Zdravím mám dotaz na RB Crr je lepší zvolit 120mm vidlici jak mají v nabídce katalogových kompletů, a nebo 100 mm ? Mám od nich rám velikost M (440), 26", meřím 173 cm. Díky za odpovědi.
Zdravím mám dotaz na RB Crr je lepší zvolit 120mm vidlici jak mají v nabídce katalogových kompletů, a nebo 100 mm ? Mám od nich rám velikost M (440), 26", meřím 173 cm. Díky za odpovědi.
To záleží na tom jestli tu 120mm nějak potřebuješ. Ikdyž oproti 100mm mi to nepřijde nějakej razantní přínos. Pak taky jakej máš rád posed. Známej vozí zvýšenou rebu na 120mm a v kombinaci s dlouhym krkem a vlaštovkama na mě to kolo působí jak tříkolka. Ale prej mu to dělá dobře na záda.
Taky bych se rozhodoval spíš podle délky, vyšší vidle zkrátí posez, nižší prodlouží, ale jedná se o 1–2 cm a to zase doladíš představcem. Takže bych se rozhodoval podle ceny :-)
Tak chtěl bych se spíš, zaměřit na XC. takže asi Spíš ta 100mm ne?
Tuhle velikost ramu s Rebou na 120 mm mam.
Stejne ta vidle je porad s tebou zanorena na nejakych 100 mm (sag).
Volil jsem to kvuli jezdeni v terenu, ale normalne jezdim XC.
Co jsem si vsimnul, tak je horsi (znatelne) jizda do velmi prudkych kopcu (kde uz nekteri tlaci, tak se s tim fakt peru) – zvetsila se snaha zvedani na zadni.
Takze zalezi i na tom, jake kopce na XC jezdis. Ja tady par takovych stojek, co se jezdily v zavode, mam…
Tak Co jsem si vsiml Xc se hodne jezdi na tech 100mm vidlicich, tak je pravda ze cim vetsi zdvih tim je to lepsi na sjezdy ale myslim si Ze na xc nepotrebuju tolik vysokou vidlici jako je 120mm ne?
Já jsem si na XTCčku při posezónním servisu vidlice nechal změnit zdvih ze 100 na 130 mm a přišlo mi to lepší. Každopádně ta Reba by měla jít nastavit i na 120 mm, takže jí můžeš vzít s těmi 100 mm a vyzkoušet i časem zdvih změnit. Na netu by měl být dostupný manuál, takže teoreticky bys mohl provést změnu zdvihu i sám.
u nových modelů to tak jednoduché není
To se týká i loňského dual airu ?
dual airu se to netýká
Tak v pohodě, ta z jeho odkazu je ještě dual air.
Takze ta ma vidlice kterou si chci koupit se upravit ze 100 na 120 da tedy?
Jo
V ramci udrzby to znamena jen vyhodit pryc spacer.
Je to jednoduche. Ale treba ted mam prehustenou negativku, aby byla citlivejsi, takze relne jezdim na 100 :)
Sice mám rám velikosti XL, ale dovolil bych si souhlasit. Pokud bych kupoval teď s Rebou Solo Air, tak bych rozhodně volil stovkový zdvih. Ty dva centimetry jsou na hardtailu to poslední, co ve sjezdu poznáš. (:
Diky za odpoved, kterou jsem ocekaval :) takze ta ma vidlice co jsem si vybral je dostatecne dobra na toto kolo?
Až teď jsem se podíval, o jaké vidlici uvažuješ. Ano, rozhodně dobrá volba. Sám starší Rebu Dual Air mám, nastavenou na 120 mm, ale komory foukám rozdílně, takže reálný zdvih odpovídá zhruba 100 mm.
Tak nejak (uz jsem to psal vys, nez jsem si precetl to od tebe).
Jsou kola, kde to asi nebude problem. Ale u toho CRR ti pri poradnem prudkem vyjzedu udelaji ty 2 cm bordel :-(.