Marzocchi 66 ATA pruzeni a RC3 tlumeni

14 nepřečtených
  • kesu

    ahoj,

    tudle vidli vozim na kole v profilu,

    prosim nekoho technicky zdatnejsiho o radu, chtel bych pochopit jak tadle vidlice funguje, protoze s jejim spravnym nastavenim dlouhodobe bojuju.

    v prave noze je negativka,pozitivka a komora PAR.pozitivka i negativka se fouka zezhora a pri zmacknuti se prepusti tlak mezi tema dvema komorama.Komora par je zespoda prave nohy .Resi progresivitu a prej je zavesena na nejakym lanku. Pochopil jsem,ze tahleta par komora se musi foukat prvni a na trosku vetsi tlak nez hlavni aby se to lanko naplo.

    Ale jak tohle vlastne funguje realne? to se proste stlaci nejdriv hlavni komora a pak se zacne nekdy ve zdvihu stlacovat i ta par komora jakoby v zavislosti na pomeru tlaku v ních?

    Dalsi vec je patrona RC3

    • umoznuje nastavit rebaund,nejakou hi-lo speed kompresi a tlak vzduchu nadtlumenim
    • jak se muze nastavovat hi-low speed komprese najednou jednim koleckem??
    • k cemu je ten ventilek v noze kde je jen tlumeni??

    zatim to vozim nastaveny tak abych mel v par komore malinko vyssi tlak nez v pozitivce,ne­gativka se nastavuje sama.Kompresi mam nastavenou na min aby to nebylo tupy a ten ventilek v tlumeni nenafukuju vubec.

    mohli byste mi nejak polopaticky nejlepe s nakresem vysvetlit jak todle funguje??

    díky moc..

    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.