• vacuto

    Zdravim panove,

    potreboval bych od zkusenych bajkeru poradit jake nové kola si koupit i s nabojem od firmy remerx , Mam to to kolo:

    Ghost SE 2950 Nevim jake kola si vybrat. Moc tomu nerozumim. Od remerxu chci protoze to muzu mit temer za vyrobni cenu.

    Dekuji

    0 0
    • Vilém  

      A jaky kola od nich by jsi chtel? Vazis kolik?

      0 0
    • romanVfr  

      Já mám dobré zkušenosti ze stingama na přímích 28 paprscích, odjel jsem s nimi 1000mil + několik tis km a doposud bez jedinného docentrování, pořád nehážou a špice rovnměrně naplé

      http://bosik.rajce.idnes.cz/…_MILES_2015/#…

      Od léta je mám i na 29ce a taky si nemuzu vynachvalit,

      Na starém kole jsem měl Rmx Hurry na al paprscich ale ty byli pravý opak, za rok 4 docentrování

      0 0
    • vacuto  

      vazim 95 kg :) tak jezdim hodne po lesnich cestach… takze nevim jake kola :)

      0 0
      • Vilém  

        Tak to bych se spis zameril na nejaka klasicka kola s 32 draty.

        0 0
    • Pán z Dubu  

      Doplň info: Kterou šíři pneu chceš vozit, s duší/bez, kýžená hmotnost kol. Hodilo by se, kdybys uvedl, co Ti na předchozích kolech odešlo – aby se to zodolnilo.

      0 0
    • vacuto  

      šiřka tech 2,1 jestli s dusi nebo bez, to je mi jedno. Zatim jsem nemel bezdusaky, ale klidne rad zkusim. Na hmotnosti kol mi zas tak nezalezi. Moc to nehrotim nebo spis neresim to. Na predchozim mi prasknul rafek a ohnuly se vidlice, protoze jsem skocil na hranu obrubniku :D. Takze ted kdyz mam moznost koupit v remerxu kolo za nakupku, tak jsem si rikal, ze uz koupim komplet kola i s novym nabojem.

      0 0
      • Pán z Dubu  

        Jestli jen nevydržel přední ráfek a ostatní: přední náboj a zadní kolo jsou OK, stačilo by na přední nábu dát naplést ráfek podobný zadnímu a dospotřebovat to.

        Pokud chceš komplet obě kola, tak ráfek Hurry má vnitřní šířku 21 mm – to i pneu šíře 2,1“ mají tendenci se méně žvýkat než na užších. Hurry je i vhodný na bezduše s páskou. Top disc ráfek je užší (19 mm) tříkomorový (předpoklad pro pevnější). Váhové limity a ostatní technikálie si u nabízených kol načteš.

        Dráty pro Tebe ocel 32 ks na zadní kolo radši 2,0 mm nezeslabované, v předním kole Tě uvezou i redukované.

        Jestli zmrtvils i vidli, doporučuju pořídit s pevnou osou Thru axle 100×15 a podle toho volit náboje. Též zohlednit, jestli chceš zachovat šestišroubové brzdové kotouče.

        0 0
    • cyklon  

      Pokud ti nebude vadit, ze u Remerxu neexistuje moznost reklamace, tak jen do toho.

      0 0
      • Morchella  

        Záruka je ze zákona, tak to by mě fakt zajímalo, jak jako neexistuje?

        0 0
        • Vilém  

          Tak ona samo existuje, ale je velka pravdepodobnost, ze bude reklamace zamitnuta.

          U remerxu totiz vse zatlucou. Lidem se sraly magicy s Al dratama jak na bezicim pasu, remerx kazdemu tvrdil, ze je to ojedinely pripad a ze to vidi poprve atd.

          0 0
        • cyklon  

          Uz jsem to tu jednou psal

          Mam osobni zkusenost s Remerx SAW 38.

          Behem 1.sezony jsem na nich najel cca 400 km a absolvoval dve reklamace zadniho vypletu. Po poslednim zavode sezony jsem zjistil, ze opet zadni rafek je praskly u 3 niplu. Vzhledem k tomu, ze to byl zavod na brnenskem Masarykove okruhu, kde skutecne nejsou zadne diry v silnici, bylo jasne, ze zavada je zpusobena pretazenim vypletu. Takze dalsi reklamace, kterou ovsem Remerx neuznal. Jednani s panem Hasikem a pote i s panem Remesem pro me byl takovy zazitek, ze od teto firmy uz nikdy nic nechci ani zadarmo. Zkousel jsem rafek nechat opravit, ale bylo mi receno, ze se to vzhledem k jeho kvalite nevyplati. Zadni kolo Remerx SAW 38 ted pouzivam na napinani galusek …

          0 0
          • Člověk a jeho svět  

            Hasík, jojo, to je naprostá klasika. No ale nakonec jsem to z nich vyrazil, ovšem až po přípisu z AK. Za mě Remerx nebrat ani omylem.

            0 0
    • Honza75  

      Rok jsem se trápil se silničními koly Remerx Whizz. Životu nebezpečná „žlutá leukoplast“ místo ráfkové pásky, dráty vyčuhující o 5 mm nad hlavu niplu, neustálé docentrovávání, praskání hliníkových vložek pro hlavičku drátu v přírubě náboje, několikrát zadřená ložiska v zadním náboji, zadřená ložiska v ořechu, neustálé cvakání a lupání od ořechu a nakonec PŘÍČNÁ prasklina zadního ráfku. Nepraskl ale ani jeden drát – Sapim. Od Remerxu se bojím i rychloupínáku.

      0 0
      • vylizplech  

        Tak já mám na remerx whizz nějakých 1000 km a zatím si nemůžu stěžovat, žádné lupání v ořechu, nebo rozcentrování kol se zatím nekonalo. A musím říct, že nějakou tu díru na silnici jsem už s němi trefil.

        0 0
        • Honza75  

          Tak to buď rád! Vyhodil jsem je po cca 10000 km. Kontroluj ložiska a hlavně praskliny, začalo to takto…

          0 0
    • peky  

      Mám osobní zkušenost s Remerx Sting. Výborná kola dokud jsem nezačal jezdit. V případě nájezdu do 500km/rok je mohu doporučit. Vydrží ti 3–4 roky a budeš spokojený. Tuhá pěkná kola která jsem nemusel centrovat.

      Loni jsem začal po x-letech opět jezdit. 500km jsem dal v prvním měsíci a začaly problémy s praskáním, vrzáním a různými zvuky. Nejrpve jsem zvuky přisuzoval špatnému středu. Po 1/4 roce různých změn, klik, středů atd., jsem zjistil, že jde o kola. Vrzání bylo čím dál hlasitější. Vyměnil jsem komplet ložiska. Bez výsledku. Nakonec jsem je vyhodil a koupil DT Swiss X1500 26". Vrzání, praskání a skřípání přestalo. Dále jízdní vlastnosti DT jsou znatelně lepší.

      Koupil jsem Remerx protože si myslím, že je potřeba podporovat české výrobky. Jezdím proto RB a snažím se vyhledávat české výrobky......­.Bohužel Remerx už to ale nebude. Ať jsou za jakoukoliv cenu, stále jde jen o špatně utracené peníze.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Josef Panek  

      Jako anger management dobrej nápad.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.