• djano

    Kamaratke som dnes doskladal bike na asfalt (okrem inych – nechcite vediet kolko ma bicyklov – ma aj ziletku, ale ta jej velmi nesedi). Po skusobnej jazde sa vyjadrovala pochvalne, takze tip pre mensie postavy – da sa za relativne nizku cenu poskladat celkom solidna 26" „ziletka“. Neviem ci si ho da do profilu, tak som ho odfotil este pred nerealizovanymi definitivnymi upravami. Hmotnost je nizsia ako u cenovo porovnatelneho cestaku.

    0 0
    • smith22  

      pěknej drak

      0 0
    • gouryella  

      no ja ti nevim… Dablovi IMHO vic slusi tohle… Ale samozrejme, proti gustu…

      0 0
    • XC-biker1  

      ty převodniky vypadaj strašne velce,a zdá se mi to nebo je přední kolo vetší?

      0 0
      • djano  

        Prevodniky su XT-treking 26–36–48, je to na asfalt.

        0 0
    • Martyss  

      „bike na asfalt“..... Zajímavé slovní spojení…

      0 0
    • nooski  

      No žiletka, ale člověk má na tom oproti silničce nevhodný posed, malá kola, lehké převody a celkově je to prasopes:) Já na silnici taky nervu tlusté gumy a nelítám po lese. Bike má být bike a silnice silnice.

      0 0
      • Stancek  

        Podepisuju se … Stana… :-) ten prvni se mi taky nelibi

        0 0
        • djano  

          Opat je to individualne. Podla toho, aku mas fotku na cestaku, dost slapes pred seba, cize zrejme dost silovo. Zober si starsiu damu s vyskou do 150cm a hmotnostou 46–47kg. To by asi neslo, musi jazdit frekvencne, tazky prevod neutoci. Preto som pisal, ze jej klasicky cestak nevyhovuje (mozno by bol dobry triatlonovy special). A to sopm sa ju snazil presvedcit, ay si dala kratsi prestavec (ten na obr. ma 110mm), ale napodiv jej sedi.

          0 0
          • Stancek  

            Clovece s myma kolama to nemuzes sroznavat :-) Na cestaku bych mel mit kapku delsi predstavec, tak to asi vypada divne, no ja jsem si zvykl. No a bajk je tak nejak mix toho co jsem nasel pod ponkem v garazi, mix staryho kola + co zrovna dost omezenej financni rozpocet dovolil. Slova „nelibi se mi“ jsem mozna pouzil silnejsi, ale kazdopadne moct vrazit do kola prachy co vyjde luzifer + sada XT + mavic… bych to seskladal jinak a byl by to krasavec.

            0 0
      • djano  

        Povedal by som, ze je to individualne. Ja som si po laborovani s cestakmi urobil na cestu byvale MTB (pevna CrMo vidla, karbonovy ram (stary, ale drzi), 3-prevodnik Campa Veloce) a jazdil som s tym cestne maratony a akcie do 300km bez problemov. A to som prichadzal do ciela zhruba v prvej tretine pola. Na FS maratone (kratka trat) som na tom nikdy nemal nizsiu priemerku ako 30km/h. Posed sa da upravit, prevody tiez – a nazor, ze je to prasopes, mi nevadi.

        0 0
        • Rychlej turista  

          Jako nouzovka se to tak dá určitě použít, a pokud bys jel na normální silničce, končil bys ne v první třetině, ale v první pětině. Spíše ale ještě líp, protože silniční kolo ti dává mnohem větší šanci uviset v balíku a to je na silnici rozhodující :-).

          0 0
      • Matts.  

        100% vystihnuté, naprostý súhlas.Všetko univerzálne stojí za prd.

        0 0
      • djano  

        Vraj to mal byt prasopes – reagujem, aby sa mohla vyjadrit majitelka.

        0 0
    • mr.antik  

      soudě podlé délky představce by se s tím v térénu jezdilo fakt blbě. Podle mě maj menší lidi i relativně kratší nohy, takže potřebujou spíš nižší rámy, ale né tak krátký

      0 0
      • kámen úrazu1  

        Proč bychom měli mít relativně kratší nohy? Předpokládám, že slovo relativně v tomto spojení znamená vztažení k celkové výšce. Já mám relativně dlouhý nohy (tj. sice krátký, ale vzhledem k výšce dlouhý :-)). Díky tomu a taky kvůli mý preferenci ménaě nataženýho posedu potřebuju nejen nízký, ale i krátký rám. Aneb: relativně dlouhý nohy = relativně krátký trup, pravděpodobně i ruce + preference pohodlnějšího posedu ⇒ potřeba krátkýho rámu, jinak bych na řidítka ani nedosáhla :-) Kamarádka je jen o pár cm vyšší než já, má relativně krátký nohy (reálně stejně krásně dlouhý jako já :-)), preferuje nataženější posed, proto nevybírá z krátkých rámů.

        Ad djano a Luzifer > je to sice kočkopes, ale i ti dokážou být pěkní. :-) A to tenhle Luzifer je. Hlavní je, že to kamarádce vyhovuje. Móda nejezdí ani jí neodstraní problémy, co má se silničkou.

        0 0
        • djano  

          Je pravda, ze zeny maju vzhladom k vyske kratsi trup a ruky, ale podla obraku, sutrik, mas pekne a dlhe nohy. Kamaratka je celkovo kratsia, sice chce byt viac natiahnuta, ale ma svoj limit – a ked ma este raz nastve tak bude mat az zdravotny :-)))(teda aj ked viac tlcie ona mna, ale to je ako ked udieraju muchy do Trabanta). Skoda ze sa teraz par dni nezapojim, ideme sa pozriet na cykloturistic­ky zraz.

          0 0
        • mr.antik  

          rám je ok, ale hrozně dohnaný šíleně dlouhým představcem, a to je slečna krátka :-)

          0 0
          • Jane  

            no zase ten no saint má hodně krátkou geometrii (oproti třeba mojí Meridě), takže 11cm představec nemusí až tak vadit… já mám rám o nějakej cm delší než no saint, představec 11cm – tedy v negativním sklonu – nechápu jak to může někdo vozit na tak malým rámu s pozitivním sklonem a záda v poho… jo snad v září bude představec 10cm, takže uvidím co bude lepší… pro pořádek měřím 164cm, rám 41cm, HTE 57cm, představec 11cm/10cm. Výhledově do budoucna nechci rám větší než 41cm a HTE zřejmě 56–57cm – no na výběr tedy moc není

            0 0
            • mr.antik  

              No taky chci měnit rám, ale na to si založim samostatnej dred. Sklon bych měl nejradši nulový, záda mám v poho a nebolí mě za krkem. Na rovině je to jedno, ale když jsem jel s obráceným představcem starý známy sjezdíky, tak jsem se prostě bál a hned jsem ho otočil. v budoucnu už bych víc než 70mm představec nechtěl na žádném kole

              0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • borda  

      moc hezky

      0 0
    • xentar  

      zajím,aví, docela se mi to líbí, až na ten druhej držák na láhev, ta zadní trubka je na to krátká

      0 0
    • Bully  

      Nelibi se mi to. Ne kvuli principu, i bike se da nekdy predelat na ziletku (v profilu mam taky jeste fotky, i kdyz uz je to historie), ale minimalne dozadu bych dal 28" kolo, ta sestadvacitka s nizkym uzkym plastem v bikovym ramu proste nevypada hezky. Na V-brzdy existuji adaptery, co je umozni presunout vys.

      0 0
      • martt  

        ak su normalne kolesa 622 urcene na postavu 175 cm, tak pre 150 cm by sedeli (150/175)*622­=533mm. Cize imho je horska 559 pre malu damu stale ovela vacsie koleso ako 622 pre „175 centimetroveho o­bra“.

        0 0
        • Bully  

          Trosku nechapu, co jsi tim chtel rict, ale ja mam na mysli tohle: prumer 26" rafku s uzounkym nizkym plastem je hrozne malej. Naopak prumer 28" kola s normalnim silnicnim plastem je az na par mm stejny, jako prumer 26" kola s normalni poradnou bikovou gumou. Pokud ji tedy sedi normalni horsky kolo, nevadila by ji ani tahle zminena osmadvacitka.

          0 0
          • martt  

            myslel som to tak, ze ak by mala byt velkost suciastok na bicykli proporcionalna k velkosti jazdca, tak by pani so 150 cm mala mat este mensie rafy ako su horske aby na tom biku vyzerala rovnako ako chlapik velky 175cm na ziletke.

            0 0
          • djano  

            Aj triatlon sa jazdil na 26" kolesach…

            0 0
      • TinkTink  

        Hele nechybi prevody?

        0 0
    • Martin  

      no offense, ale tohle je vyloženě hnusný. když předemnou někdo řekne luzifer, tak si vybavím nabušenýho bejka, ale tahle kombinace je fakt děsná. fuj. funkční stránku nehodnotím, může to bejt letadlo, ale vizuálně fuj.

      0 0
    • george65  

      nerika ti neco pojem silnicka??? nic ve zlym ale tohle je trochu moc, horsi (vzhledove) sem snad nevidel a nedelam si srandu, ja chvili myslel ze si ji delas ty… ten ram je bomba to jo ale co ta vidle? a ty kola dyt se na to neda koukat… jo a vis ze MTB – mountain -horske??? jinak nic proti mam rad takovyhleexpe­rimenty ale tohle je trochu silny kafe…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.