Chci si udelat radost a koupit si novou vidlici. Puvodne jsem si ji chtel kopupit uz v loni, ale porad me neco odrazovalo.
¨
FOX odmitam z principu, ze do jedineho servisu v CR to posilat nebudu a i kdyz bych si menil olej sam, tak je podle rekaci tu na netu potreba menit i stiraky + dalsi veci, ktere stejne musim koupit
RS Reba se mi sice libi chodem, ale vsichni moji kamaradi, co maji Rebu ci Revelation (ruzne rocniky) maji problem s MotionCotrolem – tece, nezamyka, vidle nefunguje pri zmene zdvihu (U-Turn verze)
Magura Durin – sice nikdo neavizoval nejake zasadnejsi problemy, ale udajne (podle treba Hnoje) hodne necitliva zavodni vidlice, obcas u ni nekdo avizoval horsi tuhost. Servis nedokazi posoudit.
Ted jsem objevil zmrtvych vztani Marzocchi. Konecne sla dolu vaha, jak u konkurence, maji mit nove stiraky s citlivym chodem, maji zaruku na 3 roky bez servisu (samo ze se nepocita vymena oleje). je mi jasne, ze treba za tu Marzocchi Corsa Superleggera RC mohu mit F100 RLC (na jednom e-shopu i o 3 tisice levneji), ale to neni, oc tu bezi, stejne tak i RebuXX. Asi ji tu nikdo nema, tak se ptat na chod je zbytecne, ale alespon bych prosil vysvetlit zasadni rozdil v tlumeni TST Micro a AER (Milan ci Mlok by mohl vedet).
Nejsem zadnej zavodnik, soucasnou vidlici mam od roku 2001 (Z3) a jediny duvod pro zmenu je ta, ze chci lepsi zpetny utlum (ted mam SSVF) + o kapanek lepsi vahu (no a pak taky ta radost, ze). od vidlice pozaduji predevsim relativni bezudrzbovost (otreni noh po vyjizdce ci vymenu oleje po roku beru jako samozrejmost), citlivost z kraje zdvihu a aby se nepropadala pri pomale jizde treba ze schodu. Cim jednodussi a mene stelovatek, tim lepe, na gramy si nehraju.
A ted ta zasadni otazka : jaky chod (tlumeni) bude mit ta levnejsi Superleggera LR ? Bude mit ten utlum ± jako Reba, nebo je to jen predrazena zakladni vidlice a pokud budu chtit lepsi tlumeni, musim vzit tu Superleggeru RC ?