Zdarek všem
budu mít možnost výměny původního řazení a šaltru.. a uvažuji že půjdu do SRAM X.0 nebo X.9 . Co by jste volili vy?
Zdarek všem
budu mít možnost výměny původního řazení a šaltru.. a uvažuji že půjdu do SRAM X.0 nebo X.9 . Co by jste volili vy?
také by mne zajímalo, jaké jsou funkční rozdíly mezi X9 a X0.
Tak se přidávám s dotazem:)
Díky
funkčne snáď nijaké, len materiálové (ale vždy je možné, že karbón radí lepšie :D)
Reálnej funkční rozdíl (váhovej je zanedbatelný) je asi jen ten, že X.0 má ještě o něco tvrdší a syrovější krok jak X.9 pro někoho plus, pro někoho mínus, to si musí posoudit každej sám za sebe…
XTR…to bude na toho SUPa z profilu? Tam bych to investoval do řazení XTR (šaltr už máš), smyk XTR…tak a máš komplet řazení XTR a zbytek do klik.
pokud stare razeni funguje tak vymen radeji neco jineho a upgrade razeni nech az uplne na konec – vyplati se to nejmin ( v pomeru prinos/ cena)
Výměna řazení je úplně zbytečná investice. Já používám na dvou bajcích řadicí páčky z roku 1991 (SunTour Lite 7speed a XC comp 8 speed). Přežily už několik kol, nevidím důvod měnit, byly by to zbytečně vyhozené peníze. Na kole nepózuju, ale jezdím, tak nějaké X0 k ničemu nepotřebuju, nezrychlí mě to ani o metr ;-)
taky názor :-(
jezdím proto aby se mě jezdilo dobře, k tomu mě kvalitnější řazení pomůže, a jestli mě to zrychlí nebo ne mě vůbec nezajímá
X-9 má rozhodně mnohem lepší poměr cena/výkon, oproti X-0 jsem nepoznal ve funkci rozdíl – oboje řadí parádně, X-O má možná ještě o něco syrovější projev – ale pokud chceš hlavně pózovat…
Osobně bych šel do gripshiftu X.0 a šaltru X.9.
jestli je to na SUPa (jakože je…) tak imho radši lepší kola a vidlici;-)