• dee.k

    Hmm, tak nový Trail odtajněn, co místní znalci na to?

    https://mtbs.cz/…ie/tech-news

    https://www.canyon.com/…s/lux-trail/

    čím dál tím větší unifikace napříč značkami. 67°hlava/76°se­dlovka/120+120 z­dvih/ zero pivot/bovdeny hlavou.

    Další do skupinky, Spak RC, Oiz 23, SUP XF 24 atd.

    Úložnej prostor se mi ale líbí, žádná podsedlovka ani nářadový box zabírající prostor pro bidon.

    Dalo by se tím doplnit nedávné vlákno down country do 100tis…

    1 0
    • FOSA  

      Uložný prostor bych ocenil, ale jinak se mi to asi nelíbí, vypadá to jako první verze po bouračce :-) Vizuální kopírka spešlu.

      Geo vypadá fajn na tohle určení, dva košíky + ten prostor v rámu… akorát tedy barvičky mi u canyonu moc nevoní, stříbrná neurazí, taková klasika, ale jinak barevně mi zrovna tenhle nepasuje.

      0 2
    • MTBIKER doporučuje
    • Kaire  

      Nelíbí se mi celkový design kola.

      Ten úložný prostor je takový nevkusný, divný beďar nad bidonem… Mnohem víc se mi líbí jak to dělají ostatní značky, tj. pod košíkem. Přijde mi to tam i lépe dostupné.

      Čekal jsem na tom kole ten jejich systém K.I.S.

      1 1
      • gemini  

        V článku píší, proč nejsou dvířka do úložného prostoru pod košíkem…:-)

        0 0
        • Kaire  

          Jo četl sem to a beru argument o té robustnosti a vibracích. Zase argumentovat váhou u relativně těžkého rámu je divné. A jestli se tam nacpe víc věcí netuším, protože od košíku dolů je rám širší.

          Je to čistě subjektivní, prostě mi to přijde hrozně hnusný, pod košíkem je to lépe schovaný.

          0 0
          • tomxxx  

            Preložim ti to z marketinštiny do češtiny. Dvířka pod košíkem budou dražší, složitější a potenciální problém reklamací.

            Mně spíš dráždí ten multiklíč, to už mohli udělat integrované do tech dvířek, aby byl také schovaný.

            2 0
            • vrazdit  

              mě přijde celkově debilní ta současná móda oplácat kolo všemožnýma šroubama, držátkama a namotanýma hovadinama… :) ani ty dvířka, jakožto současný „must have“ na karbonovém rámu, úplně nechápu…

              1 0
              • TK75  

                Skříňku na šortky uz ma i nová alu Orbea Laufey 2024

                Takže to proběhne během pár let asi u všech kol :))

                Geo uz je vymyšlená tak teď se budou zaměřovat na tyhle doplnky

                0 0
                • gemini  

                  Tak tady je to jak vrata od stodoly – rozhodně se mi líbí víc decentní dvířka do Canyonu, než toto, i když „schovaný“ pod košíkem…

                  0 0
              • tomxxx  

                Já to chápu u casual kol, ten Lux trail je dost na hraně, podle mě ho využijí i profíci na maratony a tam jsou taková dvířka jen zbytečné místo zatékání vody a gramy navíc.

                Já se taky snažím vymyslet nejaký způsob, jak na kolo nacpat co nejvíc nářadí co vozím.

                0 0
                • jonti  

                  Podle me je prave ten Lux Trail lepsi kolo na XCO nez je Lux WC. Minimalne geometrii. Na maratony staci i WC.

                  0 0
                  • tomxxx  

                    No, právě trend je takovej, že na maratony, etapáky atd se vozí více zdvihová kola než na XCO, vypadá to nelogicky, ale je to tak.

                    0 0
                    • Radek Broz  

                      K čemu je to dobrý? (já bych teda WC XCO trať často nechtěl jet asi ani na enduru:)

                      0 0
                      • Cryzyy  

                        taky to není trať pro žádný nazdárky :-D

                        1 0
                      • embi  

                        Unava byva faktor. XCO je kratky, vydrzis to na tvrdy koze a potrebujes rychly kolo na sprinty.

                        0 0
                        • tomxxx  

                          Navíc zavedli pravidlo, že máš stejný rám na sprint a XCO, takže to asi taky bude hrát roli.

                          0 0
                          • J1RKA  

                            das misto tlumice hlinikovou vzperu a mas HT

                            0 0
                            • Esi  

                              Jo tak to bylo letos, čekám ze příští rok bude ze musíš použit stejný tlumič na oba závody aby to takto neslo ojebávat, tak ze na sprint buď trvale zamknes nebo nafoukaš nesmysl, ale budeš muset vezt tlumič a ne hliníkovou nebo karbonovou vzpěru

                              0 0
                    • jonti  

                      To se mi uplne nezda, na XCO vetsina jezdcu co vozi Specialized a neni z Factory teamu vozi Epic Evo.

                      Mne by davalo smysl na kratke XCO mit polozenejsi geometrii a mensi zdvihy a na maratony min polozenou geometrii a vyssi zdvihy. Takovou kombinaci ale zadny vyrobce nema. 120mm zdvih a polozena geometrie poslouzi taky dobre.

                      0 0
                • Kaire  

                  Smart Cage od PRO ti pojme nářadí vč. spojky a nýtovačky, dvě montpáky a na druhou stranu pumpu nebo CO2. Jde k tomu dokoupit i integrovaná brašna. Vozím to druhý rok a musím říct zatím nejlepší low-profile řešení co sem viděl.

                  Já sem docela fanda to úložného prostoru. Nejvíc bych ho využil na duši a hlavně klíč od auta / domu, ty se bojím nechat v kapse.

                  1 0
                  • J1RKA  

                    jj klice jsou trochu pakarna, pokud nemas batohe :D nicmene klice lepim izolackou k ramu

                    0 0
                  • vrazdit  

                    na klíče snad existuje kapsa na zip, nebo to k vám ještě nedošlo, že kvůli klíčům musíte vozit kolo? :)

                    1 0
                    • Azmir  

                      Ty nevíš, že to je proti normám bf modní policie? :)

                      0 0
                      • J1RKA  

                        ted jsem se schvalne koukal a nemam ani na jedny kapse zip, pritelka na vsech :D < dresech >

                        0 0
                    • LM  

                      Už jste někdy spadli na kapsu s klíčema vevnitř? Nedoporučuju.

                      Od té doby nevozím přímo na těle nic tvrdého. Klíče buď do báglu (bike) nebo do brašničky na rám (gravel).

                      0 0
                    • Kaire  

                      Zatím sem nenašel dres co by kvůli takové kapse nebyl moc teplý. Navíc každodenní pot pro tu gumu na klíči taky nebude moc fajn. Volné kraťasy nevozim no.

                      Mám prostě mini podsedlovou brášnu na klíč, tubolito duši a peníze.

                      0 0
                  • dee.k  

                    Vypadá to pěkně, ono je na trhu dost takových řešení. Na scalpelu bych taky mohl použít jejich origo Flash set do dutiny pod košík, ale všechny tyhle řešení spojuje 1 věc kvůli které to nepreferuju: nářadí atd je zasiflený od prachu, bláta. Celkem často to myju a multitool mi začal reznout, pumpička skřípat. Je tam spousta mezírek = prostě členitej lapač bordelu. Což se v obalu/kapse/du­tině rámu atp neděje a v případě potřeby je vše čisté a funkční…

                    0 0
                    • Kaire  

                      Tohle v tom mám já. Bity jsou směrem k rámu, takže jsou komplet kryté. Bahno se tam nedostane vůbec, Olepene od iontaku to nemám a zatím ani nerezne. Na dně je díra pro odtok.

                      Ale jasný, úložný prostor na to vždy bude lepší.

                      0 0
                    • antuch  

                      taky jsem si s velkou slávou kopil ten stash kit. Po 3 měsícíh mi samo od sebe prasknul silikonový pásek na bombičku, bombička je dost na ráně a odstavá…no prostě to šlo dolu, otvor v rámu jsem zalepil páskou a vozím malou brašničku pod sedlo a čau býtls.

                      0 0
              • novas752  

                Neni to špatný. Nemusíš to tahat v kapsách dresu nebo v ledvince. Nebo v nějakých podsedlovkách. Když je to dobře udělaný tak to funguje úplně v pohodě. A do rámu stejně voda teče i jinudy, tohle už je fuk.

                1 0
            • gemini  

              Můlťák můžeš vložit do toho bagu v rámu, když se ti nelíbí na rámu ( mě teda taky ne:-))

              0 0
    • Sigina  

      Hmm já si zrovna nedávno koupil Luxe, raději bych bral tohohle novýho Luxe Trail, nemusel bych dodělavat teleskopku na Luxe a ty uložný prostory plus vyšší zdvihy a jiný nastavení tlumiče bych také uvítal.

      5 0
    • mr.antik  

      Vypadá to pěkně, až si jednou budu chtít koupit kolo na výlety bez nějaký speciálních nároků, tak nevidim důvod si to nekoupit.

      0 0
      • LM  

        Já tam jeden důvod proč to nekoupit vidím: vedení hadice zadní brzdy a bowdenu skrz hlavové složení :-/

        1 0
        • mr.antik  

          Tohle mi je tak nějak při mém nájezdu celkem jedno. Hlavně jestli někde nic nerachotí a ty integrovaný řidítka padnou do ruky, to mi přijde jako větší výzva

          0 0
    • Chlebovnik  

      #StopCableTourism

      1 0
    • Esi  

      Na moje použití parádní bike, asi do nej půjdu, trochu mě udivuje ze na mých 190cm vychází L, musím poradne změřit stávající kolo.

      1 0
      • ememem1  

        presne,konecne bike s ktorym sa da dlho slapat a aj jazdit z kopca a nesedi sa na nom jak na hajzli.

        0 1
    • Pajas04  

      Nevíte někdo, jestli se dá provozovat kolo s 30z převodníkem nebo je tam málo místa ke vzpěře zadní stavby?

      0 0
      • Esi  

        30z asi vyjde, mám 32z ovál a neškrtá to

        0 0
        • Pajas04  

          Díky, právě mám objednáno :). Sice jen CF7, ale za těch 68k to nešlo nevzít.

          1 0
          • Zdenda07  

            to je super cena, jen už nemají Lko. pro ostatní velikosti bych neváhal. Taky mám CF7 a velká paráda.

            0 0
          • Lachtis  

            Za ty prachy je to super kup vzhledem k osazeni.

            0 0
      • Pajas04  

        Info pro ostatní, 30z převodník tam vejde, ale je to ultra natěsno s chráničem zadní stavby.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.