Zdravím . Po nafoukaní vzduchu na požadovanou hodnotu mě nedrží tlak ve vidli. Zjistil jsem, že tzv. sťírák se nazvedne a skrze něj utíká vzduch. Prosím o nějakou radu co stím. Děkuji
Zdravím . Po nafoukaní vzduchu na požadovanou hodnotu mě nedrží tlak ve vidli. Zjistil jsem, že tzv. sťírák se nazvedne a skrze něj utíká vzduch. Prosím o nějakou radu co stím. Děkuji
vyměnit těsnění ve vzduchové komoře.
vzduch jde z komory ven a vytlačuje stírák.
s ohledem na stáří vidle ale spíš kompletní servis :D
Děkuji za info. Vidli jsem koupil ve čtvrtek a už ji musím dávat do servisu. No jo no. A to mě bylo řečeno, že je vše ok.
predpokladam bazarovka… Majitel evidentne kaslal na udrzbu, jako bohuzel 60% majitelu R7micek…
Mam jednu letitou R7, viz profil, a stale je jeste v pojizdnem stavu… Udrzbu ale delam pravidelnou a je potreba dolivat olej nad vzduch.pistek, aby se mohl mazat…
Takze nejdrive zkus vidli rozebrat, tezko muzes verit predchozimu majiteli, a udelat kompletni rozborku a novy oleje…
Vzduch pistek resp. jeho tesneni zkus ocistit, dobre maznout silik. vazelinou a jeste nad pistek husty mazaci olej.. Ja davam redrum…
Dava se cca 5ml…
Uz jsem si taky jednou myslel, kdyz se mi tohle stalo, ze je po tesneni, ale ma narok. Udelal jsem vyse popsane atlak drzi zas uplne v pohode!
Olej nad pistkem doporucuju hlidat vzdy po pul roce… U vyhoblovany vidle i klidne 3× do roka…
Jeste k tomu oleji na pistku, nekterym chrtum nevyhovuje linearita R7, takze na pistek lze nalit pomerne hodne oleje (ja pro zmenu pouzivam Fox fluid) tim se vyresi jak mazani pistku tak se zvysi progrese.
Je to 100 let starej trik, ale treba nejakemu novackovy pomuze a nebude o R7 tvrdit ze je to *****:-)
jj, muze byt… anebo tam vlozit nejakou domorobo vlozku…