začíná se mi výběr pro koupi zužovat na
CANYON YELLOWSTONE AL 4.9
SUPERIOR XP 29 SE
jaké jsou pro a proti jednotlivých?
mimo to, že na Canyon bych musel čekat do srpna…
začíná se mi výběr pro koupi zužovat na
CANYON YELLOWSTONE AL 4.9
SUPERIOR XP 29 SE
jaké jsou pro a proti jednotlivých?
mimo to, že na Canyon bych musel čekat do srpna…
tyhle kola jsou vsechna ± stejna, vyber si podle sebe, co se ti libi … dalsi adept muze byt treba: http://www.corratec.cz/superbow-race
třeba něco od Cube
Díky za návrhy, začínal jsem na 15 000, dostal se na cca 21–22 000, ale výše to hnát nechci. Ani nevim, jestli to pro mě není zbytečný, jestli se rozjedu. Vím, že ten SUP je 25K, ale 10 procentni slevou na ISIC/ITIC se dostanu na cca 22K. Zkoušel jsem kontaktovat i stavitele, ale za 22 000 jsem dostal navrhy na cca vybavení v úrovni toho SUPA a na toho bych mel zaruku a servis rok zdarma v mistnim obchudku.
sakra …hezky :)
Pokud neřešíš rozdíl mezi brzdama Acera a Deore M614, mezi náboji Alivio a náboji na průmyslech, mezi vazelínou mazaným Raidonem a olejem mazaným Rock Shoxem XC32 air, tak je to stejné…
U brzd je překlep Deore M615 a náboje byly konkrétně Sram X.7.
XC32 je vettsi vyhra nez raidon?
Podle mých zkušeností určitě, mazání olejem je znát, citlivost je lepší, v chladu netuhne. A s hliníkovým krkem to není ani takové těžítko.
díky za tuhle reakci, mrknu na netu a prostuduju rozdíly. sice si umím porovnat popisky, ale závažnost rozdílů posoudit neumim
Pak bych zvážil, jestli má smysl obracet se na stavitele s poptávkou. Tady jsou asi dvě možnosti – buďto staviteli věřím, že postaví to nejlepší, co jde nebo problematice rozumím natolik, že jsem schopný vyhodnotit výhodnost nabídky.
Třeba to řeknu názorně řečí peněz, tomu rozumí každý i Google – rozdíl v ceně brzd je víc než tisícovka, v ceně vidlice další tisícovna, v ceně nábojů to bude také blížit k tisícovce. To jsou dohromady tak 3000,–. Pro laika přitom stejná výbava…
další otázka je, zda cena odráží užitnou hodnotu… to laik, jako já nedokáže tolik posoudit…pak si načte, že rozdíl mezi Alivio a Deore je ve většině spíše o pocitu, než funkčnosti a je to…
no kdyby se našla tapered vidlice za rozumnou cenu, tak rám Saint není tak ďábelksý jako MRX :) Geometrii nemám čas porovnávat.
jinak osobně se přimlouvám za průmyslové náboje :)
U Saintu je omezený výběr velikostí, větší jsou vyprodány a producent teprve uvažuje jestli nechá vyrobit další. Ten lepší 29er rám Force je stejný jako Saint, Saint má jen přeproušené přední sváry a tapered hlavu, jinak je to ze stejné linky, zadní polovinu nepoznáš.
já to bral spíše z pohledu designu. Kdo chce relativně nenápadný rám, tak tuto byla zajímavá volba.
je to o vkusu, brousit hezký svár třeba mě osobně přijde škoda :) Ale svého času za to lidi třeba u Scottu připláceli slušné peníze.
broušený svár by měl být méně náchylný na praskání. Zda se tato výhoda projeví v praxi nedovedu posoudit, protože pevnost není jen o zabroušení svaru, ale materiálu, technologii, kontrole atd…
Určitě ne Canyon, když ve vedlejším vlákně píšeš, že ti Sup padnul skvěle a na dálku bys kolo nekupoval ;)
A navíc ten Canyon není žádná hitparáda.
já ten Canyon řeším jen kvůli tomu, že tady na něj všichni pějí samou chválu, tak právě mě zajímalo, jestli ho mám kvůli něčemu vůči SUPu brát v úvahu
mě přijde že má sup lepší kliky a vidlici. Navíc ho máš v obchůdku za 22k, což je slušné.
Mně přijde, že canyon je cenově dost dobrej u kol tak 50tisíc a víc, u těch levnejch je to cenově dost podobné všem ostatním. Jeho výhoda je, že snad věchny modely jsou dost rozumě oskládaný, takže nematlaj přehazovačku XTR se zbytekm osazení Deore a podobný hovadiny…