• melda

    Tak se se mnou pomalu loučí zadní Aksium, klasicky praská okolo děr pro niple. Máte někdo tip na náhradu, ERD 603mm, 20 děr, ráfková brzda? Je to na zimáka, tak klidně těžší a odolnější.

    Díky

    0 0
    • Singlespeed  

      Starší typ Aksíků (24 děr) šel bez problémů přeplést s původními špicemi i na trochu vyšší ráfek DT R460 (jen byly trošku více zašroubované niple), takže bych nevylučoval, že půjde přeplést na trošku vyšší ráfek i nový typ. Stačí vyndat drát a zkusit, kam až jde zašroubovat nipl.

      0 0
      • jecnak  

        Potvrzuju DT Swiss R 460 jako ideálního kandidáta. Pletl jsem už tak 8 párů Aksií a spokojenost. Tento ráfek je širší a navíc i bezdušový. Tuhost lepší, odolnost lepší, hmotnost lepší – ty kola jsou rázem o několik tříd výš. A rovnou bych doporučil vyměnit i přední ráfek a samozřejmě vyčistit a domazat FTS-L ořech. Dráty sedí, niple doporučuju použít také původní (obojí vyčistit). Niple totiž mají nylonový pojistný kroužek a mám pocit, že jsou nerezové.

        0 0
        • dan001  

          Dávají se do R460 podložky pod niple? Chci přeplést Aksia na tento ráfek a nikde jsem to nenašel nebo jsem špatně hledal. Dráty a niple počítám, že použiju původní.

          Dík

          0 0
          • jecnak  

            Nedavaji. Draty a niple pouzij puvodni – niple maji nylonovou vlozku proti povolovani a draty jsou hodne tuhe, takze to lepe funguje nez bezne nahrady. Navic zachovas podobny vzhled jako u predniho.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.