Michelin Pro4 Race vs. Continental GRAND PRIX 4000 S II

49 nepřečtených
  • Pietros

    Michelin Pro4 Race vs. Continental GRAND PRIX 4000 S II

    Poraďte to vzít zatím vidím jenom rozdíl v ceně. Pláště budou primárně na Fulcrum-Zero.

    Jezdím převážně kopce a pak rychlé sjezdy…Continental vychvaluji jako dost, ale je to tak?

    0 0
    • kubad  

      Se zelím nebo se šipkovou?

      Stejný dotaz kvalitní gumy obě vyber si co se ti víc líbí

      0 0
    • cespa  

      Na čem si jezdil do ted?

      0 0
      • Pietros  

        No mám tam Schwalbe Lugano, 700×25c,a ráfky Shimano RS11.

        0 0
        • cespa  

          Jezdil jsem Michelin proII a malá životnost, vyskytli se podélné trhliny, následovala uznaná reklamace a na nových pneu stejný problém, skončili na zimákovi. Tuto sezonu mám druhé Contíky a spokojenost, za mokra drží lépe, lépe tlumí i ve 23C a životnost se jeví jako dostatečná, ale nepatřím mezi ty,co dojížděj až na plátno…

          0 0
    • bagr84  

      Pocitove jedou stejne, Conti mozna o vlas lip, Michelin se rychleji sjizdi a ke konci zivotnosti je hodne nachylnej na defekty. Zase je o ctvrtinu levnejsi…

      Ani jeden neni spatnej, za me ale Conti. Ten plast nema slabinu, tak proc neco vymyslet. :)

      0 0
      • Hroch obojzhivelnyj  

        Ma, relativne snadno se rizne z boku, obvykla pricina umrti. Taky nema takovy rychly zvuk a pocit, i kdyz podle vsech moznych testu na valivy odpor vychazi vyborne.

        0 0
    • Bungler  

      Už jsem tu fotku dnes vložil do jiného vlákna. Takhle vypadá 4000s po roce a kousek. Já už bych do nich nešel..

      0 0
      • Delkim  

        no to je údaj jako prase… co to jako je, po roce a kousek???

        snad kolik jsi na tom najel, ne???!

        0 0
        • Bungler  

          Ten plášť je zpuchřelý, což je většinou stářím. Najeto má do 4tis.

          0 0
          • Karaya  

            já mám zkušenost s Pro3 a ten se konce druhé sezóny nikdy nedožil. 4000s mám teď už třetí sezónu a pořád nevypadají jako na tvojí fotce. Najeto cca 6500.

            0 0
            • Bungler  

              Já na ně slyšel jen chválu, tak jsem je pořídil, ale tohle se děje na předku i na zadku. Asi smůla na nějaké horší kusy..

              0 0
      • bagr84  

        A to proc? Co je na fotce spatne?

        0 0
        • Bungler  

          Fotil jsem to telefonem,asi to není z fotky úplně patrné, ale na plášti jsou po celém obvodu trhlinky.

          0 0
          • bagr84  

            a ty vadi cemu?

            0 0
            • McBlacky  

              tvdrnutí směsi a rozpad

              0 0
              • bagr84  

                Rozpad nevim, na kole mi jeden kus nevydrzi dyl jak dva roky, za tu dobu ho sjedu (a predpokladam, ze pokud si nekdo kupuje takovej plast, nebude ho sjizdet 8 let, ale treba se pletu :)) a tvrdnuti smesi jsem nejak nezaregistroval (obcas starej kus hodim na predni a na zadni nahodim novej, rozdilu si ale nevsimnu).

                0 0
                • Polka  

                  Ja tam taky naky trhlinky mam, vydrzi to ale bez problemu dlouho…na to nase jezdeni.

                  0 0
                • Paja  

                  Starej na přední a novej dozadu, nenapsal jsi to naopak?

                  0 0
                  • Polka  

                    Taky to tak dojizdim kvuli vetsimu splosteni zadniho plaste.

                    0 0
                  • bagr84  

                    Nenapsal, vzadu chytam 95% defektu, tim spis kdyz je plast uz castecne sjetej. Samozrejme jen na silnici :)

                    0 0
                    • Paja  

                      Tvl, ty s téma pláštěma musíš mít vždycky něco extra :-D

                      I tak bych si gumu, na které kvůli ojetí mám vzadu defekty, nedal dopředu, přední bych dal dozadu a na předek funglovku.

                      0 0
                      • bagr84  

                        Na prednim proste defekty nemam, tak proc bych nedaval novej dozadu? Neni to bajk, sjetej mi na prednim sedi stejne dobre jako novej.

                        Vyhovuje mi to. :)

                        0 0
                        • Paja  

                          Protože rychlej defekt event. prasklej plášť je vpředu nebezpečnější a u ojetýho pláště je to riziko větší. A pokud je ten plášť třeba i trochu sjetej do plošky nedal bych si ho dopředu už vůbec, vpředu to při klopení bude mít větší vliv než vzadu.

                          0 0
                          • bagr84  

                            Jasne mas pravdu, ale v praxi predni temer nepichnu (tuktuk). Asi by ses na to dival jinak, kdybys na zadnim vozil 90 kg stejne jako ja nebo Polka :) Treba jezdit plast az na platno jo pro me scifi, slo by to max na prednim a to menim driv (prave z duvodu ktery sam popisujes).

                            0 0
                            • Paja  

                              Pokud ty pláště vzadu sjíždíš rychle, tak bych ten zepředu šoupl dozadu třeba každej druhej, ale určitě bych si ten zezadu nedával dopředu, jak jsi psal na začátku.

                              0 0
                              • Polka  

                                Ja to tak udelal zatim jen jednou, nemel jsem doma, takze z obavy z moznyho defektu na zadku jsem je radsi zamenil. Kdyby byl novej po ruce, tak neni co resit.

                                0 0
                      • Delkim  

                        jj, taky tak, na předek dávat jetější plášť bych se bál

                        na zadek dám přední a na přední nový

                        0 0
    • vitan  

      za mě Contíky a určitě zvol šířku 25 – lepší komfort a grip v zatáčkách při zachování stejné rychlosti.

      0 0
    • ememem1  

      jestli mas zera silne zvaz ust schwalbe pripadne hutchinson, imho neolutujes.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.