• Sark88

    Ahoj , kupuju tohle http://www.canyon.com/…es/bike.html?… . Jsou na něm kola Mavic Crossmax SLR . Dočetl jsem se o nich ,že kola jsou určené pro hmotnost jezdce do 85 kg . Do toho limitu se bohužel určitě nevejdu . Vážim 95 a tolik určitě neschodim . Nemáte s tím nějaké zkušenosti ? Myslíte si ,že budou třeba praskat dráty nebo tak něco ? Díky za radu

    0 0
    • JakeF  

      Rovnou bych je prodal jako nejetý a nechal zaplýst něco na ZTR Arch EX. Podle toho, jaký se zvolí náby a dráty, bys na tom ani nemusel tratit a určitě budou vhodnější.

      0 0
      • TJK  

        1*

        0 0
      • scret  

        sice to bude par gramu navic, ale alespon bude klidnejsi, ze mu to neco snad vydrzi…

        Navic guma se mu nebude tolik zvejkat jako na SLR…

        0 0
        • TJK  

          taky v tom vidim jen plusy a myslim ze do 10ti se vlzeze za komplet… i kdyz bych mozna skladal radsi na Hope/sapim/WTB i23 … to bude levnejsi nez ZTR.. navic bezduse, sirsi plast, vyssi odolnost a pro vahu a pouziti na fullu se alespon nebude muset bad ze to nekde rozlame az to kousek odlepi od zeme :-)

          0 0
          • scret  

            23ky uz budou asi zbytecne moc… ArchExy postacej jako XC rafek…

            0 0
            • TJK  

              vydis ja mel za to ze 23 je vnejsi sirka a maj 21 vnitrek a oni to maji ocislovany podle vnitrku… no asi ano mas pravdu

              0 0
              • scret  

                jj 23ky jsou spis jak FlowExy…

                0 0
                • JakeF  

                  Flow EX jsou už 25,5, to je zase o level jinde :).

                  0 0
                  • TJK  

                    Vsak je taky na nich predni 2.35 hans dampf pekne vypasenej burtik :-)

                    0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
                    • JakeF  

                      Jen kdyby nebyly tak těžký…

                      Což by pro něj taky nemusela bejt špatná volba, co ty nový WTB Kom i23? Neví někdo, jak to je s odolností patek proti ZTR? U ZTR ty nízký patky se skoro nedaj ohnout, kdyby to u WTB bylo stejně, tak by to byla celkem fajn volba. Ale trochu se bojím, že ta váha je až moc lákavá, aby to bylo odolný…

                      0 0
                      •  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        0 0
                      • TJK  

                        me ta patka prijde dost masivni

                        0 0
                        • JakeF  

                          Masivní jo, ale vysoká… A když si vezmu, kolik ran dostaly 330g Alpine a patka se ani nehla, tak ty nízký patky u ZTR asi dělaj hodně… Měli by ZTR udělat lehčí 23mm ráfek, to by bylo :).

                          0 0
                          • TJK  

                            hele valim na ibisu 2.4NN na Flow teda v 26er a na to ze je to full, takovej plast a rafek.. tak to jede nad ocekavani neskutecne.. fakt jsem cekal vyrazne horsi odezvu… takze bych se zvesela vys***l na par gramu a vzal ZTR a mas klid.. ty gramy nepoznas a s tvoji vahou, teznikou a vykonnosti dle me tuplem ne…

                            0 0
                            • scret  

                              nejvic stejne udelaj gumy a bajk samotnej… Ted muzu aktualne srovnavat SXka a Hope/ArchEx, ktery jsou o cca 100g lehci a nepoznam vubec nic…

                              0 0
                            • JakeF  

                              Problém je v tom, že na EN závodech, jak jsou to krátký úseky, tak se jde do zrychlení ještě agresivnějš, než na XCčku… A na to už mi Flow EX přijde moc.

                              0 0
                  • kubad  

                    Ojeb uzsima patkama, zvenku je to 1mm

                    Stejná kategorie

                    0 0
                    • JakeF  

                      Venkovní rozměr moc roli nehraje, ne? A rozdíl ve vnitřním 2,5mm mi přijde teda sakra dost… Proti Flow EX by spíš seděly i25 bych řek… I váhově jsou 545g vs 550g.

                      0 0
                      • kubad  

                        No jestli je při tebe zásadní vnitřní šířka ojebana zuzenou patkou pak ok.

                        0 0
                        • JakeF  

                          Teď to nechápu, jakože ta patka potom nic nevydrží? Zase jak je nižší, tak nejspíš nepotřebuje tolik materiálu, aby držela tvar…

                          Jinak fakt to neber jako nějaký rejpání, zajímá mě to. Jestli budu mít enduro, tak jsem tam původně chtěl dát ty moje Archy EX, ale na druhou stranu mě láká něco širšího. Pokud se neobjeví nic novýho, tak bych asi risknul ty Kom i23…

                          0 0
                          • TJK  

                            ja nevim ze furt resis gramy na kole ktery se svoji vykonnosti uvalis jako nic, tak vem FlowEX a mas jasnej klid! :)

                            0 0
                            • JakeF  

                              Protože na enduru o to zrychlení fakt jde… Ani na XCčku, jak se jede na 1h+, tak nejde o to zrychlení tolik. A s Flow EX už by se asi nešlo vejít ani pod 2kg…

                              0 0
                              • TJK  

                                tak ty ses zase takovej hajzlpavouk :) tak vem ArchEX a mas jasno :)

                                0 0
                                • JakeF  

                                  Ty už mám, stačilo by vyměnit koncovky nábojů… Ale právě jsem si říkal, že na nějaký 2,3–2,4" pláště by se neztratil i širší ráfek… No uvidím, mám hromadu času na rozmýšlení :). Stejně nějaký kola budu potřebovat, jen je otázka, jestli proti Arch EX víc XCčkový nebo víc EN :D.

                                  0 0
                            • JFtryall  

                              Lehky odolny kola jsou strasne dulezity. V nastupech 100g na rafku docela poznas. :-) mam e.13 zaplety a ten celek je takovej kdovijakej, ale rafky jsou bozi. 650b kolem 400 gramu a uz dostaly takovejch ran a drzej paradne. Archu bych se nebal, mam vnitrni sirku 21mm a je to pohoda. Co se tyka sirky tak stejne 2.35 na predek je dostatecny, dozadu to chce spis uzsi a rychlejsi vzorek.

                              0 0
                              •  
                                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
          • Hnoj  

            Myslím, že WTB KOM i23 bude v tomhle případě hooodně zajímavá volba.

            0 0
          • sharkeeCZ  

            tak pokud stoji SLR 900 €, tak za 10k je proda jiste vzdy, ze ano ;-)

            0 0
    • yetti  

      Mám sice starší model SLR, ale vážím podobně jako Ty a už mi pár let bez problémů slouží. Sice dost záleží co s tím budeš jezdit, ale pokud se k tomu budeš rozumně chovat tak bych se toho nebál. Mimochodem znám borce co má 105kg a jezdí na SLR taky

      0 0
      • karliner  

        Přesto bych se řídil radou JakeFa.

        0 0
      • TJK  

        tak treba Bebe jezdil na Blurovi Olympicy na tune King/Kong principielne pod 1400g kola http://www.bike-forum.cz/…il-1480.html … a kluci z Bicy na 150/150 fullu taky a neznamena to ze by to melo vydrzet nebo ze to vydrzi :-) z tehle klukovin sem vyrostl… lepsi je mit jistotu a klid a vedet ze si muzes dovolit vic.. coz u fullu je rekl bych jen + k zabavnosti

        0 0
      • scret  

        ty starsi radi praskali…

        Urcite se na tom jezdit da, ne ze ne… otazka ale je, jak dlouhou budou mit vydrz… Kazdopadne uz je pres doporuceny limit a hotovo…

        Kdyz uz, tak STcka 29…

        0 0
      • JakeF  

        A má to smysl mít tam kola, který musíš šetřit? Moje zkušenost je taková, že na 29ce dostávaj kola zabrat ještě víc, jak z důvodu větší páky, tak z důvodu, že se to na 29 dá víc prasit. Těch pár gramů rozdílu stejně není poznat…

        0 0
        • Člověk a jeho svět  

          Smysl to má – SLR dobře vypadají ;)

          0 0
        • yetti  

          Když si kolo stavíš, tak si ho prostě poskládáš z čeho chceš, když kupuješ kolo celé a je vybavené Mavic SLR, tak nevidím důvod je se ztrátou prodávat a nahrazovat něčím jiným.

          0 0
          • JakeF  

            Já zase nevidím důvod jezdit na něčem, co je na tvojí váhu nevhodný a musíš se o to bát. Nehledě na to, že když je prodá nejetý, tak tam ztráta nemusí být žádná a pokud si nevymyslí nějaký luxusní náby, tak ty nový kola pokryje z prodeje SLR.

            0 0
            • TJK  

              neverim tomu ze prodejem novych SLR nepokryje Hope/WTB Frequency a rozumnej drat…

              0 0
              • scret  

                uplne v pohode…

                0 0
                • TJK  

                  a principielne co fic si z hlediska funkce za ten peniz prat ze? :-) ja jsem spokojen!

                  0 0
              • JakeF  

                Vždyť jo, jsem psal to samý… A klidně by se vešel i se ZTR :).

                0 0
                • sharkeeCZ  

                  uz jsme si psali v diskuzi ohledně vyberu meho n8veho kola. Nakonec to bude, jak jsem psal, Grand Canyon 6.9 CF SL 29, kde jsou Crossridy. Oproti tomu co jezdim dnes na MRX to bude polepseni si, ale jak tak ctu, tak bude asi vhodne zvazovat upgrade. Co by jsi doporucil pokud jezdim v podstate jen trasy XC, bez tezkeho terenu a asfalt mam jen na presun do terenu i kdyZ to jsou nekdy i kilometry za vyjizdku? V cem pocitim rozdilu kol?

                  0 0
                  • JakeF  

                    Otázka je, jestli chceš bezduše nebo ne. Pokud ne, tak můžeš výměnou ušetřit pár gramů, ale nemyslím, že bys to nějak zásadně poznal na rychlosti. U bezduší nabízí ZTR výrazně větší komfort nasazování plášťů a díky větší šířce maj pláště menší tendenci se žvejkat a to už podle mě smysl má.

                    0 0
                    • sharkeeCZ  

                      na gramy si nehraji..to radwji shosim kilo, nebo dve tuku ;)

                      bezduse zatim resit nebudud, mam z toho obavy, holt jsem jiz starsi kousek, ktery se nekdy tekzce uci novym kouskum

                      0 0
                      • JakeF  

                        Pak už jedině, kdybys tomu hodně nakládal v terénu, že by se daly dát nějaký tužší kola, co líp drží stopu. Jako pokud si tu radost udělat chceš, tak se vždycky nějakej důvod vymyslí :). Pokud ne, tak Crossridy v pohodě poslouží.

                        0 0
                        • sharkeeCZ  

                          spise zvazuji, ze tam hned vymenim brzdy (Formula C1) za XT

                          0 0
                          • JakeF  

                            :) úplně stejnou výměnu plánuju, pokud mi vyjde kolo, který chci… Ale ty Formule C1 jsem ještě neměl v ruce, tak kdoví…

                            0 0
                            • sharkeeCZ  

                              http://www.bikerumor.com/…bike-brakes/

                              tady jsou nejake základní informace, ale moc mi to neřekne

                              0 0
                              • sharkeeCZ  

                                ted jsem koukal, ze zcela stejne brzdy ma i 2014 model Speslu SJ HT Comp..tak to asi uplne spatne brzdy nebudou, mozna jim dam sanci. Lepsi nez Avid Elxir1 budou urcite

                                0 0
                                • TJK  

                                  a co takhle pojezdit a zjistit ze treba fungujou :)

                                  0 0
                                  • sharkeeCZ  

                                    ano, to je to dilema, jestli prodat za lepsi cenu nove, nebo risknout a treba zjistit, ze jsou dobre

                                    koukal jsem, ze nemalo lidi, co je maji na novych kolech, je hned prodavajai..na ebay treba za 120 ?

                                    0 0
                                    • TJK  

                                      no je to dilema, ale pokud ti nevadi se s tim tak parat ohledne prodeje a tak… tak je prodej a kup jistotu jako jsou ty XT… ja bych osobne byl pro variantu c.2 :)) tj. prodat a nakoupit :))

                                      0 0
                                      • sharkeeCZ  

                                        spis koupit, C1 sundat, XT nahodit a C1 nabidnout, jinak bych musel brzdit ocima ;)

                                        0 0
                                • JakeF  

                                  Právě proto o tý výměně uvažuju :). Podle toho bych moc nesoudil, letos dávali Magury a ty chodily kus od kusu některý dobře, jiný nic moc… Alespoň zatím to bylo tak, že Formule nebývaly špatný brzdy, ale maj dost malou mezeru mezi deskama, takže často škrtaj. Osobně to uvažuju vyměnit za XT, protože je mám ozkoušený a je to jistota.

                                  0 0
                                  • kubad  

                                    2013 Formula mají zvětšenou mezeru, brzdí jak sfiň, ale spolehlivost je určitě na straně Shimana, ale ty jsou zase výrazně těžší

                                    0 0
                                    • sharkeeCZ  

                                      uvidime, az dorazi

                                      z toho videa toho taky moc jeden nezjisti

                                      http://www.youtube.com/watch…

                                      0 0
                                    • JakeF  

                                      To nezní špatně, třeba by stačilo dát jenom XT Ice Tech kotouče :).

                                      0 0
                                      • sharkeeCZ  

                                        kolo mi dorazil az za 3 mesice, tak do te doby snad budou na webu prvni zkusenosti a recenze

                                        nejsem zadny DH nebo AM jezdec, jde mi jen o to, at to brzdi lepe nez stavajici Elixirq se 160mm kotoucem vpredu

                                        0 0
    • Bombík  

      Vozim je jednu sezonu (modelova rada 2013) a ani se nehnuly. Vazim 92kg. S temi 2012 a starsimi byvaly udajne dost problemy.

      0 0
      • McBlacky  

        tak to zaklepej a buď rád, ale měl bys vědět, že jsi spíš výjimka

        0 0
        • yetti  

          V mém okolí pár lidí SLR jezdí a nevím o tom, že by s nima byly větší problémy než s jinýma kolama v obdobné váhové kategorii.

          0 0
          • Anciáš  

            Mně šly vždycky úplně *****! V podstatě nevydržely ani tu sezónu a to jsem vozil SLR modely 2011 i 2012. Pro doplnění vážím 68kg. Takže za mě pryč, dokud jsou nový a dobře prodejný.

            0 0
            • scret  

              co konkretne?

              0 0
              • Anciáš  

                Tak nějak všechno… :) ráfky osekaný do čtverečku, prasklej drát, zatuhlej ořech – to se ale v pohodě oservisovalo, v průběhu sezóny vůle na nábách – na zadní již nešla odstranit, po sezóně zadní ložisko v hajzlu a dokonce i přední hučelo. Jo a zapomněl jsem hned v úvodu reklamaci s uvolněnou podložkou niple. Takže tak:(

                0 0
                • scret  

                  myslel jsem si to:)

                  Rafky osekany do ctverecku – nechapu…

                  Zatuhlej orech – zrejme nulovej servis ze strany uzivatele…

                  Loziska po sezone? wapka?

                  vule na nabach – zrejme diky loziskum…

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
      • Sark88  

        No nic , přemejšlel jsem o tom , mluvil jsem s několika lidma. Zatim tam nechám ty crossmaxy s tim ,že zkusim ještě něco zhubnout . Momentálně jsem už na 92 ,tak jen 7 kilo a bude to :) Když mě nějak začnou štvát ,tak je prodám a nechám zaplést něco jiného .

        0 0
        • kubad  

          osobně bych je prodal jako nové nejeté, dostaneš ještě celkem slušný peníz a za to něco necháš zaplést, jak je budeš jezdit dramaticky ztratí cenu

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.