Milan Slanec v časopise Cykloservis

171 nepřečtených
  • d

    Dobrý den,

    Milan Slanec dostává v současné době prostor v časopise Cykloservis, v seriálu věnovanému odpruženým vidlicím.

    Nechť je tato informace ku prospěchu těm, kteří si stále nejsou jisti, zda-li je pan Slanec člověk znalý věci nebo pouhý rafinovaný podvodník.

    Na pana Slance mám otázku, zda-li v časopise budou vycházet jeho články i nadále, třeba i více do hloubky, děkan.

    0 0
    • MirosPikos  

      Což takhle nahodit nějaký scan stránky s Milanem?

      0 0
    • weekend warrior  

      tak hlavně to vypadá, že ho nikdo nemá, nebo ten kdo ho má, nemá scaner:)))

      0 0
    • Milan.11111  

      Pls oskenujte tu stránku. A nevím kde v Příbrami koupit a docela rád bych početl protože jsem uvažoval o koupi vidle u Milana když tak na mail Díky

      0 0
      • weekend warrior  

        jasně, práva jsou v tomhle případě fakt blbost, tím spíše, že: http://cykl.cz/…dlici-2-cast :))) nebo dokonce v pdf

        0 0
        • weekend warrior  

          nebo to není ten článek/seríál?

          0 0
          • Mark-H14  

            Tohle není ten článek. První díl vyšel v cykloservise č. 1 a měl tři díly. Poslední vyšel tudíž v čísle 3. Bohužel sken nemám.

            0 0
            • weekend warrior  

              i tak jsou práva blbost, vidíš, jaká je tu po tom poptávka, tudíž reklama jak blázen:)))

              0 0
              • Mark-H14  

                Já nic nepsal o právech. Jen jsme řekl, že tvůj odkaz není článek – seriál s Milanem. Ten vyšel letos v číslech 1, 2, 3.

                0 0
        • Vegan  

          hele neni to tak davno co IDnes resilo internetove Boardy kam par lidi kopirovali zpravy z Idnesu, novinek, atd… a to slo o uzavrene komunity takze vim, ze autorska prava se v tomto smeru resi a to, ze to oni sami maji na svem webu nebo, ze maj dokonce nekde PDF neznaci nic a zrovna zde to autorske pravo i smysl dava.

          0 0
          • weekend warrior  

            ale jo, já vím, a i uznávám, že se to řeší, ale mít ten cykloservis, tak na to fakt kašlu a postnu to sem…

            dyť je to fakt směšné…alespon na chvíli… nebo přes nějakej fake účet a přes nějaké public úložiště a i za proxy bych se schoval, kdybych byl paranoik…

            0 0
    • milan1  

      Cykloservis sám vytvořil sérii článků o odpružení, vše, co proběhlo v loňském roce je práce redakce cykloservisu, vlastně redaktora. Ten mě oslovil nakonec pro přidání příspěvku na závěr jejich tématu.

      Za hlavní považuju článek, z čísla jedna a doporučil bych koupi časopisu ( považuju to za slušnost a honorář z toho nemám, to pro případné připomínky) V tomhle článku dávám dost obsáhlý pohled na historii, něco takového jsem zde ani jinde v tak uceleném celku zatím nepsal.Nakonec to vyšlo na stránku a půl cykloservisu.

      Jinak témata do hloubky? Tak těch je tady podstatně více, než se vejde do jednoho článku, vše je v histori, kde to ale nikdo neocení, protože je to kryto neskutečným balastem, napadáním a spoustou špíny, která je vidět i v právě probíhajících sousedních tématech.

      Kdysi jsem si myslel, že se dá na netu ve skupině stejných nadšenců dělat spousty věcí, které jsou ku prospěchu všech.Taky se to povedlo ale vždy právě jenom s těmi opravdu znalými, kteří jsou v poslední době podobně znechuceni, jako já. Teď už vím, co je zbytečné plýtvání silami. Témat by bylo spousty ale není už

      chuť a síla prorážet přes zamindrákované křiklouny.

      Je tady spousta lidí, se kterými vždy budu rád probírat cokoliv ale jen, když na to budou normální podmínky. To, co si ceníte v tištěné formě časopisu zde bylo předkládáno v daleko podrobnější formě a zcela zdarma.

      Poznal jsem tady spoustu lidí, kteří tématu rozumí a je s nima vždy o čem povídat, vlastně jde povídat s mnoha lidmi, kteří mají zájem a chuť se něco dozvědět ale proč tady začínají převažovat křiklouni bez zájmua znalostí, to nepochopím. Mnoha lidem se to asi tak líbí.

      Sem už v poslední přispívám jenom z nutnosti, když se zde tvoří účelové lži. Tvořit něco opravdu nového v současném prostředí je zcela nemožné. Stačí se jen rozhlédnout kam zde vše došlo.

      0 0
      • Reed  

        dobře a rozumně napsáno !

        0 0
        • Jauda  

          S Milanovým názorem také souhlasím, i když jsem od něj nic nebral a ani ho osobně neznám (to jen pro křiklouny :-D )

          Na tomhle fóru mi vadí ta hromada zbytečných odpovědí, které nejsou k věci a nemají žádný užitečný význam pro danné téma.

          Když jsem se zaregistroval, tak tu byl jeden dopisovatel s jeho hláškou – nemáš na to mentálně – a všichni nadávali. Teď už je „spam“ v každém tématu.

          Druhý problém je v nepoužívání funkce „hledat“, ale to se asi hned tak nezmění.

          Teď už čekám, až se tu objeví témata na zahraniční eshopy s erotickými hračkami a půjde to celé do kytek.

          Omlouvám se za nic nevypovídající příspěvek a zbytečné „zasírání“ vlákna. Jen mi to na jinak velmi zajímavém (a asi i jediném) cyklistickém fóru začíná dost vadit. :-(

          0 0
          • Evilcleaner  

            no pohybuji se tu o trochu déle než ty a pořád mi přijde že je to horší a horší, ale těžko posoudit jestli to je jenom iluze nebo fakt, protože podle toho by to tu mělo být už k nevydržení. nicméně je pravda že dneska tu přijde každý namyšlený kkt a honí si tu triko jaký není king. to se dělo před pár lety méně.

            0 0
          • JSt  

            nechapu tohle stezovani…

            chodis treba do hospody, kde se ti nelibi a rikas jim jak je to tam na hovno, a presto tam nechavas utratu? postavene na hlavu, ze? ;-)

            z meho pohledu si milan vybudoval klientelu prave na internetovych cyklistickych forech. kdyz se podivas, co se kde o nem a jeho upravach vidlic pise, tak drtiva vetsina prispevku jsou kladne ohlasy na jeho praci, pripadne doporuceni jeho uprav – reklama, propagace. to milanovi urcite nevadi a hreje ho to u srdicka. ;-) samozrejme, ze se obcas vyskytne nejaka negativni reakce, nad kterou se milan nedokaze povznest a s usmevem na rtech ji prejit. misto toho vystoupi ze zakulisi a zacne se zapalene obhajovat, takze zalezitost, ktera by bez jeho pricineni vysumela po par prispevcich nakonec zabere nekolik vlaken o radove stovkach prispevku a milan se citi o to vic ukrivdeny. :-))

            dovolim si male zamysleni…

            absolutne nechapu milanuv uzkostlivy strach ze zcizeni know-how na upravu vidlic. kdyz neco opali rakosky, je tady problem, ze na 100% budou kopie prodavat vyrazne levnej nez original. u milanovych uprav si vsichni chvali nizkou cenu. takze ma milan strach, ze by pripadna konkurence mohla jit s cenou jeste niz a odsala mu cast zakazniku? nebo ze by se nekomu jinemu mohlo podarit prosadit se i jinak nez jako „garazovy tuner“? co jsem vyjmenoval, jsou imho liche myslenky. ostatne, kdyby nekdo videl lukrativnejsi vyuziti milanovych uprav, oslovil by ho ohledne spoluprace, pripadne by si obstaral par upravenych vidlic a ty zanalizoval. ];-) v povedomi milan urcite je, kdyz ma i clanky v cyklocasopise. ;-)

            0 0
            • mr.ricardo  

              analizovat aneb vylizovat anal … :D

              0 0
            • Kubiczech  

              Do zamyšlení nevidím, ale jinak naprosto souhlasím.

              0 0
            • milan1  

              Koho by nehřálo u srdíčka, že je s jeho prací někdo spokojen a když je spokojen, tak na tom není snad nic lživého.

              pokud má někdo pocit, že spokojenost musí být vyvážena lží aby bylo trochu narovnáno, je to zvlášní způsob uvažování. Lež a lež pocházející velice často ze stejných míst je dost dobrý důvod pro případné reakce a mnohokrát jsem prokázal, že o lži jde. Lži a pomluvy od lidí, sprosté napadání, to už je u jistých lidí lehce přehlédnutelný folklór a něco, co by mělo jistě zůstat, nevidím právě ve tvých reakcích nic, co by popsalo skutečný stav.

              Nedovedu si představit lidi, kteří ve vší té špíně z poslední doby dokáží vyvodit závěry podobné tvým.

              Mimochodem, jsem zde zcela regulérně nazván rafinovaným podvodníkem autor tématu si ani neuvědomil, že použil označení, které se zde tvoří a které je automaticky přejímáno.

              Téma zde je ale zcela jiné, je to odbornost podpořená článkem v tisku. Já naznačuju, že namísto zdejší špíny, kterou tvoří nezanlí by šlo tvořit něco podstatného.Témat by se při dobré vůli našlo dostatek. Chuť něco tvořit ovšem sbírá realita toho, co se zde děje.

              Stále dokola se bránit napadání a přesvědčovat nepřesvědčitelné je zcela nanic a fórum vypadá tak, jací lidé do něho budou přispívat. Nikdo nikdy nezkoumá odbornost přispivatelů ale zkoumá se to, co neznalí a sprostí dokáží všechno napsat a nakydat.

              Pro obhájení odbornosti a to, jak se pozná bych si dovolil výlet do historie. Například měření grafu charakteristiky pružiny, které je zde bráno již jako standart jsem připravil a prosadil zde. Znalci poznali jeho význam a neznalí rozjeli své boje. Graf není můj vynález ale postup měření, který je proveditelný v domácíh podmínkách, to ano. Pro srovnání uvedu situaci v době, kdy jsem zde tohle začínal. České časopisy občas uvedly graf charakteristiky měřená na trhací stolici. Měření bylo plynulé a křivka kostrbatá, výklad co se děje byl omezen na to, jak moc kostrbatá ta křivka byla, žádné další detaily. Německý Bike-magazín uváděl křivky pravidelně a jeho grafy začínaly vždy od nuly, nerozeznával tehdy bod odtrhu.

              Výklady zde byla zaměřena právě na bod odtrhu a vysvětloval jsem jeho význam. Již tehdy vznikaly boje s málo znalými. Porovnávat odbornost šlo vždy a již tenkrát.

              Tohle jenom na okraj, k odbornosti, která není dána publikací v tisku, tuhle odbornost pozná každá znalý, bohužel slova se dost často ujímají ti, kteří nic odborně neřeší a vše přavádějí do roviny osobního napadání sprostoty a špíny.

              Sleduju dění zde a vidím, jak odborníci odcházejí a nemají zájem podstupovat místní boje. A vidím stále stejné zaslepené, kterí se neštítí už opravdu ničeho.

              0 0
              • JSt  

                zvlastni zpusob uvazovani, je pouzivat misto slov pochybovat ci nespokojenost slovo lez. nedokazes prijmout jakoukoliv kritiku. vse oznacujes za napadni a lzi. tim si nikoho na svou stranu neotocis.

                jestli ti jde o ten, zde nekolikrat citovany, dopis, tak to bych nenazyval lzi, ale naprostym nesmyslem, kterym se nema smysl vubec zabyvat. pokud teda nechces mit reklamu a cist spoustu chvalozpevnych prispevku od svych spokojenych zakazniku, kteri te obhajuji.

                osobne na me vystupovani lidi z branze na forech jako je tohle pusobi spis kontraproduktivne. nejvyraznejsi jsi byl drive v mych ocich ty, ted te vystridali hnoj a tina. :-)

                vsichni mate svuj web, tak se muzete realizovat tam. ale toto forum ma znacne vyssi navstevnost. ;-)

                demonstrovat svou odbornost navrhem pouziti osobni vahy pri mereni charakteristiky pruziny – tim ses trosku shodil. :-/

                0 0
                • milan1  

                  Shodil jsem se u tebe, že měřím graf charakteristiky na osobní váze?

                  Tohle nemůžeš myslet vážně.

                  Tohle je přeci téma zde dávno vyřešené a divil by ses ale tohle měření zde právě prokázalo velice významnou shodu právě s měřením Bike-magazínu. Jak víc ukázat, že právě ty se v tématu vůbec nedokážeš orientovat?

                  Zde je až příliš dobře vidět, jak je to s odborností a posuzováním. Každý tvého typu bude ohromen výsledky na trhací stolici. Zda ale výklad zcela přesného měření není chybný to zrovna ty nemáš šanci rozeznat.

                  Tady je podstata, tady jsou základy sporů, nevíš, neznáš a myslíš, že máš právo se vysmívat, bohužel na velmi nevhodném místě, jde lehce prokázat, jak se mýlíš.

                  Postupy, které uvádím jsou vždy z praxe, jsou co nejjednodušší a proveditelné kýmkoliv, kdo má zájem. Na mě a mém výkladu je cenné to, že se zaměřuji na podstatu a když je dosaženo dostatečné přesnosti, prezentuji postup.

                  Vše mnohokrát vyzkoušeno a přeci může přijít taková rekace jak od tebe.

                  Proč máš potřebu se takhle ukazovat?

                  0 0
                  • Lister  

                    Milane, když už tu jsi aktivní. Nějak jsem tady získal pocit, že moc nepřijímáš objednávky na servis, což by mne mrzelo. Mám tu jednu Foxku, kterou bych potřeboval zresuscitovat.

                    0 0
                    • milan1  

                      Pro tebe platí to, co pro jiné stálé zákazníky, pokračujeme stále dál, máme vyzkoušené vztahy a není třeba se obávat. Využij sekci servis, ta u mě funguje a napiš si požadavky.

                      Nepřijímám jenom tuning od nových zákazníků, nevím, co bych mohl od nic čekat, po dění zde na fóru.

                      0 0
                      • miki  

                        Takže podnikatel jen pro hrst vyvolených ,přál bych Ti to samé aby jsi někde něco potřeboval a někdo Tě vypoklonkoval stejně jako to tady obhajuješ Ty.

                        0 0
                        • jIrI___  

                          To zase Milanovi nemůžeš mít za zlé. Pokud má vidlice jen jako vedlejšák a není to jeho živobytí, tak nevidím nic špatného na tom, aby poskytoval svoje služby jen hrstce vyvolených, se kterými má dobré zkušenosti.

                          0 0
                        • scret  

                          mame svobodnou dobu, kazdy zivnostnik, ci remeslnik si muze vybrat jestli a komu proda sve sluzby, dovednosti apod.

                          0 0
                        • mr.antik  

                          zaspal jsi dobu?

                          0 0
                  • mastihuba  

                    ja teda vim že se osobní váha zjistila jako zcela dostačující, akorát si moc nepamatuju jestli se nějak vyřešila plynulost stlačení a nějakej přesnější odečet na váze. Přeci jen když už bych si chtěl pohrát s grafem, tak si tu váhu aspoň upnu do lisu na víno na vidlu budu tlačit šroubovicí a hodnoty si v klidu změřím a odečtu. Mám za to že většina grafů vznikla tak nějak zběžným odečtem při zatlačení rukama na vidlu, při tom se něco odečte na váze a pak se změří kroužek. Netvrdim že to musí byt nepřesný(ze začátku zdvihu asi v pohodě)ale konec grafu už by mohl byt diskutovatelnej. Těhle debat jsem se ale nikdy nezůčastňoval, tak teď už s tím začínat nebudu. :)

                    0 0
                    • Excel  

                      no já jen doufám, že mi pak nepřijedeš na barák s kladivem a diktafonem, s tím, že ho v přízemí zapneš a nahoře budeš pobíhat a mlátit tím kladivem do podlahy ;-)

                      0 0
                    • pepek  

                      Lis na víno opravdu není v základní výbavě běžné české domácnosti, Franto.

                      0 0
                      • mastihuba  

                        tomu rozumim, krom toho ne každýmu by se chtělo sundávat vidlicu z kola :)

                        0 0
                  • bochov  

                    Ja byt tebou Milane tak se tady vubec nevzrušují,nebot tady uřadují blbečci ,kteří si neumějí ani spravit defekt mimo jine ja používam kuchynskou vahu na měření tahu elektromotoru a vysledky jsou dobré,ale to je tady na některe blbečky moc složite hodně zdaru.

                    0 0
                  • JSt  

                    nejde o princip, ten znam a nepopiram, ze funguje.

                    jen je to ta nejprimitivnejsi vec na cele problematice, navic vpodstate bastl.

                    0 0
                    • milan1  

                      je skvělé, jak se chytil přímo pod bochova.

                      Uděláme si tady malé srovnání. Co jsi ty zde předvedl sám za sebe, kolik tvých postupů zde funguje?

                      Ono když je vše hotovo a vypadá to jednoduše, jde to „znalci“ jako jsi ty shodí prostě jako bastl.

                      Najednou kdekdo zná tohle měření a je to vlastně trivialita. Takhle je to bohužel se vším a když je vyřešeno, je každý chytrý a každý to zná jako Kolumbovo vejce.

                      Výše jsem už popsal stav, jak se měření provádělo a uveřejňovalo v našich a německých časopisech. Nejspíš jsi už v našich časopisech v poslední době narazil na měření grafu charakteristiky a prozradím ti jedno, nikdo už se nepožívá trhací stolice a zkus uhodnout, jak to asi měří?

                      Znám už příliš dobře způsoby zde na fóru a historie to ukáže krásně. Spousta tobě podobných se zasekne na jednom detailu, nazve to bastlením či jinak poníží a rozpoutá flame. Jev zde zcela běžný.

                      Víš ale co, zatím jsem se nesetkal s tím, že by někdo navrhl, hele tohle měření, no dobré, šlo by to využít i takhle. Tomu, co se děje, jak kdekdo vidí problémy nedostatky a důvod k posměchu nejde říct nic jiného, než negativní myšlení.

                      Pozitivní je tvořivé a tys nikdy nic tvořivého nezkusil. Přitom ti napovím, využití by bylo daleko víc, než je dnes užíváno. Stačí jenom sledovat, co lidi trápí a jaké mají problémy, to ale ty těžko budeš hledat.

                      Takže zdar tvé práci, každý děláme to své.

                      0 0
                      • StuntJ  

                        Neskutečné, obdivuji tvoji sílu tady těm Mamelmukům něco vysvětlit … Já bych na to už dávno neměl nervy …

                        0 0
                      • JSt  

                        hned zezacatku jsem byl tebou spatne pochopen a asi se mne doposud nepovedlo mou myslenku spravne podat. zkusim tedy na prikladu. tu metodu mereni nemam v umyslu nejak zesmesnovat nebo zlehcovat, jak jsem psal funguje. ;-)

                        prirovnal bych to ale k tomu, ze resis obrovske soustavy diferencialnich rovnic (ve tvem pripade ladeni vidlic) a ty svou odbornost budes dokladat tim, ze umis odmocnovat (mereni toho grafu).

                        uz mne rozumis? jestli se nepletu, dovedes presne slicovat nohy vidlice s futrama, coz je podle me o nekolik radu vys nez zminovane mereni.

                        0 0
                        • milan1  

                          :-))))))))

                          a jsme u podstaty pro pana vědátora příliš jednoduché.

                          Poprosím tě abys tady ze svého pohledu dostatečně odborného předvedl svůj přístup, který ponese v praxi nějaké pozitivní výsledky.

                          Říkal jsem dopředu že se chytí kdečeho, vytvrhne souvislosti a bude se točit ne zbytečnostech.

                          Neodvozuji svojí odbornost od měření pouhého grafu ale graf a jeho postup je prostě jeden z výsledků určených pro širší veřejnost.Svoji odbornost prostě odvozuji od toho, že dokážu odfilrtovat podstatné nepodstatné věci, nad problémy přemýšlím a výsledky ukazuje a přináší praxe.

                          Teď bych tě rád požádal abys předvedl zde svůj náhled, svojí odbornost, ketrá ukáže, že tvůj přístup je kvalitnější, že dokážeš svým složitějším a vědečtějším způsobem vyložit vše o mnoho lépe, a vůbec, že jsi ptostě ty tím pravým, komu stačí jenom kritizovat.

                          Pro upřesnění, na původních stránkách jsem předváděl měření dynymická, na která bylo třeba vyrobit testovací stroj. Tam jsem zatěžoval celé kolo upnuté ve stroji a zapisoval přitom pohyb odpružení a rámu přímo v simulované jízdě s překážkami. Stanovil jsem si sám způsob testů vyrobil toto specializované zařízení a testoval a testoval, než jsem si dovolil tvrdit, že vím, co a jak funguje v praxi. Toto měření nyní nahrazuje vysokorychlostní snímání kamerou. Všechno tohle by mělo být dávno známé někomu, kdo se tady pohybuje.

                          Měření a testování pro kohokoliv uveřejněné u mě na stránkách byl můj příspěvek pro lepší chápání všem, kdo mají zájem. A tímto měřením je i graf charakteristiky.

                          Teď už nepiš nic podobně jako dosud a snaž se být kladný a pozitivní mohl bys předvést jak je to lepší ze tvého pohledu.

                          Mimochodem, můžeš si třeba pomocí diferenciálních rovnic sestavit sám testovací stroj jistě lepší a ohromit zde všechny svým přístupem.

                          Můžeš cokoliv ale už konečně sám za sebe a s nějakými vlastními výsledky.

                          0 0
                          • JSt  

                            smajlik, pokrok ;-)

                            nicmene stale ma myslenka nebyla pochopena :-)).

                            tve prosbe o muj odborny vyklad problematiky pruzeni nerozumim zas ja. nikde se tu do role odbornika nepasuju ;-)

                            0 0
                            • milan1  

                              Ale ono být, nebo nebýt odborníkem je v tvém případě zcela zásadní.

                              Když někdo o někom píše takovým stylem, jako ty, tak by měl mít nějaké podklady proto, co tvrdí. Vydal jsem dost času abych ukázal, že ty se v odbornosti neorientuješ, tvůj rozhled je velice malý ale poučovat a hodnotit dokážeš, pravdu a lež neodlišíš a morálka je pro tebe něco zcela cizí.

                              To, co se zde děje v poslední době je dost zásadní protože vše dospělo do absurdních rozměrů. Spoustu slušných lidí to donutilo reagovat a vyslovit podporu a další zde začínají vést úvahy nad smyslem a budoucností toho úžasného svobodného fóra.

                              Timto a s tvým příkladem zde dám jednoduché srovnání.

                              Uvedl jsi srovnání s hospodou ano, hospoda, to sedí, je to hospoda, kam se chodí lidi bavit. Je to ale klubová hospoda, která přitáhne i ty, kteří se chtějí něco dozvědět. V mém reálném světě a ve světě respektující obecně platné hodnoty platí tyto zásady. Lidi mají různé zájmy a důvody sem chodit, neupírám nikomu to právo pokud respektují platné zásady. Stoly ( témata) oddělují různé skupinky a různé zájmy, já mám zájem jediný sednout si ke stolu, kde si stejní lidé chtějí popovídat o technice. Můj stůl zde by byl velmi malý, technika a to ještě jednom jedna malá část biků – odpružení. Rozcechtaní smajlíkáři u jiných stolů mě nevadí do té doby, než přijdou k tomu našemu, a začnou překřikovat debatu a strhávat pozornost a vše promění v osobní spory plné napadání. V mém světě prostě existují pravidla, kdy je zcela normální vykázat kohokoliv, kdo se chová nad rámec zaběhlých zvyklostí.Do mé hospody totiž chodí lidé a ne znaky na klávesnici, chodí tam lidé, kteří nepotřebují nosit internetové masky.

                              Tvůj svět a hodnoty jsou evidentně zcela jiné a těžko najdeme společnou řeč. Tvá skupinka se doslova děsí, jak by mohli být regulování a cože ta cenzura, to je něco strašného. Vždyť zde je úžasné, jak můžete doslova cokololiv a žádná pravidla neplatí. Pravda, lež, obecná slušnost? To jsou prázdná slova.

                              Takže současný stav, který těžko rozeznáš je tento. Do hospody chodí lidé, kteří stojí sami za sebe. Neschovávají se za masky a chtějí se bavit ve svém rozsahu zájmů. Ale hospody je plná lidí s maskami, kteří se bojí vejít se svojí pravou identitou. Někteří otevřeně přiznají, že zde nenosí jednu ale několik masek. Masky mají strašně rády konflikty a tak je vyvolávají. Někdy si zde vypěstují i zvláště povedené anonymní kousky, které, podle zastánců zábavy a fandů reality show přinášejí nový vítr. Jednou z nejoblíbenějších zábav je potom sledovat boj vypěstovaných nesmiřitelných nepřátel v bahně arény. Nezlob se tohle za výtvor svobody nepovažuju a nemám důvod se zde bavit smajlíky. Kdo tomuto stavu dokáže přilepit název svoboda a bát se „cenzury“ je pro mě podivný.

                              Tvá svoboda nerozeznává pravdu a lež, vše jsou prázná slova, stejně jako morálka. Ona ale pravda a lež nejsou jen mlhavé pojmy. V technice jsou dokonce jednoznačně prokazatelné. Jestli někdo bude tvrdit, že dvě kila jsou lehčí, než jedno kilo a bude to tvrdit pořád dokola je to prostě jednoduše prokázaná lež. No kdo lže účelově je lhář. Jenom takováto porušení pravdel mě v poslední době nutí vstoupit do diskuze, protože běžný nerušený hovor u jednoho vymezeného stolu zde už dávno není možný.

                              Ve tvém světě jde pravda kroutit jako paragrafy, něco se ti nelíbí, že to je třeba dobré, no tak se použije lež. Řekne se, že to je jenom názor a vida v rámci těchto pravidel jsem já ten špatný, který brání cizímu názoru. Tvůj svět je divný.

                              Po hospodě pobíhají masky nemají žádné zásady, morálku a neuznávají nic. Nerespektují žádné hodnoty, vše je pro ně prázdné a všemu vládne smajlík zábavy.Nejsi toho strůjcem a neplatí to proto jenom pro tebe, pod tebe jsem to zařadil jenom proto, že ve světle toho, co se zde dělo mnoho lidí poznalo, že zde není něco normálního, ale s tebou nepohne naprosto nic, nepojmenuješ to, co je špatné a reaguješ, jak slepec který nevnímá zdejší realitu.

                              Tohle berte jako příspěvek k tématu, které se snaží řešit současný stav.

                              Já si zde cením, že mnoho lidí znám a chci se s nimi potkávat i nadále, nechci je hledat na jiných fórech, nechci aby byli odsud vyštváni bandami křiklounů. Když už dojde k něčemu obzvláště negativnímu, mělo by se vše pohnout pozitivnějším směrem. Nechci sledovat, jak někdo, kdo se snaží zavést nejjednodušší pořádek je napadán, za cenzorství.

                              Zatím má pro mě cenu tohle fórum proto, že se zde scházejí ti nejznalejší, neznám lepší fórum z tohoto pohledu. Je tady vytvořen prostor, kde by se mohli lidi poznávat, profily, fota biků a vůbec celé rozložení, co vše se zde dá ukázat je mnoho. Protor, jako takový se mě líbí. Hospoda je dobrá, jenom lidi kteří si vykládajéí svobody po svém jsou tu zvláštní.

                              Troufám si tvrdit že právě skupina těch znalých tvoří základ, který sem přitáhne nové lidi. Boje, napadání a ztráta všech pravidel přitáhne několik nových bojovníků a na fórum plné smajlíků zcela bez pravidel bude už chodit jenom velmi zvláštně zaměřená skupina.

                              0 0
                              • StuntJ  

                                1+

                                smekám poklonu, JSt a jemu podobné křiklouny/prudiče, kteří si křivý pravdu aby jen vyvolali konflikt si popsal velice přesně, bohužel i tací lidé jsou mezi námi a nadále budou. Osobně si myslím že jakákoliv reakce na ně je zbytečná, protože ONI se budou vždy snažit rozdmýchat jakoukoliv malichernost a vyvolat co největší při, aby ukojili své poškozené, zraněné EGO. Buď se s nimi naučíme žít a nejlépe je budeme ignorovat či jinak jim dávat najevo svoji nevoli, proti jejich pokřivenému myšlení, což v rámci anonymity fóra, kterou tak rádi zneužívají, jde velice těžko …

                                Nezbývá jen popřát hodně síly a energii do další práce a brát místní prudiče tak nějak s nadhledem :o)

                                0 0
                                • JSt  

                                  rozdil je, jestli sem jdu s cilem se pobavit, zasmat, a nebo prodat. v tom poslednim pripade hledej to poskozene ego. mne tady absolutne o nic osobniho nejde a vse beru s nadhledem.

                                  sak uz ted ma kazdy moznost si me vypnout, abych treba tobe zbytecne nehybal zluci. ;-)

                                  0 0
                              • JSt  

                                jen bych predeslal, ze s tou maskou jsi se u me, dovolim si tvrdit, silne spletl.

                                ted jsem mrkl na tvou stranku do fakju a vezmeme hned prvni otazku…

                                //Má tuning vidlice nějaký vliv na životnost.

                                Nikoliv, zásahy na vidlici nejsou nikdy takového rázu aby otevíraly cestu pro nečistoty dovnitř vidlice. Průnik nečistot je to, co ovlivňuje životnost každé vidlice. Největší vliv na životnost má samotná péče o vidlici. Upravená vidlice vyžaduje naprosto stejnou péči, jaká je předepisována kterékoliv konkurenční tovární vidlici.//

                                souhlasis se mnou, ze tebou upravena vidlice je citlivejsi? souhlasis se mnou, ze tedy dojde na stejne trase k castejsimu zasunovani-vysunovani vidlice, zejmena na kratkem useku pocatku zdvihu? souhlasis se mnou, ze zivotnost vidlice zcela urcite neni nekonecne mnoho techto cyklu?

                                ja si na vsechny tyto amoralni :-)) otazky odpovedel ano. z cehoz mne vyplyva, ze pokud budeme uvazovat stejnou peci o stejnou vidlici, vydrzi „pruzicich cyklu“ obe dve stejne, ovsem kilometrove na tom bude tebou upravena vidlice o dost hur, kvuli castejsimu zasunovani a jeste o to hur, ze v pocatku zdvihu bude pracovat prakticky nepretrzite. tou vydrzi myslim v tomto pripade zejmena futra a povrchovku vnitrnich noh. mam za to, ze zivotnost komponentu na kole se implicitne udava v km a nikoliv v cyklech, kolik soucastka snese. co z toho pro me plyne si vydedukuj sam. ;-)

                                zcela urcite ma muj svet jine hodnoty ;-). pokud s tebou nekdo nesouhlasi, hned si myslis, ze te napada a zaroven ho oznacis za amoralniho lhare. ty tady pritom zcela zdarma zneuzivas forum k propagaci/ob­hajobe sve prace a zaroven si stezujes jak je to tu spatne. nevim, jestli bych si bral v takovem pripade do pusy slovo moralka. ;-)

                                0 0
                                • Tomínos  

                                  Tak si kup pevnou. Pokud chceš od vidlice maximální citlivost buď si koupíš levněji od Milana, nebo si můžeš za plácnu 3× tolik koupit renomovanou značku, která (když budeš mít štěstí nebo z tvýho pohledu smůlu) bude fungovat podobně, tzn. vydrží světe div se stejný počet pružících cyklů nebo kilometrů tak jak to popisuješ ty, takže pokud se nad tím takto amorálně zamyslíš, je tvoje otázka vlastně zbytečná, protože konečný výsledek je v obou případech stejný. Koupil jsi šunt, co na rozdíl od pevný nevydrží moc dlouho. Ale možná by jsi mohl udělat firmu antituningtest a zákazníkům prosypat futra u vidlice pískem, vidle nebude pružit a díky tomu na ni spokojený zákazník najede o mnoho více šťastných kilometrů.

                                  0 0
                                  • JSt  

                                    tak tebe by milan zaradil mezi laiky, cili uzivatele neznale. ;-)

                                    p.s.: pevnou vidlu samozrejme davno mam ;-)

                                    0 0
                                  • Zlatka  

                                    Určitá část lidí, především ti kteří chrtí, tedy závodí, to prostě nepochopí. Funkční vidlici na dnešních XC závodech ani moc neocení, btw nepotřebuji, proto jich hodně vozí vidlici pevnou, neb potřebují spíše ušetřit na váze bika.

                                    Milanova práce musí být vidět především na Fullech na vyšších zdvizích, řekněme 120+. Tedy u těch riderů, kteří chtějí užít komfortní jízdu po horším terénu a pak ve sjezdech. Na sériově pořízených vidlicích je ten rozdíl funkce oproti tuningu skutečně znatelný. Toto potvrdí mnoho zkušených riderů.

                                    0 0
                                    • Tomínos  

                                      Nejde teď o to co který uživatel ocení, ale o teorii, že vidlice se ničí tím, že funguje, ale i vidlice od např. foxu fungují, takže se samy ničí, dle jst logiky, jen za nepoměrně víc peněz.

                                      0 0
                                      • Zlatka  

                                        Jj, já jsem to původně chtěla postnout jinam, snad to nevadí.

                                        0 0
                                • ClAyD  

                                  Áááno, takže měl bych začít šetřit, už mi zbývá jen 917789327 pružících cyklů. Asi bych měl víc zamykat, co?

                                  0 0
                                  • jIrI___  

                                    To číslo máš nějak propočítané nebo jsi střelil od boku?

                                    0 0
                                    • l.smetana  

                                      myslím, že bez toho aby věděl kdy,kolikrát a jak hlubko, tzn jakou trasu urazila, by to nespočítal. Navíc může být zmetkové gufero, bublinka, cokoliv…Dle mého laického pohledu to bude nástřel. Nehledě na to,že tohle se na ZŠ asi neučí :) (Omlouvám se za smajlíka, jenže bez něj by to někdo mohl brát až příliš vážně a vášnivě)

                                      0 0
                                • milan1  

                                  Musím ti poděkovat za přímo ukázkovou spolupráci.

                                  pominu to, že jsi viděl mé stránky poprvé a přitom píše, jak píšeš, to nevadí, prostě drobná ukázka. Stránky jsi navštívil aby ses něco dozvěděl? Nikoliv, abys našel chybu a tu, jak doufáš jsi našel. Kdyby někdo méně zkušený chtěl vyvracet tvé argumenty jistě by uvedl, že vidlice, která napracuje je vždy na vyšším zdvihua díky tomu a necitlivosti se více láme a tím poškozuje, vznikla by debata plná obhajování a prosazování bezcených názorů. Kdekdo by se cítil ukřivděn a nikdo by nikoho stejně nepřesvědčil.

                                  Namísto toho ukážu hodnotu fóra a lidí v něm. Praxe mě ukázala, že zcela nejvíc vidlic počkozených vydřením nohou je značky FOX. Stačí se rozhlédnout zde na fóru bez růžových brýlí a tato zkušenost bude potvrzena. Jsou zde fotky, jsou tu zkušenosti, je tu vše. Tohle je prostě pravda. Hned za značkou Fox následuje RS. Zrovna nedávno sem myslím André Véber vkládal foto zcela zničených vidlic RS, které jezdily zcela bez údržby a byly zničeny za velmi krátkou dobu. Zatímco na tyto značky se zde nenajde napadání, velice mnoho pomluv se najde na značku Suntour, konkrétně úspěšný Epicon. Stále dokola zde nalézám pokřik výhradně nad těmito vidlicemi a od lidí s tebou spřízněných. Kdyby existoval jeden jediný důkaz, záběr takto poškozených Epiconů jistě by zde už byl vzhledem k zájmu mnoha lidí prezentován ale nenajdeš ani jediný. Já se přiznám, že jsem zatím takovéto opotřebení nikdy neviděl. (podotýkám, že se mluví výhradně o Al nohách vidlic, nikoliv starém ocelové provedení)

                                  Kolem důvodů, proč se poškození tvoří a co jsou hlavní důvody by se mohla rozpoutat skvělá diskuze plná flame, proto raději navážu zase na praxi. Fox v poslední době změnil povrchovou úpravu nohou. Říká tomu kashima a vypadá to, že je to zřejmě nejkvalitnější současná povrchová úprava, čas ukáže a já věřím, že ukáže kvalitu a odstranění vydírání. Takhle se potom v praxi ukáže pravdivá odpověď, konstrukce vidlice zůstává nezměněna a problémy, které dříve byla jsou odstraněny odpověď a pravdivá a praxí potvrzená je potom jednoznačná, záleží především na kvalitě a odolnosti povrchové vrstvy na kluzácích. ale musím upozornit, tyto stavy se dějí výhradně po extrémním namáhání a nulové údržbě.

                                  Moje slova a závěry které používám můžou znít banálně ale vycházejí z praxe a jsou pravdivá.

                                  Když napíšu, že rozhodující pro životnost vidlice je údržba, tak je to prostě pravda, protože to praxe ukazuje.

                                  Já mám ovšem jeden jediný hlas, zde se může nacházet spousta neználků, kteří přebírají jeden od druhého fiktivní obvinění vykonstruovaná zcela účelově. Vznikají tak tábory a seskupení, kdy jedni tvrdí, že jsou potlačovány jejich názory, že jejich kritika je oprávněná a když jsou náhodou po spoustě argumentů alespoň na chvíli zatlačeni do pozadí, tak přejdou k osobním útokům a napadání.Kam až vše může zajít při osobních útocích je zde ještě vidět v nedalekých tématech.

                                  Podobnost tohoto popisu s realitou zde je záměrná a ukazuje příčiny. Ukazuje, co je pravda a jak mnohdy zní banálně a ukazuje do jakých bohulibých a odborných názorů jde zabalit lež.

                                  Lidi jako ty tvoří a přebírají lži, nezajímá je pravá příčina, nehledají řešení, hledají argumenty pro prosazení své, nikoliv objektivní pravdy. Pravda je ale jenom jedna, ta reálná a v praxi a technice je prokazatelná.

                                  Kdo lže z jakékoliv příčiny je v mém světe prostě a jednoduše lhář.

                                  0 0
                                  • JSt  

                                    napsals toho hodne, ale vubec jsi se nedotkl mnou polozenych otazek. akorat jsi mne podstrcil, ze jsem navstivil tve stranky prvne, coz jednak neni pravda a druhak netusim, kde jsi to vzal. ;-)

                                    tez muzu tvuj jakoze „laicky“ protiargument (ktery vpodstate neni protiargumentem, ale stoji uplne bokem) o mene citlive vidlici na vyssim zdvihu chapat, jakoze pripoustis, ze upravena citliva vidlice se drive osucha. ono s tim vpodstate nelze nesouhlasit, stejne tak jako s tvym argumentem. ;-)

                                    nejake rozebirani konkretnich typu/znacek vidlic a zpusobu udrzby je v nasi debate irelevantni. zabrednuti do techto polemik jsem se snazil eliminovat pouzitim formulky …pokud budeme uvazovat stejnou peci o stejnou vidlici…, kterou jsi evidentne zaignoroval.

                                    myslim, ze u vetsiny vyrobku, pokud zlepsis nejakou jeho vlastnost a neni toho dosazeno pouzitim kvalitnejsiho materialu, je to na ukor jine vlastnosti – vetsinou vydrze. a kazdy si musi zvazit, jestli mu to za to stoji.

                                    btw. na stranku tuning-testu jsem se dival, pac jsem chtel najit to tve rozdeleni uzivatelu na neznale, znale etc. :-). na fakju jsem zabrousil nahodou a krom toho prvniho bodu nemam problem. ;-)

                                    0 0
                                    • milan1  

                                      Psal jsem, že nad problémy přemýšlím a naprosto každý, kdo chce diskutovat by měl být na stejné lodi, jiak se z toho stane bezcené plácání, které jsem už očekával. Hele já si myslím, že to je takhle a já si zase myslím,že to je jinak.

                                      Praxe se ti směje, protože nevíš a nechceš poznat pradivou podstatu.

                                      Chceš argument. Potom tedy originální a necitlivý Epicon vátězí na Rebou v životnosti a odolnosti kluzíáků, protože chodí málo do zdvihu. Takhle to podle tvé logiky musí fungovat. Upravený Epicon je o mnoho citlivější a problém s vydíráním nohou tedy musí zákonitě mít ale on je nemá. Kde jsou tvé argumenty v porovnání s praxí? Naproti tomu upravené a neupravené vidlice FOX i RS, které se dostaly do extrémních podmínek byly výrazně poškozeny.

                                      Kolik ještě chceš pravdivých argumentů?

                                      Proč si ymslíš, že není odpovědí na tvé otázky? Ty a tvůj přístup nesměřuje k poznání pravdy a podstaty.

                                      Není už lepší příklad o podstatě zbytečného a planého dohadování, než tady právě předvádíš.

                                      Já se nepasu na na problémech kohokoliv nevýskám nad tím, jeké objevím problémy, nepomlouvám, můžeš si to ověřit kdekoliv v histori, tohle jsem ale nucen uvést jako příklad, když se do mě pustíš se svými podivnými argumenty.

                                      Moje řešení není hledat chyby na ostatních. Mám prostě popsáno, to co je popsáno, rozhodující je údržba a ta hraje největší roli v poškození vidlice. Údržba a náročný provoz jsou rozhodujícími faktory.

                                      0 0
                                      • JSt  

                                        zda se mne, ze o problemu vubec nepremyslis nebo nectes, na co reagujes. :-/

                                        takze zkusim ti to napsat potreti ;-). oprosti se od poukazovani na znacky, typy vidlic, udrzbu.

                                        nicmene da se pristoupit i na tvou hru. ;-) kdyz pises, ze fox vidlice se osoupe i neupravena, vychazi mne, ze upravena, citlivejsi se za stejnych podminek pouzivani osoupe jeste drive – lepsi citlivost na ukor nizsi zivotnosti.

                                        nikde jsem nenasel prime odpovedi na sve otazky. schvalne ti je pripomenu. ;-)

                                        souhlasis se mnou, ze tebou upravena vidlice je citlivejsi?

                                        souhlasis se mnou, ze tedy dojde na stejne trase k castejsimu zasunovani-vysunovani vidlice, zejmena na kratkem useku pocatku zdvihu?

                                        souhlasis se mnou, ze zivotnost vidlice zcela urcite neni nekonecne mnoho techto cyklu?

                                        vedeme tu polemiku, o tom, jestli se u upravene vidlice snizi zivotnost (drive osoupou vnitrni nohy apod.) a ty jsi doposud nebyl schopen me argumenty vyvratit krom toho, ze jsi je oznacil za podivne a napsal plno vet uhybajicich od podstaty mych otazek.

                                        jinak pod carou…

                                        uvedom si, jak sis tady nabehl. sem jsme se vubec nemuseli dostat, kdyby ses udrzel a nereagoval na muj prispevek adresovany jaudovi. treba priste. ;-)

                                        0 0
                                        • l.smetana  

                                          Tak moment, nedosahuje se citlivosti vidlice snížením třením? To znamená,že vnitřní nohy se tolik netřou- neodírají se a v podstatě nevidím důvod, proč by měli odejít dříve nohy, nebo něco jiného. Může se tam dostat bordel, to ano, ale ukažte mi někoho kdo si koupí vidlici od p.Milana a nehodlá se o ni starat,tzn. rozdělat a vyčistit? V tomto případě má naopak upravená vidlice větší životnost, pokud se jedná o tření, jelikož bylo sníženo a tím, mimojiné, zvýšena citlivost. Mám to z pouhé teoretické fyziky,ale když tak mě někdo opravte.

                                          Ale abych držel krok:

                                          Souhlasíš se mnou, že když chceš vidlici citlivější, je třeba snížit tření ve vidlici?

                                          A souhlasíš se mnou, že když je menší tření,tak se tolik neodírají nohy, tudíž nedochází k tomu „zlu“ upravených vidlic?

                                          0 0
                                          • JSt  

                                            souhlasim s tebou ;-). tohle mne napadlo, priznavam, ze az po odeslani meho prvniho prispevku narazejiciho na rychlejsi osoupani upravene vidlice. cekal jsem, ze tohle mne vmete milan do ksichtu jako prvni vec, ale nestalo se tak. muzem se dohadovat proc…

                                            na dalsi debatu by bylo jak a kde je nizsich odporu dosahovano, vzhledem k tomu, ze povrchova uprava vidlice jako prvni odejde vetsinou v oblasti kolem stiraku.

                                            0 0
                                            • l.smetana  

                                              No tak tím tuplem, se stírákama neuděláš vůbec nic,ať je sériová nebo ne. Jde ale i o ty odpory uvnitř, jenom na stíracích to nestojí ;). Kolikrát stačí méně cyklů s velkým třením, než několik set tisíci s úpravou a nohy jsou sedřené.

                                              0 0
                                              • JSt  

                                                proto pisu, ze je na delsi debatu, jak je tech nizsich odporu doshovano. jen na stiracich to samozrejme stat nebude. myslel jsem, ze to bylo z meho prispevku patrne. ;-)

                                                0 0
                                            • Tomínos  

                                              Foxa, kterou jsem viděl vydřenou, nebyla zrušená v oblasti stíráků, ale v oblasti prvního futra, takže tam by třeba tuning té vidlici dokázal život prodloužit…

                                              0 0
                                              • JSt  

                                                ano. ale proc tohle nerekne milan je mne zahadou.

                                                0 0
                                              • milan1  

                                                Fox se vždy vydírá na úrovni pouzder vidlice a dlouho to není vidět, je to schované pod stíráky. RS se naproti tomu začíná vydírat na úrovni stíráků a opotřebení vykukuje dříve ven.

                                                0 0
                                        • milan1  

                                          Snaha dostat mě na čemkoliv je evidentní ale k tomu ti těžko pomůže neznalost a chybějící zkušenosti.

                                          I byl jednou jeden Fox a ten dělal vidlice vzduchové a taky pružinové, vzduchové vidlice v jejich podání byly vždy ty nejcitlivější typy. Jinak zůstávala jejich konstrukce zcela stejná. Dle teorie kterou se snažíš vyrobit by měly být opotřebením ohroženy vidlice pružinové a citlivější. Ale ono to tak ve skutečnosti není. Zatím jsem neviděl žádnou pružinovou Foxku s opotřebením o kterém se bavíme.

                                          Nikdy jsem taky neviděl nikoho pochybovat o tom, že vidlice v provedení Fox, které byly citlivější – ty pružinové, že by měly být nějak horší a že by hrozilo jejich poškození.

                                          Tady už hrozí jediné, ty se zcela evidentně snažíš vyrobit na mě nějaké pošpinění.

                                          Praktické zkušenosti bys tady našel a měl bys to umět i správně vyhodnotit, o to se ale budeš těžko snažit, to by mohla být ta pravda a to se ti do krámu nehodí.

                                          0 0
                                          • JSt  

                                            opet srovnavas ruzne vidlice, tentokrat fox pero vs. vzduch. ;-)

                                            ja se te nesnazim dostat do nejake pasti. do te pasti ses dostal sam, tim, co jsem si precetl na tvych strankach a po tobe chci jen vysvetleni. rikas, ze nemam dostatek znalosti a zkusenosti. ty jimi, hadam, disponujes a presto nejsi schopen odpovedet na jasne polozene otazky. na tvou obhajobu napsal l.smetana jednim odstaveckem silnejsi argument nez ty v x prispevcich. ;-)

                                            0 0
                                            • milan1  

                                              Hluché slepé a zaslepené nepřesvědčí žádné argumenty.

                                              0 0
                                              • JSt  

                                                naopak jsem hlava otevrena ;-), ale odmitam prijmout jako odpoved na sve otazky neco, na co jsem se vubec neptal. to snad neni nepochopitelne ;-)

                                                hluchy, slepy a zaslepeny je tu nekdo jiny…

                                                0 0
                                                • milan1  

                                                  Nech si to zase vysvětlit od někojo jiného, třeba pochopíš, jak na tom jsi.

                                                  0 0
                                                  • JSt  

                                                    jak by sis vykladal, kdyby se nekdo vyhybal odpovedi na tve otazky a psal nejaky, ne zcela souvisejici, balast kolem?

                                                    asi stejne jako ja. ;-) je to skoda, myslel jsem, ze mne vyvedes z omylu.

                                                    0 0
                                                  • milan1  

                                                    To, co jde u tebe jedním uchem tam a druhým ven není balast.

                                                    Tímto končím, jsi ztrátou času.

                                                    0 0
                                                  • JSt  

                                                    tvuj problem je, ze se snazis kazdemu ukazat, ze je neznaly a zkusenostmi ti nesaha ani po kotniky a pak zabredas do dlouhych prispevku bez valne udernosti. ;-)

                                                    klidne jsi mohl napsat hned ze zacatku, ze slicovavas futra s vnitrnima nohama (samo, pokud neco takoveho delas ;-) ) a treba u fox vidlic, ktere se vydiraji nejprve u prvniho futra (coz jsem nevedel) muze tuning naopak zivotnost vidlice prodlouzit.

                                                    ztratou casu jsem pro tebe kazdopadne. zadnou vyladenou vidlici od tuning-testu si koupit nehodlam. ale to ti bylo jasny snad od zacatku. ;-)

                                                    0 0
                                                  • milan1  

                                                    Překonal jsi vše a proto ještě jednou.

                                                    Nemůžu za to, že nemáš ani to nejzákladnější, co je k diskuzi třeba a to jsou ty nejejdnodušší základy.

                                                    Neznáš to, že opotřebení vidlice způsobí výhradně nečitoty vniklé po stíráky.

                                                    Na toto pronikání, nemá vliv počet cyklů vidlice jak se domníváš ale to, jak a za jakých podmínek je provozována.roz­hoduje vždy okamžik, kdy do vidlice začnou pronikat nečistoty. No a některé vidlice to ustojí lépe a některé hůře a kupodivu nerozhoduje zde cena.

                                                    Argumenty z praxe, které jsem ti předvedl složily ke zcela praktickému pochopení, že když má vidlice předpoklady k průniku nečistot a poškození kluzáků má je jak před úpravou, tak po úpravě. Když je více odolná, je odolná stejně tak před úpravou, jako po úpravě. Podotýkám stále, že tohle platí především pro extrémnéí provoz, není to vlastnost vidlic daná běžným provozem a odpovídající údržbou.

                                                    Největší vliv na pronikání nečistot má údržba a proto jí doporučuju a to především po jízdě v extrémním prostředí.

                                                    vše z mých doporuční je platné a pravdivé.

                                                    Pro kohokoliv, kdo tyto zásady zná, vše naprosto pochopitelné, kdo nepochopí ani po sáhodlouhém výkladu je zvláštní případ, který zřejmě s odpružením neměl nikdy nic dočinění.

                                                    0 0
                                                  • JSt  

                                                    opet se snazis zcela zbytecne povysovat a efekt to ma presne opacny. na pronikani nema vliv pocet cyklu, ale podminky a kvalita stiraku. to je mne jasne.

                                                    uz se mne podarilo nasi diskuzi dostat do roviny, ze vylozene neprohravas a ted sis to takhle pokazil. :-/

                                                    když má vidlice předpoklady k průniku nečistot a poškození kluzáků má je jak před úpravou, tak po úpravě

                                                    tedy jsi mou domnenku o nizsi zivotnosti upravene vidlice potvrdil, protoze prave tady narazime na ty pocty cyklu. jednak se u upravene citlivejsi, vice „zobajici“, vidlice zcela urcite dostanou necistoty pod stiraky drive (kilometrove, s cykly na tom bude s neupravenou stejne) a stejne tak se i drive osoupe povrchovka na vnitrnich nohach. je nekde v teto me uvaze chyba?

                                                    0 0
                                                  • milan1  

                                                    Jsi opravdu tak hloupý, neznalý a nebo chceš úmyslně poškozovat zase stejným stylem, tedy lží?

                                                    Na pronikání do vidlice má vliv jedno jediné, je to horní břit stíráku. Na tento horní břit nemá žádný vliv nic, co uděláš uvnitř vidlice. Nemá na to vliv ani četnost cyklů.

                                                    Příklady méně citlivých a více citlivých vidlic Fox, které jsem ti dal byly odpovědí pro toho, kdo dokáže myslet a kdo si dokáže ověřit tvrzení příklady z praxe.

                                                    Pro tebe je třeba psát nějak zvláštně?

                                                    Horní břit a jeho stav ovlivňuje to, jak se o vidlici staráš z vnějšku a jakým drsným podmínkám jí podrobíš.Nic jiného nemá na životnost tak významný vliv.

                                                    Už se ti dostalo konečně něco z toho do přijímače?

                                                    Nic uvnitř neovlivní životnost tak, jako horní břit stíráku!!! na něj má vliv výhradně to, zda se o vidlici staráš a mažeš ho a nebo zde jezdíš bez údržby v bahně.

                                                    Když už dojde k průniku nečistot záleží potom vždy na kvalitě povrchové vrstvy kluzáků, jak to ta která konkrétní vidlice dokáže ustát. Příklad z praxe zde máš.

                                                    0 0
                                                  • Kouba_2005  

                                                    Já se do toho vložím :-)

                                                    Podle mě to myslel JSt tak, že když je vidlice po úpravě citlivější, tudíž proti sériové udělá pohybů nahoru a dolů daleko víc a tudíž je i větší možnost průniku nečistot pod stíráky, ať se o čistotu snaží člověk sebelíp.

                                                    … aspoň tak jsem to teda pochopil já.

                                                    0 0
                                                  • JSt  

                                                    vyborne, presne takhle to myslim. predpokladal jsem, ze to musi byt kazdemu jasne. ;-)

                                                    0 0
                                                  • milan1  

                                                    Opravdu vypadá, že mu nerouzumím?

                                                    Zopakuju a stále uvádím na příkladech.

                                                    Správně ošetřovaná vidlice nemá nikdy problém s pronikáním nečistot a nerozhoduje, zda má více pracovních cyklů.

                                                    Kdo nevěří, může dle návodu JST jezdit stále zamčenou vidlici zvýší jistě její životnost.

                                                    0 0
                                                  • JSt  

                                                    milane, tohle je od tebe az prilis laciny :-)). ukaz mne, kde jsem kdy koho navadel, aby prodluzoval zivotnost vidlice, natoz trvalym zamykanim. to sis opet neco vyfantaziroval. ;-)

                                                    a stejna fantasmagorie (dalo by se pouzit i slovo lez ;-) ) je, ze na zivotnost a funkci stiraku nema vliv, jakou drahu naklouze.

                                                    0 0
                                                  • JSt  

                                                    horni brit klouze primo po vnitrnich nohach, cimz se opotrebovava. vice ci mene dle stavu namazani. tedy jak od zacatku tvrdim (a tys mne to nijak nevyvratil), pri vytunene citlivejsi vidlici odejde drive, z duvodu castejsiho klouzani.

                                                    poprosim te, abys mne explicitne vypsal, kde lzu. trosku by ses mohl krotit. ;-)

                                                    0 0
                                                  • Tomínos  

                                                    Je trošku zavádějící psát při vytuněné, tento stav by dle tvé polemiky měl být stejný i u neupravené citlivé vidlice! Z toho vychází, že tuning jako takový nesnižuje životnost vidlice. To už bys pak mohl říct, že kvalitní výroba vidlice, tak aby dobře fungovala snižuje její životnost?

                                                    0 0
                                                  • milan1  

                                                    On tady JSt předvádí stále stejnou disciplínu, dostat do stavu, kdy mě nařkne, neodpověděl mě a brání mým názorům.osloví tím stejně neznalé jako on. Málokdo tady bude číst sáhodlouhé yvsvětlování a argumenty.

                                                    On nikdy nepochopí, že dle jeho logiky existuje nějaký geniální konstruktér, který u té nějdražší značky nastaví přesně odpory vidlice tak, že dojde zřejmě k nulovému opotřebení.

                                                    Vysvětlovat něco na jeho úrovni evidentně nejde, že vše se vždy opotřebí a je třeba mít praxi abych rozzenal co má největší vliv na to opotřebeníto by mělo být zásadní a to bohužel odmítá pochopit.

                                                    Když potom se mnou komunikuje jakoby on znal vše lépe a měl ty největší zkušenosti těžko ho přesvědčit.

                                                    Když člocvěk snese argumenty jak se věci mají doloží to praxí, stojí za ním i jeho vlastní praxe, tak on odmítne vše přijmout.

                                                    Pro JSt a jeho sokmenovce nakonec uvedu příklad. Budou to stírátka na autě. Jejich životnost neovlivní to, jak často budou pouštěna a jak rychle, pokud to bude vždy za deště. Životnost není samozřejmě nekonečná ale to u žádného pohyblivého dílu. Jakmile ale necháme běhat stírače i na tu nejmenší rychlost nasuho, případně ještě v prachu mám brzy po srandě. A tady je živostnost velmi výrazně zkrácena.

                                                    JST díky nezanlosti se tady točí na nepodstatném vlivu a snaží se vytvořit negativní obraz tuningu a to zcela viditelně s jasným záměrem.

                                                    0 0
                                                  • JSt  

                                                    kdyz je ti tak jasne, o co me dle tebe jde, proc jsi mne tedy nevzal vitr z plachet a neodpovedel na me jednoduche otazky? nechapu…

                                                    0 0
                                                  • milan1  

                                                    Odpovědi byly tak jasné, že snad nešlo nepochopit.

                                                    Probrat se až k tomu, kdy se nemůžeš vykroutit z toho, že jsi nepochopil, jenom to je těžké.

                                                    0 0
                                                  • JSt  

                                                    snazis se dobre ;-), nicmene myslim, ze nejen my tak nejak tusime, ze tve tvrzeni, ze tuning nema vliv na zivotnost vidlice neni zcela ciste. ;-)

                                                    0 0
                                                  • milan1  

                                                    Pokud si myslíš, že bojuju hlavně v rámci svých obchodních zájmů, jak mě podsouváš, tak tě ujistím, že ne.

                                                    Jistě už víš, a musí tě to strašně těšit, že jsem právě kvůli napadání zde zrušil příjem vidlic na tuning. Beru pouze stálé zákazníky, kteří vědí své a mají zkušenosti, které tobě zcely chybí. Tyto zákazníky ty neovlivníš, na tvé hlouposti ti prostě neskočí.

                                                    No a nové vidlice, které prodávám, ty mají svůj standart a životnost není jejich problém.

                                                    Toto uvádím proto, že se už tetelíš blahem nad tím, jak jsi mě zřejmě poškodil.

                                                    Jenom jsi zase ukázal svojí úroveň a své záměry, plus metody.

                                                    Nic víc se nestalo, jo zbytečně utracený čas, to je nejpodstatnější.

                                                    0 0
                                                  • JSt  

                                                    mylne si myslis, ze mne jde o nejake poskozovani tve prace. sam vis, ze pokud by ti nekdo chtel ublizit, jsou na to uplne jine metody nez debata na nejakem foru a k tem bych se nikdy nesnizil. naopak by nas nekdo mohl podezrivat, ze jsme domluveni a ja ti tu delam reklamu. :-))

                                                    jen je teda skoda, ze se ti ty me hlouposti zatim podarilo akorat za hlouposti oznacit, nikoliv vyvratit.

                                                    0 0
                                                  • JSt  

                                                    vubec ne. to slovo vyladene je dost podstatne. kdyz vyleze vidlice z fabriky, je, co se tyce citlivosti v nejakem stavu nula (nejake typy jsou citlivejsi jine naopak). milan proklamuje, ze vetsinu vidlic dokaze posunout smerem k vyssi citlivosti, tedy vidlice uz neni v tom tovarnim bodu nula, jsou zmeneny jeji vlastnosti.

                                                    0 0
                                                  • milan1  

                                                    Už jsi tady někdy četl, že rozptyl v citlivosti nových vidlic existuje a že některé byly z výroby již tak velmi citlivé?

                                                    Prosím tebe, začni ty lidí varovat aby ten citlivý šmejd v krámě nechali, vždyť to je nekvalitní produkt. Zajisté se někdo ve výrobě provinil a překročil to, co mu nařizuje konstrukce.

                                                    0 0
                                                  • JSt  

                                                    proc se mne zas snazis podsouvat, ze citliva vidlice je smejd? vzdyt to nikde netvrdim. rikam, ze citliva vidlice se drive vydre a to je dan za tu citlivost, kterou je urcite nekdo ochoten zaplatit.

                                                    je to uz ponekolikate, co mne davas do ust neco, co jsem nikde nerekl, obvinujes mne ze lzi, aniz bys umel na onu domnelou lez ukazat. pokud s tebou nekdo nesouhlasi, chovas se pomerne neseriozne. tohle jsem si z te dnesni debaty s tebou odnesl.

                                                    0 0
                                                  • milan1  

                                                    Proč píšeš hlouposti, ani příklad se stěrači na autě nestačí?

                                                    0 0
                                                  • JSt  

                                                    gumy na steracich nejcastej odejdou v dusledku slunicka ;-)

                                                    0 0
                                                  • l.smetana  

                                                    A tak to mi zase ukaž vydřenou 66ku. Každá vidlice má svoje předpoklady k vydření, nějaká dříve,nějaká poději. Pokud chodí častěji do zdvihu, je třeba se starat o stíráky, to je jasné,ne? Ono taky nebude nic příjemného,když ti jednou za uherský rok sjedou nohy dolů a na nich zaschlé bláto, které budou fungovat jako nůž..V tomhle případě zkrátka paušalizovat nemůžeš, jedné vidle se to dotkne méně, druhé více, ale pořád se to dělá SNÍŽENÍM odporu- nemá se tam odírat tolik části,takže nevidím, proč by pořád muselo docházet k onomu poškození? A pokud ji věnuješ potřebný servis,jako každé jiné, žádné problémy tam nebudou..

                                                    0 0
                                                  • DaSnail  

                                                    a pre ten stírak je lepšie ked často stiera čerstvý bordel, alebo menej často stiera a bordel má čas zaschnút a stvrdnút? nevim, enem sa ptám… ;o)

                                                    0 0
                                                  • JSt  

                                                    vporadku, na tom taky neco bude. ;-)

                                                    jen porad nechapu proc smysluplne odpovedi se mne dostavaji od vsech, krom milana. bud si jeste neuvedomil, ze jsem trosku jednodussi a musi na me polopate a nebo z nej opravdu nic smysluplneho nevypadlo. to asi musi rozsoudit druzi. :-))

                                                    0 0
                                                  • milan1  

                                                    Vysvětlil bys mě, co tě právě tady v té odpovědi posunulo k pochopení?

                                                    0 0
                                                  • JSt  

                                                    nejde o pochopeni. stale chapu vse stejne. ;-)

                                                    ale kdyz ti reknu, ze vidlice s vyssim frekvenci cyklu se drive opotrebuje, cekam, ze das nejake smysluplne argumenty, ze tomu tak nemusi byt.

                                                    dostal jsem dva (snizeni vnitrnich odporu a ted to stirani blata jeste za mokra) a ani jeden nebyl od tebe.

                                                    opravdu se neptam proto, ze bych te chtel nejak poskodit, ale ciste ze zajimavosti, protoze mne ta otazka zivotnosti nejak nesla pod nos. cekal jsem vyvraceni me teorie v jednom prispevku a ne, ze se budes takhle kroutit a prakticky to nikam nepovede. :-/

                                                    0 0
                                                  • milan1  

                                                    Ty si musíš dělat srandu, jinak to není možné.

                                                    Co asi znamená citlivá vidlice? Snížení odporů, co mám na stránkách? Snížení odporů, co na tomhle je k vysvětlování?

                                                    Jestli používáš termín a nerozumíš mu, tak to opravdu narážíme ještě hlouběji na úroveň neznalosti.

                                                    Bláto? o tom ti DaSnail nepíše, píše ti o zaschlém a ztvrdlém bordelu. Kdy, jak za jakých podmínek nastává a jak jsi ty rychle pochopil, to si nechám vysvětlit.

                                                    Příklad se stěrači auta ode mne tomu nerozumíš, tak mě prosím vysvětli jak moc ti pomohl příklad se zaschlými nečistotami.

                                                    0 0
                                                  • Peka  

                                                    Čau,

                                                    hele jdi už od toho počítače a nehádej se tu s nima, ať mi stihneš do zítra dopo udělat tu Foxku :-)))

                                                    0 0
                                                  • milan1  

                                                    dobrý :-))

                                                    0 0
                                                  • milan1  

                                                    Nereaguj už nikde jinde a tady prosím vysvětli, co ti konkrétně tahle reakce pomohla pochopit.

                                                    0 0
                                                  • gumid  

                                                    Je mě celkem volný boj za „jedinou pravdu“ v tomto flamu, myslím si však, že nic z toho by nebylo, kdyby se Milan1 nebral tak přespříliš vážně. Vyvrátit a vydementovat všechny negativní reakce stejně nejde a nikdy nepůjde, zatrhnout už vůbec ne. Otázkou tedy je, proč Milana1 negativní reakce ( byť i na úrovni pomluvy )na tomto foru tak prudí. Není to tak malinko třeba tím, že toto forum používá jako bezplatný nástroj sebeprezentace?

                                                    0 0
                                                  • milan1  

                                                    Zkusím hádat, s JST se zcela jistě neznáš.

                                                    0 0
                                                  • felix.org  

                                                    .

                                                    0 0
                                                  • felix.org  

                                                    +1

                                                    0 0
          • MaPa  

            Téma Milana je pro mě zamknuté od té doby co jsem jeho zákazníkem a byl jsem u něj osobně. Od té doby prostě vím a nedomýšlým se jako mnozí zde. Dál to nebudu rozebírat, doufám že se vidlema bude bavit i nadále a nenechá se zhnusit pár křiklounama, z nichž někteří navíc o jeho služby nikdy ani nestáli.

            Co se fóra týče, ano, dřív to pro mne bývala „studnice moudrosti“ a chodil jsem si sem pro hodně rad, a kupodivu se to obešlo i bez velkého kvanta příspěvků. Časem člověk samozřejmě zjistí, že velká část toho co se naučil se prostě furt opakuje, ale mrzí mě to samé co tebe – že do každého příspěvku přispěje pár lidí nemastným neslaným chatem. Oni tu prostě zabíjejí čas protože si tu našli virtuální kamarády nebo tu prostě musí vyjádřit že existují, ale tím se bohužel jen prohlubuje tuna balastu nejen v off-topic fórech. Teď už sem chodím občas jen utlouct čas mezi prací popř. si něco rychle najít.

            Tím víc si vážím těch pár lidí kteří fungují stále stejně a jsou i po dost dlouhých letech schopni dávat užitečné tipy a rady. Díky.

            Každý přeci o svém čase rozhodujeme sami ne, takže pokud mi to přijde neužitečné prostě sem přestanu chodit, není to nic na čem stojí život. Bude mi to možná líto, ale většina (no, tak řekněme přispívající většina) si holt myslí že to není technické fórum ale příležitost si pokecat, a to je myslím něco co leckdo z nás považuje za krok zpět.

            @JSt: Není to stěžování, je to prostě konstatování. Možná to tak většina chce, minimálně to tak chce těch pár lidí co sem dost často píše úplně zbytečně.

            0 0
            • Senoy  

              S tímto naprosto souhlasím. Když někdo potřebuje poradit, obyčejně se tak do 10 příspěvků stane. Bohužel pak pokračuje další chat mimo téma a vlákno se příliš rozvětvuje, což má za následek nepřehlednost. Když se pak návštěvník, jehož dané téma zaujme, podívá na počet reakcí, obyčejně vlákno ani nerozklikne, protože se nechce probírat tou spoustou zbytečného textu, osočování, snahami druhého shodit nebo ponížit.

              Rovněž cítím nutnost podpořit činnost Milana Slance. Ať už se jedná o odborné poradenství, za které nic nepožaduje, nebo výrobky. Kupoval jsem od něj novou vidlici (Epicon TAD – za mě nemá vidlice konkurenci) a měl jsem současného Totema na tuning. Vždy jsem se v případě dotazů dočkal srozumitelného vysvětlení a hlavně výsledky jeho práce naprosto odpovídají tomu, na čem se se zákazníkem domluví (v tomto případě čerpám ze svých a kolegových zkušeností, celkem 4 vidlice).

              0 0
              • Danikklotz  

                Ahoj,pridam svoji zkusenost s MIlanem. Take jsem z tech stastnejsich, kteri jej poznali osobne.

                Nejdriv do telefonu mi prisel jako trosku ubruceny, ale po osobnim setkani jsem totalne zmenil nazor…Pokud cloveka tema zajima, je ochotny se podelit se zkusenostmi.

                I kdyz jsem tenkrat u nej celkem spechal, nenechal jsem si ujit exkurzi v jeho dilne…se zanicenym vykladem.

                Preju mu spokojene zakazniky a pevne nervy s rypaly a nevericimi Tomasi…

                Dan

                0 0
                • Tomínos  

                  S těma Tomášema uber hochu, já jsem s jeho prací spokojený a nemusím k tomu dostat pracovní postupy i s fotkama, vidle funguje dobře, co víc si přát.

                  0 0
                • Kouba_2005  

                  Zdravím. I já se po dnešku mohu započítat do řady spokojených zákazníků absolvujících exkurzi v dílně p.Slance. Je to velmi příjemný a sdílný „vědátor“ a nejen do tuningu vidlic šíleně zapálený. Jak tu kdosi psal, že je to podivín, tak to mi vůbec nepřišlo. Vše velmi ochotně názorně ukázal a popsal (funkční rozdíly mezi sériovým a TT Epiconem a nebo konfrontaci TT Epiconu vs. 3× dražší Foxkou) Pro mne, jelikož o tom vím prd, to byl malý zázrak, ale po osobním vyzkoušení všech variant musím potvrdit, že ten pán ví co dělá a dělá to velmi dobře. Toliko dnešní 15ti minutová návštěva :-)

                  Přeji p.Slancovi mnoho dalších spokojených zákazníků a hlavně si tolik nepřipouštět ty věčné remcaly, protože to je akorát zabitý čas a úplně zbytečné nervy.

                  P.S. Ty prostory pro práci by opravdu chtěly celkovou rekonstrukci, rozmrzal jsem až do Řevničova :-D

                  0 0
                  • eagle.f1  

                    Počítám, že ta foxka na hovno byla moje :-D. Dneska jsem jí tam taky dal.

                    0 0
            • Janes  

              Líp bych to nenapsal, souhlas.

              0 0
    • StuntJ  

      Největší problém, je, že tu nefungují administrátoři, či cenzura. Na jiných fórech je cenzura mnohem ostřejší a drží na uzdě podobné křiklouny. Stačí např. do vlákna o palivové pumpě něco napsat něco o pneumatice a příspěvek je hned smazán a na e-mail zaslán výhružný dopis – 3× a dost.

      Zde na to administrátoři kašlou a klidně nechají zasírat vlákna podobnými kydy, umožní bezdůvodné napadání lidí, prostě je to socialistická džungle, s jedinou výmluvou a tou, že si zakladatel má blokovat nevhodné články sám …

      0 0
      • Kosta  

        umíš si to představit pro takové kvantum spamu, jako je tady? :D to by admini jeli na 3 směny v docela velkém týmu.. :D

        0 0
        • StuntJ  

          umím, na jiných fórech to funguje

          0 0
          • Kosta  

            To je argument jak prase, jiná fóra mají taky jinou strukturu, jiný systém, a především jiný několikaletý „vývoj“, a taky nějakou „základnu guruů“, kde funguje jakýsi přirozený výběr – máš blbé hefty – vypadni.. toto fórum je spíš něco jako chat – každý kecá ke všemu (ne že bych to já nedělal :) .. V okamžiku, kdy bys to tu chtěl uvést „k normálu“, tak by se z toho admini posrali, a jelikož to nejspíš dělají ve svém volném čase, tak je naprosto chápu, že je to tak jak je, ono kecat umí každý, ale zkus si aspoň v hlavě cenzurovat pár večerů těch x stovek příspěvků za večer, a tahat z nich to podstatné..

            jisté řešení by bylo rozdělit fórum na 2 části – jakési „autorizované“ a „neautorizované“ – první by mělo nastavené jasné mantinely, systém přijetí nových uživatelů (třeba zkušební doba apod.), cenzuru atd.. a druhé by bylo stávající b-f. Pokud by ses chtěl fundovaně něco dozvědět, šel bys do prvního, a pokud jenom blbě kecat, navštívil bys druhé…

            já vím, utopie.

            0 0
      • Frostty  

        Klídek, proto je to BF.

        0 0
      • nox159  

        cenzura by BFko zabila!

        vsechny temata byly uz probrane, takze jde vlastne v 90% zalozit pouze duplicitni vlakno ( tzn. zbytecne vlakno tak zamknout hned? )

        neni uz co dale technicky resit, kola do 15k jiz porazena byla,

        29vs.26, sram vs. shimano HT vs full… je flame…

        0 0
      • Stancek  

        Naopak, cenzura tu docela funguje… jen nevim jestli spravne .-)

        V nejakym vlakne, kde Milana dost lidi chvalilo jsem napsal svoji negativni zkusenost s nim a moje prispevky nejakej dobrak smazal, i kdyz jsem tam nepsal zadny vulgarnosti, ani nic co by mohlo odporovat desateru fora… Proste nekdo nesnesl, ze se muze najit nekdo, kdo neni spokojeny s praci a uz vubec ne s komunikaci s tim dobrakem.

        0 0
    • Josef Šimon  

      Souhlas se StuntJ, chtělo by to tu trošku krotit a usměrňovat jako na jiných fórech. Já třeba tlačítko hledat použil ohledně hustilky na vidle a téměř hned je odběhnuto od vlákna a člověk se vlastně nic nedověděl, teď jsem založil také nové téma, tak čekám, zda se hned dozvím odpověď, nebo zda se to rozjede v to, proč jsem nepoužil hledání apod.

      0 0
      • StuntJ  

        Já si myslím, že je to lobby provozovatele serveru, který chce aby tu bylo co největší, největší objem dat, diskuzí, přístupů, aby vymlátil co nejvíce z reklam a podobné profity. Kvalita diskuzí a ochrana osob zde diskutujících je už tak nějak nezajímá …

        Na zdejším fóru je tak 20% věcných článků a 80% zbytečných kydů. Takže kvalita fóra mizivá, ale asi dobře sype, tak to není potřeba řešit.

        0 0
        • Martin  

          viz JSt-ovo přirovnání k hospodě :)

          0 0
        • maajkee  

          No, takže je čas založit si svoje a lepší fórum, co? :)

          0 0
        • Kubiczech  

          Buď s tím něco dělej nebo sem nechoď. Třetí varianta je o tom psát a svým příspěvkem se zařadit do tuny offtopicu.

          Předpokládám, že fórum dobročinný projekt není a dokud se za něj neplatí, tak z něčeho žít musí. Kdyby se za žvanění zde pár zlatek platilo, tak tu budou zase jiní křiklouni…

          0 0
          • maajkee  

            Kdyby se platilo tak by tu podle mě právě žádní křiklouni nebyli :)

            0 0
            • Excel  

              Ono by tu pak vůbec nebylo moc lidí, resp. 10 provozovatelů eshopů, jeden tunigář vidlic, a cca 10 mechaniků, kteří by si možná vyměňovali nějaké informace (a to kdo ví jestli a jak dlouho) ;-)

              0 0
              • Kamikaze 591  

                Já bych něco zaplatil. Sice ne 1000kč/rok, ale něco rozumného jo.

                0 0
                • Frostty  

                  Od čeho je tu reklama..

                  0 0
                  • Kosta  

                    s tou reklamou to je otázka, od doby „výkřiků reklamy“, kdy jsem se vždycky lekl jak prase a nakonec zavedl adblock, což se nakonec vyřešilo, tak včera na domácím kompu bez adblocku opět to samé, takže třeba toto hodně lidí odradí ;)

                    0 0
                  • Kamikaze 591  

                    Reklama ale neodradí ty co plevelí vlákna.

                    0 0
        • mr.antik  

          Kdyby se tu měli řešit jen technický obsah, tak ten poměr bude ještě horší. Takhle se aspoň můžeme bavit, co si kdo představuje pod slovy „progresivní a progresivnější“

          0 0
          • StuntJ  

            myslím si že ne, zkus navštívit jiná fóra a uvidíš, je tam úplně jiná struktura, jiné fungování …

            0 0
        • Lister  

          Jak tvé příspěvky souvisí s původním tématem tohoto vlákna?

          0 0
        • K2  

          Zapomněli jste na jednu věc, kterou třeba já používám (i když příspěvky nezakládám úplně často)

          • Každý zakladatel může administrovat svůj příspěvek. Nevhodnépříspěvky můžete schovat, případně vlákno úplně zamknout.
          • Vlákno lze zařadit mezi blokované

          Takže přátelé, souhlasím, pojďme zlepšovat kvalitu B-F tím, že budeme svoje vlákna administrovat

          Možná by stálo za to mít možnost nastavit povolení/blokaci příspěvků vybraných uživatelů – blokované příspěvky by se zobrazovaly zavřené s možností rozkliknutí – to by se mi líbilo…:-)

          0 0
          • bosmilan  

            Jakmile by jsi začal svoje vlákno administrovat,tak by jsi byl nazván cenzorem a nevím čím ještě a nakonec by jsi byl ty ten nejhorší a dostal by jsi co proto :-)

            To se tady prostě neodpouští a určitá skupina lidí by ti tu potom nedala pokoj :-)

            0 0
      • obda  

        Mnohem lepší než tlačítko „Hledat“ na BF se mi ukazuje použití Google spolu s „site:bike-forum.cz“. Obvykle poměrně rychle najdu, co potřebuji.

        konec OT

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.