Zdravim,
Názor na tento watmetr http://wattmetry.digimadic.com/…cerny-p.html
Líbí se mi z důvodu ze bych ho mohl používat jak na biku tak na silnici, ale obávám se prestnosti.
Za zkušenosti či postřehy budu rád.
Diky
Zdravim,
Názor na tento watmetr http://wattmetry.digimadic.com/…cerny-p.html
Líbí se mi z důvodu ze bych ho mohl používat jak na biku tak na silnici, ale obávám se prestnosti.
Za zkušenosti či postřehy budu rád.
Diky
Ja si nemuzu pomoc, ale mi tam ta fyzika nesedi … hlavni problem mam s povrchem: kdyz jedu do stejneho kopce jednou na silnicce s nabusenymi galuskami a podruhe v blate na fat biku se zadrenym loziskem (ilustrace!!:), tak me to stoji radove jine watty, ktere tohle zarizeni nema sanci odlisit.
Ano, není to wattmetr. Jak jsem sem o něm k nelibosti jiných již psal, čísla si prostě cucá z prstu :-)
= zbůhdarma vyhozená desítka :D
Ano.
jj
To je asi jako nejaky novy system co ma byt pridelany na/v podrazce treter. Je to neco novyho, cena do 10k. Meni se jen spodni platforma treter, ve ktere to je. Boty samo od nich.
Tak zrovna botam bych veril podstatne vice, myslim principu. Jak/jestli to fakt funguje pochopitelne netusim, ale dokazu si predstavit, ze to fungovat muze
Recenze:
https://www.dcrainmaker.com/…-review.html
Nějak to funguje, ale za desítku bych ho nechtěl. Navíc na trénink v zimě na trenažéru problematický / nepoužitelný.
Nevím jak ostatní diskutující tady ale já ho mám už od ledna a jsem s ním spokojený.
Podle mě není důležité na jakém principu pracuje, ale jaké dává výsledky a možnosti má. Po téměř roce používání můžu říct že:
Poměr cena výkon je dobrá.
a z čeho to počítá na válcích?
A quick note on trainers and the PowerPod. The unit both does and doesn’t work on trainers. It works by using a known power curve for a given trainer, and then taking the wheel speed and re-transmitting out your power value. You’d specify the trainer within the Isaac software.
.
Takže pokud máš trenažér, ke kterému není power curve, tak to použít nemůžeš. Další otázka je, jak jsou ty křivky přesné a jestli se nemění v čase. Ale k tomuto v zásadě nepotřebuješ ani Powerpod, stačí zadat trenažér se známou power curve třeba do Zwiftu a Zwift podle rychlosti dopočítá výkon.
Ano, lze ho použít. Buď je k dispozici konkrétní nastavení (power curve) pro daný model. Nebo se dá použít obecný profil.
ty to musíš prodávat, protože jinak mi tvoje názory nedávají smysl :)))
Zatím ho neprodávám, jsem s ním spokojený :)
Aha! Tak mi konecne doslo, jak to funguje – on ma profily pro ruzna kola (a kalibraci si je upravi) a z nich odecita predpokladany vykon na zaklade namerenych dat (kterych je fakt hodne). Tj na silnici pro konkretni kolo to bude vicemene ok, pochopitelne nezachyti zmeny skryte v kole jako tlak v pneumatikach, ale to je asi ok.
Pro MTB to bude slozitejsi – skoro stejne podminky muzou znamenat odlisny vykon, zalezi jestli do kopce jedu po asfaltu nebo rozbitym terenem. Coz nakonec naznacuji i jejich problemy s presnosti na kostkach. S temi 800 vzorky za vterinu toho zjisti dost, mozna to nejak poznaji (podobne jako treba krokomery poznaji chuzi a ne drncani pri jizde v aute)
Kazdopadne zajimavy koncept, ale power meter to neni :)