• fantozzi

    Zdravim,

    chystam se k instalaci systemu NoTubes na klasicke rafky DT 4.1 a na strankach NoTubes jsem nasel instrukce k instalaci na tyto rafky.

    Nicmene si nejsem 100% jist jestli jsem to pochopil spravne (na obrazku modre zvyraznena veta).

    Ja to chapu tak, ze nalepim 2 vrstvy pasky s presahem cca 5 cm a potom to namocim mydlovou vodou. Az to vyschne tak teprve umistim vlozku s ventilkem.

    Je to tak, nebo se ma namocit paska jeste pred instalaci?

    Diky moc za pripadnou radu.

    0 0
    • newbie  

      z toho, co je vidět (na tu důležitou větu se ti pláclo b-f logo) to vypadá, že namočit před instalací, ale raději to sem postni ještě jednou tak, aby logo nezakrývalo text :-)

      0 0
    • Rychlej turista  

      Udělej to přesně podle instalačního videa.

      0 0
      • fantozzi  

        No jo, ale u instalacniho videa pouziva nejake rafky Bontrager a tam nechava puvodni pasku. Tuto „zlutou“ lepici vubec nepouziva :-(

        0 0
        • Turbo  

          Odmastit a vyčistit ráfky, zbavit staré pásky, pokud tam byla. Nalepit novou pásku v 1 případně 2 vrstvách, cca 5 cm nechat přesah. Našroubovat ventilek. Ráfky popřípadě vnitřek kol (patky) navlhčit mýdlovou vodou, což pomůže při instalaci. Ono narvat bezdušáky na ráfek je někdy celkem porod. Stačí?

          0 0
          • Turbo  

            Teda patky jako zvenku ne zevnitř…

            0 0
          • fantozzi  

            Staci, diky moc!

            Uz jsem asi nasel „zakopaneho psa“ – oni pod pojmem „rim strip“ mysli tu gumovou vlozku s ventilkem a prave tato se ma namocit do mydlove vody. Tu zlutou lepici pasku nazyvaji „thin nylon spoke tape“.

            Pokud je to tak, tak je problem vyresen :-)

            Diky.

            0 0
        • Rychlej turista  

          Na ráfku žádná původní páska není. Nevím, cos viděl za video, ale na instruktážním videu NoTubes tu žlutou má a dokonce ji i vrtá.

          0 0
    • HugoZvonecek  

      No ja použil takovou tu stříbrnou kobercovku, omotal jsem ve 3 vrstvách, udělal diru na ventilek, nasadil plášť a na ráfku ztr crest jesem to nahodil na první pokus minipumpičkou ;-)…25 metrů pásky za 60 kč a tlak to drží už 3 měsíce. Po vzevrubné kontrole je páska stále v pořádku ;-)

      0 0
    • kubad  

      DT 4.1 jsou asi nejhorsi rafky pro konverzy, dam ti dobrou radu. Vykasli se na to sice to jde, ale je to hrozny opruz, nejhorsi co sem delal a stejne to nefungovalo jak ma :-(

      0 0
      • miki  

        Davide ,Ty to budeš vědět kolik vůbec no tubes na jedno kolo váží??.

        0 0
        • kubad  

          Zalezi na tom jakym zpusobem to udelas

          Zluta paska s ventilkem cca 15g +60g tmel, nejlehci varianta.

          Gumova paska NoTubes 55g plus tmel

          Paska Eclipse matusim 35g. Kolik ma Rubena nevim.

          Ale pokud jde o vahu tak v nejlehci verzi si na urovni UL duse, takze moc neusetris, ale lip to jede a spolehlivost proti defektum je lepsi.

          0 0
          • Flegmatik  

            Rubena gumová páska má 38–42 g (bez ventilku).

            0 0
          • ememem1  

            a mozem sa spytat na zaklade coho sa rozhodnes ci das

            1. Zluta paska s ventilkem
            2. Gumova paska NoTubes

            potrebujem jedny kolesa prerobit na notubes a som z tych videi volaky jelen, raz to urobi ako 1. raz ako 2 pricom pri variante 1. tu gumovu pasku pouzije na festove dotlacenie zltej pasky a potom to da prec.

            dik.

            0 0
            • kubad  

              podle ráfku, žlutá páska patří jen do origo NoTubes, všechno ostatní sou pokusy které můžou nebo nemusí vyjít

              0 0
      • nox159  

        v cem je u tech rafku problem?

        tedka nahazuju na 717 od mavicu – kaslu na vsechny ty jejich kity jen dam pasku do rafku ventil nahodim plast naleju mliko a neresim – kde hledat ten problem ktery muze nastat? ( treba konkretne u toho DT 4.1 diky

        0 0
        • kubad  

          Nevim asi tvar rafku. 717 sem jezdil se zlutou paskou relativne v klidu jediny problem je velka dira na ventilek

          Dt 4.1 sem po velkem opravdu velkem boji nahodil. A to vis sam ze UST a ruzne konverze jezdim kopec let. Ale nebylo to spolehlive a plast na jednom kole se vyzul. :-(

          Spolehlive to funguje s original kitem od Dt, dela jim to Eclipse. Ale ta jejich sracka zase stoji zaprd a je to drahe.

          0 0
          • nox159  

            jeste teda jeden dotaz – kolik davas tmelu?

            jde mi o tubeles ready plaste + klasika rafek

            pro 2,0" a pro 2,25" jestli teda nejak rozlisujes… ja leju cca 60–80ml tak me zajima jestli je to malo nebo moc…

            respektive kolik se davat ma a kolik mas odzkouseno jako idelani :)

            0 0
            • kubad  

              Tohle uz fakt neresim 1,5 odmerky je minimum, kdyz nahazuju nove plaste dam klidne i 2.

              0 0
              • nox159  

                a muzes mi rict kolik ma jedna odmerka?

                tlacim to tam vetsinou strikackou pres ventil nebo z odmerneho valce do plaste…

                0 0
          • Peslezedirou  

            BTW taky se tě zeptám, nezkoušel jsi nahodit notubes na DT 470, co mám na trekingu?

            0 0
            • kubad  

              ne :-)

              0 0
              • Peslezedirou  

                Já jen jestli to mám vůbec pokoušet s bez duší, nerad bych vyhodil 1,5t :-(

                0 0
                • kubad  

                  měl sem na Nineru tuším TK 7,1 bylo označení a tam to šlo +/- dobře i s drátěným pláštěm nahozeno, ale netuším, mám NoTubes ráfky a spokojenost

                  0 0
                  • Peslezedirou  

                    Přemýšlím, že asi taky půjdu do ráfků notubes, je to určitě lepší řešení než klasický ráfek + sada.

                    0 0
                    • kubad  

                      tak tak, NT mají jak lehké tak odolné stačí si vybrat, cena není nijak šílená a s Archama nebo Crestama by ti měla vyjít i délka drátů co máš

                      0 0
                      • Peslezedirou  

                        Richard mi počítal, že pokud bych dal ZTR355 tak by délka drátu vyšla o cca 1mm kratší.

                        Váhám mezi ZTR355 a Arch, jezdím spíš normální XC a byl jsem spokojený s M717, tak pokud by byl ráfek ZTR355 +/- stejně odolný jako tenhle mavic, tak bych vzal asi 355. Ale zase si říkám, že Arch bude s jistotou odolnější, babo raď :-)

                        0 0
      • fantozzi  

        Tak to jsi mne moc nepotesil, zrovna tohle jsem slyset nechtel :-(

        0 0
      • fantozzi  

        Sada uz je bohuzel koupena, plaste taky (Continental X-King 2.2 RaceSport). Zkusit to asi zkusim, na co si mam dat pozor – co bude ten problem???

        0 0
        • kubad  

          Doufatvze to nahodis, a zajisti si poradny kompresor s vzdusnikem.

          0 0
      • vysmátej bajker  

        To jako že je ráfek trochu menší-plášť je na něm volnější?

        Už jsem dělal XR4,1 na V plášť schwalbe(netuším jestli je to stejné jak na 4,2 Disk) a pokaždé jsem musel na kompresor,některé stačí jen žlutá NT jiné potřebují ještě vložku z duše,nesvlíknul se mi zatím žádný,tlak 35–40 PSI.

        0 0
        • kubad  

          4,2 je v pohodě, ty starší jsou problematické, tuším i Mlok to vzdal po problémech

          0 0
          • Ježdík  

            Me dost pomaha (DT 4.2 + original kit) pri nafukovani pritisknout stred plaste uplne az na rafek v oblasti ventilku. Takto jsem nahodil normalni velkou pumpou vsechny nove plaste (race king, nobby nic, racing ralph). A bez namaceni!:)

            Dokonce v terenu jsem takto nahodil race kingy i s malou pumpickou (to kdyz jsem nechal unest experimenty s nizkym tlakem, az se mi povedlo je svliknout za jizdy pri 2 barech)

            0 0
      • fantozzi  

        Davide, tak jsem na Tvou radu nedal a vcera vecer to zkusil :-)

        Drzel jsem se striktne instruktazniho videa, namotal 2 vrstvy zlute pasky a ackoliv nejsem nijak technicky zdatny, tak jsem se to dokonce nahodil velkou pumpou. Hned po prvnim protrepani kolem patek vse tesnilo, problem mam spise v neustalych bublinkach pres bok plaste (Continental X-King 2.2 RaceSport).

        Rano jsem k tomu prisel a plaste polovypustene, tak jsem dopumpoval na 40 psi a uvidim odpoledne.

        0 0
        • frederick  

          Jsem na tom stejne;) protoc kolo a ono se to zatesni, nicmene, me to taky nejak netesi…uplne novej plást a už jsem tam mel na kazdym aspon 5 mist, kudy to valilo ven…:(

          0 0
        • kubad  

          tak podstatné je že ti to šlo, dej víc mléka, a pořádně kolo protoč, položené osou na zem, z obou stran, aby se tmel dostal na boky pláště,

          0 0
          • fantozzi  

            Mam tam 1,5 odmerky – mam dat jeste vic?

            0 0
            • kubad  

              na nové pláště dávám 2 klidně přidej

              0 0
              • fantozzi  

                Cim je nejlepsi to tam pres ventilek natlacit?

                0 0
                • MlokCZ  

                  Třeba stříkačkou z NoTubes sady (nejde tam o samotnou stříkačku, ale o tu koncovku co je na té stříkačce), s tou to jde velmi dobře.

                  0 0
                  • fantozzi  

                    Ja jsem v sade zadnou strikacku nemel :-(

                    0 0
                      • RomanH  

                        Ja pouzivam tu druhou – otvor je dost velky, aby se tudy dostaly hrudky ven, a zaroven to dobre pasuje do ventilku – pri trose opatrnosti neukapnes bokem.

                        0 0
                    • MlokCZ  

                      Já kupoval sadu už před mnoha lety. Teď koukám na stránky a v sadě už tu stříkaču nemají a teď je samostatně

                      http://www.notubes.com/…P348C16.aspx

                      Má šroubovací koncovku na ventilek, proto to jde tak dobře.

                      0 0
                    • Vilém  

                      Staci obyc strikacka a kousek hadicky. Zrovna vcera jsem to timto nacinim doplnoval.

                      0 0
                      • jIrI___  

                        Stačí i stříkačka bez hadičky. Po vyšroubování vnitřku ventilku se její „hrot“ vleze přesně dovnitř ventilku a neukápne ani troška tmelu bokem.

                        0 0
                        • kubad  

                          přesně tak 30ml stříkačka tam sedne v pohodě

                          0 0
                        • Vilém  

                          A nebo, to jsem nezkousel, ale verim ze to pujde. Hadicku jsem dal kvuli lepsimu zachazeni.

                          0 0
                        • MlokCZ  

                          A je dost široký vnitřní průměr „hrotu“ stříkačky, aby prolezly dobře i ty větší částečky tmelu?

                          0 0
                          • jIrI___  

                            Zatím se mi ještě nikdy neucpala.

                            0 0
                          • ememem  

                            presne toto ma napadlo, pri cistom ust resp. tlr je imho najjednoduchsie proste na 15cm to stiahnut z patky, skontrolujes a ked treba dolejes a hotovo.

                            0 0
                            • MlokCZ  

                              Já většinou plášť sundám, s kontrolou je to lepší, že jednak vidím kolik tam tmelu ještě je a hlavně můžu případně i vyhodit nějakou tu sraženinu.

                              Ale občas jen doplňuju jen přes ventilek. Mám trvale cca 2× rychlejší spotřebu tmelu na zadních kolech. Takže třeba zadní přes ventilek občas doleju a příště už pak sundám plášť a zkouknu i s předním.

                              0 0
              • fantozzi  

                Tak jsem vcera vecer dopnil jeste 30 ml pres ventilek (ted tam mam tedy 2 odmerky) a hned jsem to zkusil kolem domu projet. Rano bylo vse O.K., tlak uz neklesl.

                Takze to hodnotuim jako uspesnou akci :-)

                0 0
    • pižmoň  

      Mam otazecku,jak moc mam dotahnout UST ventilek s tou pryzovou kostkou na konci,kdyz to dotahnu rukou tak to asi tesnit nebude,mam na to vzit kombinacky?

      0 0
    • frederick  

      Dneska jsem instaloval na Fulcrum Redmetal 5, Joes no Flats a plaste Continental X-king…a nejak mi to netesni…vse jsem provedl, jak bylo v návodech a videu, ale furt mi to unika…kde muze byt chybka?

      0 0
      • v POHODÌ klokan  

        Kudy to uniká? Kolem patek? Kvrdlej s tím do tý doby, než to přestane. Klidně půl hodiny. Notubes to ale zalepilo poměrně rychle.

        0 0
        • frederick  

          jojo…kolem patek…no ráno jsem vstal a predni uplne prázdny a zadni skoro taky…sakris:(

          0 0
          • Kubiczech  

            Dej tomu pár kilometrů…

            0 0
            • frederick  

              takze se nemam stresovat jo? znova napumpovat…trepat a trepat a bude to ok?…kurna to jsou nervy:D

              0 0
              • StuntJ  

                UST a máš to bez nervů :o)

                0 0
                • frederick  

                  to je výborna odpoved fakt…to si strc za klobouk!

                  0 0
                  • RomanH  

                    Po instalaci vzit kola do ruk, kolmo na osu, a trepat, a otacet, a trepat a … Pak dat kola do vody, pomalu otacet a zkusit, jestli nekde neutikaji bubliny – pokud ano, tak trepat tak, aby se v danem miste zatahly.

                    0 0
                    • frederick  

                      no to vim…o to jsem se snazil, ale nejak nic..:( stejne jsem byl ráno prázdnej…no jak dorau¨zim domu, budu trepat jak zbesilej:D

                      0 0
                    • frederick  

                      no to vim…o to jsem se snazil, ale nejak nic..:( stejne jsem byl ráno prázdnej…no jak dorau¨zim domu, budu trepat jak zbesilej:D

                      0 0
                      • JakeF  

                        Já najel na NT asi 100km, než začaly pořádně držet tlak. U RoR se otevíraly pořád další a další dírky. A že jsem se předtím natřepal.

                        0 0
                        • roud  

                          další co neni od věci je při prvním nasazení tam dát víc mlíka aspoň se plášť rychlejc zacelí a nemusíš hned dolejvat…

                          0 0
                          • camlost  

                            souhlas.

                            skoro se mi zda, ze napoprve tam znami davaji toho tmelu spis mene (asi obava z vysoke hmotnosti) – napr. naposledy do 2.2" plaste cca 50 ml tmelu.

                            ja davam asi 100 ml do 2.2", RoR TLR zatesnen za 5 minut trepani a asi 20 – 30 km. dilenskou pumpou bez predchoziho nahozeni s dusi. nevidim v tom zadny problem.

                            0 0
                            • frederick  

                              ja jsem dal rovnou 125:D at toho neni malo…:)

                              0 0
                              • camlost  

                                mno, ja jsem vcera zrusil rafek (jezdecka chyba), tak si to za par dni zopakuju. :-/

                                0 0
                                • Evilcleaner  

                                  není to k tématu, ale hrozně se mi líbí jak všichni (včetně mě) píšou zrušil jsem ráfek ale moje vina to už není, může za to jezdecká chyba, resp jak tento fakt co nejvíce odtáhnout od vlastní osoby:-))

                                  0 0
                                  • Nikovlas  

                                    Mi nepřipadá, že by se někdo termínem „jezdecká chyba“ pokoušel jakoukoliv měrou odtáhnout vinu od vlastní osoby. Spíš mi to připadá jako přiznání viny :-)

                                    0 0
                                    • camlost  

                                      Tak specialne pro Evilcleanera: Byla to chyba jezdce, ktery na tom kole zrovna jel, tedy chyba ma. Spokojen? :-)

                                      (Mne se tedy bezne nestava, ze bych svou jezdeckou chybou zrusil rafek, ale pritom na tom kole jel nekdo jiny. Pardon, priste budu presnejsi. ;-))

                                      0 0
                      • Maty.dp  

                        Dej tam při tom třepání vyšší tlak. Nejlépe maximum co je napsáno na plášti a poté protáčet a protřepávat. Před měsícem jsem nahazoval NN EVO s kitem od Rubeny a mlíkem NT a po asi 5 min protřepání a opětovném maximálním tlaku projetí cca 30 km upuštěno na 2,5 baru. Od té doby najeto cca 1000 km a ještě jsem na to nesáh. Tlak drží a jede to jak sviňa :)

                        0 0
          • roud  

            já když jsem nandával gumy tak jsem patky kolem dokola máznul mlíkem(tmelem) aby se to líp chytlo a pak se to musí hlavně točit jinak se to nikdy pořádně neutěsní…

            0 0
      • frederick  

        Tak uz to jaks taks drzi…skripl jsem pásku, tak to unikalo…uvidime zejtra…objel jsem s tim blok a trepal, az se zeme chvela, tak snad to bude ok:)

        0 0
    • BigKarel2  

      Asi už mam jít spát, název vlákna jsem přečetl jako „You Tube – dotaz k instalaci“

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • tomfree  

      Motivační video pro nahození pneu na ráfek :-))

      http://www.stream.cz/profil/automoto…

      0 0
    • scoty  

      Dotaz do placu:)

      Jak nahazujete schwalbe pláště podruhé, když už jsou trochu vytahaný?

      To se po jednom sundání(min opotřebení) dají pak instalovat jen s duší?

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • boboe  

        Já jsem dnes dával na ZTR Crest asi rok jetý RR s dušema a nahodil jsem je hned s kompresorem bez vzdušníku, naprosto bez problémů. Kupodivu to i drželo tlak…přes ventilek jsem nalil NT, protřepal, hotovo…Sem se až divil, jak to šlo snadno…:-)

        0 0
        • scoty  

          No to si snad děláš P..EL!:))

          0 0
          • pepek  

            Proč? Já nahodil 2 roky starý NN doma pumpou. Zkus do procesu zapojit i manželku, většinou to utíká jen někde-to místo může přitisknout rukou, zatímco ty budeš zběsile pumpovat (nebo naopak) Ale někdy je to o štěstí.

            0 0
        • scoty  

          To bude tím, že Crest jsou úzký ráfky a ty pláště tam jsou víc na těsno i když nejsou nový…

          Navíc ty RR jsou celkové slabší, lehčí a kroutivější než třeba NN…

          Asi donde na dušu…:(

          0 0
          • boboe  

            Je to možné, já se toho napřed celkem obával, když nejsou pláště nový, ale normálně jsem to tam nahodil, rukou připlácnul plášť v místě ventilku na ráfek, okamžitě to zabralo a naskákalo po celém obvodu do patek…ani žádná mejdlová voda se nekonala…

            0 0
            • scoty  

              jj, čím víc to mydlíš či natíráš mlékem, tím víc patka klouže zpět to středového žlábku, a vzduch jde mimo plášť…

              Za mne jednoznačně: pláště tubeless no friendly nikdy více!

              :-)

              0 0
        • max78  

          Mne vcera prisly novy kola se ZTR Crest rafky. Hodil jsem na to novy RR TLR 2.1, coz probehlo bez problemu s dilenskou pumpou, nafoukal jsem na 40psi, rano jsem dofoukal po ztrate tlaku na nejakych 30psi a vyrazil ven. Jizda v pohode, ale po prijezdu do prace bouchlo zadni. Dolil jsem, nahodil dilenskou pumpou a za tri minuty to bouchlo znovu :( Napada vas, co s tim?

          0 0
          • Peslezedirou  

            Bouchlo? Ustřelil plášť z patek? Nebo se to jen vypustilo?

            0 0
            • max78  

              Ustrelil z patek. Pouzil jsem NT zlutou pasku a NT tmel.

              0 0
              • kubad  

                koupit nový plášť, tenhle to má za sebou

                0 0
                • vojco  

                  asi spíš reklamace, je novej

                  0 0
                  • kubad  

                    co chceš reklamovat?

                    0 0
                    • vojco  

                      nevím, nejde reklamovat TLR plášť kterému nedrží patka?

                      0 0
                      • kubad  

                        a co chceš reklamovat, že ti plášť nedrží na ráfku bez duše?

                        nebo snad tenhle plášť je bezdušový?

                        0 0
                        • ememem  

                          co ja viem, u tlr by snad mal ci nie? ci uz na ust alebo obyc. rafiku.

                          0 0
                          • kubad  

                            neznám specifikaci, ale pochybuju že vyreklamuje jiný než UST plášť pro bezdušové provedení

                            0 0
                            • JakeF  

                              TLR = Tubeless Ready, už z toho názvu bych očekával, že by použití bez duší měl zvládnout, tudíž by to i mělo být reklamovatelný.

                              0 0
                • max78  

                  Jo jo, to me napadlo. Vecer to zkusim s novym plastem. Myslis, ze by ten prvni sel alespon na stary kola s dusema?

                  0 0
                  • kubad  

                    myslím že s duší to bude v pohodě

                    0 0
                  • max78  

                    Tak druhy pokus uspesny. Nahodil jsem novy plast, pres noc to skoro vubec neztratilo tlak a dneska rano 70km svih bez problemu. Nafoukano jsem mel 2.2 a pripadalo mi to zbytecne moc. Zitra dam 2.0. Vypada to, ze prozatim Cresty nezavrhnu.

                    0 0
              • Peslezedirou  

                Fuj tak to je nejhorší noční můra :-(

                0 0
                • MlokCZ  

                  Pokud je vadný kus, tak naštěstí většinou bouchne hned.

                  U UST jsem měl zatím jeden jediný vadný kus a to už z opravdu velkého počtu.

                  Ovšem ten jeden kus bohatě stačil, tmel jsem měl úplně po celé předsíni :-)

                  A bouchnul pár sekund po nahození. Ani v tu chvíli tam nebyl maximální povolený tlak, šel už asi při 45psi.

                  Taky proto u každého nového kousku vždy aspoň přes noc testuju maximální tlak. Když to vydrží, tak pak už nemám žádné obavy při ježdění s provozním, tedy mnohem nižším tlakem.

                  0 0
    • frederick  

      Já jsem dneska pri jednom sjezdiku v lese, malem svlikl plast…skoro cely se mi to vypostilo, nastesti ne cely a dofoukl jsem to rucni pumpou, jen vubec nevim, jak se ted orientovat, kdyz doma nemam pumpu s ukazatelem tlaku:( nejaka rada?

      0 0
    • Kubiczech  

      Už si malinko nevím rady – Rubena Scylla, Remerx Fastdisc ráfek a ani s kompresorem se mi to nedaří utěsnit. Přední naprosto v pohodě i bez mýdlové vody, zadní netěsní v dobrých 3/4 obvodu ráfku.

      Původní předpoklad, že to netěsní v místě přehnutí patek v balení nového pláště je snad zažehnán, neb kolo stálo tři dny s duší nahuštěnou na maximální tlak.

      Asi těžko radit, přesto to potřebuju ventilovat než tam hodím zpátky duše. (:

      0 0
      • jIrI___  

        Zkoušel jsi patky „nacvaknout“ do ráfku pomocí montpáky, jak to dělají na tom profláklém videu na youtube?

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Kubiczech  

          Které myslíš? Viděl jsem něco s pánem s brýlemi, asi oficiální od NoTubes ve dvou verzích. Podle té jedné to dělám, ale tak lehce mi to nejde. Caffé videa jsem zkoušel taky.

          Fakt si nevím rady. Nechápu, že přední jetý plášť jsem nahodil naprosto v poklidu a zadní nový prostě ne a ne.

          0 0
          • vojco  

            mělo by to jít nahodit, vyšroubuj vnitřek ventilku a použij kompresor s velkým vzdušníkem. Prostě tam potřebuješ dostat hoodně vzduchu. Ja jezdím na benzínku (kompresor nemám), trochu mu upustím a až přestane pumpovat tak vím že je ve vzdušníku plno tak nafouknu gumu. Dokud ještě motor pumpuje vzduch tak se vůbec nechytám.

            0 0
            • Kubiczech  

              Tak tohle proběhlo též, nicméně požadovaný efekt přilehnutí pláště to nemá.

              Kompresor mám s poměrně velkým vzdušníkem taky mám, ale není mi to nic platné, protože kolem patek to fičí zvesela ven. Zkusil jsem teď Schwalbe plášť a výsledek stejný. Čili to buď je ráfkem (což nepředpokládám) nebo něco dělám špatně (postupně se k tomu přikláním i přes počáteční úspěch s prvním kolem).

              0 0
    • biker90  

      Dneska mi přišlo nové kolo, tak jsem to rovnou taky předělal. Moc se mi do toho nechtělo, když jsem to tu četl, ale byl jsem mile překvapen. Jestli teda nebudu překvapen i zítra ráno :)

      Ráfek nějaký Black Jack M380 Disc 17mm, asi 900km jeté pláště Schwalbe Marathon Dureme 2.0, Rubena tubeless kit a tmel NoTubes.

      Když jsem lepil 3M pásku do zadního ráfku, tak se mi na kousku nějak vytahla. Řikal jsem si, nic se neděje, a přelepil to druhou vrstvou. Nahodil jsem pásku s ventilkem. Samozřejmě, že jsem to měl nakřivo :) Při nandavání pláště jsem zlomil montpáku a nemohl jsem ho tam dostat. Když se to povedlo, přefoukl jsem ho trochu kompresorem, aby sedly patky. Kupodivu se to hned chytlo. Tak jsem nalil dvě odměrky NoTubes tmelu ((přes ventilek, protože ten plášť bych už asi znovu nenasadil)), zašrouboval ventilek, znovu nafoukl. Chvíli točil sem tam, ze strany na stranu. Pak jsem kolo pověsil na stojan a pustil se do druhého. Při lepení 3M pásky jsem zjistil, že mi 5 cm chybí ((ten kousek navíc v prvním ráfku)), tak jsem to přeplácnul elektrikářskou páskou a postupoval jako u prvního kola. Mezitím jsem první kolo jednou dofukoval a několikrát s ním točil.

      Od oběda to drží nafouknuté, tak uvidíme ráno :)

      0 0
      • biker90  

        Tak kola jsou stále stejně nafoukaná. :)

        Řekl bych, že je to tím pláštěm. Racing Ralphy, co jsem dával z ráfků pryč, šly sundat pomalu rukou, tam by to asi tak dobře nafoukat nešlo.

        0 0
    • elfik  

      Třeba to někomu odstraní nějakou obavu, jakou jsem měl i já po přečtení tohoto vlákna. Čekal jsem dlouhý boj a ono to šlo úplně samo. Žádné mydlení patek, žádná manipulace s ventilkem, nafoukáno naprosto bez námahy velkou pumpou a okamžitě držel tlak i bez tmelu. Tak jsem plášť sundal, nalil tmel a nafoukal zkušebně malou ruční pumpičkou a naprosto bez problému. Asi mám kliku.

      Ráfek ZTR Flow, plášť MK II 2,2, páska a ventilek CL. Předtím projeto asi 100 km s páskou a duší.

      0 0
      • jIrI___  

        Co říkáš na MK II? Jak se chovají při jízdě?

        0 0
        • elfik  

          Na to mám na něm zatím najeto dost málo. A mám ho jen vpředu, vzadu je X-king. První subjektivní dojem je, že to docela slušně jede a na suchu i drží. Na mokru zatím netestováno.

          0 0
          • Atilla  

            Já se teď 4hod babral s CaffeLatex páskou a ventilky + NT na ráfek Remerx 7340 a FA 2.4. No znovu už bych do Caffelatex nešel, ta páska se mi moc nezdá. První pokus se nepovedl a pod pásku se dostal tmel a bylo to v háji. Tak jsem se poučil a na novou jsem radši ještě přelepil textilní pásku. No u ventilku to taky utíkalo. Zatím to drží. Uvidíme ráno. Jinak bez kompresoru a mýdla by to nešlo ani náhodou.

            0 0
            • whom  

              Moje Caffelatex story:

              Koupil jsem RedMetal 1, Conti X-king a spěchal. Něco jsem tu načet a nechtěl čekat, až přijde NoTubes tmel. Koupil jsem Caffelatex 250 ml v kameňáku. Instalace bez problémů, projetí po asfaltu asi 15 km (do tmy) taky. Ráno jedno kolo prázdný. Odpoledne dofoukáno, projeto 50 km po asfaltu, pohoda. druhý den rám přední prázdný. Takhle se to opakovalo asi 14 dnů. Někdy vydržely, někdy sfouklo jedno, někdy druhý. Pak už držely asi tři dny v kuse a jel jsem s Ústeckou klikou do terénu. NEUSTÁLE se otvíraly na bokách pláště ty už jednou zalepený dírky, Caffelatex bublal ven, nalepilo se něj kdeco (listí, hlína), nicméně to furt ucházelo. Pumpení každou půlhodinu, když už se plášť žmoulal. Nakonec jsem ohnul a pak ulomil ruční pumpou ten pojišťovák u ventilku na zadním kole. Nahodil jsem rezervní duši (latexu tam bylo ještě dost, vylil jsem a vytřel papírovejma kapesníkama), přední pak dofukoval dál. Doma jsem už měl předem objednanej NoTubes, vyměnil jsem a od tý doby paráda. Jednou trochu sfoukly (tak půlku), od té doby držej. Absolvovaly přesdvakopce a stále v pohodě.

              Za mě Caffelatex never more.

              0 0
              • Atilla  

                Mám problém, kolo trochu uchází okolo ventilku. Mám to rozdělat, nebo nechat být? Kolo mám nasazené druhý den a ještě jsem na něm nejel. Po instalaci to kolem ventilku neucházelo, teď když tam dám pěnu, tak po sekundě se udělá malá bublinka a po chvilce další. Večer jsem ho dofouk na 2 bary a ráno jsem tam měl pod 1bar. Díky

                0 0
                • whom  

                  Před jízdou protřepat (nemíchat :o) tak, aby se zalil ten ventil, pak pojezdit. Vždy to pár dnů a jízd trvá. Tmel máš NoToubes? Já mám UST ráfky, takže jen ventil. Ten těsní.

                  0 0
                  • Atilla  

                    Jo NT, Trochu se bojím aby se to okolo ventilku nedostalo pod tu pásku. Ten ventilek od Rubeny vypadá o dost líp, než tenhle

                    od CaffeLeatex.

                    0 0
                    • whom  

                      A čemu by to vadilo? Aspoň to líp utěsní. Nebo je ta páska samolepící a máš strach, aby dál „samolepila“?

                      0 0
                      • Atilla  

                        Přesně tak, je nalepovací, ale moc nedrží. První se mi odlepila, přitom jsem to odmastil dobře a tu druhou jsem odmastil profi odmašťovadlem a stejně nic moc. Včera jsem na něm dal 20km a už to neutíká. Dneska trochu upustím, tak na 2 bary a doufám, že ho někde nesundám.

                        0 0
                        • Atilla  

                          Tak jsem ho asi po 100km v terénu sundal. Naštěstí jen když jsem blbnul ve městě, asi nízký tlak + skok o 90 stupňu ze schodů . Jaké však bylo moje překvapení když v plášti nebyl tmel. Sundám a Caffelatex páska celá odlepená. Takže velké mínus pro CL. A velké plus pro NT, zalepil totiž všechny niple:)Zbytek pásky posílám na reklamaci, lepila úplně na prd. Takže za mě CaffeLatex nebrat.

                          0 0
                  • royal  

                    No, u me taky obcas uchazel okolo ventilku, ale ani utahovani ventilku nepomohlo. Nekde se mi asi trosku odchlipla paska a slo to pod paskou.

                    Nakonec pomohlo „protrepat“ kolem dokola, chytilo se to nekde na druhy strane rafku (podle zvuku bublani), zacpalo se to NT tmelem a od ty doby je klid (1500 km)

                    0 0
    • Nikovlas  

      Dneska jsem jel Újezdský duatlon a v druhym kole jsem píchnul. Bezduše, zvláště pak UTS mě lákalo už dříve, ale teď už ještě víc, takže bych byl možná ochotnej do toho i investovat peníze :-o.

      Chci se zeptat na cenové srovnání – mám mrchy kola, tak uvažuju, že bych si koupil nějaký, co budou trochu pevnější. Peněz nemám na zbyt, tak řeším, jaký bude finanční rozdíl, kdybych kupoval např. CRidy nebo RM5 nebo ty levný záplety od hnoje a k nim sadu, nebo kdybych to se rovnou rozhoupal do RM3 nebo Crosstrailů nebo XT. Ne kolik tak vyjde ta sada? Vyplatí se vůbec kupovat levná kola a sadu, nebo ten příplatek za UTS kola není tak velkej?

      Dík.

      0 0
      • MlokCZ  

        To není ani tak o ceně, ale hlavně o tom, jaké chceš vozit pláště. To se rozhodni jako první, jestli plnohodnotné UST nebo jen TLR či dušové s bezdušovou sadou. A dle toho pak vyber kola.

        Pokud UST pláště, tak rozhodně koupit UST kola. Pokud dušové pláště, tak na UST ráfky se nenahazují nijak extra dobře a klidně jdi naopak do klasických ráfků + sada.

        TLR (Schwalbe s těsnějšími patkami) jdou na UST ráfky už taky dobře.

        A případně ZTR ráfky, ty jsou vhodné jak na dušové, tak na UST pláště.

        Já dávám přednost těžší, odolnější, nejsnáze nasadatilné a nejspolehlivější varaintě, tedy UST plášť + UST ráfek.

        Někdo jiný zase raději sáhne po lehčí variantě s dušovými plášti (případně TLR), dušovými ráfky a konverzní sadou.

        A 2011 Crosstraily jsou o hodně lehčí než předchozí, takže už je zase zajímavá konkurence RM3 a dobrá volba je obojí. I ty XT jsou rozumná volba.

        0 0
        • Nikovlas  

          No mě se taky víc zamlouvá varianta UTS, ale právě je to pro mě otázka peněz – o kolik mě to bude stát víc…

          Ale třeba to, že na UTS se ty obyčejný bezdušáky vozej hůř – to jsem nevěděl (platí to i třeba pro X-King RS?). A že ZTR jsou na UST, to taky ne.

          0 0
          • MlokCZ  

            Vozí se dušové pláště na UST ráfku v pohodě. Ale nahození může být opravdu porod.

            Dušový plášť s trošku volnější patkou + UST ráfek je na nahození asi úplně nejhorší varianta.

            Můžeš si i na UST ráfku u došového pláště pomoct NoTubes gumovou páskou, pak to hned půjde mnohem lépe.

            Ale to už trošku postrádá smysl, mít trošku těžší UST ráfek a ještě to zhoršovat gumovou NoTubes páskou.

            U Schwalbe je tohle ale od 2011 modelů ok, díky těsnějším patkám u TLR verzí.

            X-King jsem na UST ráfek nikdy nenasazoval a navíc se to může lišit i kus od kusu (patka není nikdy přesně stejně volná/těsná).

            Už jsem tu psal jinde (samostatné vlákno) jak jsem zápasil s nahozením dušových Marathonů Supreme na 29tkových Cmaxech.

            To byl opravdu porod i přes použití kompresoru. A když jsem to nakonec nahodil, tak se to moc nechtělo kolem patek zacelit.

            Nakonec kvůli vyšším tlakům to vozím stejně s dušemi.

            Tohle i když je to 2011 Schwalbe, tak nejsou TLR a patky měly opravdu hodně volné.

            0 0
            • Nikovlas  

              No já nemám zrovna kolo, se kterým bych mohl atakovat nízké hmotnosti, takže když už bych měl UST ráfky, tak jediné, co bych řešil, by bylo, jestli ten načatej plášť dojezdím s duší nebo bez :-) Pak UST.

              Poslední, co mě teď zajímá – na kolik mě tedy přijde, když budu chtít např. ty CRidy vozit bezdušově (ventilky pásky, ještě něco?). Mlíko bych asi kupoval i pro UST, takže to do rozdílu nezapočítávám. Prostě kolik můžu ušetřit, když se vzdám UST varianty a rozhodnu se pro levnější kola.

              Každopádně dík za užitečné informace – myslel jsem, že jsem tu už něco načetl, ale koukám, že se pořád dozvídám pro mě nové věci.

              0 0
              • MlokCZ  

                To záleží co koupíš za sadu. U NoTubes stávala myslím celá sada necelé 2tis. Kč a to je už včetně asi 0,5l tmelu.

                Jiné sady jsou levnější, z hlavy ceny netuším (sady nekupuju, v tuhle chvíli už máme doma na úplně všech kolech UST ráfky).

                0 0
                • Nikovlas  

                  No – tak to než dát 3500 za kola a k tomu 1500 za sadu (když ten tmel nepočítám)… tak si snad ještě 1000–2000 připlatím za ty UST… tak ještě musim mrknout na ten ráfek, jestli toho neschytal moc, když jsem dojížděl s občasným dofukováním. 7000 teď nemám :-D

                  0 0
                • bikekralik  

                  Mloku, v některém starším vlákně jsi psal, že Schwalbe Marathon Supreme nějak nešly nahodit. Máš je na své 29". Takže už jdou?

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Stačí číst :).

                    „Už jsem tu psal jinde (samostatné vlákno) jak jsem zápasil s nahozením dušových Marathonů Supreme na 29tkových Cmaxech.

                    To byl opravdu porod i přes použití kompresoru. A když jsem to nakonec nahodil, tak se to moc nechtělo kolem patek zacelit.

                    Nakonec kvůli vyšším tlakům to vozím stejně s dušemi.“

                    0 0
                  • Nikovlas  

                    :-)

                    0 0
      • Nikovlas  

        Ještě se chci zeptat – abych tak měl představu:

        Co se týče odolnosti proti defektu – je větší rozdíl mezi pláštěm s duší a tubeless použitím s tmelem, a nebo je to větší skok mezi tím tubeless a UST verzí? Jasně, že se to asi nedá tak snadno říct, ale už odsud tak nějak vím, že v bezdušících drobné defekty zacelí tmel a že UST jsou ještě odolnější – tak prostě jestli ty bezdušáky jsou spíš blíž k těm dušovým nebo k těm UST… Konkrétně třeba uvažuju o X-King 2,2 RS…

        Dík.

        0 0
        • marios  

          Normální (nebo tubeless ready) pláště s tmelem mají proti dušové verzi výhodu neprocavknutí a píchnutí trnem apod stejnou jako plnohodnotný UST. Horší je to s říznutím z boku na ostrej šutrech, tam je to zase jako dušovky. Zrovna jsem nedávno seknul práve ten XK RS n apředku- za 5s byl guma prázdná, ještě jsem stačil dojet sjezdík. Takže pokud jezdíš hodně kamenitý pasáže, dopručuji UST, i když musím říct, že jsem říznul i tyhle- jeden RoR UST a dokonce i RaR UST, ale to bylo na Svatoboru ve velkejch kulích. Nejspolehlivější jsou podle mne NN UST, RK UST a snad i ten Ralf.

          0 0
          • martin_bakov  

            treba Racing Ralph TLR se prodava i ve verzi Snakeskin kde sou zesileny prave ty boky.

            0 0
            • MlokCZ  

              Mám teď na 29tce snake skin RaR TLR (na 29tku jiné odolnější k mání nejsou, takže nebylo co řešit). A přijdou mi hodně podobné UST RaR, co vozím na 26tce. Boky ± nastejno a běhoun má ten UST jen nepatrně tlustší, ale fakt minimální rozdíl.

              Ty UST ale mají patky pořád lepší (pro UST ráfky) než ty TLR. I když i ty TLR už jsou slušné a lepší než starší verze co nebyly ještě TLR.

              0 0
    • martin_bakov  

      Cau, jaky ventilky si mam koupit ? Mam rafky bontranger ranger 29er a jsou uz s takovou plastovou vlozkou uvnitr (tubeless ready) takze pasku nepotrebuju. Jde mi jen o ventilky, NoTubes roztok si koupim.

      Budu dopredu nasazovat Racing Ralph 2.25 SnakeSkin TLR (2011) a dozadu Nanoraptora v dratu 2.1 (ten je taky TLR) Na jaky tlaky doporucujete foukat ? Normalne s dusema jezdim cca : 2,8atm vepredu a 3,3atm vzadu.

      0 0
      • scret  

        ja jezdim cca na UST gumach 20–25PSI… Na KHS kde mam obyc kevlarovy gumy jezdim tlaky o chlup vetsi, precijenom ta guma je jina nez UST, neni tolik pevna, hlavne na bocich, vic se zvejka…

        0 0
        • martin_bakov  

          Ja budu muset prifouknout, ja + batoh(5kg) mame celkem 90kg. Jinak sem si uz nasel poucku ze stranek NoTubes :

          Do not inflate over 40psi. Use this simple equation to figure out a strarting point when running NoTubes tires (2.0–2.2) with our ZTR rims use this simple formula.

          Rider weight in pounds divided by 7 = x

          x-1 = Front tire pressure in PSI

          x+2 = Rear tire pressure in PSI

          Takze mi to vychazi priblizne na 1.9 vepredu a 2.1 vzadu. A doufam ze nebudu muset kvuli kazdy nerovnosti s kolem skakat abych nezrusil rafek – s dusi jezdim bezne 3 az 3.5 atm takze sem zvykly ze mam pod sebou 29" tank :)

          0 0
        • jIrI___  

          Kolik vážíš? 20 psíků, to je nějakých 1,4 bar. Já foukám vepředu 2 bary (UST plášť) a vzadu 2,5 bar (klasický plášť) a na mých 80 kg mi to místy příjde už dost měkké. Na zadním plášti jsem už udělal i snakebit :)

          0 0
          • martin_bakov  

            :( tak to nevim, jestli to bude mekota tak na tu technologii hazim bobek kdyz to zas nejde foukat vic

            0 0
          • scret  

            cca 76–78kg + bagl a hadry… Je otazka jestli mi dobre meri pumpa:) ale uz je to cca druha, ktera meri podobne, takze predpokladam s presnosti na 5PSI mit bude…

            ale je pravda, ze pokud jsou nekde hodne fest bugry jako napr. na Rychlebs.stezkach, foukam vic… Jinak jde samozrejme clovek na rafek…

            0 0
      • martin_bakov  

        uz sem nasel nejaky FRM ventilky co vypadaji ze by mohly pasovat, ale byl to boj : http://www.borbike.eu/…ow/24/66/312

        ma to jeste jeden eshop v CR, uvidime jak budou pasovat

        0 0
        • jIrI___  

          Klasické CL ventilky by tam myslíš nesedly? Škoda, že nejsi odněkud z menší dálky, mám doma právě tyhle CL a pak ještě ventilky od Rubeny, tak bych ti je půjčil na zkoušku.

          0 0
        • JakeF  

          Z Atombiku jsem bral přímo originál Bontrager a fungujou v pohodě. Akorát nejspíš nebudou skladem, ale na objednávku byly během pár dní.

          0 0
    • MavasH  

      Tak se taky přidám s troškou do mlýna.

      XT kola, NN+RR 2011 TLR, NoTubes tmel. Včera jsem vyzkoušel instalaci „na sucho“. Pláště šly nahodit jedna báseň. Dílenskou pumpou stačilo párkrát pumpnout, pak patky udělaly cvak cvak a finíto. NN měl malou dírku na boku, ušel za cca 1/2 h, RR byl v poho, vydržel tak 2h. Před chvilou jsem dokončil doplnění tmelu, nažduchal tam 50 psů, pořádně protřepal a uvidím, jak to bude vypadat ráno.

      0 0
    • kokyna  

      Tak moje zkušenost.Ráfky DT X430 ,jetý RaRa 2,1 2010.instalace NOTubes naprosto v pohodě.Nasazení nafoukáni kompresorem,patky zacvakly ,vše ok.Teď měním pláště mám RoR 2,25 2011TLR úplný funglovky,nasadím plášť nafoukám kompresorem patky zacvakly ,ale po vyfounutí zase vyskočily.a nedrží.Tak nevím stejný postup jako u RaRa ale jediný rozdíl je ten že ty RaRa byly jetý s dušema tak půl roku,a ty patky byly vymáčklý podle ráfku,nic jinýho mě nenapadá.Nasadil jsem je z duší a zkusim to poznovu.Nemáte někdo podobnou zkušenost?

      0 0
    • mastihuba  

      už sem se na to ptal Davida, ale i na druhý pokus se mi nepodařilo obout na ZTR Arch Bontrager TLR. Je to ***** tak na fest že trápit se s tím někde v lese bych teda rozhodně nechtěl. Zítra bude třetí pokus, takže uvidíme jestli mám levý ruky jen já nebo i odborník ze servisu :)

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • MlokCZ  

        V lese v nouzi vložíš duši.

        0 0
        • Ricci  

          Presne tak,v sobotu som to tak urobil, bol som krasne zasraty od mlieka :-)))

          0 0
    • miki  

      dnes jsem nasazoval Racing ralph tubeles ready pace star a měl jsem problém to vůbec dostat na ráfek/Dt 1450/ale nafouknutí už nebyl žádnej problém a drží to skvěle.Zítra se pustím i do předku.nevím jak se budu potom v lese trápit s duší:-)))

      0 0
    • fantozzi  

      Nevite prosim nekdo, kde se da sehnat zluta paska NoTubes sire 12mm (ta co se standardne dodava se sadou „Standard Kit“)?

      Prehazuji system NoTubes na druhe kola a paska mi chybi :-(

      Vsude jsem videl v nabidce pouze sire 21 nebo 25mm.

      Diky za pripadnou radu. David

      0 0
      • kubad  

        je celkem fuk kterou dáš pod tu gumovou pásku, slouží pouze jako nouzovka pro případný defekt když tu gumovou vyndáš

        0 0
        • fantozzi  

          Myslis jako kteroukoliv siri od NoTubes (21 nebo 25mm) nebo kteroukoliv pasku sire 12mm (treba elektrikarskou)?

          0 0
    • Kubiczech  

      Tak si už týden hledám, co mi to píská na zadním kole. Jako poslední věc jsem shodil plášť a objevil, že se všechen tmel zdrcnul do jedné úhledné kuličky. Čím to? Pískání mimochodem ustalo. Zase to ale nejde nahodit zpátky, ale to už je jiná pohádka.

      0 0
      • biker007  

        ta sama zkusenost po 3 mesicich. notubes se zmenil v kulicku. cim to netusim, ale zatim se budu drzet bileho mleka a holt jednou za cas vyndam tu kouly.

        0 0
        • jIrI___  

          V UST plášti bez problému celou sezónu, v TLR po sezóně vyndaný slepený ježek… Tipuju že to způsobené mnohem častějším dofukováním TLR pláště. NoTubes asi čerstvý vzdoušek nemá moc rád :)

          0 0
    • obda  

      Tak jsem taky přešel na No Tubes, muje zkušenosti pokud by to někdy někdo hledal: Mám ráfky WTB SpeedDisc, s hlubokým prostředním kanálkem, kde se nedá použít standardní postup. Nakonec jsem řešení našel mj. zde: http://messageboard.notubes.com/viewtopic.php… Dá se žlutá páska, přes ni pásek samolepicího PE těsnění do oken (3mm) na srovnání výšky. Pak přijde No Tubes gumová páska a dál už klasicky.

      DOzadu jsem dal Maxxis Crossmark 2,1 v kevlaru, dopředu Schwalbe Nobby Nic EVO 26×2,25 – PaceStar 2011. Oba pláště šly v pohodě nafoukat dílenskou pumpou, pouze na nasazení bylo třeba montpáky. Dnes jsem to projel a spokojenost. Dopředu jsem nejprve zkusil dát Continental Mountain King – Supersonic 26×2.2. Zaskočil a nafoukat šel v pohodě, ale přes opakovanou snahu se mi ho nepodařilo utěsnit, utíkal patkami/kolem patek. Neměl jsem čas si s tím hrát dýl než hodinu, takže jsem tam hodil ten TLR Nobby Nic.

      0 0
    • soap  

      Nevíte někdo jakou šířku má ta original gumová páska Notubes pro ráfek ZTR Flow ?

      http://www.notubes.com/…P109C13.aspx

      dík

      0 0
    • vsn  

      hle nevite jak zatesnit boky pláště při 8 barech? … každý ráno musím dofukovat :( už týden … nechce to zatěsnit … (ráfky nějaky obyč alexy a pláště nějaky obyč kevlarovy vittorky (to co bylo na kolech) … kolem patky to těsní dokonale ale probublávají boky pláště … ma tohle je super caffe latex ale ten nemám k dispozici a obyč mlíko tam kvůli smradu dávat nechci

      0 0
      • blisterexist  

        zkusil bych notubes, ale je to celkem velký tlak, tak nevím

        ale myslím si že na silnicu jsou bezduše zbytečné

        0 0
        • vsn  

          to chci právě odzkoušet … no Notubes a Joes pravě nezatěsní moc ty boky … vím, že šéf když dává S-Worksový pláště tak na týden dává caffe latex kterej to zatesní dokonale a potom ho vyleje a da Joese …

          0 0
      • Kubiczech  

        Zkus FRM tmel. Moje myšlenka, že je stejný jako NoTubes se nepotvrdila a boky to zatěsní lépe.

        0 0
        • jIrI___  

          Nevíš jestli taky dělá zdrclé „ježky“ jako NoTubes?

          0 0
          • Kubiczech  

            Měl jsem to na kole jen chvilku, ale oproti NoTubes to pokryje komplet plochu pláště tenkou latexovou blánou a tolika „volného“ tmelu v plášti není, takže se není moc co srazit. Po týdnu nic.

            0 0
    • blisterexist  

      zhruba po týdnu se mi v plášti udělal ježek který tam pobíhá, mám ho tam dát zpátky nebo nechat vyndaného

      ucpal by díru tak o průměru 2 cm.-)

      0 0
      • Kubiczech  

        Taky? Nech ho tam. Umí v určité rychlosti krásně hvízdat. (:

        0 0
        • blisterexist  

          a při pomalé jízdě je slyšet jak tam cupitá:-D

          0 0
          • iceek  

            Me ale prijde, ze ve chvili, kdy se tam jezek udela, ztraci mleko tu „zacelovaci“ schopnost a uz skoro nic nezaceli …

            0 0
            • kubad  

              ježek se udělá když tmel vyschne, samo pak nezalepí vůbec nic

              0 0
              • Blade  

                Mně se udělal ježek, ale zbytek tmelu (bílá tekutina bez pevných částic) zůstala v plášti prakticky v celém původním objemu, takže tmel nevyschl, ježek se de facto koupal ve vlastní šťávě :)

                0 0
              • blisterexist  

                to né, myslím že ježek se dělá z těch cucků, a pak tam plave, ale teď jsem vypozoroval, že když se předělá nový plášť tak se vždy udělá ježura,a až mlíko časem zacelí dokonale všechny póry(po 1–2ježcích) tak už neježkuje a nevysichá tak moc, ale možná to je tím že jsem pak smíchal notubes s rubenou, a teď jsem tam ještě přilil DT Swiss:-D

                0 0
                • kubad  

                  nedávno sem vytáhl úplně suchého ježka z UST gumy, tam toho asi moc k zacelování není, takže tvá teorie má mezery :D

                  0 0
                  • blisterexist  

                    jej tak to fakt nevím:-), asi to bude tou rubenou:-), která bych řekl zaceluje líp jak notubes, totálně mi zatmelila ventilek:-D, ale čiměl jsem že v té rubeně jsou takové gumové kuličky průměru zhruba 1,5mm

                    0 0
                    • iceek  

                      Jezkovatim i bez Rubeny, pouze s notubes :-). Mohu potvrdit, ze jezkovatim vice pri utesnovani noveho plaste …

                      0 0
    • Peslezedirou  

      Ahoj, nevážil jste někdo gumovou pásku no tubes ze setu pro 29 bajky?

      0 0
    •  

      Přidám si svoje, nahazoval jsem Karmy v kevlaru na XM117 (17 mm).

      Nasadit šly v pohodě rukou, nahodit už vůbec.

      Podotýkám, že jsem foukal dílenským kompresorem se 120l vzdušníkem.

      Nechytly se ani ze boha. Takže jsem patky pokud možno narovnal a zvenku oblil tmelem a vším tím točil tak dlouho, dokud se to aspoň trošku nepřitěsnilo. Potom už se patky jakžtakž chytly, ale pořád jsem do nich musel foukat aby okamžitě neztratily tlak. Asi po půl minutě začaly jakžtakž držet, tak jsem je vyfoukl, nalil dovnitř asi 120 ml tmelu a zase nafoukl. To už se chytily ok a tlak přestaly ztrácet po třech dnech ježdění.

      Takže za mě – chce to fakt co největší vzdušník a místo mýdlové vody klidně použít mlíko. Klouže a ještě patky přitěsní.

      0 0
      • blisterexist  

        divné, někdo pláště nahazuje 120l vzdušníkem, já obyč dílenskou pumpou:-D

        0 0
        •  

          Pumpou ani za boha. Možná teď, když už jsou sedlé a zatěsněné, by šly nafouknout od nuly pumpou, ale po sundání asi ne.

          0 0
      • PatrikL  

        a pritom stačilo kúpiť nejaký vhodný plášť… :)

        0 0
        •  

          Právě že Karmy by, co jsem tady četl, měly být v pohodě.

          0 0
          • PatrikL  

            sú „tubeless ready“? :) Ten ráfik čo máš má dosť ďaleko od ideálneho profilu na bezdušové použitie, ale s TLR plášťami by to malo ísť aj tak lepšie ako s normálnymi…

            0 0
            •  

              Tak já právě počítal s tím, že mám k dispozici vzdušník jako kráva a kdyžtak je můžu na jaro nechat ještě dušově. Až budu vybírat letní gumy, už to zohledním (teď, když vím, že to teda drží a jde)

              0 0
          • Ossis  

            Hmm, fakt? Že by o nich psal i někdo jinej, než já :)? Z jaké verze jsi je dělal?

            0 0
            •  

              Nevím jestli to bylo přímo od tebe, ale párkrát tady byly zmíněný. Vzal jsem tyhle , hledal jsem prostě levnej kevlar na jarní popojíždění (když to bezdušově půjde). Na tu sušší část roku dám něco rychlejšího a lehčího.

              0 0
              • kubad  

                plášt je celkem OK, ale prostě s ráfkem si to moc nerozumí, proto ten boj

                0 0
                •  

                  To nahazování mi moc nevadí, koneckonců to dělám jednou a pak dá-li bůh už ne.

                  Spíš jestli se mám bát že to někde svlíknu. Vozím takhle v zimě do bahna zadek hluboko pod dvě atmosféry, předek ještě o další porci míň, ale zase třeba sjezdy docela prasím a opírám se do zatáček. Hlodá to ve mně :D

                  0 0
                  • kubad  

                    no s nízkým tlakem bude asi problém, ale to by řešila asi až plnohodnotná UST kombinace ta drží v patkách líp

                    0 0
                    •  

                      No psalo se tady i že vysoký tlak by byl problém :) Já si teda teď přesně nevzpomenu kolik vozím (foukám většinou malou pumpičkou bez manometru, na zmáčknutí a na pocit), ale vím že když jsem se s duší opřel na místě rukama pořádně o přední kolo a otočil ho, plášť prostě zůstal vzorkem na zemi a totálně se přežvejkl. Bez duší jsem tohle žvejknutí testoval a tlak se neztrácel, tak jsem tam ještě trošku fouknul pro sichr a teď doufám.

                      0 0
    • Peslezedirou  

      Ahoj, zeptám se na radu, jakou šíři žluté pásky do ráfku ZTR Arch 29, na webu no tubes je uvedená páska 25mm, ale od někoho jsem četl, že do tohoto ráfku dává pásku o šířce 21mm.

      Díky za radu.

      0 0
      • Rychlej turista  

        Ta páska má za úkol ucpat díry pro niple. Takže tak široká, aby je zakryla.

        0 0
        • kubad  

          no musí to i zatěsnit, takže tak jednoznačné to není :D

          ale do archů jde líp a funguje 21mm páska

          0 0
      • kubad  

        21mm se tam líp instaluje a funguje, s 25mm budeš mít zbytečnou pakárnu

        0 0
        • Peslezedirou  

          Ok, děkuji, právě, že jsem 25mm už lepil, na jedno kolo svojí blbostí dvakrát, teď mě čeká přelepování obou kol, beru tedy 21mm.

          0 0
    • Milan.11111  

      asi hloupá otázka ale teprve začínám mohu s toho co je na fotce udělat notubes nebo musím koupit jiné pláště atd?

      jestli ano tak co vše potřebuji. Pročítal jsem to tu vše ale docela jsem se do toho tady zamotal tak nechci udělat nějakou kravinu.Dík

      (mavic crossride / michelin xc dry 2)

      0 0
      • JakeF  

        S CrossRidama to bude na hlavu, tam bych radši nechal duše…

        0 0
      • RomanH  

        Kup si nejakou bezdusovou sadu (pasky + ventilky – nejlevnejsi Rubena, nebo drazsi NoTubes ci DT Eclipse) + tmel NoTubes a pujde to bez problemu.

        0 0
      • Slavoš  

        Ráfky v pohodě,mám to taky předělaný na NoTubes.

        Na Slime zde nebyly dobré recenze.

        0 0
        • Milan.11111  

          přímo noTubes.

          nebo

          rubenu + notubes tmel ?

          0 0
          • kubad  

            Rubena + NoTubes tmel bude v pohodě fungovat

            0 0
          • Slavoš  

            No koupil jsem sadu od Rubeny,ale nakonec mi na kolech zbyly ze sady jen ventilky,obou­stranná páska se odlepila,gumovou mi vytahovaly pláště ven z ráfku a nedrželo to tlak.Tak jsem zalepil díry na niple 3M páskou,gumovou jsem si udělal z duše.U těch ventilků se mi líbí,že jsou na stranový klíč (9mm),udělal jsem si z pertinaxu klíč(na zvětšení páky,vozím jej sebou má 15×15 mm).Mlíko NoTubes.

            0 0
    • antt  

      můžu se zeptat.. vozím duše a pravidelně mám protočený zadní plášť, mnohdy i zohlý ventilek po směru jízdy, může za to jízdní styl/brždění. Foukám na 3–3,5 baru, co by to udělalo s bezdušovým systémem?

      0 0
      • antt  

        snad se nikdo neurazí, když si zkusím odpovědět sám (:

        urvu to, požvýkám plášť a omrd*m ráfek.

        Třeba tady jsem narazil na pěkné video

        http://www.youtube.com/watch…

        Né že bych nad NoTUBES nikdy nepřemýšlel, ALE! :)

        ..tak a šutry na mě

        0 0
        • JakeF  

          Tohle nejsou podmínky, kdy by normálně došlo k zutí pláště, zvlášť UST z UST ráfku. Možnosti mě napadaj tyhle: 1. plášť je Continental, 2. měl to přefouklý, 3. větší defekt a k vyhození pláště z patek došlo až při dobržďování.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • xshreck  

            který plášť má na boku velký nápis tubeless? zajímalo by mě co to je v tom videu za gumu

            jinak proč by měl kontík toto dělat? JE oravda že mi trošku utek při prudké zatáčce, ale při 1 baru se není čemu divit :)

            0 0
      • Slavoš  

        Tak si dej na patky (místy ,nemusí být po celém obvodu) trochu chemoprénu,taky se mi protáčel plášť,měl příliš ztvrdlé patky.

        0 0
        • antt  

          Mě to dělají i nové pláště, drátové i s kevlarovou patkou jestli to má nějaký vliv.. Kolikrát musím upustit a posunout plášť i s duší zpět, preventivně si to třeba i předtáčím opačným směrem. Ventilek jsem ale zatím nikdy neurval, což se divím.. Ale už jsem si zvykl:)

          0 0
      • MirosPikos  

        Nedokážu pochopit tyhle tlaky. A sám sobě se docela divim, že mě to dokáže vůbec ještě překvapit.

        Kdybych měl ale logicky odpovědět, tak u bezdušáků, by se neměl ventilek posouvat.

        0 0
        • antt  

          tam se asi ventilek neposune, ale co plášť?

          Já foukám víc, na úkor pohodlí, jede to líp a prorazil jsem jen jednou!v životě a to zrovna při nižším tlaku a teda na plášti 1,5

          0 0
          • Nikovlas  

            Jede to líp na asfaltu hladkym terénu. Nějak nevím, jaký má tlak vliv na proražení – skoro bych řekl, že při působení trnu na měkčí kolo, se síla spíš rozloží na větší plochu, než při nabušenym plášti. Procvaknutí – to jo – ale to se asi bez duší stane těžko…

            0 0
            • JakeF  

              To by ses divil, párkrát už jsem plášť procvaknul…

              0 0
              • Nikovlas  

                Tak já věřím, ale to jsi měl asi o dost míň, než 3 bary, ne? :-) A proražení s tím stejně nesouvisí, ne? Teda já moc zkušeností nemám – docela mě i zajímá statistika zkušenějších – jestli má tlak vliv na proražení.

                0 0
                • JakeF  

                  Jj, tak 2atm na zadním, ale zase moc nevážím… Plus to bylo kombinací jezdecký chyby a ráfků, Bontrager RL sice jsou TLR, ale něco tam je proti ZTR jinak, na těch jsem párkrát taky šel až na ráfek a plášť vždycky vydržel.

                  0 0
      • xshreck  

        může se ti priotrhnout páska časem. Při 4barech mě skoro prolezla dírou od niplu .) (rubenakit)

        0 0
      • Kamikaze 591  

        Tohle se mi stává na školním kole s rubena gumou za 100kč.

        Jinak bys měl nahodit bezduše :)

        0 0
        • antt  

          Mě by to bez těch defektů nebavilo :D Navíc několikrát za sezonu přezouvám dle potřeby a zainvestoval jsem do fossu, tak jsem zvědavý

          0 0
          • Kamikaze 591  

            Však to je jako občas pomoct řetězu na ten správný převodník co?

            0 0
            • antt  

              jooo :D Nejlépe v černých rukavicích, ty se nemusí prát

              0 0
    • iceek  

      Zdravim, prihodim dotaz do vlakna.

      Kombinace: kola Mavic Crossmax ST 2011, plaste Hutchinson Python NG Air Light, NoTubes mliko (tzn UST rafek a ne-UST plast).

      Po zimne jsem doplnoval mliko (sundany plast par cm na jedne strane). Plast nahozeny zpet dilenskou pumpou na pohled ok. Nahustenou na necele 3 atm (po doplneni davam zpravidla vic kuli utesneni). Nakonci 150km vyzijdky, 200m od baraku, na chodniku, v 15km/h rychlosti, strasna rana, mlikem nahozene vse v okruhu tri metru, plast komplet vyzuty na obou sranach. Na nic jsem nenajel, plast neni poskozeny. Mam trochu strach ho dal takhle provozovat. Predstava, ze by se takhle vyzul v rychlejsim sjedu me docela strasi. Jezdili by jste takovy plast znova a beze strachu? Nebo radeji vymenit?

      0 0
      • kubad  

        plášť je po smrti, už držet nebude

        0 0
      • MirosPikos  

        Nezlob se, ale kdyby ti někdo napsal: „jezdi to bude v pohodě“ tak na to sedneš a pojedeš se zabít? Pokud se ti to stalo v takové situaci jak říkáš, tak je prostě konec. Smiř se s tím, oddychni si, že se ti to nestalo při 70km rychlosti. Vem pláště a někam je zahoď. Tím nemyslím stoku nebo les :)

        0 0
        • iceek  

          Ok :-)).

          Btw. spis nez „jezdit to bude v pohodě“ jsem cekal neco jako „Uz se mi to stalo, dej pozor at je patka pri nazouvani cista a neni na ni stare zaschle mliko.“

          Kazdopadne dekuji za doporuceni.

          0 0
          • kubad  

            :D už se mi to stalo, je vytahaná patka, bez duše už to držet nebude

            0 0
      • jecnak  

        http://www.notubes.com/…edTires.aspx

        Not Recommend Tires

        WTB TCS and UST 29 inch tires are too tight for Stan's Notubes rims and NoTubes licensed rims such as Sun Ringle Black Flag.

        Hutchinson Air-Light tires – the bead is too weak for tubeless use resulting in tire blowing off the rim at low inflation pressures.

        Hutchinson Tubeless Cyclocross tires – carbon fiber tire bead requires excessive pressure to seat properly often leading to tire blowing off the rim.

        *Use of sealant in non-tubeless tires may void the tires manufacturer’s wa­rranty.

        0 0
    • rock  

      Myslel jsem, že přihodím nějakou ďábelskou historku z přechodu na no tubes, ale nic.

      Sundal jsem starý plášť a duši, zjstil, že už v ráfku je nalepená páska z výroby, tak jsem se rozhodl, že líp než kluci ve fabrice to stejně nenalepím. Tak jsem jenom našrouboval ventilek, (rukou) nahodil nový plášť s trochou mlíka, obyč dílenskou pumpou nafouknul, aniž bych pozoroval rozdíl proti foukání pláště s duší a to bylo vše. Rychlejší než hledat a lepit díru po trnu v duši.

      Kombinace ZTR Olympic + Schwalbe RoR & RaR, obě 2.25 TLR SS, mlíko No Tubes

      0 0
      • MirosPikos  

        To ti řeknu docela přesně, rozdíl je 2ml nebo 30,– :)

        0 0
        • blaf  

          :D takze v tech flaskach je to samy? dik

          0 0
          • MirosPikos  

            Vypadá to že ano. Ale ruku do ohně bych za to nedal. Ale je to stejná krabice pouze s jinou etiketou. Ten rozdíl objemu může být pouze převodem z nějakých amerických pseudojednotek objemu :) Když koupíš to z kupkola, určitě tím nic nezkazíš.

            0 0
    • R4YNE8  

      Chtěl jsem se zeptat.

      Uvažuji o koupi kompletní sady NoTubes Standard a u produktu je uvedeno následující: Standard – pro použití v drtivé většině XC ráfků nabízených na trhu v šíři 21,5–25mm.

      Sadu bych chtěl aplikovat na zapletená kola Remerx Viking, jenže mají uzoučký 17 mm ráfek a tak nevím, jestli ta páska půjde použít. Menší pásku jsem nikde nenašel. Nebude ta páska moc široká ? Má s těmito koly a NoTubes někdo zkušenost ? Díky

      0 0
      • Lada,s  

        Teď jsem tu pásku dával také na Vikingy a v pohodě, je to akorát. Taky jsem váhal jestli ji zůžit nebo ne, ale když pásku při lepení pořáně natáhneš tak tam sedne perfektně. Páska měla 21 mm

        0 0
      • Lada,s  

        Jinak kupovat komplet sadu mě přijde zbytečné. Já jsem koupil samostatně jen tu pásku a tmel, a funguje to taky

        0 0
      • Georrge  

        přiživím se. Když plánuju 21mm ráfek, tak není do něho 21mm páska už málo? Není lepší vzít 25mm pásku?

        0 0
    • Mr.Infernal  

      Docela jednoduchý dotaz, není už to trošku moc instalovat jako no tubes Continental X-King 2.4 Racesport na Fulcrum Red Metal 5 který je venku široký 25mm a uvnitř 19.

      0 0
      • wong  

        Mam na kolech Shimano WH-MT65 (což by měly být 19mm ráfky) X-King 2.4 Racesport a X-King 2.4 Protection a sedi dobre – najeto bezdusove zatim cca 400km (predtim s dusema na jinych kolech cca 1200km/200km)

        0 0
        • Mr.Infernal  

          A co ty X-Kingy ve velikostí 2.4? Jsi s nima spokojený? Jak to jede při přesunech po silnici?

          0 0
          • wong  

            jede to dobre po silnici a v terenu nemam problem – oproti dusim se hodne pozitivne projevilo snizeni tlaku

            nevim jestli je to „bezdusema“ nebo lehcima kolama, ale oproti puvodnim kolum s dusema to pocitove doslova leti :)

            0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • blisterexist  

      stalo se někomu že s notubes tmelem mu po roce ztěžkl plášť o 180g??

      samozřejmně váženo bez tekutého tmelu

      0 0
    • jimac  

      Zdravim, chtěl bych se zeptat jestli někdo zkoušel (jezdí) bezduše (s jakoukoli sadou) na ráfku Remerx MasterDisk 7320? Jestli byly nějaké problémy (funguje to)? Díky

      0 0
    • Blahycz  

      Ahoj,nějak v tom tápu. Proč se dává gumová vložka přes žlutou izolační pásku? Je to jen kuli tomu aby se to projelo, pak sundalo a nalil se tmel a pak klasicky nebo to tam zůstává? Mělo by to fungovat i když tam dám duši ne? Projedu, vyndam a nahodit plášť. Co video tak to jinej postup. Díky

      0 0
    • elwis  

      Ahoj, mám jen jeden min na uplne mimo dotaz…:D

      Muzu tuhle pasku s ventilkem http://www.kupkolo.cz/…dart_z92720/?… pouzit i na rafek s obyc autoventilkem???

      Díky za odpovedi

      0 0
    • kucka7  

      Zdravím ,

      nemůžu tady najít doporučovanou pásku na přechod na bezduše. Byla to průmyslová páska za cca.250,– bylo toho snad 60m. Mohl by mi někdo poradit.

      díky

      0 0
    • Shoty  

      Mám takový lama dotaz:

      Když mám TLR ráfky – Bontrager Duster – a TLR plášť, stačí mi k vytvoření bezdušového systému koupit jen ventilky, např. toto

      http://www.kupkolo.cz/…-kus_z90416/

      a k tomu tmel, nebo musím koupit celou sadu, např toto:

      http://www.kupkolo.cz/…9-xc_z93858/

      Díky za info.

      0 0
      • kubad  

        Na Bontrager ráfky je dobré použít originál UST pásku a ventilky.

        pokud teda už originál v ráfku není, ale myslím že ne

        0 0
        • Shoty  

          OK, díky, zkusím google, jestli to najde někde na eshopu :-)

          0 0
          • Spikelet77  

            Ja nakupoval na Kitbike s.r.o. Muzu doporucit. Spickova komunikace, rychlost dodani.

            0 0
            • Petr18  

              Zdravim, vlastím 29" kola DT Swiss Spline M1900.

              Chtěl bych je předělat na bezdušové.

              Pláště + ventilky + tmel NoTubes mám.

              1.)Jakou pásku do ráfku bude nejlepší použít a jakou šířku ?

              http://www.kupkolo.cz/…rafku_z90307

              2.)V ráfku mám modrou plastovou pásku Schwalbe.

              Tuto pásku mám odstranit a vyměnit za žlutou samolepící pásku NoTubes ?

              Modrou pásku Schwalbe již nebudu potřebovat ?

              Nyní jsem měl 26" UST ráfky, takže s lepením pásky nemám žádnou zkušenost.

              Díky za info

              0 0
              • Petr18  

                Návody a manuály k M 1900 Spline® 29" jsem našel, ale jak širokou pásku budu potřebovat jsem nikde nenašel.

                http://www.dtswiss.com/…echnical-Man

                http://www.dtswiss.com/…00-Spline-en

                https://www.dtswiss.com/…echnical-Man

                Zřejmě to bude 25mm ? Je to tak ?

                Jakou značku pásky vybrat NoTubes, nebo nějakého jiného výrobce ?

                Díky za info

                0 0
                • Petr18  

                  Našel jsem ještě toto :

                  Specifications:

                  Weight: Front – 900g, Rear – 1045g

                  Wheel Size: 29”

                  Rim Width: Inner – 19mm, Outer – 24.5mm

                  Rim Depth: 19mm

                  Tire Type: Clincher tubeless ready

                  Presta Valve

                  Rim Material: Aluminum

                  Hub axle system: (Front – 15/100mm thru), (Rear – 12/142mm X-12 thru)

                  Freewheel: Pawl system

                  Disc Mount: IS (6-Bolt)

                  Spokes: DT champion

                  Nipples: DT Pro Lock brass

                  Lacing: 3-Cross

                  Tire Dimension: 1.7” – 2.4” (tire not included)

                  Includes: Quick release, 5mm endcaps / axle, Tubeless ready tape, Tubeless Valve

                  Znamená to, že je potřeba páska široká 25 mm ?

                  Má někdo zkušenost s předělávkou těchto kol ?

                  0 0
                  • tonik666  

                    Potrebujes pasku 19mm, podle vnitrni sirky rafku.

                    Kup si pasku tesapack 4289, 19mmx66m na hanaktrade.cz, stejna jako notubes paska a levnejsi, odzkouseno.

                    0 0
    • Kysky  

      Oživuji…

      Chápu dobře, že se používá:

      A. žlutá páska + ventilek + tmel v případě, že plášť je tubelless ready

      B. Žlutá páska + ventilek s gumovou páskou + tmel v připadě, že se jedná o klasický kevlarový plášť?

      0 0
      • Mr.Duck  

        Ta gumova paska se pouziva spis kdyz je blby profil rafku, nez podle toho jaky je plast. Kdyz ten rafek ma blby profil, ta paska pomuze aby nefoukalo kolem patek.

        0 0
      • Soreno  

        žluté pásky je v ČB dost kdybys potřeboval :)

        0 0
        • Kysky  

          Díky, objednám rovnou nějakej kit, ale kdyžtak se ozvu, kdybych to zkonil…jako že máloco se mi povede na poprvé :D

          0 0
    • umimjennatrikolce  

      Zdravím,

      na novém kole plánuji předělat kola na bezdušová. Kolo mi teprve přijde, tak nevím jestli součástí balení budou ventilky a páska.

      Pláště budou mít nejspíš kevlar patku.

      MAXXIS MINION DHR II 29" x 2,40 | WT EXO

      https://plaste.heureka.cz/…specifikace/#…

      Ráfky:

      DT SWISS M 1900 SPLINE 29"

      29" x 30mm | VR 110×15 mm | HR 148×12mm

      Co bych měl koupit?

      1. Tmel NoTubes 946 ml (550 Kč)
      2. NoTubes Injector (250 Kč) https://www.kupkolo.cz/…ctor_z98004/
      3. Páska nevím jakou a jak širokou https://www.kupkolo.cz/…afku_z90307/
      4. Když nebudou součástí ventilky, tak tyto? https://www.kupkolo.cz/…1-ks_z90416/

      Díky

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • plzakj  

        Ventylky hlavne s vyjimatelnym vnitrkem. Zjisti si unkonkretniho typu.

        0 0
      • tomxxx  

        Injektor jsou vyhozene penize, staci strikacka za dvacku z lekarny.

        0 0
      • bezdratova.sprcha  

        Páska tato: http://www.hanak-trade.cz/…-p-1665.html V případě potřeby ti uřežou jakoukoli šířku. Stříkačku koupíš v lékárně. Já tam koupil velké 150ml za myslím 70Kč. Hadičku pořídíš v nějakém kutilství za zanedbatelnou cenu. Ventilky klidně ty co postuješ (od února, každý týden 1–2× dofukování plášťů, třikrát nasazované pláště, čtyřikrát dolévaný tmel, ventilky bez problémů, žádné poškození)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.