• Lucky-x

    Ahoj, nemáte někdo už Pro4 Race? :-) Za jakékoli info díky…

    Rozhoduji se jestli inestovat znovu do pro 3 nebo jít rovnou do pro 4 :-) či jít někam uplně jinam…

    http://www.bikeradar.com/…iewtopic.php?…

    http://forums.roadbikereview.com/…-262027.html

    0 0
    • Trog  

      Zbrusu nový Michelin Pro 4 hřiště servis pneumatik je určen pro maximální výkon za všech podmínek. Pneumatika nabízí dokonalou rovnováhu mezi sportovním výkonem a dlouhou životností. Po značném výzkumu a vývoje, Michelin byli schopni současně zvýšit rychlost, bezpečnost a dynamiku pneumatiky a zároveň snižuje valivý odpor ve srovnání s jejich Pro 3 Race.

      Michelin vlastní testování ukázalo Michelin Pro 4 hřiště servis pneumatik je nejen bezpečnější, ale také v průměru 16% rychlejší v zatáčkách na mokré vozovce. Michelin se to podařilo zavedením své nové optimalizované technologii dual-sloučenina. Tato technologie nabízí širší boční pásy pro optimální přilnavost na všech úhlů štíhlých a nových sloučenin obsahujících nové elastomery a křemíku pro lepší přilnavost na ramena.

      Stručně řečeno, Michelin nové 4 pneu servis Pro předmětu zlepšit jejich předchůdci v každé cestě. Pokud hledáte maximální vysoký výkon, dlouhou životností pneumatiky.

      Klíčové vlastnosti: pneumatiky

      • Zvýšená rychlost díky nové směsi běhounu a profil.

      • Bezpečnější než Pro 3 Race kvůli širších bočních pásů pro optimální přilnavost na všech úhlů štíhlá.

      • Nylonový s vysokou hustotou propíchnutí Protector.

      • Optimalizovaný dvou složené technologie.

      • Nové sloučeniny obsahující nové elastomery a křemičitý zvýšit přilnavost na ramena.

      • Jedná se o 23 mm skládací pádný důkaz 700c pneumatik.

      • pádný důkaz pneumatika je vhodná jenom na okraj kompatibilní pádný důkaz.

      • Odolnost proti propíchnutí: Vnitřní pás.

      • Maximální tlak: 116 PSI.

      • Použití: Závodní, cestování nebo odborné přípravy.

      • Hmotnost: 200 g (výrobce tvrdil).

      No kup je a pak dej echo…Čte se o nich hezky teď jestli to je vše pravda.

      0 0
    • Cryzyy  

      Loni jsem zkousel Pro3 Race (na dvou kolech celkem 4ks) a letos jsem se zase vratil ke Continental Grand Prix 4000, jakej plast lepe jede posoudit nedokazu, ale defektu bylo na Pro3 Race vic a najel jsem na nich o neco min (o cca 1000km), ke konci zivotnosti zacala guma na bocich praskat a odlupovat se od kordu plaste.

      0 0
    • Lucky-x  

      Nikdo žádné zkušenosti?

      0 0
      • ¨MZ  

        Pro 3– spousta defektů a nejsem sám. Takže ty určitě ne. Pro 4 netuším jak na tom jsou, ale já je brát nebudu, ať je otestuje někdo jinej. Po letech s Michelin Pro Race bohužel bud jezdit něco jiného.

        0 0
      • Biker jak Pes  

        Už jsem se tady někde o nich rozepisoval. Zkus to najít.

        Ale obecně jsem byl jak s Pro3, tak s Pro4 maximálně spokojen. Nebyl jediný defekt.

        0 0
        • Lucky-x  

          diky mrknu, jinak ja jsem s pro3 taky celkem spokojeny… mel jsem na nich zatim jen jeden defekt :-)

          0 0
    • jecnak  

      Tak pokud srovnam Pro2,3 a 4, tak to vypada ze 4kama se Michelin vratil ke 2, coz myslim jen v dobrem. Prilnavost v zatackach je na suchu vynikajici. Stejne tak zpetna odezva a drzeni smeru v naklonu. Vydrz ani jizdu na mokru posuzovat zatim nedokazu, mam na nich zatim jen kolem 500km. Rekl bych, ze jsou stejne rychle jako ostatni konkurenti od Contiku GP nebo Vittorky Diamante, tedy jedny z nejrychlejsich plastu co se daji sehnat.

      0 0
      • Biker jak Pes  

        Tak zrovna Continentaly GP mi přijdou jako strašné, co se týče odvalování a rychlosti. Vzal jsem je, protože prý vydrží hodně a zatím se jeví, že to bude pravda. Ale nejdou pořádně nafoukat (max tlak je 120 psi) a než jsem si na ně zvykl, tak jsem měl pořád pocit, že jedu s defektem.

        O víkendu nasadím Ultrema na závod, tak jsem zvědav na srovnání.

        0 0
        • Hroch obojzhivelnyj  

          Nepoznam ze by byly GP4000s pomalejsi nez P3R. Jedinej rozdil jsem zjistil, ze P3R maj takovej ten dutej „rychlej“ zvuk uz na nizsim tlaku. Ale fakt nevim jestli mi to stoji za 3× nizsi najezd.

          0 0
          • Biker jak Pes  

            Vozím kombo Force/Attack. Jiné jsem ještě nezkoušel. Jsou to první Continentaly, se kterými jsem měl tu čest. :)

            0 0
    • Člověk a jeho svět  

      Koupil jsem Continental GP 4000S. Čekal jsem, že plášť jako vítěz několika nezávislých testů přímo poletí. Musím ale říct, že pocitově (na nějaké větší srovnání na nich nemám ještě moc najeto) fakt nic moc, prostě jak píše Biker jak Pes. Před tím jsem jezdil Schwalbe Duarno nebo Ultremo. U nich vidím výhodu foukáni i na vyšší tlaky (proč má vlastně CGP 4000S jen max. tlak 120 psi?), a myslím, že oba pláště, i to základní Durano, jely lépe. Jen ta výdrž, po cca 4000 km oba kaput.

      Tolik lehký úvod, nyní k dotazu. Poradí mi někdo skutečně rychlé pláště, které nemizí před očima? Spoléhal jsem na ty Contíky, které zde každý chválí a tvrdí, že tyto pláště jedině. Prosím zkušené, co tedy rychle jede? Něco od Vittoria? A když ano, tak co? Nebo je odpověď ještě jiná a řešením jsou jen galdy? Díky.

      0 0
      • Biker jak Pes  

        Myslím, že galusky budou v tvém případě asi jasná volba. Ty Continentaly vozím pouze jako tréninkové pláště, takže je mi celkem jedno, jestli jedou nebo ne.

        K tomu max tlaku, Pro4 Race taky mají malý tlak, ale asi mají jinou směs. Protože, když nafoukám na 120 psi Pro4 Race a na 120 psi Continentaly, tak jednoznačně rychleji jedou právě Micheliny.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.