Podarilo se nekomu tohle nejak napasovat k sobe, aby to bylo pouzitelne? Ukazatel prevodu samozrejme prekazi, pokud bych mel objimky v opacnem poradi… a takto zase bude razeni mimo dosah ruky :-)
Podarilo se nekomu tohle nejak napasovat k sobe, aby to bylo pouzitelne? Ukazatel prevodu samozrejme prekazi, pokud bych mel objimky v opacnem poradi… a takto zase bude razeni mimo dosah ruky :-)
Nejde dát pryč ten zbytečnej ukazatel?
Jde, ale jak to zatesnit?
Třeba ducktejpou, nebo vůbec, vidět to moc nebude a na funkci to taky vliv mít nebude.
Tak ono to tam nesedi ani bez toho indikatoru, budu muset sehnat jine packy razeni :-/
Předpokládám že zavazí ten výstupek co je tam aby chránil ten ukazatel. Ten by se dal asi odbrousit…
Sundaný indikátor vozím na HT a holka na FS. Přelepil jsem otvory elektrikářskou izolačkou. S brzdovou pákou není žádná kolize. První dvě fotky moje HT, druhý dvě holky FS.
Jenže tohle je starší generace pák. U té aktuální Mx100 je objímka brzdový páky posunutá dobrý 2cm k představci, viz obrázek výše.
Aha. Už to vidím. No, jsem rád, že nemám tuhle „novinku“.
Bys mel byt smutny.
Je to operka, aby se cela paka nehybala…
Zatím jsem vždycky dobrzdil, takže pohyb páky asi nebude můj problém. Jako bonus je to funkční i s řazením, které není k tomu dělané.
Na tech novejsich pakach ubylo hodne materialu, jsou pomerne subtilni a tim jak posunuli objimku by to klidne pruzit mohlo.
Taky jsem si rikal.
Pak jsem to na zkousel na svych XTR a jeste na jinych Deore. Pohyb tam byl.
stara paka mi nepruzi i bez operky. Neprestanu pouzivat ukazatel razeni jen proto, ze je to nemoderni. Pro nek
oho to muze bejt i uzitecny
Záleží kterou máš, 2 generace staré m785 a podobné měly objímku docela širokou, tam to bylo dobrý. Pak ta následující konstrukce typu m8000 ale měla objímku dost úzkou a tam to tělo páky pérovalo citelně.
A ukazatel řazení… Kdo řadit umí tak ho nepotřebuje, je to jak otáčkoměr v autě.
jo, 8000 mam a pruzeni jsem si nikdy nevsim. souhlasim, ze je otackomer k nicemu, ale na motorce mam krome otackomeru i ukazatel zarazeny rychlosti a je to hodne uzitecna vec, zvlast, kdyz je to 6kvalt. Na kole teda jeste pouzivam presmykac. Pravda, ze bez nej bych se asi bez ukazatele obesel.
Verim ze sis nikdy nevsiml, ze paka pruzi. Ja taky ne, dokud nekdo (trickstuff?) neprisel s touhle operkou prvni. Od te doby jsem vypozoroval, ze pruzi snad vsechny a docela dost. Nemyslim si, ze by to bylo neco prevratneho, ale ta tuhost uzitecna rozhodne je pri silnem brzdeni, hlavne kdyz potrebujes brzdit skoro naplno ale s citem. Troufl bych si ale rict, ze je to zanedbatelny rozdil.
Ne, jedny SLX brzdy jsem kvůli tomu vyřadil.
v nouzi se to spolu pouzit da, ale lepsi bude, kdyz se rozhodnes pro jiny razeni nebo paky. Slusny stary paky se servo wave ale asi spis leda pres bazar.
Neni na tom ukazatel zespodu krytka pro pouziti bez ukazatele? Na slx ji mam.
SLX je nastupce LX.
Neco mi rika, ze krytka byla az v radach 675 a 775.
A pak se tise vyparila a stala se dodatecnym zbozim.
Co takto nezkoušel jsi? Bez ukazatele.https://youtube.com/shorts/2GSeHi5u7_U?si=v7spElbbAJl5Yyf6
Koukám že ten odkaz nefunguje.