Reklamoval jsem zlomenou páčku řazení (SRAM X.9) a reklamace nebyla uznaná s oddůvodněním že: „Reklamaci nelze uznat, protože páčka byla zaslaná rozebraná. Příště doporučujeme reklamovaný díl nerozebírat.“
Je tohle možné jako důvod neuznání? Samozřejmě že jsem to rozebral, pro případ, že by to byla nějaká prkotina jako nepř. nějaký uvolněný šroubek, vyvléknuté lanko nebo co já vím. Což mi přišlo jako první logický krok, předtím, než začnu kvůli nějak banalitě řešit reklamační řízení. Podotýkám, že ulomená část páčky byla uvnitř řazení, zvenku se celý díl jevil jako neporušený, až na to že nefungoval.
Nad tím, že to českému zastoupení SRAMU trvalo celý měsíc, se ani nebudu pozastavovat. Kdyby mi to řekli po třech dnech, tak koupím nové řazení, ale dávat pálku za X.9 s vidinou, že mi zanedlouho přijde nové (opravené), se mi samozřejmě nechtělo…