Když se mne vidlice zase pokazila (stejný problém, vzduch unika z komory PAR do hlavni komory, 500km po reklamace), byl jsem hodně nasrány. Asi zase se přetrhla ta „tkanička“, která drží pístek PAR.
Už se mne nechtělo to zase tahat do Bratislavy a čekat měsíc na vyřízeni oficiální reklamace, tak jsem zavolal Milanovi. Dohodli jsme se, ze on na to koukne a zkusí to opravit.
Milan ne jenom vidlici opravil a vyřešil konstrukční vadu. To nebyl by Milan, kdybych se ne pokusil o nějaký tuning :) Výsledek docela překvapující – velice jemný začátek zdvihu, něco mezi TALASem a Vanillou. Taky zmizel citelný přechod, když začíná pracovat PAR komora – teď vidlice jde rovnoměrné do zdvihu, na začátku jemné, a potom postupné přitvrzuje.
Když jsem se vyrazil vidlici protáhnout – čekalo mne další překvapeni. Mam svůj malý test – v Prokopaku přejíždím v rychlosti zhruba 20km/h přes retardér. Marzocchi ho zvládla tak, ze ruce se mne ani ne pohnuli. U TALASe ve stejných podmínkách dostávám malý kopanec do ruk.
Čas ukáže co s tím bude po 500–1000km, ale zatím jsem velice spokojeny, a chci veřejně podekovat Milanovi za skvěle odvedenou prací!