Prosím o tech.rady a zkušenosti s elektropohony,pro otce nadšeného bikera,který musí ze zdravotních důvodů využít tento pomocný pohon,na svém HT.Mám na mysli umístění (př. nebo zad.)(výkon 500? 750?)etc.Předem díky za info
Prosím o tech.rady a zkušenosti s elektropohony,pro otce nadšeného bikera,který musí ze zdravotních důvodů využít tento pomocný pohon,na svém HT.Mám na mysli umístění (př. nebo zad.)(výkon 500? 750?)etc.Předem díky za info
Motor bych dal do předního kola – jednak to bude lépe vyvážené, nebudeš omezený na převodech ( dělají se asi jen šroubovací příruby ), kolo má lepší jízdní vlastnosti na kluzku a také jednodušší servis.
Ohledně výkonu je oficiálně povoleno max 250W a omezení rychlosti na max 25km/h. – Jako pomoc pro jízdu do kopce to stačí a navíc to bude mít delší dojezd na jedno nabití.
(Kdybys chtěl konkrétní řešení pohonu i s montáží, tak mi napiš mail – mám kousek od Tebe cykloservis.)
tak spíš už mototechnu ne:)))
:)
Kdepak – kolo s pomocným motorem je pořád ještě kolo (a patří tedy do cykloservisu).
ok, nic proti, jen mě to tak napadlo:)
souhlas, motor dopředu.
No ona je to spíš taková z nouze ctnost. U levnějších kol s motorem v nábě je to určitě lepší. Jestli někdy ale budu dělat elektrokolo pro sebe, tak bude motor tahat za řetěz.
ja to tak mam :)
Je to mtb a chci,aby to tak vypadalo co nejvíc i po přestavbě a ne jako pojízdný transformátor,navíc máto být pomocný pohon,takže malé,jednoduché ovládání,lehké.
Ok.myslím,že budu mít cestu kolem,tak bych se zastavil,ozvu se předem mailem.Díky
inspirace :
Samozřejmě,že jsem projel veškerou nabídku el.pohonů,zajímají mě spíš technické věci,jako jsou akumulátory ,výkon,váha,cena,ovládání etc.
To celý kolo kromě toho, že kopíruje cannoňáckou fatty, je ultra gramařina :D