Prosím o názor vašich zkušených očí. Po omytí jsem objevil ranku (hloubka cca 0,5–0,7 mm). Jde o lak, nebo prasklinu od promáčknutí? Patrně od řetězu, rám má 30.000 km.
Prosím o názor vašich zkušených očí. Po omytí jsem objevil ranku (hloubka cca 0,5–0,7 mm). Jde o lak, nebo prasklinu od promáčknutí? Patrně od řetězu, rám má 30.000 km.
Vypada to jako kaz rovnou z vyroby, ktery mozna zacina praskat.
Neudělal to spíš spadlý řetěz z převodníku? Jdou tam vidět i další zářezy zubů. Pokud to je carbon, tak nechat pro jistotu duše za pár korun opravit.
Nj, ale barva je i v te prohlubni. Koukam na to v telefonu, mozma az kouknu na velkem monitoru…
Od řetězu to mám na 99%, nedávno se mi tam zasukoval. Dříve tam důlek žádný nebyl. Otázka, oč tu běží, že by to poškodilo až i rám… z fotek úplně nelze nic určit, ale moc děkuji za všechny ty názory. L.
Tak poškozený je určitě, jak moc ti stejně nikdo bez 3d scanu neřekne. Víc, než toho zářezu bych se bál, že se začne šířit ta vlásečnice, co je u toho. Ideálně zavést do nejbližší opravny carbonu, bude tě to stát 2–3k, rám bude pevnější než nový a budeš moc s klidným srdcem dál jezdit a bude to mít pořád nějakou hodnotu při případném prodeji.
Karbon je normální české slovo…
vše nejlepší k svátku
Já teda nevím, ale karbon by z principu neměl být náchylný na postupné rozšiřování nějakého lokálního poškození (na rozdíl od hliníku). Ta vlásečnice jdoucí z ťukance na fotce je určitě jen v laku (nebo ten rám není lakovaný a je to vrstva gelcoatu, což by vysvětlovalo to, že je stejná barva i uvnitř toho poškození. Ale zase gelcoat na silničním rámu, který se každý snaží vyrobit co nejlehčí?)
Bylo by zvlastni, kdyby retez vtlacil tu barvu dovnitr a nikde se neodloupla a neposkodila. Asi dobra barva.
Proste to sleduj a uvidis, zda se to bude nejak vyvijet.