Nosič kol schovaný v zadním nárazníku, viz.: auto.idnes.cz/nova-corsa-bezpeci-a-prostor-dvakrat-jinak-fjm-/auto_testy.asp?c=A060828_113417_auto_testy_fdv
Nosič kol schovaný v zadním nárazníku, viz.: auto.idnes.cz/nova-corsa-bezpeci-a-prostor-dvakrat-jinak-fjm-/auto_testy.asp?c=A060828_113417_auto_testy_fdv
Pokud mám hodnotit řešení tak je to super nápad.
Pokud mám hodnotit Corsu , zak to není auto který si dobrovolně koupim. Prostě auta tyhle kategorie se mi vůbec nelíběj
koukatelny auto, ale maly = nepouzitelny :-)
ten nosic stoji asi 20tis.,…
To ho radši svařím!!!!
hezká věc, ale není tam pak rezerva, takže jedině runflat pneumatiky. No ale nevím jak to pak funguje u nás, protože náhradní kolo je prý součást povinné výbavy auta???
Auto (teda modelový typ) potřebuje vyjímku od Ministerstva dopravy. Jinak je to OK. První auto, který nemělo rezervu bylo Audi A2, a tam se muselo dokázat ministerstvu, že do 1h přijede asistenční služba. Jinak teď už hodně aut nemá rezervu a ty runflatový kola jsou ok. Jen u levnějších auto docela drahá sranda. BMW tvrdí, že pokud je defekt na pneumatice, na které se jezdí vícnež 200(což jsou teda prý všechna BMW), tak by se neměl lepit, ale koupit novou pneu. Takže když píchneš runflat, tak dojedeš do servisu a koupíš novou, stejně jako s obyč rezervou. Ale co Corsa, která má sotva 160? Tam to bude pěkně drahý a asi zbytečný.. Ad nosič. Líbí se mi, ale čtyři kola tam stejně nedám a tak se ty dvě kola vejdou za přední sedačky a neprší na ně..
Mne se spis libi koncepce Skodovky na Yetti. Nicmene za ty penize co za Corsu chtej…
nemyslím si že by cena byla přehnaná…