• Sidewinder

    Náhodou jsem narazil na článek Š.Hájíčka o mazadle Fork Juice, kde jej vynáší do nebes, jakoby za to byl placený :-) a tak mne napadá..

    Pokud máte zkušenosti a srovnání – který přípravek je pro mazání kluzáků vidlic a tlumičů nejlepší? Nebo je to v podstatě úplně jedno?

    Anketa: Které mazivo je pro kluzáky vidlic a tlumičů nejlepší?

    18x
    21%
    6x
    7%
    0 0
    • meris  

      Jsem zvědavej na odpovědi. Zrovna včera jsem o tom přemýšlel. Mažu běžným silikonem a nemám srovnání.

      0 0
    • volodaj  

      Chýba mi tam odpoveď nemažem len čistím. A pritom to stále chodí lepšie ako bývala Fox mazaná pred každým výjazdom :D

      0 0
    • tomfree  

      Používal jsem brunox,teď fork juice a je zatím nejlepší co jsem měl,brunox fungoval dobře,ale film na povrchu po aplikaci fork juice vydrží déle.

      0 0
      • Sidewinder  

        Diky za reakci..

        Ja jsem delsi dobu mazal silikonovym olejem a pak vyzkousel Brunox a prijde mi znatelne lepsi, takze moc nerozumim tem hlasum pro obyc. silikonovy olej, ale budiz.. Jinak ten Fork Juice jsem zatim nezkusil, ale asi to tak nezustane..

        0 0
        • fousek  

          Tak pokud ti pridrhava vidle tak je asi lepsi silikon znat, ale pokud vidle chodi ok, tak je tam silikon spis jen kvuli tomu aby nespuchrely stiraky, na chod to bude mit minimalni vliv

          0 0
      • Lister  

        Kde se dá u nás sehnat? Nečekám výsledek rovný těm trapným reklamním žvástům, ale klidně bych ho vyzkoušel.

        0 0
        • scret  

          ty jses hroznej sampon:))

          0 0
          • Lister  

            Já se tím netajím, ale to není odpověď na otázku :-)

            Minimálně by to bylo fajn v tom, že bych místo velkého spreje mohl tahat malou šikovnou flaštičku.

            PS: jasně mám doma pár kapátek po starých mazivech, do kterých by se dalo nalít cokoliv, ale proč nevyzkoušet něco jiného.

            0 0
            • scret  

              po cca kazde druhe vyjizdce striknu sililk.olejem a otru a fertig…

              Cas od casu kapnu tim mazanim od Syntace (resp. tusim od Finishe)

              Tak jako tak, to vydrzi na vidli pikosekundu…:)

              0 0
        • tomfree  

          http://www.pepebike.cz/…i-400ml.html

          Bral jsem to tady,protože jsem potřeboval více věcí,když jsem mazal něčím jiným,tak jsem dojel domů a vnitřní nohy byly suché a zaprášené,teď vypadají stejně,jen když je otřu suchým hadrem,tak když po povrchu jedu prstem,tak to nepůsobí jako odmaštěný povrch,nedrhne to jako předtím,cena za 400ml mi přijde dobrá,vzhledem k částkám za jiné cyklokraviny.

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • Atilla  

        Ale to dávkování u juice je hrozný. člověk musí zakrýt kotouče jinak bys je namazal lip jak vidli

        0 0
    • Arambula  

      Mažu obyč. silikonovým oilem, cca jednou za týden. to je cca 1× za 100km a v pohodě

      0 0
    • Donuts  

      Muc-Off Silicon Shine

      0 0
    • Dejv94  

      Nemažu vůbec, jednou za čas zkontroluju kolik tam mám vazelíny… Lefty rulez (s prachovkou)

      0 0
      • fousek  

        Zas musis obcas resetnout vidli, coz se bez vypusteni vzduchu neobejde, takze za me je lepsi obcas striknout silikonem nez obcas resetovat.

        0 0
    • Mr.Duck  

      Hlavne cistit :) Pouzivam silikon, ale pouzivam ho aby to vycistil, maze se to zevnitr.

      To, ze to necim namazu a pak to ma na parkovisti o 0.1kg mensi odtrh je k nicemu, zaprvy se to na trailu nepozna, zadruhy to nema sanci vydrzet dyl nez jednu delsi jizdu, a taky by nohy mely bejt suchy venku, at se na ne nic nechyta, zejo.

      Chapu ty teorie za vsema moznejma mazanima, ale vzhledem k tomu, ze ta namazana cast nedosahne ani ke spodnimu futru(kde je stejne olej) tam nevidim prinos co by stal za zminku..

      ..samozrejme za predpokladu, ze ma vidle olej vevnitr :)

      0 0
      • stip1978  

        To mazání má hlavně smysl v tom že namazané těsnění těsní lépe a jeho životnost je delší – méně svinstva a vody přes něj pronikne dovnitř vidlice. Myslím, že na to stačí jakýkoliv silikonový olej, ta dražší mazadla mají snad přínos v tom, že jejich film na kluzácích vydrží déle.

        0 0
        • Sidewinder  

          To Duck: Je jasny, ze mazani vidlice neni zajisteno jen takhle zvenci. Tady se ale bavime jen o mazani stiraku a vnejsi casti kluzaku.

          To Stip: Silikonovy olej zafunguje mozna stejne jako ostatni mazadla – ale k cemu mi to je, kdyz na kluzaku nevydrzi funkcni vrstvicka dele nez par minut vyjizdky? Ta odolnost filmu u drazsich mazadel je IMHO uplne klicova vlastnost..

          0 0
          • goofy  

            Zas bych to tak cerne nevidel, nebo mam nejaky uzasny silikonovy olej… :-) Me tam drzi celkem dlouho. Ve srovnani s Brunoxem mi to neprislo nijak horsi…

            0 0
        • Mr.Duck  

          No dobre tesni tesneni, ktery je „zdravy“, to je jasny :) A pochopitelne kdyz bude namazany, tak ta guma vydrzi dyl vuci prirodnim vlivum, co ti ale stirak znici daleko driv je bordel, a proto chces mit tesneni zvenku suchy, aby se na nej bordel nelepil, stejne tak na nohu, zejo.

          Kdyz po kazdy jizde stirak otres, a semtam po dukladnym vycisteni caknes silikon (nebo olej co mas ve spodnich nohach, zejo), chvili ho tam nechas at se guma trochu „napije“, zapruzis at ti vytahne bordel z kraje kluzaku a zas dukladne utres, vydrzi ti asi nejdyl..

          0 0
          • Japhy  

            Naprostý souhlas, mám to jako součást běžnýho ukládání kola. Šmátnout po středně špinavém hadru, utřít kluzáky, čistý hadr na přikrytí kotouče, stříknout kluzáky, propružit, utřít bordel, znova propružit, utřít nejšpinavějším hadrem řetěz a kladky a čutnout bajka do kůlny.

            0 0
            • antt  

              a není lepší použít olej s kapátkem a prstem rozetřít, než prášit kolo sprejem? :)

              0 0
              • Japhy  

                Ani ne, už mam grif že nic okolo nezaprasím. Ten hadr přes kotouč je spíš pro jistotu.

                0 0
            • scret  

              ani nedavam hadr na kotouc, pokud clovek neni pako nebo nefouka vitr, nema se ti tam aerosol jak dostat…

              0 0
              • Japhy  

                No, stačí aby blbě fouklo a pár kapiček se tam může dostat. Ono se to při prvním brždění stejnak vypálí, ale když ne hadr tak aspoň dát do cesty dlaň druhý ruky.

                0 0
          • H8me  

            naprosty souhlas! Ja to tak delam s Brunoxem, dobre taha bordel ven z tesneni. Nestrikam tou trubickou, aby nebylo vsechno kolem zasvineny, jen to lehoucce zmacknu s prilozenou trubickou na tesneni a olej pekne kapilarne zaleze po celym obvodu tesneni … takze nemam nic zasrany kolem

            0 0
      • Jakobo  

        +1

        0 0
      • Georrge  

        hh, ne

        0 0
        • Mr.Duck  

          hh,jo

          0 0
          • Georrge  

            tak zkus neco lepsiho nez levny silikonovy olej a pochopis ze ne :)

            0 0
            • Mr.Duck  

              Zkousel sem nakej ten sajrajt od muc-off, je to znat na parkovisti pred prvni jizdou. Po jedny jizde z kopce absolutne bez rozdilu.

              Nehlede na to, ze rozhrani vnitrni/vnejsi nohy na parking testu (=bez vyssiho predozadniho namahani) dela tak max 10% odtrhu, takze jestli 20% z tech 10% (jinymi slovy 2%) odtrhu snizim nakym super fancy mazivem je uplne ukradeny.

              V kazdym pripade mam na vidli po jedny jizde naprosto zanedbatelnej odtrh, nybrz se mazaci olej dostane vsude kam ma, a sebelepsi radoby super sprej na vnitrni nohy mi neda zadnej meritelnej (resp. „cejtitelnej“) prinos. Nula.

              0 0
              • Georrge  

                takze to mazes, sice mene casto, ale mazes, pises to i nahore, takze mas mazane gufera, nemuzes tedy tvrdit ze to nema vyznam :) zkus si nekdy vidlici, ktera nemela hodne dlouho (nebo nikdy) mazane gufera, ten rozdil je hodne velky a poznas ho i za jizdy. Problem je totiz ten, ze mazany je jen vnitrek vidle, zatimco horni cast gufera ne (teda pokud nejsou sjete a nechcijou, pak propousti olej a mazane jsou). A asi sis nikdy nezkousel nemazanym guferem soupat po kluzaku, ten odpor je dost velky, obcas tvori nejvetsi cast odtrhu.

                Vtip tehle oleju je v tom, ze vytvori kluznou vrstvu, ktera vydrzi ruzne dlouho (drahe vydrzi dyl), a jinak to vypada jako suchy. Podobne jako kvalitni olej u retezu, kdyz namazes a on zaschne, retez nehvizda a nerezne, a pritom se na neho nelepi bordel.

                0 0
                • xshreck  

                  Proto mám ve stírácích vazelínu a silik. olejem jen čistím … Všechny stíráky mají stírací břit, který by ti neměl pustit olej dovnitř (ani ven) tak mě přijde zbytečný kupovat cokoliv dražšího.

                  0 0
                  • Georrge  

                    pokud tam tu vazelinu necpes co par jizd, tak tam taky moc dlouho nevydrzi… silikonovy olej neni drahy a caknout par kapek pred kazdou jizdou neni problem, a je to dost malo na to, aby se na to lepil bordel. Pokud koupis neco drazsiho, mozna to tam nebudes muset davat ani kazdou jizdu, to uz zalezi na kazdem jestli to tam chce jen jako konzervant pro gufero, nebo pro co nejhladsi chod.

                    0 0
                    • xshreck  

                      Tak to jsi asi neměl nikdy vidlu rozdělanou :) dokud se tam nedostane bordel, tak tam vazelína zůstane. Aspoň u rockshox .

                      0 0
                      • Georrge  

                        u SR je to za chvili pryc, mesic max… zalezi samo jak jezdis. Ono z principu stiraku nema vazelina problem dostat se z te mezery, proste ji casem vnitrni noha roztaha ven i dovnitr.

                        0 0
                        • scret  

                          njn, nesmis jezdit jen SR:)

                          0 0
                          • Georrge  

                            no ze by to byla jen zalezitost SR, to se mi nejak nezda :) ony vzasade vsechny znacky maji podobny princip stiraku, tak by to melo byt u vsech podobne, jestli mu tam vazelina zustava je mozna i tim, ze treba pouziva hustejsi vazelinu nez ja…

                            0 0
                            • Mr.Duck  

                              Podstatnej detail, pouzivas tlumicovou vazelinu? Slick honey ci neco takovyho? Jiny tam nemaj co delat :)

                              0 0
                              • Georrge  

                                to vis ze jo :) ikdyz chapu, najdou se experti co tam nacpou prvni co jim pod ruku prijde :D je ale dost jemna (to budou asi vsechny tyhle vidlicove vazeliny) proto tam asi moc dlouho nevydrzi. Pouzivam ji hlavne nad pist, rozmichanou s olejem, abych nemusel dolivat tak casto.

                                0 0
                        • xshreck  

                          takže to tady nejde nějak konkretizovat, ale musí se říkat co kam a na jakou značku .-)

                          0 0
                      • 777rada  

                        Vazelina tam sice zustane, ale jestli je to jenom vrstva nalepená v tom žlábku stíráku bez kontaktu s vnitřníma nohama nebo je to ještě aktivní mazivo to je druhá věc. Vzhledem k tomu jak husté je to originalni mazivo v náhradních stírácích od RS tak bych spíš tipl variantu 1. Pokud tam někdo dá řídkou kašičku to je jiná. Podstatná věc podle mě je ten molitanek pod tím – aby nejezdil nasucho. Domazávám ho injekční stříkačkou s jehlou – opatrně protlačit pod stírákem na třech místech řekněme, střík střík střík 3×1ml oleje stejného jako je ve spodních nohách.

                        0 0
                        •  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0
                        • allrose  

                          Origo stiraky od rs maji brit nad molitanem,neorigo ne, nebo nedela co ma,potom se do stiraku dostava olej, ktery je maze ze spoda,ve vysledku je to mozna lepsi ikdyz vzlina ven

                          0 0
                • Mr.Duck  

                  No ja ten princip chapu, ale nepocituju v tom zadnej prinos :)

                  Dodrzuju ale servisni intervaly vidlice, tudiz kazdejch cca 15–20 jezdeni(cca jednou za mesic) menim olej ve spodnich nohach, vycistim stiraky a namazu je tlumicovou vazelinou. Pak je opravdu odtrh mezi vnitrnima a spodnima nohama zanedbatelnej, a vetsinou trocha ty vazeliny vydrzi do dalsiho servisu.

                  Samozrejme u vidle, ktera neni servisovana, nebo se o ni nikdo nestara, je ten prinos namazani nohou daleko vetsi nybrz kde neni zadney mazani, tam trocha mazani udela obrovskej rozdil, ale podle me je lepsi postup vidlici udrzovat v top stavu nez to maskovat nakym sprejem :)

                  0 0
                  • Georrge  

                    nj tak ty te vidli skoro nedas sanci aby gufera vyschly :D coz je dobre, ale pak opravdu zasadni rozdil nepocitis, kdyz ji mas ve stavu v jakem ma byt :)

                    tu by se dalo polemizovat nad tim, ze tak casto neni potreba menit olej ve vidli (taky ale zalezi co to je za vidli), tudiz servisni intervaly jsou nekdy mene casteji a gufera muzou stacit vyschnout a zatvrdnout. Proto pak hrajou velkou roli tyhle olejicky, prestoze je vidle servisovana.

                    0 0
                    • Mr.Duck  

                      Jasny, to ja zas radsi delam castejc, nemam tam olejovy tesneni, jenom prachovky (Boxxer), tak hlidam jestli tam je dost oleje…nikudy mi nechcije (viditelne, vidle nekrouzkuje a kolem kroutitek pochopitelne taky nic), a stejne po tech 20 dnech bejva skoro na suchu, takze to nechci podcenit..a tesneni vozit nechci :) (uprimne, ten rozdil bez tesneni taky neni nijak obrovskej, ale citit to trochu je..)

                      0 0
                  • goofy  

                    Tak tak… Pravidelny servis pomuze dost hodne. Ale takovy blazen nejsem… :-D Mazaci menim tak 2× az 3× rocne :-)

                    0 0
                    • Mr.Duck  

                      Tak ono kdyz mas za barakem coast mountains a jedes tam obden, tak se to hodi :) A mazat vidli kazdej mesic nebo dva neni zas takova dan :P

                      0 0
                • goofy  

                  Zalezi jak ktere tesneni u jakeho vyrobce… Nekde sou ty odpory vyraznejsi, jinde docela male (trebas SKF gufera co ted dava Fox).

                  0 0
                  • scret  

                    ted jsem daval do jednoho Foxu SKFka misto origo a rozdil byl fakt znat…

                    0 0
                  • Georrge  

                    jj na samotnem tesneni zalezi hodne a potvrzuju dobry chod SKF, skoda ze ho tak zdrazili… kupoval jsem ho za asi 350 a ted stoji skoro 600.

                    0 0
    • jama  

      Silikonový olej není primárně mazivo. Jeho předností je, že umí vytěsnit vodu, na kluzákách má čistící funkci.

      0 0
    • Chiron  

      Ten Fork Juice jsem chtěl na zkoušku koupit, ale v obchodě mi to rozmluvili. Že prý mají lepší zkušenosti s obyč silikonovým olejem od Pan Oilu v kapátku. Tak jsem vzal ten, vždycky jednou za čas to kápnu pod stíráky na vidli a je to poznat, že ta Foxka chodí líp a docela to i vydrží. Ale u vidlice jsem až takové rozdíly nepozoroval, spíš u tlumiče. Na něm jak se spláchla a sedřela vrstva na pístnici, tak najednou jsem měl pocit, že je s tím tlumičem něco špatně. Ani sag nebyl takový jak normálně, ale stačilo promazat a už to bylo ok. Až dojde, tak možná zkusím i ten Fork Juice, ale zatím nevidím důvod to měnit.

      0 0
    • Martin  

      Brunox, silikon z lídlu, silikon z benzínky… co je zrovna po ruce. hlavně ne přípravky s teflonem

      0 0
    • jIrI___  

      „…kde jej vynáší do nebes, jakoby za to byl placený…“

      Myslím, že nejsi daleko od pravdy.

      0 0
    • Mr.Duck  

      A beztak nejlepsi co clovek muze udelat pro kluzaky je blatnicek ve stylu fender bender, klidne z pet flasky :) Dost to prodlouzi zivotnost stiraku, udrzuje je to cisty, tudiz nehoblujou kluzaky, nedostava se bordel do vidle a do mazaciho oleje, a svet je krasnej :)

      0 0
    • Tomáš  

      Mažu směsí Silkalu 93 a vazelíny Motorex bike grease. Vazelínu přidávám, protože samotný silikonový olej je krátkodobá záležitost co se týče snížení odtrhu. S vazelínou je snížený odtrh na minimálně 40 km trailu, více jsem s touto kombinací zatím nejel, míchám to teprve chvíli.

      0 0
    • StuntJ  

      Silikon z Xindlu za 30,–Kč – a teď se poserte

      0 0
      • Georrge  

        úplnej lék na zácpu

        0 0
      • tomfree  

        A to proč,údržba by měla být úměrná ceně produktu,tudíž každý jak se mu zlíbí.

        0 0
        • Mr.Duck  

          Ja verim ze silikon za 30 zvladne to samy co silikon za 300 pro tenhle ucel :)

          0 0
          • tomfree  

            Tak samo můžeš jezdit na kole za 10 a někomu to bude připadat stejné jako za 100,mně se prostě mazání silikonem nelíbí.

            0 0
            • Mr.Duck  

              Akorat ze ten silikon/neco realne na dobry vidli proste nepoznas :) Nepoznat kolo za 10 od kola za 100, to musis bejt slusnej format :)

              0 0
    • novas752  

      Mám RockShox Dart 2 80mm a dříve jsem jí nemazal vůbec, asi 3 měsíce mažu obyčejným silikon. olejem z Lidlu a citlivost vydlice se citelně zlepšila…

      na pístnici se ani moc nechytá prach a když je už se zašpiní, otřu papírovou utěrkou a znovu namažu…

      0 0
      • allrose  

        A kdyby jsi dal molitany,pod gufera a naplnil ji olejem viz epikony,tak by jsi zjistil co dokaze!!!!!

        0 0
        • Vilém  

          A on tento RS neni mazany olejem? To bych se vcelku divil.

          0 0
          • allrose  

            měl jsem dart3 -úplne suchá,troška vazelíny

            0 0
          • kyl  

            Když tam není daný z výroby,tak mazaný olejem není.

            0 0
          • Evilcleaner  

            není, stejně jako nebyly řady J, stejně jako nebyly low-cost verze Judy, ze které tyhle vidlice vychází.

            0 0
            • Vilém  

              Takze koukam, ze se setri vsude, trochu me to prekvapuje.

              0 0
    • jIrI___  

      Nemažu, je to jen lapač bordelu a při jízdě jsem nějaké zlepšení chodu poznal možní prvních 300 m. Gufera mám od RWV.

      0 0
      • goofy  

        Nějaká nová značka? :-)

        0 0
        • jIrI___  

          No co, V a C jsou moc blízko sebe a když člověk píše všema dvěma, tak není jednoduché je trefit :)

          0 0
    • JarryC  

      Používám jistý druh převodového oleje(schválně neuvádím jaký,protože jsem to zde v nějaké starší diskusi doporučoval a byl jsem za v-la) Já bych tomu Fork Juice věřil. Znovu připomínám zdejším zastáncům silikonového oleje, tento olej nemá žádné mazací vlastnosti a používá se jako separátor,na ochranu gumy proti stárnutí a voda jej ihned smyje.A teď do mě.

      0 0
      • MirosPikos  

        Já ho používám právě proto – ochrana gumy proti stárnutí :)

        0 0
        • JarryC  

          Proti tomu nelze nic namítnout,sou­hlasím, ale pokud se zde hovoří o mazání,tak schválně co píší na internetu o silikonovém o­leji.

          "Silikonový olej 100%

          je vynikající mazací a impregnační olej pro celoroční použití. Excelentní nízkotuhnoucí a tepelné vlastnosti. Výborné separační, dielektrické a vodoodpudivé účinky. Fyziologický inertní, nedráždí pokožku.

          Ošetřuje, maže a impregnuje:

          kožené oděvy, boty, kabelky, rukavice, řemeny, koženku a jiné textilie, stany, pryže, pneu, hadice, sedla bicyklů, pryžová těsnění dveří aut, myček, praček a ledniček, plasty, autozámky, lakovaný nábytek, lyže vázání (zabraňuje zamrzání, oživuje), jemné mechanismy, bovdeny, separuje formy, chrání chromové díly atd."

          Ta sedla bicyklů mě obzvlášť zaujala.

          0 0
        • xshreck  

          tak tak … s tím umývým/vymývám bordel. Chod zlepšuji zevnitř

          0 0
      • nemesishard  

        šak a na čo máš olej vo vidlici ? predsa to mažeme tým silikonom preto aby sme vyčistili a udržiavali vo forme tie prachovky…

        0 0
      • Vilém  

        Pokud si dobre vzpominam, tak jsi ten prevodovy olej doporucoval do tlumeni.

        Takze ho pouzivas na mazani vnitrnich nohou? Uplne si jeho aplikaci nedovedu predstavit.

        0 0
        • JarryC  

          Ne ne,já jsem ho doporučoval na mazání „noh“ snažil jsem se popsat, jak jednoduše vpravit olej pod stírací manžety. Jinak kluzáky od té doby již jinak nemažu a nemusím to dělat ani moc často.

          0 0
          • Vilém  

            Tak v tom pripade jsem si to s nekym popletl.

            Pokud davas pod stiraky, tak tam si aplikaci predstavit dovedu. Driv jsem na to mel tlustou veterinarskou jehlu se zapilovanou spickou a strikacku.

            0 0
            • JarryC  

              No přesně,mažu to injekční jehlou,jde to dobře, ale musí se to dělat opatrně.Citlivost vidle je nyní fantastická.Ten olej je na to fakt dobrý, ale tenkrát si z mého příspěvku většina dělala prču. Přitom jsem to nikomu nenutil, jen jsem napsal své zkušenosti.Jenže „silikonoví“ jsou v přesile. Ještě chci podotknout,že to mažu 1× za rok a manžety od roku 2010 nejsou zteřelé. S vidlou ještě nebylo potřeba nic dělat.

              0 0
              • pepek  

                od roku 2010 nejsou zteřelé – tak to asi moc nejezdíš. Zkus s tím vyjet v zimě, (jako fakt v zimě: pod –10) a zjistíš, že ty manžety už fakt dobrý nebyly.

                0 0
                • JarryC  

                  Cha chá,tak takové věci již ve svém věku nedělám,jezdit v –10ti na horáku,ale je fakt, že do práce jezdím i v –20ti.Ale na úplně jiném bajku a jsem nabalený jak pumpa na zimu.Asi budeš mět pravdu, že v mrazu by se mohlo projevit nějaké poškození.Gumové manžety všeobecně,špatně snášejí mínusové teploty.Na takové teplotní rozdíly se používají manžety z polyuretanu, ale ty se nehodí na vidlice(asi by to moc nechodilo)Ve své profesi také pracuji s různýma manžetama a vím, jak to vypadá, když je manžeta špatná(na povrchu zůstávají při pohybu podélné stopy) ale to je již extrém.U mě zatím stírají dobře.

                  0 0
                  • Zdyn  

                    Klasická guma NBR, která se používá běžně na těsnění, manžety, gufera a pod. je použitelná cca do –30°C. Takže na kole bych se záporných teplot nebál.

                    0 0
                    • JarryC  

                      Ano a věříš že to ti asiati dělají z NBR?

                      0 0
                      • Zdyn  

                        Vzhledem k tomu, že NBR je prakticky nejlevnější materiál pro těsnění, tak asiaté nebudou vyjímka.

                        0 0
                    • pepek  

                      Použitelná je, ale 4–5 let stará už v mrazu moc nepruží+vakl vidle a máš písek ve vidli

                      0 0
                      • Pajas04  

                        Stíráky by se snad měly měnit častěji, než jednou za 4–5 let, ne?

                        0 0
                        • pepek  

                          JarryC si to nemyslí

                          0 0
                          • JarryC  

                            To víš že jo, proč rozdělávat něco co funguje dobře. Kolo mám na ježdění a ne abych se v něm pořád rýpal.Jakmile usoudím že něco nefunguje jak má, tak potom to řeším.Je možné, že vyměním celou vidlici, zatímco ty vyměníš několikrát manžety a budeš mýt už několikrát udělanou rozborku zborku.V žádném případě tady nechci machrovat, každý si to dělá jak uzná za vhodné.

                            0 0
                            • 777rada  

                              Já jsem si taky dřív myslel že mám na vlastní RS vidlici stíráky díky silikonování úplně v pohodě i po několika letech. rozdíl mezi starými a novými ale poznám jednoznačně když dělám u RS sborku po rozborce: staré stíráky nasadím na vnitřní nohy hned, u fungl nových je daleko větší honička navlíknout spodní nohy jak se ty horní břity ohrnujou a různě žvýkají. Za mě jo, raději měnit, možná ne po roce jak doporučujou ale měnit.

                              0 0
      • StuntJ  

        To je jen trolling že silikonový olej nemá mazací vlastnosti že? Nevěřím, že by někdo vypustil z úst něco tak stupidního a myslel to vážně …

        0 0
        • Martin  

          možná si to spletl s WD40

          0 0
    • Sidewinder  

      Tak jsem se rozhodl precijen ten Fork Juice vyzkouset a vcera mi prisel. Hned po prvni aplikaci muzu rict dve veci:

      Aplikator stoji zaprd – je to klasicky sprej, navic pod velkym tlakem, takze clovek tim namaze nejen kluzaky, ale i vse okolo. Mnohem lepsi by byla pumpicka s brckem.

      Smes FJ je o hodne hustsi a mazlavejsi nezli obyc. silikonovy olej nebo Brunox. Vidlice po aplikaci chodi pocitove stejne dobre, jako kdyz dam Brunox – ale diky vyse uvedenemu zustava na kluzacich znatelna vrstvicka i po utreni hadrem.

      Uvidime, jak se osvedci v terenu..

      0 0
      • Atilla  

        juice mám tak rok a vydrží tak 2× dýl než brunox, ale to dávkování je fakt na prd. malé balení brunoxu má stejnou životnost jako velké juice

        0 0
        • Vilém  

          A co ho vystrikat do nejake lahvicky s kapatkem?

          0 0
          • Atilla  

            To by musela být pořádná lahev, ten tlak je fakt velký a co jsem to zkoušel do stříkačky, tak jsem toho měl víc na sobě než v ní.

            0 0
            • pepek  

              Pokud tam je, nebo se dá nasadit hlavice s brčkem, tak nasadit na něj silik. hadičku zatím vždy pomohlo.

              0 0
      • allrose  

        Tak jsem po roce premlouvani konecne zajel do radotina a koupil fj na novou rebu..aplikace silena,vymena za aplikator z md prevrtany na 4mm,mnozstvi pak dava jako silikon,je hrozne natlakovany,prvni aplikace..smisene pocity..ale neco to dela…me to vydrzi 20,40km ale nohy jsou stale,, cisty,,zazrak se nekona,pouzit silikon,ci tohle je asi jedno

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.