Nevíte někdo kdy budou dostupné záplety CrossMax SLR 2012 na krámech ( Kastar)? Zjištuju a zatim kde nic tu nic.
Nevíte někdo kdy budou dostupné záplety CrossMax SLR 2012 na krámech ( Kastar)? Zjištuju a zatim kde nic tu nic.
Bikesport by měl být hlavní velkoobchod značky Mavic, tak tam bys měl určitě pochodit:)
Mám je z Bikez. Dostupnost dobrá není.
Zkus velosport valenta.
Bikez.cz, už jsem jich tam několik osobně viděl… :-)
zkus jim zavolat … nám volali někdy před třema měsícema že kola pro nás mají jestli je chceme že je na ně velká fronta :)
Blbě, ale jde to… Mám nějaký insider info a další Mavic věci by měly být třetí týden v lednu.
Vím o jednom volným páru STček 2012…
Dnes mi přišla info z Kastaru. CrossMaxy jim přijdou koncem ledna..
Ty jedny volný STčka jsou z Kastaru, byly objednaný v předobjednávce. Leží na jednom krámě v Brně…
to už bych spíš věřil na UFO než na info z Kastaru
Já si na Kastar nemužu zatim vubec stěžovat. Reklamoval jsem u nich prasklej CrossMax a do týdne jsem měl opravený kolo zase doma. A i to je důvod proč si u nich koupim novej CrossMax 2012..
Za těch 20 litrů, co za ně chtěj? Tak to je holý šílenství…
zapoměl jsem napsat že je nebudu mít za 20 tisíc…
ono když pak pošleš kola co nejsou od nich na servis / reklamaci tak tě to ve výsledku vyjde dráž než když to koupíš u nich :)
I když jsou to kola „od nich“ s origo dokladama?
ne, když jdou od Kastaru tak mají jiný ceny mimozáručních oprav …
Na kola máš záruku 2 roky bez ohledu na to, kde jsi je koupil. Pak je otázka co všechno bys na nich musel zničit, aby rozdíl mezi levným a drahým servisem dorovnal rozdíl mezi pořizovací cenou…
máš… u prodejce
Taková teorie: … někdo to dotáhne ze zahraničí (e-shop), prodá ti to, … tobě se stave něco s kolama, pošleš to na reklamaci do E-Shopu a E-Shop to do zahraničí poslat nestihne tak to pošle do Kastaru na opravu kde ti to naúčtujou :)
(třeba u Cmaxu 2011 – díky špatný udržbě/montáži praskne kluzny ložisko ořechu (to bilý) a vydře náboj…
takže E-Shop ti to možná zamítne, a Kastar opraví…
rozborka cca: 30 min, zapletení 60 min a máš litr jenom práci + ořech a si na tom rozdílu ceny a možná ještě víc …
netvrdím, že to tak opravdu je, je to jen moje teorie :) (a jsou i mnohem dražší kola nez jsou CMaxy)
jak ti muze Kastar neco nauctovat, kdyz v tu chvili s nima jako zakaznik e-shopu nemas nic spolecneho?:)
Leda ze by to nauctovali e-shopu a ten ti sproste nalhal, ze reklamaci vyrobce neuznal a tak ti preuctoval opravu…
Tak tak.
Chápu, že když si kola koupíš u Kastaru, čímž si vlastně předplatíš případné budoucí opravy, budou se k tobě chovat ochotně a všechno půjde rychle a hladce… taky sis to už zaplatil, že…
Na druhou stranu – když mi online obchod zamítne reklamaci, na kterou mám právo – co já s tím – shánět právníka a soudního znalce?
presne tak, znalecky posudek, tim jim pak pohrozit a kdyz se neleknou, tak pravnika…
Jinak podle zakona tusim ma dokonce moznost obchodnik do 3 dnu reklamaci zamitnout bez toho aniz by to nekam posilal… To je castecna obrana pred tim, kdyz nekdo jde reklamovat vec evidentne mech.poskozenou, prip. opotrebovanou…
to jsi klikař, ikdyž v rámci záruky se snažit musí.
Já se nedočkal 2× svého požadavku už to ani nezkouším
Tak byla to rok stará kola a evidentně byla vada materiálu protože ráfek prasknul na vnitřní straně jako se to u těhle modelů stává.
troufam si napsat, ze vada materialu to nebyla, ale roli hrali jine faktory… Ale kdyz ti to na reklamaci vzali…
Tak v čem teda byl problém podle tebe? Moje váha? Mám 79 kg a Mavic uvádí 85kg max ale 100kg že to v pohodě snese. Nebo jsem na kolách moc jezdil?
jake tlaky vozis? a jakym stylem? Jj, 100kg lidi si zvykli vozit SLRka, prtze „ono to prece vydrzi“ a pak nadavaj na praskly rafky:)
Tlaky dávám na 2,1 plášt (Racing Ralph) UST 3,5 bar když byl tvrdý terén tak jsem dával 4 bary ale to se mockrát nestalo. No a jezdim maratony takže žádnej freeride nebo tak něco. Navíc s těma kolama netrénuju takže jestli ty kola měly najeto do 1000km tak to je moc.
4bary – 4atm? To je cca kolik PSI? kua to prepocitavani:(
Tipl bych si ze je to rozhodne pres 60PSI? coz je sakra dost naslehane pri tvoji vaze…
4 bary jsou 59 PSI ale to bylo fakt maximum co jsem dával..
4 bary na UST? Super, pak se nediv:) a to nemluvim o nesmyslnosti takoveho tlaku.
nemyslim si že by byl běžný tlak 3,5 baru nějak moc. na to kolik vážim. no a zas kfdyž tam dám mín tak hrozí ohnutá ráfku třeba o ostrou hranu což bych nerad.. proto takový tlak..
Na UST by mozna stacila skoro polovina. 4 bary jsou maximalni povoleny tlak pro 2,1" plast.
Jasné, to jsem si přečet v té příručce, proto jsem tam víc jak 4 nedával.
Můj názor:
nesmyslné gramaření
nesmyslné tlaky
určení :profesionální závodění.
To je důvod , proč prodávám raději ST, mám-li dle smlouvy poskytovat 3-letou záruku.
často s tebou nesouhlasím, ale nyní ano a jen bych dodal, že hodně SLRek se dostane mezi lidi „lehce jetých“ pár měsíců. Což přeložena znamená 2–4 tisíce nejhrubšího závodního nasazení. Pak se nový majitel diví, že něco rupne a dá to na záruku…
presne tak…
vazim cca 77kg a foukam kolem 25PSI, coz bude cca 1,5–2atm?
60PSI musi byt tvrdy jako sutr, coz je trochu nesmysl…
na 2,25 NN/RR dávám cca 2,2/2,6bar na 105kg – jestli na 80kg foukáš 3,5bar tak je to solidní peklíčko :-)
to vis, to jsou ty mlady zavodnici..:)
hádám je pak celkem jedno jakej plášť vozí :)
tzv. typ kamenak:D
3.5 BAR na 77kg? Co je tohle za kravinu…
připravuje se na nasazení bezplášťáků od Josého :-)
:D vy mu davate ale sodu chlapci…:)
me prasknul po 4 letech taky, vozim tlaky pod 2,5atm a vazim 72kg.
tak po 4 letech na to ma tak trosku narok ne?:)
po 4 letech ježdění jsou jakýkoli kola už dobrý jen na lehčí turistiku. Jasně, že jsou výjimky, ovšem na obě strany.
Přesně…
Dnes jsem na ně koukal v Liberci v Bikesportu . Takže k mání jsou.
Koukal jsem na E-shop Bikesportu jenže ten to nemá z Kastaru. Neříkám že v případné reklamaci se k tomu nepostaví čelem ale jak jsem zde již psal, chci kola z Kastaru a abych je tam mohl případně i reklamovat. Máte někdo zkušenosti s reklamací těchto kol v Bikesportu?
ne s reklamací, ale náhradní díly na Mavic kola umí Tomáš Budina dodat rychleji než Kastar. Servis Mavic jeho zaměstnanci umí též ve vysoké kvalitě. Pokud se nakonec pro SLR nebo ST rozhodnu, budou od něj. V rodině od něj máme jedny SL a nově jedny ST.