Problem s foukanim predniho kola v novem plasti

25 nepřečtených
  • Aleon

    Vcera jsem montoval nove plaste (http://www.kupkolo.cz/…-drat_z5979/)

    Zadni kolo slo v pohode, absolutne bez problemu.

    Bohuzel s prednim kolem jsou nejake potize.

    Po nasazeni plaste s dusi na rafek je problem nafoukat dusi – pokud nasroubuji na ventilek pumpu (klasika), tak vzduch z duse zacne unikat do pumpy a ven – takze pokud to takhle necham a nepumpuju, duse se uplne vypusti – jde to lehce nafoukat, ale ne tak, aby se na tom dalo jet – dal se to ani nehne, clovek pumpuje jak zbesily a vzduch v dusi nepribyva.

    Vyresil jsem to tak, ze jsem si zasel na benzinku a nafoukal predni kolo kompresorem (mam tam auto-ventilek, tak to bez problemu slo). Takto jsem to kolo nafoukal a zatim jsem s tim dal 10km a drzi, uvidim ted jak pojedu z prace, snad drzi, protoze jestli se to vyfouklo, tak slapu pesky.

    Nevite kde by mohl byt problem? Zadni kolo bez problemu, predni takove problemy – kdyz jsem dusi zkousel foukat mimo plast, tak to slo v pohode – rozdil na zadnim a prednim kole je rafek – na prednim mam porad original (Alex, 29 der) a na zadnim mam Campagnolo. Napada me mensi nekompatibilita noveho plaste s rafkem na prednim kole – plast v tom rafku dusi moc svira.

    Nesetkali jste se uz s podobnym problemem a jak jste jej resili?

    Predem diky za vsechny rady.

    0 0
    • Georrge  

      tipoval bych to na vadnou pumpu, nikdy by přes ní neměl jít vzduch zpátky. Necvaknul jsi tu duši jak jsi nasazoval plášť? A nebo ti netěsní pumpa na ventilku

      0 0
    • Rychlej turista  

      Pokud na benzínce nafoukáš bez problémů, tak je to pouze v koncovce pumpy, která si nemusí rozumět s ventilkem. Nebo ji špatně nasazuješ. Všechny konspirační teorie ohledně plášťů a ráfků můžeš pustit z hlavy :-)

      0 0
      • Aleon  

        Jak jsem psal, pumpa je to ta nejvetsi klasika co kazdy zna, takze se na ventilek sroubuje – jeste me napada problem s redukci, protoze slalouf na pumpe mam s klasickym ventilkem, na dusi je auto-ventilek – ale zase proc to jde a nedela problem, kdyz je duse venku z plaste …

        0 0
        • Georrge  

          protože když foukáš duši venku tak je v ní hodně malý tlak, když ji máš v kole tak foukáš mnohem větší tlaky

          0 0
        • Rychlej turista  

          Pokud používáš ještě redukci, tak je problém samozřemě v ní – nerozumí si s ventilkem. Abych to napsal úplně přesně – problém je v tom, co nasazuješ přímo na ventilek.

          0 0
          • Aleon  

            Jasne, snad to je tento problem, holt nic dnes nevydrzi vecne, ani takova redukce – asi prisel jeji cas, vymenim ji radsi i se slalouchem k pumpe, abych mel jistotu ;o)

            0 0
            • Rychlej turista  

              Teoreticky by ještě mohl být problém ve ventilku, kdy to velký fuk na benzínce stráví a při určitém tlaku už to drží. Zkus pumpou přifouknout normálně natlakované kolo a pokud to půjde, mohlo by to být i tím ventilkem.

              0 0
              • Aleon  

                No, to zkusim tak maximalne az budu zase na benzince, abych to mohl zase pripadne nafouknout, kdyby byl problem ;o)

                0 0
            • pepek  

              i se slalouchem – a je to vyřešený. Ten živočich (šlalouch) ti tam blokuje přístup vzduchu, nebo ho hned požírá.

              0 0
    • nyq  

      není mi jasné co šroubuješ na autoventilek? Ten bys měl nafoukat jen pumpou naraženou na doraz a upevněnou pojistkou.

      0 0
      • Rychlej turista  

        Zřejmě používá ještě starou favoriťáckou pumpu (ventilek se šprckou) s redukcí pro autoventilek.

        0 0
      • Aleon  

        Psal jsem, ze pouzivam klasickou pumpu – klaiscka pumpa je tohle: http://www.worker.cz/…_velo01.jpg

        To jsem si myslel, ze tyhle pumpy zna jeste kazdy, protoze to je ta nejvetsi klasika co muze byt ;o)

        0 0
        • nyq  

          ale jo tuhle pumpu znám taky, dvě mi leží v garáži, ale asi bych si netroufl s tím foukat autoventilek…do­poručuju novou pumpu :)

          0 0
          • Aleon  

            Ja tuto pumpu (ne primo tu co ted vlastnim) pouzivam do te doby, co jsem se naucil jezdit na kole a zatim me nikdy nezklamala, ale prave po nove pumpe, nejake skladnejsi na vyjizdky se uz zacinam poohlizet, ale zatim ne to porad nejak nerozhoupalo, poridit si ji, asi tohle rozhodne, uvidime, kazdopadne musim vyloucit, ze by chyba byla v necem jinem – jeste duse, coz by taky nemel byt nejaky problem …

            0 0
          • Danis4  

            přesně kup si novou pumpu, může se stát, že na vyjížďce taky s tebou pořád nebudu když píchneš… ale teď s novými plášti už se ti to snad nepodaří;)

            0 0
    • Lance  

      zkus nafoukat obe duse na zadnim kole

      0 0
      • Aleon  

        To urcite nepujde, protoze na zadnim kole mam galuskovy ventilek, auto-ventilek neprovlecu dirou pro ventilek na zadnim rafku.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Richi  

          Autoventilek je ta nejhnusnější věc co lze na kole najít.

          0 0
          • Georrge  

            právě že naopak, tenoučké galuskáče vypadaj na pořádným AM fullu pěkně trapně.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.