• P e t r5

    Odpůrce karbonu moje fotky jistě potěší, nicméně jeho příznivce žádám o radu: má někdo nějaké (nejlépe dobré) zkušenosti s opravou karbonových rámů? Kolo mi jen spadlo z menšího srázu a přímo na jediný šutr v okolí (geniálně jsem si ho opřel o strom abych si zavázal tretru). V pohodě jsem dojel domů asi 2 km po lesní cestě, kam vyjedou jen traktory. Když jsem dokázal řídit jednou rukou a rám druhou držel kolem praskliny, nic jsem necítil, což považuju za dobré znamení.

    0 0
    • funkatron  

      mozno to ani nie je na opravu

      ak to jazdi a nejak sa to nezvacsuje, tak to mozes jazdit dalej

      kamos urobil riaditkami dieru do pinarella a povedali mu, ze ak sa nezvacsuje a ram drzi, tak ma jazdit dalej (je pretekar-ziletkar)

      0 0
    • Georrge  

      hmm… z fotek těžko určit, ale protože každý karbon je zalíván pryskyřicí, tak to možná půjde vybrousit. Pokud to teda není až na vlákna, jestli jsou chycené vlákna tak bych to možná nechal překontrolovat jestli to časem nerupne, pak by to chtělo jinou opravu (zase zalít pryskyřicí). Jestli je to ale jen odřené, tak bych to ošudlil jemným smirkem a pak vyleštil brusnou pastou.

      0 0
      • Georrge  

        aha, píšeš „kolem praskliny“, to jsem nějak přehlíd :) jestli je tam prasklina tak to neporadím, já myslel že to máš jen odřený

        0 0
      • P e t r5  

        Prasklina tam je asi 6cm – je vidět na první fotce a asi 3 menší shora. Když zatlačím prstem, tak to cítím i slyším.

        0 0
    • AsiJura  

      No vzhledem k tomu, že uhlíkové díly v práci opravuju(letecký průmysl), tak bych ti doporučil to minimálně nechat zkontrolovat jak hluboko to je poškozené, jestli je to jen kamenem, tak by mohly být chycené jen vrchní vrstvy a v podstatě by ti to mohlo držet dál normálně, i tak bych tam ale dal raději jednu až dvě vrstvy nové, ideální je nechat nahradit všechny poškozené a dát jednu opravnou navíc. Takhle je těžko to soudit protože nevidím jak hluboké to je, kolik je tam celkem vrstev a ani orientace tkaniny není jasná.

      0 0
      • P e t r5  

        Tajně jsem doufal, že se tu ozve někdo právě z leteckého průmyslu a ono zřejmě hned z Mošnova. Odkazy níže jsou super, ale všechno dost z ruky. Zato do Příbora to mám kousek, takže kdyby jsi byl ochotný to shlédnout a poradit, byl bych Ti moc vděčný. Když tak mi pošli e-mail. Předem dík.

        0 0
      • P e t r5  

        Kolem půl páté budu dneska v projíždět Příborem, kdyby jsi měl čas, prozvoň 777 285 525, kolo budu mít v kufru. Zvolám Ti zpátky a někde se sejdem?

        0 0
    • rasto  

      o oprave karbonu psali ve velu myslim 3 cisla dozadu.

      ten samy servismen byl diskutovan i zde, na b-f, zkus si ho najit (ja zkousel, v praci mam bohuzel blokovane vyhledavani na b-f).

      0 0
    • mates555  

      třeba zkusit tady http://www.sunsetbike.cz/…

      merida na konci stránky je asi stejně nemocná jako tvůj rám …

      0 0
    • kubad  

      http://www.havel-composites.com/contacts.html

      tady ti to bez problémů opraví

      0 0
    • pohy  

      http://www.peloton.cz/…u-s-karbonem

      opravoval mně silniční rám 3 roky na něm jezdím a naprosto bez problémů

      0 0
    • jecnak  

      Co se tyce referenci tak viz prispevky vyse.

      Od oka to vypada na poskrabanou pouze svrchni vrstvu kryci pryskyrice. Tj. vybrousit prestriknout a vylestit a nebude nic poznat.

      0 0
    • McBlacky  

      zkus to promačkávat na různých místech okolo „prasklin“, když to bude vykazovat jinou odolnost než shodné nepoškozené místo, tak to je s velkou pravděpodobností prasklý a dal bych to opravit. Pokud ne, tak je to jen lak a vrchní vrstva. Karbon se při nárazu hodně deformuje – a vrací pak zpět- a tím se stane, že ta vrchní úprava popraská a vypadá to někdy jako ošklivá prasklina.

      0 0
    • Trog  

      http://www.peloton.cz/…u-s-karbonem

      mrkni na tenhle odkaz…Pokud ten rám stál dost peněz a seš ochtnej dat dst pěněz na jeho opravu,tak bude stejně pevný jako dřív ne li více

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.