Ahoj vespolek,
má už někdo osobní zkušenost?Nebo alespoň nějaké poznatky z doslechu?
Ahoj vespolek,
má už někdo osobní zkušenost?Nebo alespoň nějaké poznatky z doslechu?
Nikdo?
Ani z doslechu?
Taky by mě zajímalo…
kubad a tusim easyrider je maji…
Včera jsem jedny dával na bike.
Tělo páky působí dost plastově, trošku jako JULIE z roku 2001–02. Krok páky je příjemný, středně tvrdý, odvzdušňují se docela dobře. Výkon zajeté jsem nezkoušel.
Váha je šílená. Páry by se měly cenově pohybovat kolem 10tis.
a MT-6? s těma zkušenost nemáš?
To bude dost podobné, řekl bych…
Co znamená „Váha je šílená“?
asi nizka:)
To mi došlo, že to nebudou 2 Kg :-)… Spíš mi šlo o konkrétní číslo…
tipl bych nizsi vahu nez XTR, Avid Ultimate, Magura Marta atd.
Otazka jestli treba nizsi nez R1…
R1 je lehčí a zatím mám pocit že i víc brzdí :-(
Tak to neni moc dobra zprava:(
Brzdi lip/hur nez Hope, XTR apod.? Diky za info..
nedokážu zatím posoudit, pořádný zátěžový test ještě neproběhl
no, sice jsem spokojeny s Trailama a porad se v tom utvrzuju vic a vic (njn, shorim v pekle B-F modni policie) ale klidne bych si koupil nejaky novy brzdicky – nizka vaha, vysoky vykon, skvela davkovatelnost, neskrtani kotouce – tzn.vetsi mezera mezi deskama, bila barva… Karbon paky vyhodou…
Napada te neco? Jsem skromny…:))
Teoreticky by do toho spadaly R1 ale – bojim se prehrivani pri AM jezdeni a hlavne jako vsechny Formule skrtaj:(
mezera na těch Magurách je pohodová, uvidíme až to pujde do pořádných kopců, R1 jsem nasadil na Merlina brzdí to fakt krásně, ale mezera je malá :D
Hm rozdíl 35g mezí MT2 a MT8 to jsem teda čekal víc :) podle toho webu navíc MT6 váží stejně jak MT8, proč jsou potom takové rozdíly v ceně?
Víc karbonu ;-).
To by mě zajímalo kde se ho víc podělo mezi mt6 a mt8 :)))
http://www.magura.com/…atures_E.pdf
tady máš rozepsané rozdíly
Ty pojmy mi většinou stejně nic neříkají.
Páky a víčka úchytu na řidítka, pokud si dobře pamatuju. Plus ještě o malinko víc odlehčenej třmen.
Zdravím, ahoj všem. Má někdo zkušenosti s řinčením přední brzdy na Magura MT8 SL?
Kolo má najeto cca 300 km, servisák mi tvrdí, že je to u těhlech brzd normální, že je málo místa mezi destičkami a kotoučem…
Nicméně mi to jednak přijde jako blbost, protože k tření dochází nepravidelně, záleží na rychlosti, náklonu, terénu, … žádná pravidelnost.
A strávit 2h na kole bez sluchátek je jak posekat zahradu křoviňákem.
Kolo je po 150 km po garančce (brzdy, resp. brzda, zvonila od začátku, ale přijde mi to čím dál horší).
Nemá někdo nějaký tipy triky zkušenosti, než to půjdu reklamovat?
Díky