• Peggster

    Zdravím,

    mám na svém B'Twin triban 520 ujeto cca 1,2k km (začátečník, start 8/2015). Problémem je přední kolo (nejde vycentrovat) a řeším jestli koupit nové, identické ve stejné kvalitě a nebo upgradovat na nový set. Otázka zní jaký a jestli to má význam. Narazil jsem na Fulcrum Racing 3 za zajímavou cenu, ale řeším že typ ráfku je „plášťový UST“. Moc tomu nerozumím, ale pochopil jsem, že nemusím hned osazovat tubeless pláštěm, že můžu fungovat i na duši+klasický pláš­ť.

    Děkuji za každou radu/ osvětlení.

    0 0
    • jecnak  

      Ano na Fulcrum 3 muzes pouzit jak UST, tak klasicky dusovy plast. Ze by kolo, ktere nedostalo ranu nebo nejaky velky kopanec neslo vycentrovat se mi opravdu nechce verit. Jedine nejaka vada rafku a pak bych to resil reklamaci.

      0 0
    • Singlespeed  

      Pokud je náboj v pořádku, tak stačí přeplést na jiný (nejlépe lehčí) ráfek.

      0 0
      • Peggster  

        Vyjde to levněji než zakoupení nových kol? Řešil bych obě kola, když vím, jak jsou na tom s tuhostí.

        0 0
        • Singlespeed  

          No, to záleží na tom, jaký použiješ materiál a kolik vážíš. Ráfek stojí 400–500 Kč (Remerx Alcyon 420 gr), kvalitní špice stojí od pětikoruny nahoru. Když zapleteš Alcyon + dráty třeba Mach air1 (15–18 Kč/kus) dopředu a dozadu třeba na stranu kazety klasické 2 mm nerez dráty (od 5 Kč) a na opačnou zase machy air1, tak to máš za materiál cca 2000 Kč + práce a kola ti v porovnání s původními zhubnou minimálně o čtvrt kila. Pokud zase nebudeš dávat pozor a trefíš nějakou díru, vyjde tě oprava přepletených kol mnohem levněji než Fulcrumů Racing 3, kde náhradní ráfek určitě nebude levný a origo špice taky ne.

          0 0
    • Peggster  

      Tak jsem koupil FR3, teď řeším jestli vzít continental GP4000 Sii a latex. duše nebo rovnou schwalbe pro one tubeless. Někdo kdo by poradil/ má zkušenosti s těmito schwalbe? Které „lépe“ pojedou?

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.