• enrico

    Konečne sa mi ju podarilo prekonať a stálo to fakt nemalé peniaze, ale 5,1 kg sa mi asi fakt dosiahnuť nepodarí :-) www.light-bikes.com/…eListing.asp?…

    Ospravedlňujem sa týmto všetkým majitelom fúlou, ale nič nie je nemožné :-) www.light-bikes.com/…keSelect.asp?…

    Anketa: Kolik váží váš bajk ?

    11x
    8%
    19x
    13%
    30x
    21%
    86x
    59%
    0 0
    • smallbrother  

      jen otázka: jakým způsobem jsi to vážil?

      0 0
      • enrico  

        postavím sa na osobnú digitálnu váhu, navážim 65,1 kg. Potom zoberiem bajk a postavím sa na váhu aj s ním a navážim rovných 75,0 kg, zeberem kalkulátor 75,0 – 65,1 = 9,9 takže asi tak nejak

        0 0
        • enrico  

          ešte som zabudol, pred vážením odmontujem košík :-)

          0 0
          • smallbrother  

            …nebo taky pomáhá si mezi prvním a druhým vážením dojít na záchod. :)

            0 0
            • enrico  

              dalšia možnosť je váha na nádraží a ešte jednu celkom presnu (10g tolerancia) majú u nás v cykle, takže s váženim nemám problém a keby si medzi vážením odskočím na záchod, tak by som sa dostal pod 9 kilo :-))) to by bola paráda :-)

              0 0
        • ota  

          tak teď jsem zvědavý..

          0 0
        • PePu  

          Nechci ti kazit radost, ale tohle není moc přesná metoda. Pokud osobní dig. váha měří s chybou 1% z naměřené hmotnosti (nehledě na kalibraci a další aspekty), vychází mi celková chyba asi 1,4kg.

          0 0
          • enrico  

            1% pri rozdieli 10 kg´= 100g tolerncia, zbehnem ale pre klud duše, bud to na žel. stanicu alebo na poštu a tam mi to zvážia na digitálnej váhe s presnosťou na 10g

            0 0
            • PePu  

              Přesnost není totéž co chyba. Chyba je daná systémem měření (jak poznamenal wroum). Můžu mít klidně dig. váhu, která měří s přesností na 0,01g, ale zobrazená hodnota bude s chybou např. 4% (udává výrobce). Ty hmotnosti odčítáš, ale jejich chyby se sčítají (lineární zákon o hromadění chyb). Tvůj případ: 751%+69,11%=1­,441.

              0 0
              • Krys  

                Ale mozno bude mat stastie a tie chyby sa navzajom vyrusia. prve vazenie mu ukaze o 0.75 viac, to druhe o 0.651. Ked tie dve hmotnosti od seba odcita, odcita vlastne aj chybu. Takze 75+(75*1%) – (65.1+(65.1*1%)) = 75–65.1 + (0.75–0.651) = 9.9 + 0.099. Samozrejme to plati len v pripade, ze vaha ukaze vzdy viac (alebo vzdy menej)a nerobi take vesele veci, ze raz ukaze 3 kg navyse a potom 5 kg menej. :).

                0 0
                • PePu  

                  Právě, že chyba se neodčítá (viz např. zde www.kfy.zcu.cz/…y_mereni.pdf nebo amper.ped.muni­.cz/jenik/nejis­toty/html_tre­e/node8.html – bohužel tam však nejsou lineární zákony, ve kterých se sčítají absolutní hodnoty parciálních derivací počítané veličiny podle jednotlivých vstupních veličin). Pomocí lineárního zákona o hromadění chyb se odhadne krajní chyba.

                  0 0
                  • enrico  

                    ty woe, tolko vzorcou na výpočítanie chyby pri meraní, to aby som obul Flyweighty a skočil zajtra na stanicu prevážiť si bajk (a zobral si so sebou preistotu aj foťák)

                    0 0
                  • Krys  

                    To je mi jasne. Ja som mal na mysli „konstantnu“ chybu vahy typu „Nasa vaha ukazuje dve kila naviac“. Vtedy sa tie „dve kila“ pri odcitani stratia. Exaktne riesenie problemu vyzaduje opakovane merania, prehnat vysledky vzorcekmi a vyslednu hmotnost doplnit udajom o vypocitanej chybe. Si este pamatam z labakov. Pustat gulicku dolu valcom naplnenym olejom aj 50 krat po sebe je celkom sranda. Menej prijemny bol potom doma vypocet viskozity oleja aj s vypoctom chyby a dalsich statistickych velicin. :)) Enricove meranie by sa dalo vyhodnotit, ze jeho bajk vazi okolo 10 kil. Uvidime co ukaze vaha na stanici.

                    0 0
                  • Gorgov  

                    hele, ale to si myslim je trochu mimo. Zkus se na tý váze dvakrát změřit. Nevěřim že se ta váha sekne o víc než 0,5 kg. Spíš míň. A myslíš, že když nejdřív navážíš 65 a pak 75, že se nejdřív sekne směrem dolu a pak 0,5kg směrem nahoru? Nemyslim si. Teoretická absolutní chyba měření je to cos popisoval, ale tohle je myslim si trochu jinej případ.

                    0 0
                    • Brzdič  

                      Taky si myslím, že odchylka pro určitý rozsah vah bude konstantní. Třeba do 10kg bude odchylka –0,4% 10–25 –0,3% a pro 25–40 zase –0,5% nebo +3% atd. Takže při opakovaným vážení stejného břemene bude váha ukazovat stejnou hodnotu.

                      0 0
                    • MlokCZ  

                      Ani klidně se sekne u různých vah jiným směrem. Např. na váze, co mám doma mám ověřeno, že ta metoda vážení váha moje bez kola a pak s kolem má chybu téměř 1kg. Ověřováno s dvěma certifikovanýma 5-kg závažíma v ruce. Místo abych měl s nima o 10kg na váze více, tak mám pouze o 9kg. Ale je pravda, že ta chyba 1kg (na těch 10kg) je vždy stejná, takže když ji započítám, tak je výsledek celkem přesný.

                      0 0
                    • PePu  

                      Však jsem psal, že se jedná o krajní chybu. Protože ani jeden z nás (nejspíš ani enrico) neví s jakou chybou jeho váha měří (a klidně může být chyba různá pro určité rozsahy hmotnosti), je můj příklad (1%) stejně dobrý jako tvůj (0,5kg). Dokud nebude zkalibrovaná (a měření se nebude provádět víckrát), můžeme se jen dohadovat a je úplně jedno, kdo čemu věří či si myslí. Určitě bude lepší zvážení jen samotného kola.

                      0 0
                    • Stará Blažková  

                      Hele, ona taky ta vaha muze ukazovat ruzne, podle toho jak si na ni zrovna stoupnes.

                      0 0
                  • hydrant  

                    hele, proč mu to kazíš ? :-)

                    0 0
          • Krys  

            To vyriesi opakovane a statisticky spracovane meranie.

            0 0
            • wroum  

              to bych nerek, protoze vsechny mereni budou zatizeny stejnou „systemovou“ chybou :-)

              0 0
    • Brzdič  

      Pro ultragramaře/ul­tragramařky mám ještě jeden nápad. Komu se nechce snižovat hmotnost bajku, nebo svoji, může jezdit nahatej :-) Kdo odloží oblečení i tretry ušetří velmi snadno hned několik set gramů. U zimního oblečení je úspora ještě významnější. Bonusem je částka ušetřená za drahé značkové oblečení ;-) Je nutné zároveň s oděvem odložít i stud a chce to otužilost. Ve značné nevýhodě jsou pohledné bajkerky. Dá se předpokládat, že jen těžko budou hledat bajkera ochotného jet jim špici, naopak se zvýší počet bajkerů vezoucích se v háku :-)

      0 0
    • maxtor  

      Povedené. I ráfky a košík WCS… Proč jsi z čistě estetického hledista nekoupil i sedlo WCS??

      0 0
      • enrico  

        lebo sedlo WCS nema zrovna 135g :-)

        0 0
        • maxtor  

          Tak tomu říkám úchylka… Škoda, že Ritchey nedělá kola na centerlock. Vypadají jinak hodně dobře.

          0 0
    • orca  

      Má zrovna velkej efekt honit gramy u biků ??? nevyjde ekonomičtěji a efektivněji se podívat sám do zrcadla a schodit zopár kil navíc ???

      0 0
      • Biker jak Pes  

        No jo, ale ne každý si tohle zrovna může dovolit… ;))

        0 0
      • jecnak  

        „I've beat Rassmussen“ neni moje heslo. Proste uz neni odkud brat.

        0 0
      • Krys  

        Zacal som takto „gramarit“ a uz sa mi podarilo dostat sa pod magicku hranicu 90kg. :)) Dalsi ciel je stlacit hmotnost mna spolu s bajkom pod magicku hranicu 100kg.

        0 0
        • kubad  

          vydím to úplně stejně – v létě to tak je v zimě už je to horší.

          0 0
        • Toams  

          10kilovy bajk ale pojde pekne do prachov:-))) no offence;-)

          0 0
          • McBlacky  

            za 40000kč se dá postavit

            0 0
            • kubad  

              i koupit :-)

              www.amulet.cz/cz/detail.asp?…

              0 0
              • maxtor  

                No jo, s véčkama je to o něco snažší…

                0 0
              • smallbrother  

                10,1 i s pedálama. :)

                0 0
              • Gorgov  

                až na to, že tohle váží hodně moc přes 10:)

                0 0
              • tulda  

                amulet kecá, rozdíl u kola mojí mámy (amulet structure W) je asi 1,5 kg oproti katalogový hmotnosti:(

                0 0
            • vili  

              pockej, pockej, to uz se tu kdysi resilo a myslim sme se nevlezli do 60ti, ne? Nebo to bylo pod 9kg? To sly ceny tak dolu?

              0 0
              • maxtor  

                Zase je otázka kde a jak ty komponenty na anorektický bike kupuješ. Kdybys zašel do nejbližšího bikeshopu všechno se tam snažil nakoupit a neřešil, že jinde to seženeš daleko levněji, tak by ses možná nevlezl ani do stovky.

                0 0
              • TheIF  

                za 56K i z kotoučema (teda 200g nad limit, ale to stáhneš na plaštích) www.canyon.com/…tattung.html?b=52

                0 0
                • kubad  

                  plus pedály je 10,5 a urřitě to platí pro nejmenší rám

                  0 0
              • McBlacky  

                za 60 je 9kg… ale hodně se dá udělat za levno na pláštích. přičemž 9kg tak abys mohl osadit 500gr pláště už se do 60 staví jen pokud seženeš na dražší komponenty (rám, vidle) výraznou slevu. Nebo to postavit na starým scarebu 05 :) :) :)

                0 0
          • kubad  

            10 kg full určitě :-)

            0 0
          • Krys  

            to som zabudol dodat, ze na bajku nebudem menit nic :))

            0 0
      • náčelník  

        Snižovat hmotnost biku je daleko zábavnější než snižovat hmotnost vlastního těla :)

        0 0
    • madcat  

      že bych potunil svýho coilera a dostal ho pod magickou hranici 17 kg??? :)))

      0 0
      • fousek  

        Ja bych ho naopak potunil a dostal bych ho na magickou hranici 20 kg bude to urcite prospesnejsi:-)

        0 0
        • maxtor  

          A hlavně levnější:-)))

          0 0
          • fousek  

            no to bych az tak netvrdil

            0 0
        • TheIF  

          Aspoň se na tom dá jezdit a ne jen machrovat.

          0 0
          • maxtor  

            I na kole pod deset kg se dá jezdit a pro mnoho lidí možná mnohem lépe než na tom 17ti kilovém.

            0 0
            • TheIF  

              Když pominu pohodlí tak možná jo, ale jsou určité hranice takový kolo pod 8kg asi nebude mít dlouho životnost…

              0 0
              • enrico  

                s tou životnosťou máš asi pravdu, už aj tých tesať je málo, všetko tenké trubky atď…

                0 0
    • jecnak  

      To kolo pod deset mit nebude.

      0 0
      • maxtor  

        Ale jo, fakt mu to tak nějak vychází. Dal jsem si tu práci a přepočítal to:-) Bude to mít tak 9,5. To jse slušné.

        0 0
        • kubad  

          Uvidíme až to nechá zvážit přesně.

          0 0
        • Gorgov  

          tak to vůbec. bude mít těch 10 a bude rád:)

          0 0
          • cabbage  

            imho nejde o to kolik to má doopravdy, ale kolik to má v „Naše Biky“ ;o)

            0 0
            • smallbrother  

              mě to taky přijde že většina udávaných vah je spíš zbožné přání majitele. Ale proč ne? :)

              0 0
              • TheIF  

                to je na psychiku, když to nepřevážíš a uveříš tomu…

                0 0
            • ota  

              přesné

              0 0
    • kubad  

      Máš tu anketu blbě, se svým druhým kolem pod 9kg nemůžu hlasovat :-)

      0 0
    • cabbage  

      ještě by to chtělo anketu jestli objekty v prvních třech možnostech jsou biky, nebo ne:-P

      0 0
    • kolda  

      já tě nechápu. narvat tolik prachů do tuctové sériovky.

      0 0
      • cabbage  

        třeba koupí skandiovýho no-sainta..

        0 0
    • delfyn  

      s tím tvým vybavením bych se k té hranici dostal i se sectorem:)

      0 0
    • Daník  

      nějak mi uniká důvod, proč stavět kola pod 10kg??? Osobně dám přednost pocitu bezpečnosti a při mé kondici by mi nepomohlo ani kdyby vážilo těch 5kg:-( Je to pak spíš asi taková sběratelská relikvie.

      0 0
      • wroum  

        myliš se, uchylka to je :-)

        0 0
    • scret  

      sorac ze ti to tak reknu,ale navrh huj a vespod fuj… abys tomu rozumnel,prijde dost divoky veset takovy komponenty XTR,WCS apod. na ram od Artura… To uz bych radsi Spydera:)

      0 0
      • McBlacky  

        je to závodní rám tak proč ne… kdyby ho stříknul do oranžový a napsal na něj KTM tak budou všichni slintat…

        0 0
        • scret  

          zavodni ram? no ja osobne KTM nemusim:)

          0 0
          • wroum  

            dal bych si rict :-D

            www.staintune.com.au/…TM%20520.jpg

            0 0
          • McBlacky  

            a není? geometrii určitě, váhově za tu cenu taky dobrý… rozhodně bych řekl že se může rovnat s lepšíma amuletama, apachema, ravem a tunou dalších. Odpor k authoru je trošku záležitost tohoto fora /nic ve zlým/. místo abysme si jako češi vážili značky která se dokázala prosadit i v mezinárodní konkurenci tak nadáváme…klasika. Na závodech vidím rozhodně víc hobíků na modusech a visionech než na introvertech a egoistech.

            0 0
            • kámen úrazu1  

              tak tomuhle říkám objektivní, nezaujatý pohled. Dobrý!

              0 0
            • cabbage  

              Jo, napsals to přesně, je to česká značka, ne bajky…

              0 0
            • kolda  

              mě spíš zaráží nepoměr mezi rámem a výbavou. kdyby ušetřil 10–15 tis na výbavě a připlatil za lepší rám a vidli, tak to kolo bude někde jinde. takhle je to pro mě totál obyč, funkční, ale stejnou funkci by splnil za poloviční cenu.

              0 0
              • maxtor  

                Pokud to není mezistupeň – taky si chci poskládat nový bike svých snu, ale vím jistě, že do sezóny to zvládnu tak z poloviny. Zároveň vím, že pokud sem dám fotku, tak mi to zdrbou za to, jak můžu dát takové a takové komponenty dohromady.

                0 0
                • kolda  

                  neřekl bych, že to je Enriceho případ.

                  0 0
                  • maxtor  

                    Nevím, jen mě to napadlo, když jsem ten bike viděl, protože mi nepřipadne příliš vhodné cpát takové ozdoby na takový věšák (diplomaticky řečeno)… Je to ale věc majitele. Když to sem ale hodí, aby se pochlubil takovou sestavou, musel počítat s tím, že mu to někdo zdrbe.

                    0 0
                    • scret  

                      zase pro Enriceho je Author uz zahranicni bajk:)

                      0 0
              • náčelník  

                Mně ten rám nepřipadá vůbec špatnej (problém v nálepce?) a s vidlicí mám velice dobré zkušenosti.

                0 0
                • kolda  

                  neřekl jsem, že je špatnej. jen neodpovídá výbavě. do fabie si taky nepořídím výbavu jak do mercedesu.

                  ad vidle – dnes jsou ve stejné váze lepší.

                  0 0
                • kubad  

                  Rám špatný není (+/- takový šedý podprůměr), ale prostě k takové sestavě komponentů neladí nic víc nic míň.

                  Vidlice je měká, kroutí se, brzo chytne vakl, chování je moc sportovní – na nižší váhy možná, ale na druhou stranu poměr cena výkon ujde.

                  0 0
                  • McBlacky  

                    ha ha šedý podprůměr bys mě fakt rozesmál…

                    0 0
                    • kolda  

                      a není?

                      0 0
                      • McBlacky  

                        no není… šedý podprůměr podle mě je rám versusu. Modus a Vision už jsou o kus lepší. Já bych řekl dokonce že je to lepší průměr.

                        tak mi schválně objektivně napiš co je na něm podprůměrný, by mě to docela zajímalo.

                        0 0
                        • kolda  

                          ok, není šedý podprůměr, ale normální průměrný rám, co se týká váhy, nejspíš i tuhosti (tu nemůžu posuzovat,nejezdil jsem ho) a designu (subjektivní záležitost). do podrůměru se dostává v porovnání s výbavou. ta by si zasloužila úplně jiný rámový základ

                          ale je to čistě věc majitele, jakým způsobem chtěl utratit peníze, které měl vyčleněné na bajk.

                          0 0
                        • scret  

                          ram je zaklad bajku,na tom se snad shodnem:) tak nechapu tu „nevyvazenost“ XTR a WCS a Vision mi nejak dohromady neladi:) Kdyby to hodil do XTecka,tak tu nikdo nerekne ani popel…

                          0 0
                        • vili  

                          minimalne vzhled :-) kazdopadne pokud je lak jen z poloviny tak tragickej jak na versusovi kinetikovi atd tak na jakekoli jine znacce bude lepsi…da se do nej udelat bez vetsich problemu ryha nehtem

                          0 0
                          • kámen úrazu1  

                            Mám druhým rokem Tractiona a s lakem nemám nejmenší problémy. Kromě trochu oťukanéno spodku dolní rámový trubky. Ani bych se nedivila, kdyby Tvůj názor byl vytvořený na základě „známýho mého známého“, všimla jsem si, že poměrně dost lidí tu kritizuje komponenty, rámy či celá kola, aniž by s nimi měli osobní zkušenosti. Nebo v lepším případě porovnávají nejnižší třídu jednoho výrobce s mnohem lepší třídou jiného, což je jak míchat jabka a hrušky. Dobře je to vidět např. na nášlapech, třeba kritika systému zacvakávání a vycvakávání se ze šlehačů. Kolik z kritiků na šlehačech jezdilo?

                            0 0
                            • kubad  

                              To máš pravdu, jak bys teda hodnotila rám Vision ?¨ Já osobně myslím, že hodnocení lehce pod průměrem je adekvátní.

                              0 0
                            • scret  

                              ano,a ted zas z trochu jineho uhlu pohledu:)jak nekdo muze srovnavat nejakej komponent,bajka apod. s lepsim,kdyz na lepsim nikdy ani nesedel??:)

                              0 0
                            • scret  

                              neber to osobne.

                              0 0
                            • vili  

                              vlastnim tretim rokem ram author traction, takze to opravdu neni vymysl..zjistil sem to take u nekolika kol mych znamych(author)…spis si myslim, ze by ses ty na to mohla kouknout objektivne a prestat ho branit jen proto, ze ho jezdis :-D

                              0 0
                    • náčelník  

                      To dělá ta nálepka :)

                      0 0
                • maxtor  

                  Není špatný, ale rozhodně to není nic světoborného, na co by se dalo pověsit XTR a Ritchey carbon. Jde o vyváženost sestavy – alespoň já jsem to takhle myslel.

                  0 0
                  • scret  

                    tak to cejtim i ja…

                    0 0
                    • kolda  

                      Takze Enrico, odstroj tu plečku, sežeň pořádnej rám a zkus to znova :)))

                      0 0
            • ota  

              blacky,díky.autora jsem nikdy neměl a mít nejspíš nebudu,z enricova kola nejsem taky dvakrát odvázaný,ale štve mě,kolik rozumbradů s prachobyčejnou plečkou machruje,že to teda ne,to nikdy!je to tak jednoduché a funguje to tu-napíšu „autor,pells =hnus“ a jsem megahustý b-forista.

              0 0
              • kolda  

                nechápu tvůj útočný tón. tady jen několik lidí – včetně mě – namítlo, že rám zdaleka nedosahuje úrovně komponentů. to není žádné rozumbradování, ale fakt. kdyby to navěsil na obyčejný rám jakékoliv jiné značky, měl bych ten samý názor.

                0 0
                • ota  

                  já myslel takové debaty tady na foru obecně,neber to jako nějaký útok,probůh.ale myslím,že to podemnou dost lidí napsalo podobně-s tím rozdílem ,že to pro tebe může mít přijatelnější for­mu.

                  0 0
        • maxtor  

          To mi připomnělo jeden intelifentní přispěvěk, ve kterých pistel hovořil o „shitových komponentech pells,“ které by si nikdy nekoupil. Zároveň ale dodal, že jeho kamarád z nich dostal ten nápis a jsou úplně super!!

          0 0
          • scret  

            tak to nebude muj pripad:) sam mam treba riditka Pells,ale to je tak vsechno…Nerikam ze jsou to shitovy veci,ale dejme tomu tuctovy…

            0 0
            • maxtor  

              Jak co. Stejně jim to vyrábí někdo jiný. Na to, co mám na silnici, nedám dopustit.

              0 0
              • scret  

                Jj,kazda firma dela shitky a dobry veci…

                0 0
                • TheIF  

                  každá ne

                  0 0
                  • scret  

                    tak uplne kazda zas ne,ale takovejch min. 80%:)

                    0 0
    • Gorgov  

      já prostě nechápu proč ten rám? jako by si na 3 měsíce starej vánoční stromeček bez jehličí věšel ty nejhezčí ozdoby…

      0 0
      • Radek Broz  

        Trefné;-)

        0 0
      • kubad  

        Co nechápeš, prostě EVOLUCE – na rám dojde až naposled já to chápu a enrico37 už to taky pochopil (ale trvalo to)

        0 0
    • enjoy  

      a to ma prosim skoro dvoukilovej ram!:-)

      0 0
    • pegas  

      ..bajk peknej,to jo..akorat asi ram neni to best of,hlavne povrchova uprava je u authora na p… a chudak vidla,dostane zabrat s kotoucema…ji­nak pekny…

      0 0
    • gobike  

      Pekny no, ale dalo by se usetrit jeste na ramu. Co treba Luzifera od No Saint? Ten by tem komponentum slusel, vaha okolo 1200g. Mozna bych dal rovny riditka at je to jeste vetsi zihadlo :)

      0 0
    • Bonebiker1  

      …velmi úsměvná debata…

      0 0
      • hydrant  

        úsměvná moc ne, je vidět, že se tu sešli Češi… :-(

        0 0
        • Bonebiker1  

          …to je fakt, nevím proč, ale už delší dobu mám ze zdejších debat pocit že přibývá názorů, že jediný pořádný kolo je to vlastní…

          0 0
          • Brzdič  

            Já bych spíš řek, že ta nejlepší komponenta je ta nejlehčí, bez ohledu na její výdrž, poměr cena/výkon. Čím dražší tím zaručeně lepší ;-) Tady by určitě prorazil výrobce nabízející rovno sedlovku, na kterou by šla navléknout zátka od piva vydávaná za ergonomické sedlo :-) Samozřejmě by to „sedlo“ stálo minimálně 5000,–Kč.

            0 0
            • scret  

              zatka ma ostry hrany:))

              0 0
              • TheIF  

                Alespoň ti bude „sedět“ :-)

                0 0
                • scret  

                  me ne,nejsem z tech co vozej tvrdy karbonovy sedla,ktery nemaj uz zadny polstrovani…

                  0 0
                  • kubad  

                    Budeš se divit, ale mě sedí carbonocé sedlo víc než: Fizik – Nisen, Platau Selle Italia – SLR, SLR XP, SLR XC gel flow,

                    0 0
                    • scret  

                      verim,kazda pr…je jina… Fizika bych nechtel snad ani zadarmo… Mam ted SLR gel-flow a velka spokojenost,jenom ta spicka by mohla bejt vic polstrovana:))

                      0 0
          • Blade  

            No jasně! Artur Instinct RULEZ :-D

            0 0
    • Balrog  

      Omylem sem špatně hlasoval, sory :-)

      0 0
      • smallbrother  

        …máš štěstím že ses sám přiznal! Nepřej si ten kolotoč když by to někdo zjistil. :) Možná by došlo i na „exkomínkaci“ :D

        0 0
    • dr.Torment  

      to je vazne uz uchylne…na marathonek si stejne vemes 2l tekutin, helmu, hadry, boty, naradi…cca 4kg vystroje, tak co? gram sem, gram tam. Otazka je take vaha pilota, jestli vazis 65kg, tak ja mam dobrejch 85kg, vsechno je to v nohach damy a panove ;o)))

      0 0
      • scret  

        vazne?v nohach rikas jo? tak to slysim poprve:)))))))

        nemyslim si ze je to uchylny,pokud neodvrtava komponenty,jako napr. brzdovy paky,nenasadi karbonovy prevodniky atd.:)

        0 0
        • kubad  

          Nové XTR 2007 má prostřední standartně karbonový. :-) to bude úchylů

          0 0
          • scret  

            fakt jo? to jsem nejak prehlid:(

            jo to bude:) nevim,zatim me nejak XTR kliky 07 neoslovujou…kdyz uz tak to uz radsi 06…

            0 0
            • scret  

              ale takovy XTR 02,hmmmm,dal bych si rict,kdyby se doma nekomu valela cela sada:)))

              0 0
            • kubad  

              Doufám, že se nepletu, ale je tuším kombinace carbon+Ti zuby

              0 0
              • smallbrother  

                pěkná věc, jsem zvědavý až je uvidím v reálu (co s nima udělá provoz).

                0 0
                • kubad  

                  Jen prostřední je Carbon + Tí snad to mají Japonci ověřené uvidi se.

                  0 0
                  • smallbrother  

                    tak to asi jo, myslel jsem normální odřeniny od treter a řetězu.

                    0 0
        • dr.Torment  

          tak jasne, nesmis jet na HT co vazi 15kg, ale jestli jedu na biku co ma 11.2 nebo 12, uz je celkem jedno, hlavne, kdyz se mi nezlomi ram v kopci, osobne moc carbu neverim, videl jsi nekdy carbonovej DH? :D

          0 0
          • scret  

            budes se divit ale videl!:)

            0 0
          • kubad  

            Udělat carbonový DH není problém. problém je garantovat plnou funkčnost po pádu nebo nárazu, proto se moc carbon v DH neobjevuje. Ale třeba Scott si hodně věří – z tohoto bych strach neměl vůbec: www.bike-forum.cz/…se_biky.html?…

            0 0
            • dr.Torment  

              Vypada slusne, ale stejne bych dal prednost osvedcenym konstrukcim, co do ovladatelnosti je to asi paradicka, avsak zaruku bych na ten bike nedal :o)

              0 0
              • kubad  

                No mě už pár let šlape na rámu zadní stavba z carbonu ( bez čepů) ohýbá se 63mm mám přes 90kg a bez problémů

                0 0
                • scret  

                  konkretne Ramsona tu nekdo daval fotku hezky rozlomenyho:)

                  0 0
                  • kubad  

                    zlomíš všechno

                    0 0
                  • scret  

                    forums.mtbr.com/show­thread.php?p=24356­93#post2435693

                    tady to je

                    0 0
                • scret  

                  na tvym scalpelu tech 63mm moc ani nezatezuje…

                  0 0
    • Twister  

      Hmm, moc pěkný. Teď aby to taky vydrželo. Ale na to, že Author nemusim se to fakt vydařilo.

      0 0
      • Lambonaut  

        jezismarja! pro me je magicka hranice 16 kilo :D

        0 0
    • Marika88  

      Moc hezky poskládané, červený Vision má něco do sebe…Ty debaty kolem artura mi připadají přinejmenším úsměvné. Rámy jako Aurhor, Merida, Rockmachine, Apache, Kellys a spousta dalších jsou IMHO velice podobné a případný kupující neprohlkoupí, protože za slušné peníze dostane solidní rám. Potom jsou rámy jako Gary Fisher, Klein, Trek, Scott, kde se platí za značku. Radši tu parádu oželím, a za mnohem menší peníz pořídím tuctový rám, kderý ale bude plnit svou funkci. Taaak a ted se do me pustte :)

      0 0
      • ydaho  

        máš pravdu, fuj scotty jsou votřesný :)

        0 0
    • dancing dog  

      muj bajk necelejch 12 kg po výměně vidlice za R7 Je mi to ale jedno, na nějakym kg bajku m nezáleží,když sám bych měl zhubnout aspoň 10kg + když nemám žádný závodní ambice… mam ocelovou silničku,váží skoro jako bajk a jsem rád,že mě uveze.. sláva závodním chrtům, čest bajkerům pohodářům

      0 0
    • goofy  

      Ja kdyz sem zvazil svuj bike, tak sem zjistil, ze u mne magicka hranice bude asi 17 kilo :-) Ale jelikoz prijde vidla na pevnou osu a tezsi kolo, tak je to v nedohlednu ;-)

      0 0
    • RUR  

      Hm, tak takový kolo bych asi z kopce nosil na rameni. To má snad životnost k prvnímu kořenu:-))) Nevěřím, že by pětideková nába mohla vůbec něco vydržet. Brzyd po šesti dekách ve mě vyvolávají očekávanou pevností a spolehlivostí mrazení v zádech. Ale jako koníček to nemusí být špatný. Vesmírná turistika, nebo sbírání jachet vyjde dráž:-))

      0 0
      • McBlacky  

        XTR brzdy bych zrovna nehanil… od nás je jezdí Bajkr na endurku a i jeho 95kg spolehlivě zastavej bez problémů. XT náby jsou váhově spíš horší… rozhodně ne žádná gramařina. Z Enricova kola bych měl strach akorát o Scareba.

        0 0
        • McBlacky  

          samozřejmě při používání XC/maratony…

          0 0
        • RUR  

          Asi jsem to špatně napsal. Myslel jsem ty kola z Lightweights, nebo podobných stránek. Šestikilovej horal je imho vhodný jako exponát, ale načisto ne k běžnému provozu.

          0 0
    • LUCCA  

      Ahoj, nechcem ti kazit radost, ale s bikom Author sa na takuto hranicu asi tazko dostanes.....Sa­motny ram Author nepatri medzi najlahsie, aj na komponentoch sa da este kde tu usetrit.

      0 0
      • RUR  

        No, Introvert 2005 vážil rám kolem 1,5 kg i s hlavovým v 19"(váženo- viděno). Tam bych a ten Vision je menší a jestli bude o 20 deka těžší? Takže bych 10 kg se viděl jako dodst v pohodě.

        0 0
        • McBlacky  

          jenže Vižle není ze stejnýho materiálu jako Introvert. Alespon já si to myslim… i tak se dostane v pohodě do deseti. Já bych ho tipoval tak 1650

          0 0
          • RUR  

            To není, ale je to Zonal (Introvert byl Airplane) od Columbusu ( nyslím, že s toho staví i některý vyšší Rockmachine). To ale nic nemění na tom, že ten rám není nějaká no name cihla.

            0 0
    • MlokCZ  

      Váhu nějak extra neřešim, jen se snažim, aby kolo nebylo už nějak extra těžký. Moje hranice je 14kg i s tím co dám na kolo. A to je 0,65 láhev (na dlouhý vyjížďky beru camel s ioňtákem a jednu malou láhev s vodou), malá podsedlovka s nářadím (jen nejnutnější – duše, multiklíč, montpáky, lepení) a pumpička. A ty věci mají něco přes 1kg dohromady, tak kolo musí mít něco málo pod 13kg. Akorát se těsně pod tou hranicí držim se současnym kolem a nové na tom bude stejně. Dalo by se ušetřit ještě všude možně na váze (tak 0,5kg), ale už to nemá smysl za ty prachy, co by to stálo.

      0 0
    • libi  

      prehnana gramarina je cestou do zahuby (spitalu)

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce