Mám prvního fulla GT I-drive 5. Po prvotní euforii a 2 sezónách si
říkám, jestli na moje ježdění je to to pravé.
Jezdím v podstatě pohodové XC, do kopce nespěchám, z kopce si
užívám.Ale často je půlka vyjížďky silnice nebo hladké polní cesty.
Okolí Brna, Mor.kras, Vysočina.Párkrát do roka do hor se vyblbnout Nebylo by
lepší něco méně „masivní“ z kategorie trail bike? Dneska umí
teoreticky to stejné co GT, ale s váhou 12 –13kg Hlavní mínus GT je
hmotnost (15kg)a údržba (vrzání,čištění ložisek). Výhody GT bych
chtěl zachovat, tj.:
- geometrie, díky XC úhlům 71/73, pěkně ovladatelné, výjezdy bez problémů
- zdvih 130 a celkem lineární průběh chodu kvůli pohodlí
- solidní chování zadní stavby při šlapání a ze sedla
Jednou možností je upgrade lehčími díly pro snížení hmotnosti, ale asi by to stálo balík a nevím jestli bych dostal dolů požadovaná 2 kg. Kandidáti na nový bike : Trek Fuel EX, Gary Fisher HiFi, Marin Quad XC… Co určitě nechci : kolo s tlumičem vlastní výroby (Scott, Specialized) Cube, Ghost – nic DE, stačí že dělám v německé firmě Lahůdky typu Santa Cruz, Intense, Elsworth bych mohl, ale na ty nejsou peníze.
Máte nějaké další tipy? Má cenu jít do upgrade? Má cenu vůbec něco měnit, když vyjma váhy jsem spokojen?
Díky za rady.