Objevil se nový český výrobce, kola vypadají hezky. https://www.facebook.com/rhubarbbikes
Objevil se nový český výrobce, kola vypadají hezky. https://www.facebook.com/rhubarbbikes
Svařit pár ocelových trubek a hodit je do laku umí kde kdo…
Bože…
Uka co jsi svaril Ty
A ty?
To jsou tvoje stránky?
Jak se na tom jezdi?
Koukam stejna prace jako s ramem. 0,6 stena a vyresil jsi veskere pevnosti a hlavne to aby to zakaznikovi libilo. Svarecska prace slusna. Proc nedelas ramy? Ke to jen heftnout 8 trubek k sobe.
Myslím, že lidí, kteří se zabývají soplením ocelových rámů je na dnešní dobu až moc :-) .
Pokud se chceš zabývat obrazně zákazníky ala Festka, tak jich je opravdu moc , protože konkurence je celosvětová a konkurence je tedy i samuraj pod horou Fuji.
V nižších patrech už konkurence už není taková, ani z Británie často ani Německo. Teoreticky tak chybí někdo ala Fort , Sirer atd… v MTB nikoliv silnici ale pro čistě lokální trh.
Myslíš tu díru na trhu, co tu zůstala po Werku? :-)
Nemyslím, ocel od Poláků (Čina) je za 20000,– pak je ru dostupný Salsa, Surly i TR.
SingleBee a spol. tedy i Zoceli , Werk a spousta jiných atakuje cenové pozice a zákazníky , kde lidem spíš jde o to ji honit triko než praktičnost materiálu . Proto ty artové designy a pohádky okolo výroby.
levna ocel nema smysl, protoze hlinik je levnejsi a pro ram kola ma lepsi vlastnosti. ocel doma v garazi smrka ocelovy ramy kde kdo, protoze zpracovani oceli je technologicky nejjednodussi. a drazsi ramy jsou vpodstate taky jen pozicka kdo se chce odlisit od karbonu. ;-)
Hliník není levnější , ale je marketingově atraktivnější. Jednak designově a pak pravděpodobně životnost ocelaku není kompatibilní s marketingem. Který chce aby max třeba každých 5let lidi měnili rám/kolo.
Proto aby bylo atraktivní dělat oceláky , by museli vymyslet jak jinak vydělat než přestrelením ceny.
Prosím, to je svařeno CO2 nebo tigem?
Céóčko
Chtěl rám, ale bohužel mu z toho vylez sprzněnej věšák na prádlo.Nejde o to ohodnotit, ale hlavně vyblejt tu žluč.:)
,
to je zase nějaká hipsteřina, blbější název už asi vymyslet nešel co? no i když takový tuřín, to by bylo možná ještě víc cool…
Tvl, kolo Tuřín by bylo pecka!
to bych si snad koupil jenom tak, kvuli toho nazvu!!!
Tak schválně přidá někdo ještě hloupější koment?
Zatím vedeš
Tak takovej koment jsem skutečně nečekal. Jednou bych chtěl pochopit, proč maj lidi potřebu pindat o věcech, o kterých ví houby.
holt v týhle době má každej potřebu furt něco komentovat a na všechno je expert (dřív to bylo jen v hokeji). ale zároveň je internet plnej těch, co musej každej koment kritizovat, povolovat/cenzorovat, v nejhorším případě i bonzovat.
vyber si…
Kdyz jde nekdo s kuzi na trh tak se komentare ocekavaji. No a pokud nema moc co nabidnout, tak se daji ocekavat negativni komentare. A ted sorry, ale tahle znacka fakt vypada jako tuctove posvarovane trubky bez napadu.
Prosim tě a jaký nápady navíc bys tam očekával?
Nedostatek sexu
No :-) , ja nevim… umelecke dilo to mozna je.
jaká je cena?
Striknul bych to kladivkovym lakem jako mlejnky na mak, a nemelo by to chybu.
Plus 2 kila váhy navíc?
Ta vidle, to je teda výtvor… Ty převody jim snad radil Onuce, ne?
Nemusíš nic ohybat, na výrobu asi levnější a účel to splní. Necháš pár trubek vypálit na laseru a máš po problému se zakružováním
Nechápu tady ty hloupé poznámky. Ty kola vypadají dobře a promyšleně. S fotek vidím pár nadšených lidí kteří milují cyklistiku a to je super.
Ten název mi nejde přes jazyk. Jinak asi si to svoje zákazníky najde.
Proc je tu tolik hejtu? Podle fotek to vypada na celkem kvalitni praci. A kdyz ji nekdo chce delat, tak at ji dela ne? Az vas nekdo bude nutit si to kupovat, tak bych to pochopil :) Ten nazev teda taky moc nechapu. Neni to zapamatovatelny, nevypada to dobre ani napsany.. no autori k tomu zrejme nejakej duvod maj. Ale logo je zajmavy :)
jako zase bublanina s rebarborou a drobenkou, mňam
Také nechápu, proč tolik negativních komentářů, kola vypadají pěkně, evidentně si své kupce nacházejí. Název bych zvolil jiný, ale je proč ne.
V prvni polovine minuleho stoleti byli v nasi vesnicce strediskove dva vyrobci jizdnich kol. Umeli tvarovat trubky a letovat je do mufen. Nektera jejich kola jezdi dodnes. A jsou to uzasne kousky i po sto letech.