Taky jste se teď po vánocích v obchodech setkali v různých obchodech s tím, že magické slovo magické slovo krize je to co dlouho ve své mizérii hledali? Dělali jsme mizerný business , vylhané výsledky, nemožné vedení, sem tam nějaký tunel, nebylo to na koho svést, ale haleluja máme teď tu krizi.
Argumentu o krizi je zneužíváno pro vyšší cenu, nedostupnost u zboží, nebo pro vyvolání paniky, že pokud nekoupíte teď tak to bude dražší , nebude to a kdoví co ještě. S čím jsem se také setkal jsou vylhané slevy, velké cedule oznamují slovu, cedule s „původní“ cenou a velkorysou, novou která je prostě no… …stejná. Prostě neslevili nic nebo naopak ještě to je dražší + doplněné pohádkou o té příšeře jménem krize a velkorysé slevě.
Co si myslíte já ať počítám jak počítám tak stejně i přes nepříznivý kur $ , € nebo Libry vychází nákupi v zahraničí stejně výhodnější stovky , tisíce a u rámu a top vidlic až o desetitisíce levněji.
Taky jste se setkali těmahle blbostmi ve vašem okolí, co si myslíte ohledně plašení s krizí. Nemyslím tím dopady na velké podniky ale na vyloženě zjevně plašení a blbnutí v momentu kdy to opravdu nemá podložený důvod?