Novy zapleteny kola do 10tisíc HELP!

114 nepřečtených
  • v4mp1

    Na mym stavajicim biku se mi momentalně točí zapleteny kola " Fulcrum Red Metal 5 2009". Jsem s nima opravdu spokojenej za málo peněz hodně muziky, ale chci si pořídit novy a tyhle nechat jako náhradní případně na zimáka nebo na jarní bikování aby se nemusel furt trápit s přezouváním bezdušáků :). Takže jak jsem už uvedl hledam zapleteny kola do 10 tisíc, chci aby tam byla nějaká váhová úspora oproti mým stávajícím setrvačníkům, slušnou boční tuhost pro dobrou ovladatelnost, solidní akceleraci, Ráfky by měly mít dostatečnou pevnost i při nižší hmotnosti (Momentálně vážím 74kg, ale přes zimu to skoro bořim hranici 80kg). Žádnej kónus jedině zapouzdřeny průmyslovy ložiska a to je v podstatě asi tak všechno. Předem díky za vaše rady. :)

    0 0
    • v4mp1  

      Ještě jsem zapomněl zmíňit co jezdim. Jezdím jako každý na silnici, ale převážně jezdím v techničtějšim terénu. Tento rok jsem si střihnul 9 MTB půl maratonů a v budoucnu by chtěl pokračovat v tomto odvětví a proto by chtěl nějaky kola v rozumnym poměru cena/kvalita/ži­votnost/hmotnos­t =D

      První taková vlaštovka co mě docela ohromila („tady“:http://www.netbike.cz/select_det.php…), ale mám strach aby mě tyhle přibližovadla uvezly aby na ně po zimně nesednul a někde v terénu mi neprasknul ráfek.

      0 0
    • TJK  

      totok a neudelas chybu :-)

      http://www.bikez.cz/…sapim-laser/

      0 0
    • trunka  

      Jaký je váš názor na nové náboje DtSwiss 350,, oplatí se nebo je lepší šáhnout po 240? Cenově je tam rozdíl 5000Kč, váha u 6ti díry 120g, zadní má zubatku jako 240.

      0 0
      • jonti  

        Jestli na to mas tak urcite. Zavisi to na kontextu kola, u kola pres 60kKc bych dal 240.

        0 0
      • Hnoj  

        DT 350 jsou shodné s 240S, ale jsou vyráběné na TAIWANU. proto je cena tak příznivá.

        0 0
        • jonti  

          Nemyslis 340? Rozdil ve vaze je u zadniho IS 5mm 135mm 305g-233g = 72g.

          0 0
          • Hnoj  

            Nemyslím. 340 mají ocelové osy a méně vyfrézovaná těla a dělají se ve Švýcarsku.

            350 je nová řada, která má stejné interiéry, jako 240S, jen je poněkud těžší a vyráběná na Taiwanu, protože kdyby byla lehčí, jaký by pak mělo smysl kupovat 240S za 2× tolik, když by to bylo úplně stejné?

            0 0
        • trunka  

          Zadní jo, přední mi přijde jako 370 s jinou nálepkou.

          0 0
    •  

      tyto kola nevypadají vůbec špatně http://www.cyklobazar.cz/…tion-novatec

      0 0
      • Hnoj  

        Radek mě začíná docela výrazně sr-t !

        0 0
        • deko  

          :-)

          0 0
        • Vilém  

          A to nam povidas proc?

          0 0
          • Hnoj  

            Protože chci.

            0 0
            • Vilém  

              Zlepsi to prodeje?

              0 0
              • Hnoj  

                Co to s tím má společného?

                Já musím z těch kol odvádět DPH. Těžko konkurovat cenám, kde tento fašistický státní odvod chybí.

                0 0
                • Vilém  

                  Bonzovat se nema, ale hlasit by se to melo.

                  0 0
                  • Hnoj  

                    Já to nechci rozebírat, nechci nikomu dělat potíže. Kdo chce kola bez záruky z cyklobazaru, má možnost…

                    0 0
                    •  

                      dá se říci obecně že platba DPH má vliv na záruku?

                      0 0
                      • Hnoj  

                        Ten prodejce je soukromník, nemá vůči kupcům naprosto žádný povinnosti ohledně záruky.

                        0 0
                      • martin_bakov  

                        z pohledu zivnostnika muzu rict ze ma silny vliv na to jak s tebou bude zachazet financni urad :)

                        0 0
                        •  

                          to ano, ale peníze jsou přece jenom na prvním místě a já znám plno soukromníčků co když udělaj něco bokem bez papírů a je s tím nějakej problém tak se sakra snažej aby to dali do kupy a neztratili svý dobrý jméno, že to funguje i opačně je jasný taky.

                          0 0
                          • Hnoj  

                            Jak jsi řekl, PENÍZE JSOU NA PRVNÍM MÍSTĚ, což v praxi znamená, že takový prodejce nemá nejmenší důvod se nějakými potížemi zabývat. Je to totiž jeho ztracený čas a tedy jeho peníze.

                            Já mám zkušesnot, že lidi jsou obecně svině, takže takovýhle nákupy realizuju jedině přes prověřený známý…

                            0 0
                    • JakeF  

                      Teď to neber jako rejpání, ale k čemu je u Novatec/ZTR zápletů záruka? Vždyť že člověk rozstřelí ráfek, s tím se skoro počítá a že vyreznou ložiska v nábojích se taky sotva bude reklamovat… Nějak mi přijde, že tyhle kola si člověk nekoupí na denní ježdění s očekáváním, že budou 2 roky bez potíží. Jediný snad co mě napadá, je kdyby prasknul ořech nebo tělo náboje.

                      0 0
                      • Hnoj  

                        Třeba tady na fóru popraskalo několik ořechů, to se mi zdá jako docela veliká závada.

                        0 0
                        • Peslezedirou  

                          Vždyť si nedávno psal, že problémů s ořechem je u těchto nábojů minimum :-).

                          0 0
                          • Hnoj  

                            Já osobně jsem měl za celé 2 roky 2 prasklé ořechy, ale tady na BF prasknul docela hodně lidem, co jsem tam slyšel.

                            0 0
                            • Peslezedirou  

                              Právě taky vím, že několika lidem praskl ořech. Docela o nich uvažuji na nová kola na 29ku, ale je možná lepší rovnou koupit ještě jeden náhradní ořech.

                              0 0
                        • vasek80  

                          Zatím jsem to neřešil, ale možná na příští sezonu bych chtěl taktéž kolo odlehčit o duše (záleží jak moc klesne ve veřejné správě plat). Jaká je oficiální cena těchto kol, případně jaké jsou jiné možnosti?

                          0 0
                          • Hnoj  

                            Cenu si určuje prodejce, nejsou žádné oficiální ceny…

                            0 0
                            • vasek80  

                              To je mi jasné, bylo to myšleno přímo na tebe jako prodejce. Otázka měla spíše znít jaká by byla vhodná kola pro rekreační XC, 80 kg člověka, který si kolo hýčká a než abych vlítnul do kamenů, tak je raději objedu, případně zabrzdím a kolo přenesu. Vodní brody taktéž a vapkou nemyju.

                              Jde mi jen o to zrychlit kolo a proto odlehčit kola a s tím spojené zbavení se duší.

                              0 0
                              • Hnoj  

                                Až takhle?

                                Pokud jsi takový hodný biker, nemusíš se asi bát ani ráfky jako ZTR ALPINE a nebo FRM XMD333 :-)

                                Pokud chceš hezkou sestavu za 10K, je toho na výběr fakt dost.

                                Třeba A2Z + ZTR Alpine + Sapim Laser (nebo race) + ALU niple. A tak podobně… Spíš je to o tvých finančních a estetických prioritách.

                                0 0
                                • vasek80  

                                  Ještě poslední otázečka. Ty ZTR se dělají jen 32 děr?

                                  Mě se moc líbí styl kol wiking, tedy 24 silných drátů, případně plochých.

                                  0 0
                                  • kubad  

                                    zapomeň, pak si kup Mavic nebo fulcrum

                                    ruční záplety 32 děr !

                                    0 0
                                  • Hnoj  

                                    Viking SUX :-D

                                    0 0
                                    • Evilcleaner  

                                      hlavně že jsi mě do nich tlačil:-D nicméně ted bych bral vikingy, nebo lépe magicy s větěí důvěrou něž kdykoli jindy. na SL jsem se zastavil na stánku a vysvětlovali proč dráty praskaly a povolovaly se. praskání prý bylo způsobenou „autsórs“ firmou která jim kalila ty dráty a povolování špatně vrtaným nábojem. ted už si dráty dělají komplet sami a náboje vrtají jinak, prý se jim od června do sl vrátilo snad jen dva páry kol z nové serie. snad to nebyla jenom volební agitka

                                      0 0
                                      • scret  

                                        tak ted jeste vyresit ty loziska a budou to super kola:))

                                        0 0
                                        • HKou  

                                          Taky jsem uvazoval o vikingach a ptal jsem se na ty loziska a to uz pry resila druha serie → SKF.

                                          0 0
                                          • vasek80  

                                            Jen dotaz laika. Vikingy jdou provozovat bez duší?

                                            0 0
                                            • kubad  

                                              S paskou jo, stejne jak kazdy jiny rafek. :-)

                                              0 0
                                              • vasek80  

                                                A v čem jsou potom ty ZTR ráfky tak unikátní?

                                                0 0
                                                • kubad  

                                                  No ty na to tu gumovou pasku nepotrebuji :-) maji jinou patku a tvar a jsou o dost lehci.

                                                  0 0
                                                  • vasek80  

                                                    Tak trochu jsem si to myslel. Každopádně jsou decentnější. Já to budu muset nějak vymyslet, tedy hlavně barevně. Ono k modro/bílému kolu se červená moc nehodí.

                                                    Barevně by se k mému kolu hodily tyto http://www.kupkolo.cz/…37_2901.html

                                                    Ale jak říkám, kola jsem zatím vůbec nezkoumal a ani doposavad nepročítal.

                                                    0 0
                                                  • Dlabka  

                                                    oni ti je klidně udělají zlaté a polepy jsou sundat! Můžeš si vybrat barvu náboje, drátu,i ráfku

                                                    0 0
                                              • vasek80  

                                                Takže pokud bych dal tu pásku a mlíko, tak si udělám bezdušové i své součastné ráfky? To byly nějaké ty sady. Já to opravdu doposavad nečetl, potřeboval bych nasměrovat…

                                                0 0
                                                • destr  

                                                  Stačí ta „gumová páska“http://ww­w.bikelive.cz/in­dex.php?action=pro­ductDetailShow&ca­tegoryId=26&pro­ductId=749 a mlíko. Ty origo pásky mám jedny navíc, kdybys měl zájem.

                                                  0 0
                                                • jIrI___  

                                                  Stačí poměrně levná sada od Rubeny + nějaký tmel (nejlepší je asi osvědčený NoTubes) a uděláš elegantně bezdušáky z jakýchkoliv ráf­ků.

                                                  0 0
                                                  • kubad  

                                                    No :-) ale jo vetsinou to funguje

                                                    0 0
                                                  • vasek80  

                                                    Tu sadu jsem myslel a pak tu cafe late. Tuším, že nědy před rokem se o ní zde dost psalo(nebo se dokonce loni teprve začala zde prodávat??). Mě to ale nijak nezaujalo, protože jsem si myslel, že je to hlavně pro lidi co mají pořád defekty. Váhově mi to nepřišlo zajímavé, protože nahradím cca 150g duši stejnou váhou v podobě pásky s mlíkem. Jaké to má krom snížení defektů potom pozitivum?

                                                    Řešení ZTR zápletů s nezbytným minimem mlíka se mi více zamlouvá, protože na defekty takřka netrpím.

                                                    0 0
                                                  • jIrI___  

                                                    Caffe Late nebrat! Většině lidi nefunguje (je tu přímo vlákno o Caffe Late, můžeš si počíst). Pro mě byla největší výhoda přechodu na bezduše to, že můžu jezdit mnohem nižší tlaky než s duší a nemám co prorazit. Kolo pak líp drží v terénu a teoreticky je pohodlnější. A zalepení defektů je samozřejmě taky výhoda, za letošní sezónu nevím ani o jednom :)

                                                    0 0
                                                  • MlokCZ  

                                                    Ano. Ale ještě také to má hlavně navíc menší valivý odpor bez duší.

                                                    0 0
                                                  • vasek80  

                                                    Mezitím jsem odepsal. Je pravda, že jsem jednou jel těžkou antidefekt duši a i když jsem mě fouknuto stejně, tak jsem měl pocit, že musím mít prázdné kolo.

                                                    Teď by mě zajímalo co pojede po pevném podkladu lépe, jestli neutěsnitelnej supersonic RK s duší nabo třeba RR s no tubes Rubenou…

                                                    0 0
                                                  • duk  

                                                    RK Supersonic je při troše snahy utěsnitelnej a jede po tvrdým fakt dobře ;-)

                                                    PS: aztěsnění do úplné těsnosti trvalo něco přes týden, ale teď už je to naprosto OK.

                                                    0 0
                                                  • vasek80  

                                                    Kolik si na to použil mlíka a jakého?

                                                    0 0
                                                  • duk  

                                                    Použil jsem cca 80–100ml Notubesu.

                                                    0 0
                                                  • vasek80  

                                                    Já to už pročítám vše, ale pro mne zatím nezajímavé, protože jezdím Conti RK supersonic a nechce se mi riskovat zapatlat si pláště a ráfek aby to potom zlobilo a já tam vracel duši a měl to komplet zapatlaný a zatížený. Já foukám 2 – 2.5 bar. Asi to nebude o moc rychlejší na stejném tlaku a pevném podkladu jak s duší.

                                                    Myslím, že pro mne bude nejlepší cesta pro rychlost a lehkost koupit lehčí ráfky a dál fungovat s dušema a supersonikama.

                                                    0 0
                                                  • MlokCZ  

                                                    „Asi to nebude o moc rychlejší na stejném tlaku a pevném podkladu jak s duší.“

                                                    Ale bude. Ještě také povětšinou platí, že čím nižší vzorek (a tedy chrtější plášť), tím je snížení valivého odporu vyhozením duše větší. Tedy u plášťů jako RaR, RK je to znát hodně. U plášťů typu NN a terénější je to znát trošku méně.

                                                    0 0
                                                  • vasek80  

                                                    Tak to rád čtu. Jen si jdu ještě počíst jak se ostatním daří s těma RK. Šel bych do té rubeny a cvičně zkusil jedno kolo.

                                                    0 0
                                                  • vasek80  

                                                    Takže zhruba pročteno. Zkusím ještě letos na stávající ráfky.

                                                    Objednám tedy Rubenu Tubeless sadu a k tomu vemu rovnou noTubess tmel. Pláště jsou Continental RK supersonic. Tmelu naliju cca 80ml, přepokládám, že budu muset foukat kompresorem. Zezačátku bude patrně tmel prosakovat skrz boky ven ale snad se zacelí. Mám to tak správně?

                                                    0 0
                                                  • raf007  

                                                    No budu ti držet palce. Pokud jsi bezduše ještě neinstaloval, tak zrovna RK Supersonic je na začátek docela nálož, předpokládám, že se bavíme o 2.2 verzi. Bez kompresoru s tlakovým zásobníkem, bych se do toho ani nepouštěl. A to že hodně zapatláš pláště i ráfky je realita. Ale i kdyby ti to náhodou nešlo, tak to s těmito plášti jde, nainstaloval jsem jich min. 10 párů.

                                                    0 0
                                                  • vasek80  

                                                    jj je to 2.2 No upřímě se trochu děsím, ono je sranda je nasadit na ráfek i s dušema:-)

                                                    0 0
                                                  • jIrI___  

                                                    Záleží na kombinaci ráfek/plášť. Já se toho foukání zpočátku taky obával, ale zatím jsem neměl problém to nafouknout dílenskou pumpou (pravda, kombinace homemade páska + Caffe Latex tmel mě stála sakra hodně nervů :) ).

                                                    Na ráfek Bontrager Race Disc jsem nasazoval XCR A.T. Tubeless, XCR Dry2 Tubeless a Crossmark eXCeption (ve všech případech jsem musel použít mýdlovou vodu).

                                                    Na ráfek Remerx FastDisc jsem nasazoval zatím jen XCR Dry2 a NanoRaptora s tím, že na něj jsem nemusel použít žádnou pomocnou metodu ve formě mýdlové vody a přesto si sedl hned na první šťouch pumpičkou. To mě mile překvapilo :)

                                                    0 0
                                                  • Vilém  

                                                    Z jakychkoli asi ne, ale z nejakych do cca 19mm vnitrkem, to vetsinou jde.

                                                    0 0
    • dieegoo  

      Rozumim tomu sice jak koza petrželi, ale na CRC mají zajímavou slevu – kola DT Swiss E 2200 komplet za nějakejch 6 tisícovek, což je proti 14ti tisícům u našich obchodníků celkem rozdíl.Tak třeba ti padnou do oka.

      0 0
    • JakeF  

      Tak nějak jsem se rozhod, že začátkem příští sezóny bych si konečně pořídil slušný kola (pokud se dá bajk do kupy, ale to nebudem pitvat :)). Napadá mě k tomu pár otázek, ideálně na lidi, co maj nějaký porovnání různejch sériovejch a custom zápletů.

      1. Jak je to s tuhostí dejme tomu proti XMaxům SLR? Trošku se obávám

      lehoučkejch ráfků a nábojů a že to pak nepůjde ani pořádně dotáhnout, aby to nepopraskalo. Jestli se ta ztráta tuhosti vůbec vyplatí proti ušetřeným 100g.

      1. Chtěl bych tam ploché dráty, CX Ray mi přijdou sakra drahý luxus,

      navíc když se to maximální napnutí, pokud se nepletu, stejně nevyužije. Existuje nějaká rozumná alternativa nebo by bylo lepší zůstat u osvědčené klasiky jako je DT Swiss Revolution nebo Super Comp?

      1. Jak to je s použitím 9mm upínáků, dostanu je normálně do rámu

      i vidlice a má to vůbec smysl nebo radši nějaké gramařské 5mm?

      Jinak chtěl bych příští sezónu jezdit spíš XC závody, vážím ani ne 65kg, ale zase to moc nešetřím. Plán je takový, že by byly skoro výhradně na závody, na běžné ježdění a tréninky bych měl Bontragery RLka.

      Náboje a ráfky asi není moc co řešit, vidím to na osvědčenou klasiku za slušnou cenu Novatec 711/712 a ZTR Olympic.

      Díky za odpovědi.

      0 0
      • roud  

        S tvojí váhou se nemusíš bát o tuhost prakticky vůbec u ničeho jinak osobně bych volil nějakou kombonaci na způsob hope + ztr nebo dt swiss + ztr otázkou spíš bude kolik do toho budeš chtít vrazit…

        0 0
        • Hnoj  

          Při tvojí váze bys moh mít místo drátů v kolech daný vlasy děda vševěda a bylo by to dost tuhý.

          Levný plochý dráty = Pillar 1422.

          Upínáky 9 a 10mm do Novatecu nenarveš. Jedině Swiss nebo Hope. Do rámu i vidle to dáš bez problémů.

          0 0
          • Patar  

            Od D361 SB (přední) , 362 SB-SS (SA) (zadní) až po8-mičkové řady. Běžně tyto náboje zaplétáme 3. rokem.

            0 0
            • Hnoj  

              Ano, náboje D041SB-9 (přední) a D362SB-SS (zadní) jsou i na 9 a 10mm osy. ( Dále pak 812SB-9 a D142SB-10 (ty se ale do ČR nedováží)). Na další náboje od Novatecu to nejde, pokud tvrdíte, že ano, pak jste buď kouzelník a nebo neznáte rozdíl mezi upínáky 5mm a pak 9mm/10mm. Ani jedno se mi nezdá pravděpodobné.

              Navíc použití D041SB-9 (přední) a D362SB-SS (zadní) na lehký výplety je skutečně nevkusný vtip…

              0 0
              • soc  

                S tim dovazenim Novatecu do cech, da se nekde sehnat predni naboj 4in1? Nebo jak se to jmenuje…

                0 0
                • Hnoj  

                  V ceníku ho mají, ale cena je vyšší než HOPE Pro II, a tím to ztrácí na atraktivitě…

                  0 0
                  • soc  

                    aha, tak to je zklamani… a Hope Pro2 jsou jenom na 20mm osu, nebo se daji pouzit i na 15mm osu?

                    0 0
                    • Hnoj  

                      Pro II jdou na všechny existující druhy os.

                      0 0
                    • kubad  

                      Hope sou :-)

                      přední na: QR, 9mm, 15mm, 20mm, 24mm

                      zadní na: QR, 10/135mm, 12/135mm, 12/150mm, a na X12

                      doufám že sem nic nezapoměl jo ještě Bolt In :-)

                      0 0
                • trunka  

                  Náboj se dá sehnat na dema sk , u nás třeba přes cyklodema. Náboj je už včetně narážek pro 5/9/15/20mm. Zadní je zatím pouze starší 3in1 , nové 4in1 teprve budou. Opět včetně koncovek a os.

                  Video zde přední , zadní

                  0 0
              • Patar  

                Nebudu se sTebou v ničem přít , hrajeme si každý na vlastním písečku a já se Ti do Tvých kšeftů nemontuji. Osmičkové řady se dají sehnat s těmito RUP i ve „východní zóně“. Pokud je nemáš , je to Tvůj problém.

                Jdu pracovat , nemám okurkovou sezonu.

                0 0
                • Hnoj  

                  Nemyslím, že by to byl problém, protože moje potřeba těhle nábojů je nulová.

                  Jistě, jistě, hurá do práce, úderníků bylo potřeba v každém režimu, někdo holt musí makat za všechny ostatní…

                  Ještě si dovolím vtípek na téma RUP „ve východní zóně“.

                  „Ruský Uzávěr Plynu ve východní zóně se jmenuje Kyjev“ :-D

                  0 0
          • jecnak  

            Podle me nema vaha primo souvislost s tim jak se kola krouti. Pamatujes jak jsi zapletal zadni Aksium rafek do Ritchey Pro 1.8 dratama? Zadni kolo je meky jak svin a to vazim tech 73kg :-) Spis jde o to, jakou ma clovek silu a jak moc silove jezdi. Tj i lehci jezdec muze mit problemy s tuhosti zapletu.

            0 0
            • Hnoj  

              Nj, ale 24 drátů 2× cross můžeš jen velmi těžko srovnávat s 32 3× cross…

              0 0
        • JakeF  

          Jde mi spíš o tuhost v záběru proti SLRkám. A tam jde počítám spíš o přenášenej výkon, než váhu. Šlo mi spíš o nějaký zkušenosti lidí, co jezdili obojí, jestli jsou ve výslednym součtu opravdu rychlejší proti těm SLRkám. A chtěl bych se vejít cca do 10 tisíc, takže DT Swiss náboje už se asi moc nevejdou a Hope věřím, že jsou super, ale zase na závodní kola nepotřebuju až tak odolné náboje.

          0 0
          • Hnoj  

            Přechod z FRM Zero na FRM333 + Pillar? Ten rozdíl úpřímně řečeno nepoznám, obojí jede jak z praku…

            0 0
            • JakeF  

              O to mi právě jde a to Zera budou vážit počítám tak o 200g víc. Jinak, teď jsem koukal, jediná rozumná možnost od DT Swiss by byly ty nové 350ky, má to cenu?

              0 0
              • Hnoj  

                Jsou to těžší 240ky za supr cenu… Klidně bych do toho šel.

                0 0
                • JakeF  

                  A ty by šly na 9mm upínák? Stránky výrobce o tom nějak mlčí… Ale teda jdu si někam poznamenat DT 350/Pillar 1422 + ZTR Olympic a jdu začít šetřit :).

                  0 0
                  • Hnoj  

                    Daj se na ně koupit koncovky pro 9 a 10mm upínák, takže to jde na 100%.

                    0 0
                    • JakeF  

                      A váhovej rozdíl proti 5mm klasice? Protože když vidím tu cenu redukčního kitu, tak začínám pochybovat, že to má smysl…

                      0 0
                      • Hnoj  

                        Bude to těžší :-)

                        0 0
                      • kubad  

                        u 240 tek jdou náby koupit přímo na 9/10mm osy nemusí nic měnit.

                        u těch nových nevím, ale jde to řešit i jinak :-)

                        0 0
                      • roud  

                        ten váhovej rozdíl stejnak většinou bejvá nejvíc na nábě kde prd poznáš jak už jsme psal našetři na hope a nebudeš litovat a třeba ti je i hnoj nabídne za nějakou slušnou cenu ;o]

                        0 0
                        • JakeF  

                          Jo, tohle chápu. Kdyby šlo o výběr mezi Novatec/Hope, tak o tom uvažuju velmi vážně, ale když bych bral DT Swiss 350, tak to mi pocitově přijde takový nejrozumnější kompromis váha/spolehlivost, zkušenosti samozřejmě nemám ani s jedněma :). A chci to jako závodní záplety, takže tu super životnost Hope Pro 2 až tak nevyužiju, že by se nějak líp točily, než ty DTčka nebo Novatecy ani nepředpokládám…

                          0 0
                          • roud  

                            tak u tebe bych viděl jako hlavní problém výběr ráfku v předpokladu co nejlehčí ale levnej a aby něco vydržel u hope náb máš výhodu že jsou dobře zatěsněný a vybereš si u nich i barvu a maj skvělej zvuk…

                            0 0
                            • JakeF  

                              A s tím ráfkem máš nějakej rozumnější nápad, než Olympicy? Podium MMX nebo FRM 333 už mi přijdou extrémy a než něco těžšího, to už bych zase radši počkal na nějakou hodně pěknou nabídku na CrossMaxy. Beru to tak, že Olympicy by měly alespoň něco vydržet, ale jsem vnitřně smířenej s tim, že je taky můžu oddělat a že by se holt vyměnil :). Mít MMX, tak si nadávám, že jsem gramařil na blbym místě jako s FF :).

                              0 0
                              • Hnoj  

                                Já mám kolem 90kg a se svým prasečím stylem jezdím XMD333 celej letošek docela úspěšně. Toho se neboj.

                                0 0
                                • JakeF  

                                  Takže myslíš, že ty FRM by mohly bejt lepší volba? Nevypadaj vůbec špatně, ale zase už mi to přijde trochu extrém, i když možná by se to s nima vešlo do 1400g :).

                                  0 0
                                • biker jura  

                                  přesně, mužu potvrdit.

                                  OT: (Hnoji došel Ti mail ohledně těch šroubů? nejak mě blbl net. tak nevím. díky)

                                  0 0
                                • DaSnail  

                                  hm, pri 330g ráfkoch s ocelovými kalíškami by si niekto mohol myslet že je to uplácané z dvoch vrstiev alobalu, a on na tom môže vpoho prasit 90kilový borec? kór keď výrobca má v katológu weight limit 80kg.

                                  píšu tam že je to z hliníka, ale podla mňa to musí byť vykované z nejakého meteoritu neznámeho zloženia, ináč to snad ani neni možné…

                                  0 0
                              • roud  

                                bohužel těžko radit někomu ráfky vydržej neuvěřitelný věci a někdo je zruší zachvilku…

                                0 0
                              • kubad  

                                co ti přijde extremního ?

                                Olympic má cca 340g a FRM 333g sou to srovnatelné ráfky

                                0 0
    • op  

      Co si myslite o teto kombinaci?

      P: Hope Pro2/Sapim Race/Sapim Polyax/FRM XMD388

      Z: Novatec D712SB/Sapim Race/Sapim Polyax/FRM XMD388

      versus RM3 2011

      RM3 teoreticky tezsi +35g, FRM – libi se mi TL v cene

      Dik.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.