíků po méně náročné trase, kdy by se vepředu staralo o tempo pár borců, jeli max 40km/h a mohlo se jet, mávat lidem a kochat se kudy jedu. Nebo měli ty co chtějí fakt závodit pustit o 5 min dřív a zbytek si to měl užít.
Já ani nevím kudy se jelo, z krajiny jsem neviděl nic.
Hele a co si od toho cekal? Ze te tam vsichni povezou do cile?:)
Ja treba vim, kudy se jelo a z krajiny jsem toho videl hodne:)
Já dělal celý život kolektivní sport, takže mě to prostě hodně překvapilo, jakým stylem se jelo.
To sis tam měl pozvat nějaký spoluhráče, jinak se obávám, že tam byli samí protihráči :)
Jestli bych měl jet i příští rok, tak jedině minimálně v nějaký 5–6 člený skupině.
Ta Motol zaskočila. Říkal jsem si, že z Prahy to jelo po rovině, tak zpátky to bude stejné. Začátek kopce jsem valil na velkou pilu a říkal si, jak všechny hobluju, za chvíli mi ztuhnul úsměv, potom už jsem na kašpara hypnotizoval přední kolo a nabral ten plastový kužel co nás odděloval od aut. Překvapivě jsem to ustál. V tom kopci jsem dostal naloženo tak od dvaceti lidí.
Nojo, ty poslední dva kopce stály za to :)) Zejména ten úplně finální, myslel jsem, že slezu, měl jsem toho plný brejle :))
Taky tak, nejhorší že to bylo beze stínu a vzduch se ani nepohnul, nohy by si daly říct, ale hlava mi pěkně pulzovala.
Presne.
Jenze…nekdy je proste moment neslejzat a uzit si to naplno:)))
Jinak ti marodi okolo me bavili.
Pritom…trasa samotna mi moc narocna neprisla. Byla tak akorat. Jen spousta “pupiku” to podcenila a vystrelila na zacatek.
Tak zrovna já jsem jeden z „pupíků“ (100kg), vysoké teploty a dlouhé kopce nejsou můj šálek kávy (né že bych je nezvládal, ale musím přizpůsobit tempo), ale po rovině umím slušně potahat a kratší kopce vybušit na sílu. Holt váhu v kopci neokecáš :-D
Já mám 70kg i s mosaznou postelí a přepálil jsem to taky (resp. jsem jel jak jsme zvyklý, když mám natrénováno. No neměl jsem)… :D
Co znamená náročná trasa? Trasa je tak náročná, jak si to uděláš. Jak moc na hranici nebo za hranicí svých možností jedeš. Zničit se můžeš klidně na 50 km po rovině… ;)
Pěkný závod!
tak to jsem tě asi okolo stadionu před cílem předjel.
Na těch záběrech ze sprintérské prémie jsem já :-D
to vypadalo jako pekna akce, mozna pristi rok zkusim taky:-) Ja teda dal v sobotu Sella Rondu a to byl teda taky fantasticky zazitek, i kdyz nezavodni. Cil byl (pro me ) to cele absolvovat:-)
Takový totál amatérský dotaz:
Já to jel poprvé a byl to můj první „závod“ v životě a divil jsem se, jak se jezdí – jednak se lidi bojí to pustit z kopce, ale to budiž – holt to má každý jinak nastavené. Ale je kopec dolů, lidi to rozjedou a pak protikopec a přišlo mi, že naprostá většina lidí prostě secvaká převody na lehké, vůbec se nesnaží udržet hybnost a rovnou přejde do frekvenčního stoupání nahoru. Já, než jsem chcípnul pro nenatrénovanost (Covid mne mezi dubnem a koncem května urval na 6 týdnů z tréninku), jsem takhle několikrát předjel desítky lidí a přišlo mi, že v podstatě zadarmo. Dělám to blbě já, nebo oni?
Zkus Krakonose pristi tyden, uvidis rozdil.
Tohle pro 90% lidí nebyl závod a nejeli tam zhusta závodníci, zvláště více vzadu. Zkus jakýkoli opravdu závod – maratón a myslím že nebudeš stíhat:)
Tak maraton je o něčem jiné – o opravdu důsledné práci s efektivitou pohybu, správně nasazeném tempu atd. Ostatně, to si vyzkouším v srpnu kolem Republiky. Jen mi připadalo, že se na tímhle spousta lidí okrádala o energii. Zvláště u takových těch kopečku, co se dají na těžší převod prostě „přehoupnout“.
A ano, já závodník nejsem – jen jsem si chtěl zkusit, jaké to je závod jet. Těch 50km jsem byl kolem první čtvrtiny pole a par jsem se „prohořel“ do půlky startovního pole… :D
Cim casteji se chces „prehoupnout“, tim driv „prohoris“…:-)
Ono jinak se jede solo a jinak v baliku. Tam kde bys sam nebrzdil tak najednou musis. Za zatacek se od 3–4 fleku spurtuje atd. Podobny to je s tema protikopcema, dost lidi nema misto tak musi za brzdy.
Maratón je především o tom kde v tom balíku jedeš. Čili to co píšeš je když člověk jede v klidu svoje tempo to ale většinou neplatí pro lidi kteří jedou na umístění. Já aspoň to co píšeš při těch x desítkách maratónů co jsem objela zažila možná tak v prvním:) A kolem Republiky to je úplně něco jinýho…Každý se bavíme o něčem jiným. A věř že vím o čem mluvím:).
Maratón nebude zas tak jiný jak tohle. Tam se to taky nadělí na skupinky a pak už si jedou to svoje. Větší peklo jsou ty regionální poháry (SPAC,JAL), kde se sejde třeba jen 50–100 lidí, ale skoro všechno nabušenci. Tam pokud to člověk v nějakém kopci neuvisí, tak je to defakto konec. Navíc když je tam třeba limit jen 10 min na hlavní balík.
Myslím, že pro velkou část to byla hodně náročná trasa. I pro mě.
mno, já jel z kopců opatrně – na jistotu. jednak jsem se bál ty šotky, jednak, aby někdo nelehnul. nevím, jak ostatní brzdí, zda vozí taky kotouče. sjezdy nikdy nebyla moje silná stránka, ani na mtb maratonech. těch pár cyklistů, 6–8, co mě ve sjezdu předjeli, jsem pak hravě předjel ve výjezdech. a pak už neviděl.
ono vyjíždět na malou pilu má své kouzlo – oddálíš únavu, křeče. opravdu se jezdí frekvenčněji. taky ale využívám setrvačnosti na počátcích kopců.
Mě příjde, že je to u těch co moc nejezdí celkem obvyklé. Po rovině jet pilu a jakmile se to trochu zvedne tak parkují. Ale zas se to nesmí přehánět, že naletíš do kopce co to jde a pak postupně vadneš a sotva se pak přes vrchol přehoupneš. Chce to jet nějaké stabilní tempo a přes vrchol to zase rozjet.
Tak já to mám taky tak, je pravda že až tak moc nejezdím, ale díky vyžranosti (100kg+) se v kopcích trápím, po rovině jsem sám i v závěru bych schopen jet 35 – 40, mírné sjezdy i 40+. Závěrečné prazšké stoupání jsem hlavně kvůli teplu vyloženě trpěl.
Ono při sjezdu je asi rozdíl, jestli jedu sám nebo se kolem mě motá více lidí a raději si dávám více bacha.
Tak já taky něco přihodím… závod jako dárek od Ježíška, jel jsem kratší trasu – první silniční závod v životě a asi nakonec zbytečný respekt, příště půjdu do dlouhé. Obrovsky jsem si užil silnici bez aut, i když hlavně tak prvních 40km tam zase dost překáželi cyklisti :) Výborné byly sjezdy, i když vzhledem ke své nezkušenosti jsem nikdy nešel na hranu, což se nakonec celkem i vyplatilo v tušímže nejdelším sjezdu okořeněném levou ostrou zatáčkou, borec přede mnou zaprášil až do krajnice, další to okomontoval „já málem vyletěl ty vole“, mě se na asfaltu zůstat podařilo. Pěkné byly průjezdy vesnicemi, obvykle mě fandění spíš obtěžuje (jsem v tomhle ohledu divnej), tentokrát mě bavilo, zaujali mě lidi fandící ze lžíce bagru zaparkovaného u cesty – jméno vesnice netuším. Počasí za mě bez připomínek, obvzlášť oceňuji bezvětří, voda mi kupodivu vydržela až do konce (2× litrová lahve + camel bag), poslední lok pod platanem za cílem :), občestvovačky jsem vyignoroval. Umístění na konci první pětiny je pro mě celkem nečekané, hodně mi pomohlo stoupání asi v Podkozí. https://www.strava.com/…s/7290437963
V tý zatáčce o který píšeš jsem měl hodně na mále. Jinak já měl startovný od zaměstnavatele, první akce tohoto druhu v životě a přišlo mi to fajn. Možná někdy zkusím i něco jiného. S umístěním jsem si udělal radost.
Z bagru fandili v Chynave
fotky na sportografu: https://www.sportograf.com/en/event/8521
Škoda, že jsou fotky oproti loňsku zpoplatněné a že nejdou procházet všechny (sice jich bude hodně, ale já bych se díky výrazným barvám dresu našel celkem rychle). Kdo si jako já startovní číslo zahnul kolem hlavové trubky, toho to nenajde… Daň za aerodynamiku :-)
Ani podle GPS?
Zkoušel jsem to a moc přesné to nebylo :)
Já to loni měl taky tak, letos jsem byl opět trochu kreativní a naštěstí mi to nějaké fotky našlo :-D Ale málo za to nechtějí no. Ale co už v kontextu celé té zabavy :-D
Vidíš..to ti vyšlo pěkně…
já na všech vypadám jak debil:D
JInak…možná bych i v kontextu tý ceny právě i čekal, že fotky budou v tom…
Hele, já většinou taky, proto jsem se snažil se aspoň trochu tvářit do objektivu. Jinak samozřejmě jsou i jiné, viz závěrečná útrpná v Praze v posledním stoupání:-D
To je aspoň ta pravá tvář cyklistiky.
Tak to je mazec . Startovne za 2500 kc a za fotky chteji 20 euro.
Jojo :) ať si je strčí do prdelky
To jste museli jet jak blázni:)))proč jste se nedomluvili a nejelo v balíku a střídali se ?:))
V tolika lidech to nejde
Pokud je na takové masovce skupinka větší jak 5 lidí, tak se to nefunguje. Na tohle byl super Rampušák, hned za startem kopec a všechno se pěkně nadělilo a nebyla ani moc velká tlačenice :-)
Tak první dojem po závodě byl ok. Byla to pěkná akce. Já měl voucher a start z 6te vlny. Lepší jsem nedostal. Asi jak opovrhuji KPŽ a radši jezdím hnojáky co nejsou na sportsoftu.
Z 6te vlny se dalo jet, jelo okolo spousta lidí co to měli zadarmo nebo vysoká čísla. Ale v balíku to nijak nefungovalo a nikdo nechtěl makat. Moje naivita občas to zkusit nebo tahat mi ale i tak dala zabrat na podkozí
Chvíli jsem si pokecal i s rdx.
Jako na závodě jsem se cítil až když nás dojelo čelo krátké trasy. Pak od 110 km už každý vypadal dost špatně. Tahat je nebylo ono. Pak nás dojela druhá skupinka z krátké a začalo to být znovu zajímavé.
Zaplatil bych za to příští rok? Asi ne. Ani to zlevněné. Ale pěkné to bylo. Nejvíc se mi líbilo podávání bidonů.
Druhý který jsem dostal křičel borec voda-voda. Krásně studený. Tak jsem si ho chrstnul za krk a už cítil tu sladkou vůni ve vzduchu :)))
Skoda ze nikdo nespolupracoval, neukazoval loktem a nechtel pracovat. Ty brdky taky nikdo nechtěl jet a utrhnout se. Proto trvalo dlouho než se vyselektovalo.
Nakonec 4h3min z šesté vlny dobrý trénink.
To jsme se asi motali nekde kolem sebe, tedy.
Taky se hlásím k tomuto času v cíli ;-) Cca 10km před napojením krátké trasy spadlý řetěz ve výjezdu, docvaknutí původní skupiny mě stálo hodně sil a pak už jsem v ní toho bohužel na své poměry moc nepředvedl… Ale i tak potěšila pochvala od ostatních v cíli, tak to snad taková katastrofa nebyla. Celkově ještě stále přetrvává nadšení z atmosféry kolem trati, tipnul bych si, že to bude ten spouštěč pro zopakování si i napřesrok ;-)
Pecka bylo jak pavé v Unhošti tak výjezd na Křivoklát. A teď vzhůru na opravdové kopce na HERO !!! :-)
Bila helma bílý rám? Rikal jsi mi ze ti spadl retez a pak jsme spolupracovali a jeli s celem kratke trasy a docvakli nasi skupinu. Pak se v cili zdravili.
Jj, to jsem byl já :-) Ještě jednou díky !!! Mně přišlo, že si to jedeš jen tak mimochodem :-) Vůbec jsi nevypadal, že bys byl někde na hraně… Skvělá práce a budu se těšit třeba zase za rok ;-)
No 10 dnu jsem měl donucenou pauzu predtim a nemohl se dostat do laufu. Bylo to pěkné tech par chvilek kde si clovek najde nekoho a zazavodi.
Pristi rok snad uz z 1–2 vlny.
Po 2h a prumeru 36.5 uz dochazelo, letos narocne, jeli se porad kule, forma mizerna ale dojel jsem to. Zena zajela paradne a byl to 3 flek.
Já přidám zajímavý zážitek ze zaváděcí části, kdy se na krátké trase jelo podél a někteří v tramvajových kolejích. Někdo od pořadatelů zařval „pozor kolejiště“ a tím začala podivná scénka. Ti, co byli v kolejišti se snažili z něj vyjet, ale pár lidem to moc nevyšlo. Na následujících 100 metrech se vždy cca. 5 až 10 sekundách poblíž mě někdo zasekl do kolejí a švihnul s sebou. Jako v nějaké grotesce. Bum, bác, bum, bác. Naprosto zbytečně si 4 kluci zkazili den hned na začátku. A kdoví, jestli to byli jen tihle 4, co jsem viděl já. Pak už jsem žádné pády nezaznamenal, jen jednoho jezdce, co stál u svodidel, kterého jsem se ptal, jestli je ok a on říká, že je v pohodě, ale někdo jiný prý šel přes svodidla a prý že mával, že to vyšplhá zpátky. Takže ok. :)
To s kolejemi ze strany pořadatelů jsme taky ne úplně pochopil – na Bílé hoře před konečnou tramvaje všechny najednou hnali na protější stranu silnice ještě před přejezdem napojení smyčky tramvajové konečné. Celkem jsme se divil, že přede mnou nikdo nepadnul. Ale budiž – jen to převedení balíku bylo stylem, že tam chlapík u silnice hystericky něco řval – přepokládám, že když takhle na někoho vybafnul, mohla z toho být celkem mela…
myslim ze ten typek poradatel ten chaos zapricinil.. vloni si nepamatuju, ze by se neco takovyho resilo.. znam to tam, takze vim ze se v klidu dalo jet po pravy strane rovne.. ale jet to poprve, tak se asi taky zacnu tlacit smerem kam ukazoval.. ta uz by na me ta kolej klidne vyjit mohla
No tak zrovna já jsem byl z těch, co ty podélné koleje přeskákal. Jen tak je přejet snad ani bez úhony nejde. Neznal jsem to tam, pořádně jsem nevěděl kam jedu a byl vytlačený až k těm kolejím. Dělalo to více lidí a nikoho jsem padnout neviděl.
já jel přes ty koleje vpravo a no problem. Byly horší momenty. Ten chaos tam jsem moc nechápal. Ale pro někoho kdo má 22–23 galusky na 11atm to asi stres byl. Já s 28 ust na 60psi tohle neřeším.
Mám obutí, které popisuješ, ale stres to nebyl. Jel jsem vpravo, kde jsem čekal kolmý přejezd kolejí. Větší stres byly sjezdy na mizerným povrchu posypaným bordelem. Bohužel víc vážím a po bouračce se i víc bojím, tak jsem v zatáčkách opatrnější.
Na krátké žádné takové nebezpečné místo s bordelem nebylo, všechno super a v pohodě. Horší asfalt v Podkozí, ale taky bez problémů.
Nestačím se divit :) ono to s tou trénovaností uživatelů BF asi nebude tak horký.
Můžu soudit u sjezdu a stopy v zatáčkách – souhlas.
Ohledně motoru ani prd, jsem na úrovni 1,2 HTP.
Soudím tak podle toho brekotu na kopce. Přitom to žádná hrůza nebyla. A přejezd přes koleje byl jen o pozornosti. Jak se přejíždí snad ví každý ne? Nechápu, že se tam někdo dokázal vykotit
Taky myslím, že to nebylo strašný, a to nejsem vrchař a ještě jsem měl od Podkozí křeče. Koleje, jejich přejezd a problémy ostatních nechápu. Mezi kolejemi jsou kostky a je to místo pěkně rozbité, je vcelku jedno, kudy se tam jede.
Přesně rak !Neplajat nad sebou a trenovattt:)))
O ničem to není :)
za mě vynikající report od Cepa https://www.mtbiker.sk/…ic-2022.html
Report a video pěkné.
Jinak sem zkopiruji z toho reportu. Kámoš mi posilal diskuzi kde mu píše borec že si rozsekal kolo za 260 tisic kvuli nemehlu co nezavodi aby si na zacatku dojel na špici a udělal selfie se štybarem.
Je to zavod pro 200 lidí a 1000 lidí jdou na projížďku. Smíchat to dohromady je pak o drzku.
Ale i na větší čistě zavodni akci jsou nemehla a paka.
Je to tak…
Docela by mě zajímalo, jak se to celé seběhlo…
Mno nevím je zapotřebí si uvědomit že ten závod se dělá právě kvůli těm 800 hobíkům a i ten Štybar je tam vlastně jen kvůli nim :D
Tak ja si to taky myslel ze je to pouze vyjížďka pro hobiky. Ale pak me zacali lanarit a presvedcovat o opaku. Takze za to muze těch prvnich 200 borcu co si prijelo zazavodit.
Hele akce to byla skvela. Ale chtelo by to rozdělit ty 2 kategorie. A to poradatel neumel. A navic mu spis jde o ty co zaplatili nez o ty co to dostali gratis na poslední chvili.
Pokud někdo jede na masovku, kde je 1200 lidí a 80% z toho amatéři, tak musí počítat se vším. Sestřelit ho mohl kdoliv kdykoliv jindy.
Tak padá se i v profipelotonu a ne málo. Moc se mi nechce věřit, že by se někdo tlačil dopředu jen kvůli selfie se Štybym. A pokud se dostal až takhle dopředu, tak asi úplně začátečník být nemohl, bo tam se turisticky opravdu nejelo.
Prvních 7km-8km byla chranena zona bez predjizdeni.
Spousta hobiku startovala z druhe a třetí vlny. Prvních 50 se stybym jeli za autem na pohodu. Dostat se k nim z druhe a třetí vlne šlo bez problemu.
Samozrejmne během těch zaváděcích 7–8km je zákaz předjíždění. To ale nikdo nedodrzoval. Ani my z posledni vlny. Jen se to muselo delat decentně.
Tak kolem mě to dodržoval vesměs každý. Ano výjimka se našla, ale nebezpečné situace jsem si nevšiml. Já jel ve druhé vlně a moc dobře sem věděl, že na víc výsledkově stejně nemám, tak proč se tlačit? Jako vysloveně úplně zakázané to nebylo, bylo tam napsáno něco ve smyslu riskantní předjíždění a jízda po chodníku nebo tak nějak. A ten pád asi nebyl v tom ůvodu, néé?
Občas nějaká krizovčička asi nastala – na krátké trase, při sjezdu z Bílé hory (za křižovatkou u Hornbachu, v kopci před odbočkou k Benzině) se brzdilo – byl velmi silně cítit pach spálené gumy – když jsem někde v půlce pole projížděl, tak nebylo jasné proč…
Den před závodem jsem si jen kvůli téhle akci koupil rukavice pro případ držkopádu a celou dobu měl dilema, jestli si raději nevzít hliníkovou „dvojku“ :-)
Ja videl 3 pady:
V podstatě je to vse začátek ktery si dojede kde kdo.
No a to kolo za čtvrt míče se rozštípalo v tom úvodu?
Myslíš na kolejich? To jsem videl tam nezvládli koleje a chybně je tam posílali na druhou stranu.
Spis si myslím ze to bylo na tom třetím miste.
Ja se neptal, jen mi kamarad poslal printscreen a ze je to borec z Prahy ze znameho cykloobchodu. Jsou to jeho slova doslova az na to ze nepouzil nemehlo ale č…k :)
Tím úvodem jsem myslel celkově v té „nezávodní“ části. Mazec teda:(
Klasika všech velký závodů pro hobbíky. od 100. – 500. místo je to nesmyslně nervózní, protože to tam par bláznů hrotí.
Takže zprostředkovaná informace přes třetí koleno. Tedy v reálu to mohlo být jinak, :-).
Tak snad nebudu sdilet printscreen s jeho jménem a kde v praze pracuje.
Nebo co je sprostredkovane kdyz jsem videl ty 3 hromaďáky?
Jedno takové bylo krátce po tom ostrém startu, rám naprasklý na 4 místech.
Jj, jet se Zdenkem spic, to je asi sen kazdeho hobika, jen na to musi clovek asi neco malo najeto:)
Tak je rozdil hobik co pouze jezdi ale najeto ma a hobik co zavodi a umi fungovat v baliku.
Jasne, myslim nekoho (jako sem ja), kdo se obcas projede a tomu tempu, co se jede vepredu, by nestacil ani s maximalnim nasazenim …
Našel by se někdo s nevyužitým kódem pro registraci na příští ročník 2023? K registracím z roku 2021 dávají i jeden navíc :)
Docela mě překvapil časový limit na dlouhou na příští rok a i kvalifikační požadavek z letoška.
To je tak do 350 teho mista z letoska a 4h30min.
Me spis zaráží opět ta cena 2500,– pokud registrujes do konce tohoto mesice.
Co tě na té ceně zaráží?
Treba to ze to neni Tour ve francii kde jedes Alp. D Huez ale okolo Prahy za 2500 ( pozdeji za 3700) si odpustim.
Chápu to, ale oba víme, že to kupce má a mít bude. Řekl bych, že nyní to moc výdělečné nebude. Budují tomu jméno, dávají hodně vstupenek zdarma, aby nalákaly lidi, aby se to dostalo pod kůži. Časem se to omezí a zdraží, avšak stále to bude mít kupce. Tohle je moderní PR koncept – nalákat pozvolně lidí a až později je zkasírovat. My dva cílovka nejsme, ale to nemůžeme moc říkat, ať zase nemažou na b-f příspěvky, :-).
Hele, ja si teda myslim, ze takovouhle akci ze startovnyho nezaplatis, ani kdyby to stalo bura…
Přesně tohle někde pořadatel říkal, že startovné ten rozpočet akce nepokryje.
Tenhle „argument“ je sice hezký, ale rozpočet akce se musí brát jako balíček. A když na jedno místo naženu 1500+ lidí, tak bych měl očekávat, že z nich vyrazím víc, než jen startovné. Díky těm lidem seženu partnery, kteří mi něco daj. Něco mi zaplatí catering + další stánkaři, že tam můžou fungovat. Takže v totálu mám profitabilní akci.
Že je to vyplaceno prací hromady dobrovolníků, je další věc. To ale asi pořadatele zas tak netrápí, protože dokud budou dobrovolníci pracovat za oběd, tak je v pohodě.
Ale argumentovat, že část příjmů nezaplatí celkové náklady, mi přijde jako trošku ekonomicky neopodstatněné.
Tak určitě na té akci neprodělají, nikdo by to nedotoval ze svého. Hodně tady rezonuje, že to startovné je raketa, ale to je jako vše ostatní na světě relativní.
Přesně tak, určitě se to nedotuje + ti lidé jsou tam jako brigádníci, když to nejsou kmenoví zaměstnanci…
Uz na KPZ je stanek v radu desitek tisic na ten jeden den, takze tady to bude vic. Hlavni sponzoring Skody, to bych tipoval v sedmimistne castce.
No, jestli si myslis, ze dneska nejakej brigadnik pracuje za obed a mozna tricko k tomu, tak ses uplne mimo :-)
Třeba na RunCzech se furt chodí zadarmo. Teda dostaneš triko, čepici a píšťalku…
Tak to jsem nevedel… Tady jsou dobrovolnici nak zaplaceny. Preci jen, nechat na sebe rvat od nas.anejch ridicu jen kvuli tricku… :-)
Jo tak na běžeckých zase dostáváš bídu od chodců, kteří zrovna dnes nemůžou počkat ani 10s než proběhnou závodníci.
Zrovna dneska ráno jsem poslouchal podcast s Přemkem Novákem (hlavní organizátor Letape) a ten docela otevřeně říkal, že na rušných a důležitých křižovatkách jsou placení lidi. Ale jinak především dobrovolníci. Jinak by ses asi divil, kolik je v amatérském sportu dobrovolné práce.
Jo to je. A i v tom oficiálně organizovaném pod ČUSem, Sokolem nebo FAČRem.
Kdyz zaplatis funcionare moc nezbyde no ;)
Poptávka je, tak proč ne. Pro mě je ten limit KO. Já jel na průměr 28. Možná bych ho na rovinách před Prahou trochou zvednul. Ale záda řekla jinak, stavěl jsem kvůli protahování a od 100. km se použil 20.
Tak ta dlouhá je teda přísná. Jdu do zlatého středu:)
ve středu bude obrovský nával. já pojedu na jistotu, dlouhou :-)
To sice ano, ale třeba v případě defektu bych se nervózně ohlížel kdy se ze zatáčky vyloupne sběrný autobus:)
Super, to omezení na průměr je fajn. Ten start byl letos dost o nervy. Dva hromadné pády v okolí mě naštěstí minuly, dva kámoši si odvezli zlomené rámy. Jeden to dojel, skončil v teamove soutěži třetí a až v cíli zjistil, že má diru v předním karbon ráfku a prasklou sedlovou vzpěru! Prej to ve sjezdu trochu plavalo
A víš o tom že to rozdělení nic neřeší a může vás sejmout i mnohem zkušenější borec?
I 500 lidi se muze smotat. Nejvetsi pad byl kolem 30–50. mista ;)
Mel jsem prumer pres 31, tak to by me i obycejny defekt posadil do sberaku…:-)))
Tak to by aspoň na dlouhé trati mohl být příští rok závod a ne organizované setkání instagramerů, manažerů a mamilů, jak kdosi zhodnotil letošní ročník :)
Nemyslim, ze by prvni stovka jela pro insta fotky ;)
Ono v CR zase tolik zavodaku neni, abys vyprodal takovou akci a nebylo tam 90% lidi do poctu. Vlastne jako vsude.
Závodů máš hromadu v libovolných délkách (od 250km mamuta po 15km časovky). Nechápu brečení, že další akce není pravověrnej závod. Ostatně, to co píšeš se dalo čekat před prvním ročníkem, když tuhle akci vyhlásili. A například já na tom nevidím nic špatného.
Je třeba si taky uvědomit, že (dle tvého) hromada mamilů a manažerů zaplatila ani ne stovce závodníků možnost se projet po kompletně zavřených silnicích se všema kudrlinkama okolo. Dovolil bych si tipnout, že tuhle možnost mělo před Letape tak 5 lidí ze startovního pole a není to standard ani v domácí nejvyšší soutěži.
Jakkoli chápu argumenty místních závodníků i „závodníků“, tak mi přijde trochu nefér házet hned všechny účastníky do kategorie instagramerů a mamilů. Myslím, že soudnýmu člověku je jasný, že tahle akce je „závod“ jen jako a pro dvě třetiny lidí se jedná především o zážitek, možnost porovnat se s ostatníma, projet se bez obavy, že mě někde za horizontem smete nějakej magor 1.9 TDi…
Pokud s tím má kdokoli problém, tak existuje demokratická varianta se neúčastnit…
Počkej, to nemyslíš vážně, ne?
Neexistuje varianta se nezúčastnit a akci nechat běžet. Nás několik pravověrných se musí zasadit o diskreditaci a zrušení takové ubohé zábavy. Rozhodně musíme začít tím, že budeme zásadně proti, vymyslíme jakýkoliv důvod, proč se ostatní nesmí účastnit a samozřejmě je od jízdy budeme odrazovat.
Hele neboj, nebude dlouho trvat, a někdo to nahlásí na úřad pro potírání dezinformací. Oni pak odborně vyhodnotí, jestli to teda je závod nebo není a my se pak nebudeme mít o čem dohadovat ;-)
Ježiši, tak svkělá taktika nás nenapadla. Hned to prásknu vedoucímu roadcyclistovi a jeho zástupci zireckovi, určitě budou mít radost. Tohle se musí povést :-D
Zajímavá úroveň diskuze. Co vše dokážeš vyplodit na základě jednoho názoru. Je vidět, že Ti to nedá spát a stále potřebuješ vymýšlet nové a nové teorie. Čekám další myšlenkové pochody, :-).
Ty tady posledni dobou pises, na vice mistech, jen hate a negativni komentare. Tak se nediv, ze to “nese ovoce ´
Když by nezaujatý čitatel šel po vláknu „diskuze“, tak si sám udělá představu, kdo píše konkrétně a kdo nemá potřebu posuzovat druhého na první dobrou. Komu dojdou argumenty, píše na jiná témata, podsouvá upravené texy, lži, posuzuje osobu druhého a podobné nesmysly mimo téma. A to jen proto, že nesdílím názor, že pořadatel je hrdina, že to uspořádal, že máme být všichni rádi, děkovat mu. Prostě jsem vysazen na strohý byznys baštěný s naviákem v obálce dobra a hrdinských činů. A kdo tohle nesdílí, tak píše hejty a negace a tak nemá právo vůbec psát a budeme mazat kompletní diskuze bez udání pravidel, argumentů? To je pouze zavádění praxe růžového FB s moderovanou diskuzí výhradně dle pocitů tvůrce webu/článku.
Neboj, my 30–50 let brzy zmizíme a bude zde plně zářící svět, který to bude baštit bez připomínek…
Kdyby nebyla provedena medvědí služba opakovaného mazání diskuze pod videem bez reakce, normálně by to v klidu vyšumělo do ztracena…
No, nemáš rád, když někdo někomu něco podsouvá a překrucuje, ale tady děláš něco podobnýho, nezdá se ti? Nebo tohle „pořadatel je hrdina, že to uspořádal, že máme být všichni rádi, děkovat mu“ někdo tvrdil? :)
Ta akce se pochopitelně nemusí každýmu líbit a jde v ní pochopitelně o zisk. A není nic špatnýho na tom napsat, že se ti nelíbí a nemáš podobný akce rád, nicméně tady se objevila řada komentů (nevím jestli i od tebe), který se snaží tu akci, potažmo její účastníky zesměšnit a to se logicky kdekoho dotkne :)
Tak jo, názory obou táborů zde zazněly, takže bude fajn, když už se tu bude zase řešit ta akce/závod…
A nedělej si z takovýho … prdel. To prostě nejde.
Jako hobikovi, co rad jezdi dlouhy trasy, davala nejvetsi smysl prave ta nejdelsi: na ty km docela maly prevyseni, max 500 lidi na trase.
Ten limit ale nedavam a jsem mimo:/
Takze jit kvuli tomu do nejvic problemovy stredni, kde bude zase nejvic hroticich kokotu, dokud se to neroztahne. Jako nevim…tohle asi vynecham.
Jsem na tom stejně. Kdyby byl limit 27, tak bych ho s odřenýma ušima dal.
Kvůli krátký se do Prahy nepoženu.
Takže se přihlásím na střední a zkusím si odzadu najít skupinku. Doufám, že plašanům, co chtějí ale nemají na to, se tak vyhnu.
Taky mi to přijde celkem škoda, respektive jsem si myslel, že význam té akce je trochu jinde, než udělat závod pro omezenou skupinu výkonnostních hobíků a pak nemotivující trasy pro zbylou většinu. Pořadatelé k tomu určitě mají nějaké důvody, ale možná to šlo řešit jinak.
Dle mne nebude dlouho trvat a podmínky účasti se rozvolní včetně snížení průměrné rychlosti.
Co je bílý na černým je dáno!
Když jde primárně o byznys, tak lze černou a bílou upravovat.
Je to dáno pro ten určitý okamžik. Jakmile ten pomine…
… budou vyhlášeny oficiální propozice.
Příští rok sem chtěl dlouhou. No tak nic no, jel sem krátkou a to ještě s průměrem pouze 29,5 :(
Ja se znova nechystam, ale tohle oddeleni zrna od plev je celkem ok :)
My na to jako team uz sereme komplet. Dvakrat stacilo. Mezni uzitek kazde dalsi ucasti je velmi maly.
Takže to nehodnotíš nějak moc kladně?
Me se to libilo, ale takova vec staci zazit jednou. Nenachazim duvod to jezdit opakovane. V Evrope je tolik krasnych silnicnich zavodu, ze kdybys vybral 3 rocne, budes jezdit 20 let minimalne a nepojedes nic dvakrat.
***** se kolem Prahy zas takovy highlight neni ;)
Jasan rozumím, chvilku jsem zapřemýšlel, že bych jel…bydlím v Kladně, tak mám tuhle lokalitu za barákem, tak si to spíš projedu v rámci křivo kruhů na pohodu :-)
Rychlostni limit se da splnit, ze si to clovek projede sam treba? ;-)
Klidne na motorce ;)
Na hlavni kategorie mi prijde 30 km/h limit v pohode. Organizovana projizdka po trati (klidne se tomu muze rikat taky zavod) mensi rychlosti muze byt zvlast.
Me taky, na 146/1800 by to klidne mohli dat na 32. Problem toho prumeru je, ze lidi se nedohodnou, dal v poli, jak rozumne jet.
Pokud by někdo nevyužil kód, tak by jsem šel do dlouhé. Děkuji
S myšlenkou, že 100km naplno dám, se na tý střední budou všichni štvát ještě víc než letos na dlouhý :-D.
Tak to nevím jestli pojedu. To už bych si nemohl na občerstvovačce zastavit ani na cígo.
Přihlášen na střední. Uvidíme… Budu na sobě muset zapracovat.
co tak čtu, tak vepředu si všichni chtěli dokazovat závodění a ze zadních vln to bylo v pohodě, protože všichni věděli, že je dřív nebo později (spíš dřív) jejich fyzička doběhne
Změnili vám dlouhou na 27,5 na registraci a limit na 28.
Stačí pár příspěvků na b-f a pořadatel už mění podmínky, paráda, :-D. Myslím, že to ještě posuneme dolů časem.
Nebo registraci podmínit nejen průměrem z letošního roku, ale i záznamem ze stravy, connectu…
nuže, mýlil jsem se, teď již to vím
Vzhledem k tomu, že náklady jsou v podstatě fixní bez ohledu na rozložení účastníků mezi trasami, ale příjmy jsou variabilní, bude se rychlostní limit a možná i počet účastníků upravovat tak, aby se navýšily příjmy. Takže možná se s divokými kartami a uvolněním rezerv dostaneme k 700 míst.
pokud pořadatel sledoval b-f již dříve, musel dospět k přesvědčení, že zde všichni jezdí průměry vysoko přes 30, takže limit ještě podsekl. Vono ve skupině průměr 30 i na 100/1500up zase takový výkon není.
Tak určitě, toto se dává na tatranku a bez vody…
Pokud sledoval bf drive a stale jeste sleduje, da limit na 35km/hod ve vlastni kategorii Bike-Forum :-) protoze 30 se tady jezdi prece tak na biku, ne na silnicce