Mate nekdo zkusenost?
Mate nekdo zkusenost?
vyrábí je cyklo Bareš
Zkusenosti jeste nejsou moc toho jeste nevyrobil :-) cas ukaze
drzim pesti at mu to slape.
To je nejaka akce mistiho Delfyna?
rekl bych, ze ano :)
Jj, uz jsem v galerii dohledal ten jeho ram:) Osobne bych mel radsi na ramu Bares, nez Delfyn, ale to je vec nazoru.
jo je to tak jsem to ja, Viléme tak klidně můžeš mít na rámu Vilem. Já tam dal svojí přezdívku, protože jsem se nechal ukecat, kdo to nechce může mít nápis jaký chce.
Jinak když se tady píše o zkušenostech nejlepší je stejně si to vyzkoušet sám. Pokud je někdo trase Karlovy Vary-Praha-Jihlava tak to není problém s 19" velikostí.
…to kubad:…ale vyrobil. Je na trhu už dlouho, tuším od roku 1996. Posílám fota z Velo 05/1999 a tam je na jeho rámu naskládaný bike. Ty bike dříve byly občas vidět, pak zmizely a teď se zase objevily. Dříve to bylo J.Bareš.
…teda, pokud je to Bareš..
no :-)
značka Delfyn je nové, takže zkušenosti s ní těžko někdo může mít, a nic to na věci nemění že to pro ni opravdu vaří Bareš.
…hmmm, to je fakt, ale materiál Columbus je výborný. Jací skutečně budou, to ukáže čas.
Krásný rám z oceli:) Podle mě paráda. Záleží hodně na ceně. Ale hend bych si jeden koupil. Pro mne vážná konkurence pro RB. Jen z mé strany to berte:)
Pokud ještě mě znalosti nepletou, tak Columbus trubky jsou nerez a proto by se rám mohl udělat v leštěné verzi. Myslím, že takový produkt na českém trhu dlouho chyběl.
Ne, nerez to urcite neni.
Sakra. To je škoda. Jsem si myslel, že ano. NEvadí.
9 500 Kč za rám a 1 700 za pevnou vidici. Plus několik příplatků za nadstandard (geometrie, barva, vedení lanek atd.). Jestli to dělají u CykloBareš, tak tam už zkušenost :-( mám.
10 000 je dost. Ale zase tento rám nemá kde, kdo a je možnost si naporoučet nějaké kravinky..
Naporoučíš si kravinky a cena se vyšplhá na cenu karbonového rámu :-D
Mne osobně karbon nenadchl. Carbon bych max chtěl na komponenty, ale na rám mi to nesmí.
a myslíš že velkoseriový carbonový rám u kterého si neurčíš sám nic je nějaké extra terno?
Ne. Já jen prostě karbon nechci. Nic víc, nic míň. Může být špičkový a já nevím, co všechno, ale není to nic pro mne.
Pro mě je rozhodně větší terno než ruční ocelák :)
no to je tvuj nazor, bohužel slušný carbon je 3× dražší a to asi nijak nezohledňuješ že? a mám pocit žes na slušné oceli ani carbonu s ještě ani neseděl
Chceš říct, že ocelák od Delfynu nebude kvalitní? nějak jsem se do toho teď zamotal.
pořádně si to přečti já nic takového nepíšu, za tu cenu pokud bych chtěl ocel bych to doho klidně šel
Jsem si otočil význam slova terno. Omlouval se za mistifikaci :D
Na jejich webu píšou, že 29" s pevnou vidlou má něco kolem 2kg. Bez pevné vidle a 26" se může váha přibližovat tak 1.8kg. Aspoň myslím.
To jestli tam je pevna, nebo odpruzena vidle nehraje zadnou roli. Predpokladam, ze se jedna o vahu samotneho ramu a i tak bych rek, ze spis nad 2kg.
S pevnou nebo bez se projeví na celé váze kola, ale o tom se nebavíme.
Samotnej rám – To se můžeme jen dohadovat:(
26" bude o něco lehčí, taky záleží na laku, ale počítej kolem 2kg že to mít bude
Pokud bychom 26" vyleštelil a dali bezbarvý lak, tak si myslím, že pod 2 se vejdeme.
Vas je vic? myslis, ze bezbarvej lak je lehci nez barevnej?
Myslím, že ano.
Pokud se nepletu, tak se nanese barva a přes ni bezbarvý lak.
zcela urcite bude mit mensi optickou hustotu :-))
myslím že bezbarvý bude o něco lehčí :-)není tam pigment, ale zase moc to rozdíl nebude
ty vole, ty řešíš neskutečný kraviny :-)))
Že řeším váhu? Radši mlč:)
dyt ma pravdu :-))
Nechápu, co je na tom za kravinu tak nějak odhadnout váhu.
Jo to odpovídá…můj KHS softail má 2,2Kg cca…
Nemáš tam nějaký nepůvodní tlumič? Snažím se najít nějakou alternativu té elastomerové potory z výroby…
2kg má ten můj rám co jezdím já v 19" s mokrou barvou, ale pouze na Včka, s práškovou jsou těžší.
můj DC za cca 15K vážíl v 21,5" těsně pod 2kg :o)
Beru to z toho pohledu, že pokud bys přede mě postavil Delfyn a karbon z ebaye, sáhnu po noname karbonu. Ale je pravda, že bych vybíral jen podle vzhledu. Tenké ocelové trubky „o ničem“ mě prostě vyloženě odpuzují. Ale jen píšu svůj názor, nikomu nic nenutím :)
protože je hezčí – taky názor
Já osobně bych čapl ocelák, tenoučké trubky mi přijdou krásné. Ale věc názoru.
Tak na tenké ocelové trubce je v současnosti většinou logo nějaké kultovní značky, to taky hraje u spousty lidí svoji roli :-)
To je taky pravda :)
a to dokáže hravě převážit fakt, že rám je těžký a kroutí se v záběru i v zatáčce :)
Muzes priblizit spatnou zkusenost s Baresem?
Rám z nerezi by byl asi pekelně těžký. Ale leštěný by vypadal fajně, to zas jo :)
Reynolds 953 je nerez a těžký to nebude..
Tak ten je teda parádní.
Hmmmmmmm :) krása
Parádní? Vždyť jsou to jen jak říkáš „tenké ocelové trubky o ničem“…:-)
:)
Ale ta „barva“ tomu dává náboj.
to upnutie sedlovky majú vyriešene zaujímavo 8o)
na zacatku minulyho stoleti se to bezne prosroubovavalo skrz vzpery zadni stavby, pozdej uz to neni tak caste…
RB to má na silničním rámu dodnes, ne?
nevim, to nesleduju :-D
jj. uz jsem se na to dival ;-). nemel jsem to ani v povedomi.